Kolmatta lasta "yrittävät"

Narya toivottavasti kierto käynnistyy hedelmällisissä merkeissä ;) Meillä on kolme kertaa tärpännyt samantien (viimeksi kävi sitten huonosti :'( ) ja nyt saakin jännätä miten käy...

nasu79 kiva saada pinoon lisää väkeä, josko täälläkin tulisi enemmän juttua! =) :wave: Ihan varmasti meille kaikille vielä se kolmaskin suodaan!

kukikas höh, vai negan antoi :/ Toivotaan tärppiä jos vaikka oliskin ovis =)

Mä en taas tiiä... himoja ja vähän ehkä limojakin taas löytyy, eli onko se ovis tulossa vasta nyt? :eek: Mitähän sitten tapahtui viime vkl jos se ei ollutkaan ovis? :LOL: Tää on kyllä varsinaista...:LOL:
 
Stoppis kiva nähdä siutakin täällä :wave:

Joku kirjoitteli siitä että kuin nopeasti/helposti on tärpänny ni meillä meni esikossa 6kk ja kuopuksessa 7kk ja tää yritys aloitettiin viime vuonna kesällä et yli vuosi on menny tässä yrityksessä ja siis yksi km oli tossa juhannuksen aikoihin ja nyt mennään hormooneilla mutta nyt pien niistä taukoa ja luomu kiertoja on nyt pari takana.

Mien en muista viel tein "nimiä" mutta enköhän tässä pikkuhiljaa opi muistamaan.

(.)miun olo on kyllä niin omituinen...olo oli samanlainen ennen niitä 4pv pikamenkkoja (yleensä miulla vuoto kestää 7pv mut viimeeks vaan 4pv)
Saa nyt nähä et mitä tästä kierrosta tulee...hain töihinkin jotta sais muuta ajateltavaa ja tiistaina selviää et kuin käy.
 
Meilläkin molemmat pojat ovat saaneet alkunsa eka yrityksestä. Nyt kun kolmatta ollaan puuhailtu jo 9kk niin välillä tuntuu, ettei varmaan luomuna onnistuta. Varasin ajan gynelle, että tekis perusteellisen tutkimuksen onko mussa jokin vikana. Välillä kiukuttelen miehelleni hänen tupakoinnistaan. Tupakointihan heikentää siittiöiden liikkuvuutta tai jotain sinne päin... Toisaalta onhan mieheni polttanut jo silloinkin kun aiemmat muksut ovat saaneet alkunsa.
 
Sunnuntaita!

Esikoinen sai alkunsa 4kk ja toka 5kk yrityksen jälkeen. Aika pian siis =) Nyt menossa tjot-kierto 2 ja olen kyllä orientoitunut pidempään odotteluun ennen tärppiä...kun tässä ei ole mikään kiire, kuopuksella ikää 10kk, siksi olemme lähinnä tulee-jos-on-tullakseen -taktiikalla.
 
Oletteko muut "kolmosen tekijät" törmänneet samaan? Olin eilen äitini luona käymässä ja kun puhe kääntyi vauvoihin, äitini alkoi kehua miten hienoa on, että mulla on nyt lapset tehty! Elämä helpottaa kun pojat kasvaa ja jää jo itsellekin aikaa, eikä tarvitse öitä valvoa. En viitsinyt sanoa, että suurin haaveeni on aloittaa mahdollisimman nopeasti taas yövalvomiset :LOL:

On jännä huomata miten syvällä "kahden lapsen-normi" on ihmisissä. Kun on jo ne kaksi hankittu, enempää ei voi haluta. Alan vähitellen ymmärtää suurperheiden valitusta siitä, että kukaan ei tunnu ymmärtävän... :)
 
Narya: Meille ei oo kukaan noin tullut sanomaan.. Ainoastaan silloin, kun kuopus syntyi.. Tuli joku mummo meille kaupas sanoo: "kannattaisiko miestä vaihtaa, ku tekee vain yhdenlaisia?" Kun kaksi tyttöä on vain saanut maailmaan saatettua :headwall: .

Ja anoppi aina: "milloinkas teille se kolmas syntyy? milloinkas se poika teille tulee?"

Eli poikaa toivottais, ettei kuulema ois niin akkavalta talossa :LOL:
Kun ees tulis raskaaksi!


Kuinka aikaisin voi haamu jo tulla?
 
Heips! Mäkin voisin pinoutua tähän pinoon kun kolmatta täälläkin haaveillaan. Yritystä takana noin vuoden verran. Toivottavasti saatais pian lääkkeet taas avuksi avittamaan raskautumista. Turhauttavaa vaan on kun joutuu kaikki lääkärikäynnit käymään uudestaan...

Meillä esikkoa yritettiin miltein kaks vuotta ja tää kuopus sai alkunsa toisesta clomikierrosta.

Meillä on sekä poika että tyttö. Luulenpa moni ajattelee meidän sukulaisita, että meillä on nyt lapsiluku täynnä mut toivottavasti saatais vielä ainakin se yksi pienokainen. :heart:
 
Iltaa leidit :wave: Ja tervetuloa joukkoon MiksiSiksi =) Niin muutamalta puuttuu noi kp:t listasta, jos haluatte kertoa, niin voin lisätä tai voitte itse lisätä :wave:

Narya: meillä lähimmät nyt tietää meidän vauvatoiveista, kun se kolmas oli jo tulossa. Mutta noin yleisesti musta tuntuu, että esim. sukulaiset varmaan olettaa että lapsia ei tule enempää... minun mummokin aina sanoo, että on velka elämälle kuitattu (vai mitenkähän se meni) kun on tyttö ja poika :eek:

No uutta viikkoa kohti, plussatuulia ja tärppionnea kaikille =)
 
Maanantai 17.9.2007

Adeliina.....................................kp 6/??
Äitee2.......................................kp 12/26-28
Telle76......................................kp 12/29-35
nasu79.....................................kp 13/28-30
sarbba......................................kp 20/26-30
stoppis.....................................kp 20/??
Isebel81...................................kp 25/35
Red Dragon..............................kp 29/34
kukikas.....................................kp 42/??
Oinas74....................................kp 43/??
salmiska...................................kp ??/??
Narya.......................................kp ??/??
MiksiSiksi..................................kp ??/??

Plussanneet

singa
Elriina
äippä 84

 
Täällä sitä vaan ihmetellään et venähtääkö kierto superpitkäks vai mitä...? Menin hätäisenä taas testaamaan, 3. kerran jo. Tänä iltana testasin Prisman 2 liuskan testillä (toisen säästän loppuviikkoon) negan. Labrassa on viikko sitten katottu verinäytteestä nega. Oon kyl lukenu yhtä viestiketjua jossa tosi myöhäsessä vaiheessa tullu plussa, mutten enää jaksa siihenkään uskoa. Huolettaa vaan et ovuloinko ollenkaan. No, varmaan hormoonitoiminta vielä sekaisin ku pillerit jätin vasta pois 2.8. Meidän suvussa taitaa moni kuvitella et meille riittää nämä 2 poikaa, mut saavatpahan yllättyä, toivottavasti... Aateltiin yhet rattaat myydä pois et vielä enemmän hämää ihmisiä. :LOL: Haaveissa tuliterät rattaat ku ei oo sellaisia vielä tullu ikinä ostettua. Aina ollu enemmän tai vähemmän käytettyjä.

Plussatuulia! =)
 
Tiistai 18.9.2007

Adeliina.....................................kp 7/??
Äitee2.......................................kp 13/26-28
AnnaManna..............................kp 13/28-30
Telle76......................................kp 13/29-35
nasu79.....................................kp 14/28-30
sarbba......................................kp 21/26-30
stoppis.....................................kp 21/??
Isebel81...................................kp 26/35
Red Dragon..............................kp 30/34
kukikas.....................................kp 43/??
Oinas74....................................kp 44/??
salmiska...................................kp ??/??
Narya.......................................kp ??/??
MiksiSiksi..................................kp ??/??
Liina81.....................................kp ??/??

Plussanneet

singa
Elriina
äippä 84
 
Huomenta!

Pitäis jaksaa lähtee töihin.. Ei sit millään jaksais, ku ei viime yönä saanut kunnolla nukuttua, ku neidit on flunssassa. Esikoinen kyl nukkui meidän välis kiltisti.. Oli pakko siirtää meidän huoneeseen, ku ei antanu toisen ruveta nukkuu, vaan piti hereillä..

Mutta loppujen lopus kuopus piti sit minua hereillä.. Pirhana, et väsyttää.. Ei meinaa silmät pysyä millään auki..

Plussatuulia kaikille! :whistle:

 
mä voisin kans tulla tähän pinoon. meillä on menossa tänään.

AnnaManna........kp 13/28-30......yk 3..........kolmas haaveissa

ja tässä kierrossa olen päättänyt että onnistutaan :D


ovista ei ole vielä ollut, mutta luulen sen kuitenkin olevan tällä kuluvalla viikolla. aamulämmöt on heitellyt miten sattuu, joten niihin ei ole luottamista, mutta eilen aloin tikuttelemaan ovista ja viime kierrossakin sain kyllä ovis-plussan, joten toivon että tässäkin kierrossa se sieltä tulla tupsahtaa jossain vaiheessa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:
mä voisin kans tulla tähän pinoon. meillä on menossa tänään.

AnnaManna........kp 13/28-30......yk 3..........kolmas haaveissa

ja tässä kierrossa olen päättänyt että onnistutaan :D


ovista ei ole vielä ollut, mutta luulen sen kuitenkin olevan tällä kuluvalla viikolla. aamulämmöt on heitellyt miten sattuu, joten niihin ei ole luottamista, mutta eilen aloin tikuttelemaan ovista ja viime kierrossakin sain kyllä ovis-plussan, joten toivon että tässäkin kierrossa se sieltä tulla tupsahtaa jossain vaiheessa..

Tervetuloa! :flower: Sinut on nyt lisätty listalle!
Toivottavasti tärppää tästä kierrosta! Plussatuulia :whistle:
 
AnnaManna tervetuloa joukkoon :wave: Meitähän alkaa olla jo ihan kiva poppoo! =)

Oinas74 harmi että kierto venyy :( sitähän ei tässä tilanteessa kukaan toivoisi :hug: Toivottavasti tulisi joku selvyys (plussa =) tai menkat :headwall: :) )

Mä en tiedä oliko ovista ja milloin :headwall: joten onpa kiva tässä odotella miten pitkäksi kierto venyy. Voihan se tietty olla että kun oon sairastanut tän kolme viikkoa (vai miten pitkään lie? laskut jo sekaisin) niin oviskin jäänyt pois :( Vaan ei voi kun valittaa - ja odottaa |O

Kaivataan lisää hyviä uutisia tähän pinoon s'il vous plait! :wave:
 
Uudet Tervetuloa.
Mitekäs voinnit?Näkyykö tätiä tai plussia?
Miulla odottelua edelleenkin.Eka meillä tärppäs 6kk yrityksen jälkeen,toka 8kk.Elikkäs tää kolmas varmaa ottaa sen 10kk.Jännä nähhä.
Sateista,mutta iloista viikkoa kaikille ja toivotaan syksytuulien tuova plussia =)
 
Meillä on kaikki vauvatavarat jo myyty pois, koska kakkosen piti olla viimeinen :) . No, pääseepähän ostamaan uusia (ainakin toivottavasti), jos vaikka sattuu olemaan eri sukupuolta kuin kaksi ekaa... Eipä sillä sukupuolella kyllä väliä ole.

Mä olen kehitellyt kaikenlaista oiretta. Milloin olen ihan varma, että menkat alkaa, milloin olen ihan varma, että ovuloin. Ja tänään mua jopa yökötti ja paleli. Tähän tosin EHKÄ oli syynä alas laskenut verensokeri ja kummasti olo ruuan jälkeen parani. Kaikkea se vauvakuume teettää... :LOL: Kierukkahan tosiaan poistettiin viikko sitten :). No, toivoahan aina saa.
 
Itsellä on ihan mielettömät ruokahalut..

Tänään tuli nuo herkät raskaustestit sit postin mukana.. Tekis mieli jo toisella testailla tänään ja sitten, jos se näyttää negaa (joka on tulos varmasti).. ja sitten ens viikolla seur kerran, jos tätiä ei näy viikonloppuna.. :headwall:

Mieli on niin malttamaton, mutta ei halua pettyä.
 
Heissulivei,

täälläkin vielä odottelua. Jokseenkin sellainen olo ettei ole tärpännyt kun ei ole mitään oireitakaan. Viikonloppuna tuli maisteltua ystävän luona punaviiniä ja siideriä :) Mitään huonoa oloa tms. ei tullut, toisin kuin viimeksi aivan alkuraskaudessa tuli jo parista siideristä aivan järkyttävän huono olo (silloin en vielä tiennyt olevani raskaana). Sekin seikka jo puhuu puolestaan :| Lämmöt heittelee 36,8-37,0 ja rinnat ovat arat. Taidan odotella suosiolla siihen kp35 asti *huokaus*

Red Dragon, ajattelitko malttaa mielesi testaamisen suhteen? Se on kyllä aika hankalaa, varsinkin jos on testejä jemmassa :) Sitä helposti sortuu ja jos nega niin sit harmittaa...nimim. kokemusta on :LOL:

Mun äiti olettaa että meidän lapsiluku olisi täynnä. Kun kuopus syntyi, tulihan sitä huokailtua että kauhean raskasta tämä arki yms. univelkoineen. Nyt menee jo leppoisasti tämä arki...mutta äiti muistaa muistuttaa että "eikö ole hyvä että lapset on jo kasvaneet vauva-ajan yli" (joskus valitin väsymystä kun mies oli työreissulla) ja kun kerran mainitsin miehelläni olevan vauvakuumeen hän sanoi "vieläkö meinasitte lisää tehdä, mieskin on niin harvoin kotona että joudut kaikki työt itse tekemään" (on yrittäjä) :headwall:
Ilmeisesti kaksi lasta on se ideaali, useammasta ei muka sitten enää selviäkään.

Plussia lisää tähän ketjuun eikös joo!
 
Miulla on elämäni toinen luomuovis,kaikki muut on hormooneilla aikaan saatu...tilausta on kyllä laitettu menee joten saa nähä et tuottaako tulosta.

Meilläkin kaikki luulee että laps luku on täynnä kun on ollu sen verran vaikeeta noiden poikien kanssa (profiilissa lisätietoa) mutta kyllä myö se kolmas silti halutaan,miekin olen ollu paljon poikien kanssa keskenään kun mies on rahtari ja nyt vielä tätä maatilaa jäädään tähän pyörittää ni senkin puoleen kaikki luulee et meillä on lapset tässä...voihan se olla ettei enempää saadakkaan lapsia mutta onhan tässä vielä 1.5v aikaa yrittää ja jos en siinä ajassa raskaudu ni sitten meille ei enää lapsia saada mutta se otetaan vastaan mitä meille annetaan.
 
Moi kaikille B) Meillä kans kolmas haaveessa. Pillerit loppu perjantaina ja tänään alko menkat. Nyt vaan odottelee et ne loppuu ja päästää yrityksiin :p Mulla siis ennestään 7v ja 6v. Ja nyt aletaan yrittää ensimmäistä yhteistä :heart: Edellisistä oon tullu älyttömän helpolla raskaaks. Mut nythän on taas ihan uus tilanne (eri mieskin :whistle: )... Jännä aika edessä =)
Sovittiin muute ettei aleta stressaa täst hommast. Eli mun kohdalla kaikki ovistikut ja herkät raskaustestit saa jäädä ostamatta (heh... ainaki toistaseks :x ).
 
Keskiviikko 19.9.2007

Red Dragon..............................kp 1/31-34
Liina81......................................kp 2/??
Adeliina.....................................kp 8/??
Äitee2.......................................kp 14/26-28
AnnaManna...............................kp 14/28-30
Telle76......................................kp 14/29-35
nasu79.....................................kp 15/28-30
sarbba......................................kp 22/26-30
stoppis.....................................kp 22/??
Isebel81....................................kp 27/35
kukikas.....................................kp 44/??
Oinas74....................................kp 45/??
salmiska....................................kp ??/??
Narya........................................kp ??/??
MiksiSiksi...................................kp ??/??


Plussanneet

singa
Elriina
äippä 84
 
Huomenta :wave:

kukikas onko sulla aina ollut noin pitkät kierrot ja onko ne myös epäsäännölliset? Varmasti ärsyttävää, kun haluaisi sitä plussaa... :hug: Vaan niinpä se on epätietoisuus täälläkin päässä, kun ei yhtään osaa arvata millainen kierto voisi olla kaavinnan jälkeen :/ (yhdet menkat siis tulleet, saapipa nähdä miten sekaisin menee kierto)

Narya minäkin myin pois kaikki myyntikelpoiset lastenvaatteet yhdessä puuskassa, kun mies ei lämmennyt kolmoselle. Sittenhän se lämpeni kun oli saatu myytyä ja nopsaan olinkin raskaana (mutta sé siis menetettiin). Toivottavasti pian päästäisiin ostelemaan uutta vauvatavaraa =) En kyllä uskalla mitään hankkia ennen kuin loppumetreillä, sen verran varpailleen jätti tuo edellinen...

Isebel81 kaikki raskaudetkin on erilaisia, joten turha niihin oireisiin on tuijotella, pidetään peukkuja bd +++ :whistle:

Äitee2 onnittelut luomuoviksesta =) :flower: Mikäs tuo 1.5 vuoden takaraja on, jos saan utsia *minäkö utelias* :ashamed:

Liina81 tervetuloa joukkoon! Toivottavasti tärppää =)

Red Dragon no voi pahuksen täti :headwall: Olis saanu pysyä poissa! Mutta tästä kierrosta sitten nappaa :wave:

Täällä ei mitään ihmeellistä, vähän kipuilee alavatsa, mitä ikinä sekin sitten taas tarkoittaa... :LOL:
 

Yhteistyössä