Kolmatta lasta "yrittävät"

Taotao -03 heipä hei! meillä samanikäiset tytöt :D (7/03 ja 4/07) ja imetystä edelleen n. 4 kertaa päivässä ja yhdet oikeet menkat oli ja kierto vissiin mitä sattuu.. Onnea vaan yritykseen!
samoin kaikille muillekin kovasti plussa onnea :flower:

menkka juilintaa on mut vielä on ehkä pakko tehdä 1 testi :LOL: eli lenkki kulkee apteekin kautta. mä oon tosi idiotti oiden testien kans :ashamed:
 
Tervetuloa! ja kivaa kun tulit tänne meijän joukkoon!! :) Meillä on pojat 12/04 ja 7/06! Ja kolmas tosiaan on tekeillä... mutta ei mitenkään pakkopulla meinigillä!! (vaikka mies sen välillä niin ilmaiseekin! Miehet!)itselläni tosiaan menee testailu sinne Tammikuun ekaan viikkoon kuten jo kerroinkin! Paljon plussia kaikille.... =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja umayya:
mä en ole ikinä ennen käynyt roskiksesta kyttäämässä testiä mut nyt tuli se eilen tehtyä ja haalea plussa siellä oli mut eihän siihen voi luottaa kun oli jo monen monta tuntia testin teosta..nyt tartteis vaan mennä uusi testi ostamaan, ei sitten minkäänlaista oiretta mihinkään suuntaan.. alkaa jo tympiä :headwall:

mistäs netistä olis hyvä tilata testejä? ja tuleeko ne kuinka nopeesti? mä asun niin pienellä paikkakunnalla että en kehtaa apteekissa juosta alvariinsa, alkaa juorut kohta liikkua :x
kyllä ainakin noi babyplussan testit tuli nopsaa!!
ja suosittelen niitä.
joo roskisplussaan ei voi luottaa...

tsemppiä!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pamu k:
Alkuperäinen kirjoittaja umayya:
mä en ole ikinä ennen käynyt roskiksesta kyttäämässä testiä mut nyt tuli se eilen tehtyä ja haalea plussa siellä oli mut eihän siihen voi luottaa kun oli jo monen monta tuntia testin teosta..nyt tartteis vaan mennä uusi testi ostamaan, ei sitten minkäänlaista oiretta mihinkään suuntaan.. alkaa jo tympiä :headwall:

mistäs netistä olis hyvä tilata testejä? ja tuleeko ne kuinka nopeesti? mä asun niin pienellä paikkakunnalla että en kehtaa apteekissa juosta alvariinsa, alkaa juorut kohta liikkua :x
kyllä ainakin noi babyplussan testit tuli nopsaa!!
ja suosittelen niitä.
joo roskisplussaan ei voi luottaa...

tsemppiä!!
kiitos, kerkesin jo viljatestejä tilata joten niitä odotellessa.. nyt ei tartte ainakaan apteekkiin mennä :)
 
Heips!
uusi kolmatta "yrittävä" liittyy joukkoon...
Mukava kun on kanssasisaria näin paljon jakamassa kokemuksia ja tilanteitaan :)
Minulla kpt tällä hetkellä n. 31/33 (vähän ovat epäsäännölliset..)
Mitään kummempia tuntemuksia ei ole tällä hetkellä ole, paitsi että niitä lämpöjä olen hullaantunut mittailemaan, ja ne ovat edelleen koholla, yli 37. Sitä vähän ihmettelen, että yleensähän "lämpöillessä" on viluinen olo, jota podin tuossa viime viikolla, mutta nyt on suorastaan hiki.. olisikohan pms -oireita... Plääh.. No,katsotaan nyt sitten loppuviikosta tuleeko tätiä, vai miten homma etenee :p
Molemmat sopii, mikäs hätä tässä...valmiissa maailmassa
 
Tiistai 18.12.2007


Mivi..........................................kp 1/33
tatomira..................................kp 3/30
Pamu k....................................kp 6/??
maaruska................................kp 6/21-28
Oinas74...................................kp 6/27
Tanjusha.................................kp 15/31
Taotao -03...............................kp 15/31
maitooo...................................kp 19/30
Rindie77..................................kp 20/30
Luminalle.................................Kp 21/27
emunen...................................kp 23/28-30
Red Dragon.............................kp 27/33
tikruliini...................................kp 38/28-30
Kaksonen74............................kp 44/??
Telle76.....................................kp 47/29-35
Riemurasia...............................kp 57/35-48
umayya....................................kp 58/28
Nandi.......................................kp 71/??
tuplis2......................................kp 73/29-31
Liina81.....................................kp 92/??
salmiska...................................kp ??/??
MiksiSiksi..................................kp ??/??
mami-03...................................kp ??/??
TaikaSäde................................kp ??/??
Matonen...................................kp??/??


Haamuilijat

triine......................kp 33/27-30

Plussanneet

Elriina
äippä 84
stoppis
nasu79
AnnaManna
kukikas
Isabel81
Narya
juska
Noomi
Äitee2
jontturi
Tintta80
sarbba
perämaan emäntä
aurinkoenergiaa
daizz
Adeliina
huhkuu
 
Kyllä se nyt on uskottava että kierto pitkittyy ihan jonkun muun syyn takia kuin raskauden. Kyllä sen pitäisi jo testeissä näkyä. Tänään testattu taas täysin puhdas nega. Tammikuun alussa testailen uudestaan kun toiset kuukautiset on niin sanotusti jäänyt pois ellei täti ole sitä ennen saapunut.
 
red dragon täällä jännätään sun puolesta kympillä :)
pamu k toivotaan että tulee nopeaan, jotta pääsee sitten testaamaan taas..
ajattelin että jos nyt ennen joulua testaan vielä varmuudeksi ja sitten jos tarve vielä vaatii niin uutena vuotena..tai sen jälkeen..
mulla siis joulukuun lopussa jo kahdet menkat jääneet tulematta, toisaalta voipi vaikuttaa tuo imetyskin asiaan paljon, mutta mua ihmetyttää kun ne yhdet menkat jo tulivat, olisivat sitten alkaneet kunnolla..
meillä koko suku puhuu siihen malliin että meidän lapset ovat tässä, koska onhan meillä jo periaatteessa neljä lasta joten ajattelevat varmaan että ei haluta enempää, koko ajan kuulee kommenttia siitä että teillähän on lapsetkin tehty joten kohta puoliin taas alkaa helpottaa kun nuorin kasvaa, omat vanhemmat mulla sentään sanoivat että olisi kiva saada tyttö vielä passattavaksi johon totesin vaan että saattaa olla että ette saa ;)
mä kun olen ainut lapsi joten mun vanhemmille nää kaikki lapset on todella tärkeitä, oli jo nuo miehen lapset silloin kun yksiin mentiin, ja hyvä niin :)
mites teillä muilla? onko sukulaiset vihjailleet mitään mihinkään suuntaan?

*kärsimätön umayya, vaikka vielä muutama viikko sitten toisin vannoikin*
 
umayya, meillä ei suku varmaan osaa edes aavistaa, että kolmatta yritettään, taidetaan iskeä aikamoinen pommi jos tärppi tarttuu matkaan mukaan :LOL: Meillä lapset jo 11-ja 8-vuotiaita, luulevat varmaan että siinä ne. Itse kyllä aina haaveilin suur perheestä, mutta mies oli ehdottamisti sitä mieltä, että kaksi sopiva. Jotenkin vaan senkin ajatus kääntyi kolmanteen :heart:
Yhtä kärsimättömiä taidetaan olla umayya :LOL:
 
Heippa! :wave:

Taidanpa tunkeutua tähänkin pinoon. Hyppäsin mukaan myös tuonne Syysunelmasta 2008 haaveilijat. :D Pientä kuumeen nousua on ilmassa... :whistle:
Yritys aloitetaan vuoden vaihteen tiennoilla. =) En vaan malttaisi enää odottaa sinne asti. :snotty:
 
Vauva kuume on niin todella kova, vaikka yritänkin itseäni jäähdytellä. Yritän opetella limoista kaiken ja lämmöistä, mutta ei tunnu jakeluun menevän :LOL: Kai täs täytyy unohtaa kaikki tuollaiset ja yrittää perinteisesti ilman mitään opiskeluja limoista ja muista, hulluksi tulen ennen kun valmista tulee :headwall: Te muut tunnutte olevan perillä asioista. Toki tässä vasta kuukauden pyörineenä täällä, ei minusta asiantuntijaa voi vielä odottaakaan. Kiva kuitenkin seurailla täällä teidän kanssa :heart: Ja tsemppiä kaikille joilla jotka bongailette ovista tai r-testiä olette tekemässä =)
 
maaruska
Mulla kans tuntuu olevan aika vaikeeta toi kaikenlaisten oireiden ja limojen yms. tulkitseminen. Vaikka nyt kai olen saanut jonkinlaisen selvyyden tuosta kohdunnipukasta... Tosin en mitenkään luotettavaksi sitäkään tutkimista sanoisi omalta kohdaltani. Mutta ainakin vielä tässä vaiheessa tää kaikki on musta ihan hauskaa :), kun ei oo toistaiseksi "tuli persiin alla".
 
Kivaa tää touhu on, en tästä stressiä ota vaikken, mitään nipukoista ymmärräkään :LOL: Ajan kanssa, mutta olisi se kiva jotain kehosta ymmärtää, ennen tunsin oviksenkin, nyt en ole kierukan poiston jälkeen sitäkään tuntenut, lieko hävinnyt sekin :D
 

Yhteistyössä