Kolmatta Lasta 'Yrittävät' (vol. 2)

Tiistai 4.3.2008


aurinkomamma......................kp 1/28-32......yk. 4
Kaksonen 74...........................kp 3/29-48
tikruliini...................................kp 5/28-33......yk. 3
Neilikka77...............................kp 6/30
ritsukka..................................kp 7/26-35
Luppana.................................kp 12/26-30......yk. 2
mervi-elina..............................kp 13/34-42......yk. 2
TaikaSäde...............................kp 14/27-33......yk. 3
peppi7.....................................kp 15/28
Pamu k....................................kp 16/28...........yk. 4
hömpänpömppä.....................kp 19/26-28
Oinas74.................................kp 24/31
äippä-80................................kp 25/26-30.......yk.8 Tete........................................kp 27/28...........yk. 1
Tanjusha................................kp 32/31..........yk. 4
maitooo.................................kp 34/28-36......yk. 3
MissMaisa...............................kp 36/27
Swiss.......................................kp 41/28
Mivi.........................................kp 78/33
Riemurasia...............................kp 134/35-48
umayya...................................kp 135/28
salmiska...................................kp ??/??
MiksiSiksi..................................kp ??/??
mami-03..................................kp ??/??
huhkuu....................................kp ??/??
mymmyryy...............................kp ??/??
samppa77...............................kp ??/??
hellu77...................................kp ??/??
Nonna-79...............................kp ??/??
TMK........................................kp ??/??
daizz......................................kp ??/??
leofis......................................kp ??/??
CitrusHeights.........................kp ??/??.............yk. 2
Vanilja....................................kp ??/??


Haamuilijat






Plussanneet

Elriina
äippä 84
stoppis
nasu79
AnnaManna
kukikas
Isabel81
Narya
juska
Noomi
Äitee2
jontturi
Tintta80
sarbba
perämaan emäntä
aurinkoenergiaa
Adeliina
triine
Luminalle
Liina81
Silleri
Taotao-
Onnimanni84
mutzi81
Kielo81
Kukkahattu
Tulentyttö
Red Dragon
 
mä taasen kukkahattu ja onnimanni sanoin miehelle ja kätilölle että voisin huomenna tulla takasin :ashamed: :)
ja miehen kanssa pojan ollessa kk ikäinen päätettiin sitten että annetaan kolmosen tulla jos haluaa :)
tulentyttö :flower: tervetuloa
maaruska :hug:
 
Heipsis uudet! Maaruska: :hug: Mun ystävä sai 4 päivä pienen tytön... olihan se taas itku silmässä kaupassa vielä satuin olemaan kun sain tiedon ja itkuhan se sitten pääsikin! oon herkkis... ja tänään kuulin sen pienen vastasyntyneen tuhinan... ihanaa :heart: :heart: Tahtoo pian itekkin!! :D
 
Täällä "uusi" liittyy joukkoon! meillä kaksi lasta synt. -01 ja -05 Ja nyt haavielen siis kolmosesta... :heart: Mies vain ei ole ihan täysillä vielä mukana :/ Tosin ehkäisyä emme ns. käytä... Järki sanoo toisaalta kyllä itsellekin että nää kaks ois sopiva määrä, mutta tää tunne on niin vahva et ois ihana vielä yks tuhiseva nyyttija jos vaikka saisi sen tytön =) . Mites nuilla onko teillä mies ollut heti mukana kolmannenlapsen "tekemisessä"?
 
Minulle tämä toivottu on kolmas mutta nykyisen mieheni ensimmäinen. Niin oli helppo saada suostumaan lapsen yrittämiseen. Sanoi vielä että olisi kivaa saada 2 tai 3 yhteistä lasta. Katsoo minulta taitaa nopeammin tulla tuo katto vastaan =)
 
Tuulentyttö: Tervetuloa mukaan! :flower:

hellu77: Tervetuloa! :flower: Meillä minä kuumeilin ensin ja mies ei, mutta sitten minulla meni kuumeilu ohi. Mies innostui ja alkoi minua "lämmitellä" vauva-ajatukselle. :LOL: Ja tässä sitä nyt sitten ollaan... :whistle: :wave:

maaruska: :hug:

Meillä on hirmuinen yritys päällä. Mies on ihan villinä. :p :LOL:
 
emunen
Tuolla ekassa kun kysyttiin, miten nopeasti on edelliset lapset tulleet: esikoinen oli iloinen yllätys, kun laskin hetken huumassa varmat päivät vähän väärin :LOL: ja toisen katsoin sitten kalenteri ja raskauskiekko kädessä, milloin voisi aikaisintaan tulla, että saisin sen lukukauden koulua käytyä, ja tärppäsi ensi yrityksellä. Tämä kolmaskin kyllä tärppäsi heti, mutta meni sitten samantien kesken... Mulla on 2 siskoa, jotka on kanssa legendaarisen hedelmällisiä, toiselle on tulossa yllätyksenä 3., vaikka joskus sanottiin, ettei saisi yhtään (endometrioosi).

Ja 3. lapsi on meillä mun päähänpisto ja "projekti", miehelle olis riittänyt kaksikin, mutta sain keskusteltua kantani läpi... Kakkonen on ollut hiukka hankalahoitoinen.
 
Niin ja ekan kanssa päätettiin tehdä lapsi, kun vauvat on niin suloisia ja olis kiva nähdä miltä se oma muksu näyttää, heti kun annettiin oikeasti lupa tulla niin tärppäsikin sitten heti ekasta kierrosta. Koska lapsella täytyy olla sisarus niin päätettiin tehdä toka heti perään ja kun oli kiirus, ettei tippunut minimipäivärahalle niin sekin tehtiin tekemällä ja tärppäsi kakkonenkin heti ekalla yrityskerralla, saas nähdä miten kolmannen kanssa käy

Meillä mies oli kolmatta lasta vastaan ja sanoi, että nää kaksi riittää mainiosti. Syksyllä oli vielä täysin sitä mieltä, ettei enää ikinä kolmatta.
No, kuukausi sitten se alkoi lämmetä asialle ja jätettiin pillerit pois... noh, nyt mies sitten sanoo, että aloitan pillerit kun menkat alkaa.

Eli täällä mies ei ole kauhean innostunut ja koska tahdon, että kaikki lapset ovat yhteisestä toivomuksesta hankittuja niin tämä taitanee sitten jäädä ainoaksi yrityskierroksi, toisaalta, nyt on kyllä oltu ahkeria :) Toisaalta sanoi, että ei se olisi paha asia vaikka olisikin tarttunut salamatkustaja mukaan.
 
heippa kaikille!!!!
Mä tänään jo kerkesin suutahtaa kun sanoin miehelle et ens viikko ollaankin sit ahkeria tuolla sängyssä (sillon pitäs olla ovis) ja toinen kysyy tyhmänä et MIKS????
no mä siihen et sillon vois vaikka tärpätäkkin, niin eikös tuo mies et se tulee sit kun sen aika on....
Joo se on aivan oikeessa, vauva tulee sillon kun tulee, mut sen äänen sävy oli jotenkin semmonen et "katellaan" :headwall:

Miksi tää mieli tekee tästä hommasta semmosta et sen ottaa tosissaan vaik ite yrittää aatella et tulee kun tulee :headwall: :ashamed:

Mä täällä nyt ovista kyttään, vähän on limaa jo tullut mut ovistesti näyttää edelleen negaa :| voiskohan olla jotain ovista ennakoivaa limaa???

nää edelliset on meillä tullut ihmeen helpolla, ekaa kun päätettiin ruveta yrittää niin päätös tehtiin siinä vaiheessa kiertoo et päätöksen teosta kahden viikon kuluttua testi oli plussa ja tää toinen päätettiin tehdä kun menkat oli just loppu ja seuraavia ei tullutkaan :D
Ehkä siksi toiveet on ihan liian korkeella vaikka yritän itelleni takoo järkeä, et tää ei välttis tuukkaan yhtä helposti, nyt jos ja kun täti tulee, tiedän tippuvani ja korkeelta, mut niin kauan kun sitä ei tuu niin on toivoa :D

tärppi onnea kaikille!!!!!

Maaruskalle :hug:
 
Kopsasin tuolta aiemmasta pinosta, kun en huomannut tätä uutta, kiitos vaan red dragon kun vinkkasit ;)

Esikko ilmoitti tulostaan ensimmäisellä kierroksella pillereiden lopettamisen jälkeen ja kakkosta aloin odottamaan yksien menkkojen jälkeen, helppoa on siis ollut :flower:

Nyt on kuitenkin ikää jo tullut lisää ja vielä muutama kilokin aikaan ennen viimeisintä raskautta...katsotaan.

Nyt on enää ne neljä pilleriä jäljellä, muistin tohkeissani väärin. Mutta ensi viikon lopulla siis odotellaan tyhjennysvuotoa ja sitten katsotaan kuinka pitkäksi ensimmäinen kierto venähtää.

Kovin tässä kamppailen itseni kanssa, että maltanko olla tilaamatta ovistikkuja....
 
Alkuperäinen kirjoittaja umayya:
mä taasen kukkahattu ja onnimanni sanoin miehelle ja kätilölle että voisin huomenna tulla takasin :ashamed: :)
ja miehen kanssa pojan ollessa kk ikäinen päätettiin sitten että annetaan kolmosen tulla jos haluaa :)
tulentyttö :flower: tervetuloa
maaruska :hug:
poikaa kun olin synnyttässä nii sanoin silloin että vois tehä vaikka heti saman...heh oli vähemmän tramaattinen alku pojalla kun tytöllä
 
Tulipas mieleen, että miten teillä asutaan? Yhdessä toisessa pinossa aiheesta keskustelua ja minua alkoi kiinnostamaan. :whistle:

Me asutaan vuokralla; saunallinen kolmio, 73 neliöö. Eikä olla muuttamassa lähiaikoina pois. =)
 

Yhteistyössä