Kolmatta Lasta 'Yrittävät' (vol. 2)

Kauheesti onnea Liina81, ihanaa :flower: :flower: :flower:

Kyllä me muutkin vielä täältä tullaan... B)

Itellä kohta alkais olee jännät paikat, mutta ei kyllä kauheesti oo plussautunut olo :/ Ovis oli myöhemmin kuin edellisessä kierrossa, ja ajattelin jos vaikka sunnuntaina uskaltais testata. Hui...
Katotaan nyt.
 
No joo. Mitenköhän tämä pitäisi tulkita :/
Kun en niihin ovistesteihin ole saanut mitään näkymään, niin tein sitten eilen raskaustestin (ja minipillerit lopetin kaksi viikkoa sitten). Eilen sain haamun testiajan jälkeen ja tänään haamun testiajan sisällä. Mutta siis ovat oikeasti haamujen haamuja, testeinä advancen herkät. Mulla ei ole aiempaa kokemusta noista ko. testeistä, enkä kyllä yhtään luota tulokseen. Ihmetyttää vaan. Onko muilla kokemusta, että tuleeko advancen testeihin haamuja?
Minipillerithän eivät estä ovulaatiota, että sikäli (googletin ja löysin vastaavan tapauksen, jossa r.testi oli positiivinen) on mahdollista tulla näinkin pian raskaaksi pillereiden lopetuksen jälkeen, mutta...no en tosiaan usko vielä mihinkään. Lauantaina testaan uudestaan ja jatkan kyllä ovistestienkin tekemistä. Toivottavasti joku testi näyttää plussaa B)
 
Kukkahattu jos testiajalla on tullu kuitenkin silmin nähtävä haamu, ni voishan se kyl plussaa merkata... ;) Mut mul ei kyl kokemusta ton merkin testeistä. Ite oon ilmeisesti hedelmöittynyt kolmen viikon päästä siitä ku lopetin minipillerit. Onnea uudelle testaukselle!!!
 
Perjantai 25.1.2008


Tulentyttö................................kp 3/28-32
TaikaSäde................................kp 7/27-40
Kukkahattu.............................kp 14/??
äippä-80.................................kp 15/26-30
Oinas74...................................kp 16/28
maaruska................................kp 20/21-28
MissMaisa................................kp 21/27
Matonen..................................kp 22/31
mervi-elina..............................kp 22/34-42
Tanjusha................................kp 24/31
letkukinttu..............................kp 26/28-34
Onnimanni84...........................kp 26/31
Taotao -03..............................kp 27/26
maitooo...................................kp 30/28
Red Dragon.............................kp 33/33
Kaksonen 74...........................kp 35/48
Mivi.........................................kp 39/33
Rindie77..................................kp 58/30
tikruliini...................................kp 76/28-30
Telle76....................................kp 85/29-35
Riemurasia...............................kp 95/35-48
umayya...................................kp 96/28
Nandi......................................kp 109/??
tuplis2.....................................kp 111/29-31
salmiska...................................kp ??/??
MiksiSiksi..................................kp ??/??
mami-03..................................kp ??/??
huhkuu....................................kp ??/??
mymmyryy...............................kp ??/??
samppa77...............................kp ??/??
hömpänhömppä.....................kp ??/??
hellu77...................................kp ??/??
Nonna-79...............................kp ??/??
TMK........................................kp ??/??
daizz......................................kp ??/??
leofis......................................kp ??/??


Haamuilijat

Mitcha...................kp. 26/32-35




Plussanneet

Elriina
äippä 84
stoppis
nasu79
AnnaManna
kukikas
Isabel81
Narya
juska
Noomi
Äitee2
jontturi
Tintta80
sarbba
perämaan emäntä
aurinkoenergiaa
Adeliina
triine
Luminalle
Pamu k
Liina81
emunen
 
Huomenta!
Joo mites tänne? mä näin viime yönä unta et oo raskaana, oiskohan enne uni :D no joo ehkä ei tai miksei oiski :) kenpä tietää..(tietääkö..hmm)
mut mites työ ihmiset meinaatte vietellä vkl:n me vietellää homenna lastenkaa keskenää kun mies menöö humpalle kavereittensa kanssa saa nähä mitähän sitä keksii :)
mut hyviä viikonloppuja teille ja plussa tuulia ketkä vkl:na testailee :)
 
emunen
Huojentava vaaleanpunainen plussa oli tänä aamuna viimeisessä puolikkaassa. Ei oireita vieläkään, mutta kaipa niitä tulee. Kuvotus tuskin ainakaan jättää tulematta. :kieh:

Varovasti edetään ja odotellaan, Pamu K varmasti tietää tunteen, ainakin pari viikkoa menee varpaillaan ollessa... Km kummittelee.
 
Onnea emunen :flower: :flower: :flower:

Millä testillä sinä testailit?

En malttanut odottaa huomiseen, vaan tein taas samanlaisen haamun advancen liuskatestillä. Jotenkaan en kuitenkaan usko, että olisin raskaana. Varsinkaan siksi, kun löysin kuopuksen odotuksenyrityspäikystä että yrittäessä olen tehnyt samaisella testillä haamuja, ilman että olin oikeasti raskaana. En käsitä miksi edes tilasin niitä...en tosiaan muistanut että ovat ihan surkeita.
 
Oi emunen onnittelut :heart: Siirryt sitte yhdessä mun ja pamu k:n kans tonne odottajien puolle... Ajattelin vielä muutaman viikon täällä puolla olla :p Oon kans aika varpaillaan, vaikka km:ää en oo kokenu. Ja toiv. nytkää ei tarvitse :heart:
Tilasin tänää varhais ultran kahden viikon päähän, nähdää sit tarkemmin mun viikot kun tost kierrost onnyt vaikee laskee. Menis äkkiä 2 viikkoo B)
 
Päivää... Mulla on 3 päivää tässä ollut sellasta väsymystä ja mahaan on sillain jännästi sattunut... tänään varsinkin ja olo on ku kipeeksi olis tulossa mut silti lämmöt ei nouse tosta 37,1 enempää on joko sen tai sit 36,8! ja kiertopäivä on 24/31 ja sain vielä eilen ovis testiin vahvan plussan vaikka sain sen jo aikaisemmin kp18/31!
 
Heippa!
Olen tuolla toisella palstalla kirjotellut kuumeilu puolelle, mutta en pääse näistä kaksplussan sivuista eroon millään. :D
Joten työnnetään nokka tännekin sitten. Kolmatta ollaan tämä kuukaus yritelty siis. Tytöt on nyt 3v9kk ja 1v10kk.
Tänään sain himmeän plussan acon 10 testiin, en luota siihen kuitenkaan vielä ihan täysin koska kp:t tänään vasta 26/32-35. Mulla on molemmista tytöistä tullut todella vahvat plussat sinä päivänä kun kuukautisten olisi pitäny alkaa... Mutta siltikin, olen pessimisti. :ashamed:

Mutta listaan oireita silti. :whistle:

- raudan maku suussa
- lievä etominen
- hiivatulehdus iski toissapäivänä(kuopuksen raskausaikana oli jatkuvana ja sillon myös viimeeksi)
- väsymys |O
- rinnat on turpeat mutta ei kovin kipeät vielä
- olo on kuin kuplassa olisi, tuntuu etten tajua muiden puheita ollenkaan. :D
 
Liina ja emunen
joo kyllä ne päivät sit kuitenkin jotenkin ihmeen kaupalla kuluu...
mä tein samat kuin sä Liina (ihan ku joku ei viel tietäis... :ashamed:
tilasin Gynen parin viikon päähän ja se aika on maanantaina!!!
 

Yhteistyössä