Kolmatta Lasta 'Yrittävät' (vol. 2)

Tulentyttö & Liina täällä ihmetellään suht samoissa kp:ssä... mitään ei tapahdu, testit näyttää negaa, kn lähes ulottumattomissa, vilua ja valkkaria löytyy ja välillä paha olo.. :ashamed:
Nyt en enää testaile..katsotaan asiaa vasta sitten kun oikein saa oksentaa =)

Jonkinlaisia tapahtumia odotellessa:
mivi kp36
 
no täällähän on nyt sit monella jännät paikat! iik!
nyt vaan Naiset niitä plussia kehiin!!

ja joo tottakait tuun kertoon Gynen uutiset...´kuhan nää päivät nyt vaan siihen asti kuluis. oon koittanut pitää itseni liikkeessä...eilenkin vielä siivosin koko illan!
Jotenkin vaan tuo pää on semmonen, ett sit ku näkee niin pystyy huokasemaan...
 
Mivi: kiva kun on muitakin samoissa vaiheissa :wave: Mä kans päätin et testiä en tosiaa enää tee. Ellei ne menkat sielt ala ni kai sen sit jossai vaihees huomaa "varmuudella" et onko raskaana vai ei :p Eikä nyt oo mitä juhliaka tiedos et tarvis ton alkoholipuolen takiakaa testailla B)
(ja muoks. mun kp oliki jo 40...)
 
Hyvä päätös, itekin viimeks maltoin odottaa ihan kiltisti siihen päivään ku ois pitäny alkaa.

tein sauvakävelylenkin!
ihanaa kun on niin hyvä ilmakin.

nyt sit vielä lakanat vaihtoon ja pyykit pyörimään....
(miten niin keksin tekemistä...) :ashamed:
 
Tulentyttö & Liina kirjoittelen teille näin yhdessä kun niin samoissa mennään :whistle:
mulla tuo kn tosiaan edelleen kova ja ylhäällä. Aika supussakin tuntuu olevan (niinkuin kaksi synnytystä läpikäyneellä nyt voi olla :kieh: )
Vilu jatkuu armottomana pitkin päivää, lämmöt ei hirveän korkealla ole, 36,8 mutta normaalista kuitenkin poiketen..
 
...ajattelin ilmoitella itsestäni taas =) Olen pysytellyt tarkoituksella hissukseen ja odottellut menkkoja alkavaksi, mikä tapahtuikin eilen. Nyt sitten saadaan luvan kanssa aloittaa taas kolmannen yritys.

Joku kyseli asumismuodoista; meillä tällä hetkellä vuokrakolmio kerrostalossa, 73 neliöö ilman saunaa. Huhtikuun tienoilla aloitetaan asuntojen metsästys omakotitalo/erillistalo/rivari/paritalo ja huoneita saa olla vähintään 4, mielellään viisi. Halutaan ostaa sellainen asunto, mistä ei sitten enää tarvitse muuttaa pois :flower:
 
iltaa täältäki
joo tänää oli semmonen etova ja ällö olo mut ei niin paha kun eilen illal mut ruoka ei maistunu ja oltii tossa iltasella appiukolla kylässä nii kahvi tökki ihan huolella join väsin puol kuppii mut meinas seki tulla ylös ja eikä ruokakaan maistunu pvällä kun tein teki vaa pahaa....mikähän lie on ellei tää nyt taasen sitä :D
(hiljaa toivoo mielessään mut ei pidä nuolasta ennekö tipahtaa tai pitäskö sanoo et lirahtaa mitä EN TOD HALUU :whistle: )
 
Keskiviikko 23.1.2008


Tulentyttö................................kp 1/28-32
TaikaSäde................................kp 5/27-40
Kukkahattu.............................kp 12/??
äippä-80.................................kp 13/26-30
Oinas74...................................kp 14/28
maaruska................................kp 18/21-28
MissMaisa................................kp 19/27
Matonen..................................kp 20/31
mervi-elina..............................kp 20/34-42
Tanjusha................................kp 22/31
letkukinttu..............................kp 24/28-34
Onnimanni84...........................kp 24/31
Taotao -03..............................kp 25/26
maitooo...................................kp 28/28
Red Dragon.............................kp 31/33
Kaksonen 74...........................kp 33/48
Mivi.........................................kp 37/33
Rindie77..................................kp 56/30
tikruliini...................................kp 74/28-30
Telle76....................................kp 83/29-35
Riemurasia...............................kp 93/35-48
umayya...................................kp 94/28
Nandi......................................kp 107/??
tuplis2.....................................kp 109/29-31
salmiska...................................kp ??/??
MiksiSiksi..................................kp ??/??
mami-03..................................kp ??/??
huhkuu....................................kp ??/??
mymmyryy...............................kp ??/??
samppa77...............................kp ??/??
hömpänhömppä.....................kp ??/??
hellu77...................................kp ??/??
Nonna-79...............................kp ??/??
TMK........................................kp ??/??
daizz......................................kp ??/??
leofis......................................kp ??/??


Haamuilijat

emunen...................................kp 28/28-30




Plussanneet

Elriina
äippä 84
stoppis
nasu79
AnnaManna
kukikas
Isabel81
Narya
juska
Noomi
Äitee2
jontturi
Tintta80
sarbba
perämaan emäntä
aurinkoenergiaa
Adeliina
triine
Luminalle
Pamu k
Liina81
 
just laskin tän vuoden kierrot ja kaikki ollu 28-30, mikään kierto ei oo menny ton 30 yli (en tiiä miten oon ton kp32 laskenu, tullu vissiin joku laskuvirhe) et katotaan kuin käy, voi olla et tää jännääminen voi venyttää kiertoa :/
 
no niin täti tuli aamulla, tiesin sen jo yöllä ku mä hikoilen aina sinä yönä kun menkkojen pitäs ja aamulla vessa reissulla totuus paljastu :'( :'( |O |O :'( :'( :headwall: :headwall:

huomaan että veetuttaa ku meinaan karjua noille muksuille ihan turhistakin asioista :ashamed: :'(

no jospa tää tästä iltaan kohti helpottaa ja sit suunnataan katse uuteen kiertoon ja voishan tässä tilata ovistikkuja jo valmiiksi, mitä tikkuja suosittelette, mul oli nyt babyplussan ja mammaksin tikkuja, oisko vielä jotain muita?
 
huomenia naiset!

Kiva *nähä* sua taas Tanjausha!

Tulentyttö, harmin harmin harmi....
toivon sulle plussaa ihan tosissaan! saamarin täti. :|
ja tiedän tunteen, mäkin oon tossa tilassa tartuttanut pahaaoloani ympäristöön...eikä sille voi mitään, jälkeenpäin tietty harmittaa...
mutt ehkä sekin kuuluu asiaan, ja toisaalta on hyvä antaa tunteillekin tilaa!
voimia.

ihana ilma, pari astetta pakkasta!
 
Tulentyttö :hug: ens kiertoon plussatuulia :heart:
Mivi Mä en oo tota kn:ää tutkaillu, enkä lämpöjäkää. En mä viitti ku sit kuitenki vedän niistä jotai omia johtopäätöksi, ja varmasti vielä plussa-merkkisiä :ashamed:... Koitan olla vaa ja odotella alkaako ne menkat joku päivä vai ei. Ajattelin kyl et ku meen tänää nuorimmaisen kans sen 6v neuvolaan, ni jos siellä tikuttaisivat... Kp on jo meinaa 41... :/ Vaik luulenpa et nega sieltä tulee ja sit taaaas harmittaa lujaa :|
 
Pamuk: joo olen hieman tässä taustaillut! Mut kyl melkeen joka päivä käyn lukemassa teidän juttuja! itelläni ei kummempia oloja ole! Eikä varmaan vielä pitäisikään olla! Ja Tulentyttö: Iso hali sulle! :hug: ens kierrosta sitten! Emunen: eiköhän se viiva siitä vahvistu! Liina81: peukut pystyssä myös sulle älähän heitä kirvestä kaivoon vielä!
 
Viikolle 6 tarvis viel odotella. Sillon olis pitäny vuotojen alkaa jos alkavat.
Jos mitään ei näy sen viikon loppuun mennessä niin tilaan aikaa lääkärii viikolle 7.
Tämä väsymys on kauheaa. Tuntuu että voisin nukkua koko päivän.
 
kiitos kaikille haleista ja lohduttavista sanoista!

Red Dragon vaihatko mulle noi kp:t sillee et ois kp 1/28-30?
Mä tos yhes viestis jokirjotinkin et oonjotenkinaiemmin laskenu noi kierrot väärin ja pisimmät kierrot on ollut nyt ton 30 ei 32 (mistä lie oon sen saanut :eek: ).
Tää oli nyt kolmas kierto kun on ton 30, mut seuraavaa saakin sit luvan kestää sen 9kk :D
 

Yhteistyössä