Kolmatta Lasta 'Yrittävät' (vol. 2)

Red Dragon älä sinäkään yllytä hullua :whistle:

kyl mä sen kaks päivää maltan, ku oviksen mukaan voitas mennä kp 30 mukaan, pakko!
Vaik ajatukset on ihan koko ajan testaamisessa.
Äsken meinasin yrjötä ku mies lämmitti ruokaa :x
Taitaa se mahatauti tulla nyt tänne :x :x
 
RD no kiva kun jaksat päivitellä, iso kiitos vielä siitä :flower: :)
en mä tiiä, mut eikös siinä oo aika monta sellasta ketä ei oo kirjotellut pitkään aikaan, eikä pakko ole, tuli vaan mieleen kun paljon on kysymysmerkkejä..
 
Huiii kun on jännät paikat täällä. Tulentyttö testiä kehiin :attn:

Kertokaapas sisaret mitä ihmetta tämä nyt on :headwall:
Ovistestit näyttää negaa ja mulla on ihan ovisoireet päällä. Mahaa nippailee munasarjoista ja välistä kramppaa. Selkää särkee. Kp.t on 10/26-28 tai jos ihan eka tyhjennysvuotopvstä lasketaan niin 12/26-28. Voiko tämä pillereiden lopetus vaan saada aikaiseksi tuollaista oviskivun tapaista, kun mestat heräilee taas eloon? Vai onko ne advancen liuskaovistestit luotettaviakaan?
 
Jännittää jo ihan toisten puolesta josko saatas plussia tänne.

Omasta puolesta piinaviikko alkamassa. Tänään tuli pientä haaleaa punasta vessakäynnin yhteydessä paperiin,näinkö kierto voipi mättää!?! Turhauttavaa tämmönen. :headwall:
 
Mä arvasin :snotty: Täti tuli tietysti.... Tuli sitten reilun viikon myöhässä ja pisti turhaan jännittämään :kieh: Mä luulen et nyt meidän "vaavin tekohommiin" tulee pieni hengähdystauko :| Jos sen kolmannen kullanmurun vielä joskus saisimme olisi mukava jos hän mahd. syntyisi alkuvuodenpuolella. Meillä molemmat pojat synt. niin loppuvuodesta. Eli luulen et koitellaas lähempänä toukokuuta taas aloittaa "yritykset" :whistle: Mutta plussaonnea kaikille niille jotka jatkavat yrittelyjä!! :hug:
 
:whistle:
puhaltelen teille oikeen roppakaupalla plussapuhuria....

voi harmi hellu, toukokuuhan on ihan kohta ( :D ) joten äläs nyt lannistu vaan jatka yrittämistä...nauti ilman ehkäsyä olosta....ja seksistä!!! kenties....
 
hellu : paljon haleja :hug: :hug:

).( no nyt on sitten kn tullut vähän alaspäin ja hiukka ehkä auennut eli eiköhän se ala olla siinä, mutta keskiviikkona testaan ellei menkkoja näy, sillon ois se kp 30 mikä ollut nyt viime kuukautta.
Mutta ilmottelen heti.

Red Dragon mulla on 3 babyplussan (herkkyys 25) liuskatestiä tuolla odottamassa
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkahattu:
Huiii kun on jännät paikat täällä. Tulentyttö testiä kehiin :attn:

Kertokaapas sisaret mitä ihmetta tämä nyt on :headwall:
Ovistestit näyttää negaa ja mulla on ihan ovisoireet päällä. Mahaa nippailee munasarjoista ja välistä kramppaa. Selkää särkee. Kp.t on 10/26-28 tai jos ihan eka tyhjennysvuotopvstä lasketaan niin 12/26-28. Voiko tämä pillereiden lopetus vaan saada aikaiseksi tuollaista oviskivun tapaista, kun mestat heräilee taas eloon? Vai onko ne advancen liuskaovistestit luotettaviakaan?
moi
varmaan vaan niin ku veikkaat, ovista pukkaa ja et edes muista millaista oli ilman hormooneja...mua sattu toi oviskin ihan sikana! ja menkat huh huh...
että varmaan vaan just sitä itteensä, kroppa ilmottelee ittestään.
tsemppiä!
 
mutta hohhoijaa...ZZZZZZZZzzzzzzzz
mitäs mä täällä vielä :D
jos mies ois kotona, se ois jo aikoja sit käskenyt mut sen viereen...
mutta ei se oo täällä ja oo niin huono nukkumaan ilman sitä...

no kuitenkin, öitä!
huomenna meillä heräillään kuitenkin seiskan jälkeen.
 
Tiistai 22.1.2008


TaikaSäde................................kp 4/27-40
Kukkahattu.............................kp 11/??
äippä-80.................................kp 12/26-30
Oinas74...................................kp 13/28
maaruska................................kp 17/21-28
MissMaisa................................kp 18/27
Matonen..................................kp 19/31
mervi-elina..............................kp 19/34-42
Tanjusha................................kp 21/31
letkukinttu..............................kp 23/28-34
Onnimanni84...........................kp 23/31
Taotao -03..............................kp 24/26
maitooo...................................kp 27/28
emunen...................................kp 27/28-30
Tulentyttö................................kp 29/28-32
Red Dragon.............................kp 30/33
Kaksonen 74...........................kp 32/48
Mivi.........................................kp 36/33
Rindie77..................................kp 55/30
tikruliini...................................kp 73/28-30
Telle76....................................kp 82/29-35
Riemurasia...............................kp 92/35-48
umayya...................................kp 93/28
Nandi......................................kp 106/??
tuplis2.....................................kp 108/29-31
Liina81.....................................kp 127/??
salmiska...................................kp ??/??
MiksiSiksi..................................kp ??/??
mami-03..................................kp ??/??
huhkuu....................................kp ??/??
mymmyryy...............................kp ??/??
samppa77...............................kp ??/??
hömpänhömppä.....................kp ??/??
hellu77...................................kp ??/??
Nonna-79...............................kp ??/??
TMK........................................kp ??/??
daizz......................................kp ??/??
leofis......................................kp ??/??


Haamuilijat



Plussanneet

Elriina
äippä 84
stoppis
nasu79
AnnaManna
kukikas
Isabel81
Narya
juska
Noomi
Äitee2
jontturi
Tintta80
sarbba
perämaan emäntä
aurinkoenergiaa
Adeliina
triine
Luminalle
Pamu k
 
Huomenta!
Mites tänne? Eilen illalla mulle tuli ihan hirvee olo. Oli todella huono olo, päätäsärki ja paleli. Olin ihan varma että toi ykä tauti olis iskenny kun esikoinen oli la/su väisen yön taudin kourissa mut ei onneks iskenny.
Nytkin on vähän ihmeellinen olo jos sitä vaikka jtn söis jos olo vaikka hieman kohenis.
Mut eiköhän tää tästä :)
En viel uskalla toivoo mitää vaikka kuitenki pieni toivon kipinä on on.
Et sitten uskon kun menkat ei alakkaa heh ;)
 
emunen
Vaikka kuinka sanoin, että huomenna vasta testaisin, niin eikö se ollut pakko tänään taas pistää likoamaan se liuskatestin puolikas... :LOL: Ajattelin, että eipä sitä elämässä niin monia riemuja ole, otetaan tästä nyt sitten kaikki ilo irti!

Tulosta vaan ei vieläkään irronnut, hailakan hailakka haamu kyllä, ehkä eilistä vahvempi, mutta haamu yhä vain. Ei ole kp:tkään täynnä, täti voi iskeä perjantainakin vielä, niin eipä tässä sitten vieläkään ihmeempiä. Ruokaa pitää laitella, pyykkiä viikkailla ja ulos sännätä, kerrankin kun on lunta!

Mutta jos nyt ei plussaa tule, niin varmaan alkaa meilläkin parin kk:n tauko, samansuuntaiset ajatukset on hellun kanssa tästä syntymäajankohdasta...
 
pamu k tuuthan sit kertoo meille ihania uutisia ultran jälkeen :heart:

mulla nyt mennyt oviksesta 11-12 päivää ja testi näytti nyt päivällä puhdasta negaa, mutta silti kn on taas :headwall: ylhäällä jne.
Kai sitä nyt ois ees jonkinmoinen haamu pitäny tulla?
Veti kyllä mielen matalaksi, nyt sitten henkisesti valmistauden tädin tuloon :|
Mulla on niis testeissä herkkyys 25 ja ovat babyplussan liuskatestejä (ja puolikkaan tein :D )
 
nooh Tulentyttö joko sut on saatu testaamaan :wave:
itsellä kp 39 ja menkkoja ei näy ei kuulu. Eilis iltana ja tänäänkin on alamaha ollu taas ihan "outo"... Semmosta menkkanippailua, mut mitää ei silti kuulu. Ja etovaa olo on ollu koko aamupäivän. Mikään ei maistu,paitsi mehua tekis mieli juoda KOKO ajan. Toivo elää vielä B) aina niin kauan ku se täti pysyy poissa. Testiä en aio nyt tehä, en halua sitä mahdollista negaa enää kattella :/
 
Tulentyttö: Peliä ei ole vielä menetetty. :hug:

Eilen itse kokeilin kn:aa, kun kävin suihkussa. Oli alkanut pehmentymään.. Joten täti kurvaa tällä viikolla kylään. Saanpahan vielä ainakin laihduttaa.. Aloitin taas lauantaina :ashamed:
 

Yhteistyössä