***KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT***

Onnittelut plussanneille!

Jotenkin en ole saanut aktivoitua itseäni tänne palstalle viimeaikoina kun nuo muksut on pitäneet kiireisenä. Ja kuinka ollakkaan täti kurvasi tänne tänään eli kp 23/28, ei ollut kiva yllätys. Tää on toinen kierto peräkanaa kun täti tulee ihan ihme aikaan. Mikähän on vikana? Nyt kyllä masentaa ja sattuu mahaan. :( Toivottavasti muilla menee paremmin. Käyn lukemassa taas välillä ja yritän saada tsemppiä uuteen kiertoon.

Mä just kotiuduin töistä. Ei tehnyt tänään mieli edes kahvia juoda töissä, ihme kyllä kun sitä menee normaalisti työaikana se neljäkin kuppia. Ajoittain on ollut kuvottavaa olo ja nälkä tuntuu taas olevan.

Mies lähti asioille ja tuo mulle samalla raskaustestin apteekista. :D En vaan tiiä pitäiskö testata tänään vielä vai vasta aamusta. Esikkokin valitteli tuossa aamusta vatsaansa ja aika pian sen jälkeen kävi oksentamaan, eli vatsataudissa on. Saa nähä koska me muut ollaan tai minä uusintana. :/

Voi kumkvatti,iso :hug:
Oletko juuri lopettanut ehkäisyn,eli onko tämä ensimmäinen luomukierto? Mietin vain ettei nyt vaan olisi kroppa sekaisin ehkäisyn jäljiltä?!
Toivottavasti syy olisi kuitenkin se pikkuinen ihana :heart:

Onnittelut plussanneille :hug: :heart: ja tervehdys uusille! Minä sitten lopetin testaamisen,vein aamulla labraan näytteen ja vastaus iltapäivällä :) En usko plussaan,vuoto oli kyllä todella niukka ja tiputtelua?Outoa..ei menkkojen kaltainen.Olen jo ovista alkanut bongaamaan... :ashamed: :D Jos kierto 28 niin hedelmällinen ajankohta 29.8-3.9 jotenka isäntä tulee olemaan puhki :LOL: toivon...Olo on kyllä erilainen;kahvi ei maistuja öklöttää,väsy.No,jos testi nega,uutta putkeen!! :D Ja mulla siis nyt kp9/28.Nyt nautin hiljaisuudesta...muksut kerhossa,koulussa,eskarissa....aaahhh..Mukavat päivänjatkot ja tietty +++++++++++++++++ tuulia kaikille!!!!! :wave:

Heippa.

Liittyisin joukkoon tummaan. Pikkukolmosta toivoskellaan kovasti, nyt kesäkuunlopulla jäi pillerit pois ja odotellaan ja ihmetellään tuleeko meille semmosta kääröä enää. 2 ihanaa lasta on entuudestaan. 2.5v poika ja juur 1v täyttänyt tyttö. Poika tärppäsi heti kun oltiin vauvaan valmiita ja tyttö oli iloinen "yllätys" :)

Jotenkin vaan taka alalla on semmonen tunne, ettei tällä kertaa käy ihan niin kuin toivoo :/ Tiedä sitten, onko mun olotinani ihan höpöjä. Toivottavasti ei. Niin juu, ja ikää miulla on 26v B)

lähinnä vaan ilmottelen ittestäni, eli tätä odottelua vaan, että vois jotain tehdä...
p nyt 16, ovistuntemuksista ei tietoakaan, miehena kanssa myös aktiviteetti viimeksi perjantaina, joten senkin puolesta hiljaista. no jos tänään jaksais :LOL:

täällä on pupuiltu ahkerasti ja tänään olis kp kai 15/27-35 eli viel kai vois tärpätä jos ei viel oo. täytyy toivoa et onnais. seuraavan kerran pääsee pupuileen vasta torstaina jos siit on enää hyötyä, mut täytyy vaan pitää peukut pystys.

kumkvatille ja elriinalle halit negan johdosta.

ja valon kantajalle tervetuloa!!

Alkuperäinen kirjoittaja Jennyli:
Voi kumkvatti,iso :hug:
Oletko juuri lopettanut ehkäisyn,eli onko tämä ensimmäinen luomukierto? Mietin vain ettei nyt vaan olisi kroppa sekaisin ehkäisyn jäljiltä?!
Toivottavasti syy olisi kuitenkin se pikkuinen ihana :heart:
Ei ole ekat luomumenkat. Yhdet olleet aikaisemmin jo. Ehkä tää kieto on vaan sekaisin. Kuopuksesta tärppäs just tälleen samaan aikaan, et yhdet luomut ehti olla pillereiden lopettamisen jälkeen.

Mutta joo, täytyy mennä jatkamaan noiden muksujen iltapalan syömistä. Keittiössä taas tapahtuu jotain.

Kiitoksii Päärynärouvalle ja Elriinalle! :)

Ah mikä hiljaisuus, lapset nukkunu jo kohta kolmisen tuntia ja mies läks töihin. Saa nähä taas kuinka kauan tässä tulee kökittyä.. Paha tapa liimaantua koneelle aina kun on vaan on hetkikin olla rauhassa. :/ Pesukoneessakin odottas pyykit, et joku pistäs ne kuivuu.. Ei pysty ei kykene. Sitä paitti, kone on kellarikerroksessa, ehä mie sinne ny enää uskalla lähteä.. Olin vielä aamulla ihan pettyny, kun joltain sivulta kävin katsomassa meidän ne "avainpäivät" ja tietty mies olis sillon yövuorossa.. |O Vaan miehän olin ymmärtäny ihan väärin, ei se oo kun vaan tän viikon ja taas palataan normaaliin aamu ilta rutiiniin.. :D

Kiitokset kaikille onnitteluista! :flower: :heart: :heart:
Maanantaina olisi alkuraskauden ultra, pääsee katsomaan, onko salamatkustaja oikeissa asemissa ja millä raskausviikoilla mennään! Luulisin, että jossain rv 5-6 olisin nyt. Jänskää! :heart: :heart:

kumkvatti, voi harmin paikka!! :hug: Jaksamista sulle! Kyllä se plussaonni vielä tulee osumaan teillekin!! =)
Elriina, jaksuja sinnekin paljon! :hug:

ssihinä ja päärynärouva, mukavia ovisaikojen hyödyntämishetkiä!! :)

Hauskaa loppuviikkoa! Palailen maanantaina kertomaan, miten ultra meni, josko sitten uskaltaudun jättämään teidät ja siirtymään odottajien puolelle... :heart:

Moikka vaan kaikille! ja hurjan isot onnittelut plussanneille =)

Täällä ei ainakaan viime kierrosta tärpänny :( eilen alkoi sitten menkat. Kierto oli lyhyempi mitä edellinen joten en osannu odottaa että edes vielä alkais - vähän tuota vkonloppua odottelin että alkaako vai ei... Mutta näin siis kävi. Oviksen kyllä omasta mielestäni bongasin mutta ei tärpänny ei... noh, enemmän pupuilua nyt sitten tässä kierrossa :)

Minulle siis voi listaan merkitä tälle päivälle kp 2/26-29

Pitkästä aikaa täällä! Minun kone sanoi elokuun alussa itsensä irti, heitti lieskat selkäpuoleltaan eikä enää inahdakaan. Ihan orpo olo ilman konetta....
Meillä yritys jatkuu, menkat alkoi taas nyt kp 12/32. Ja yk 8 taitaa lähteä... Ihan helvetin masentavaa.
Olin ihan varma että puolen vuoden aikana varmasti tärppää....

Sain uuden kummilapsen kaksi viikkoa sitten, pienen tytön ja esikoinen meni ekaluokalle nyt, joten on tässä kaikenlaista pientä kivaa ja jännää tapahtunut kuitenkin. Ja huippuihana juttu on se, että me muutetaan lokakuun alussa uuteen kotiin. Ollaan miehen kanssa ihan intispinkeenä jo mielessämme sisustettu koti ja vietetty mielikuvissamme ihania jouluja, lastenkutsuja ja illanistujaisia ystävien kanssa siellä :) Että onneksi nää muut ihanat jutut vie vähän terää siltä surulta mitä tää vauvantekotuska aiheuttaa.

Ja pitää kyllä ihmetellä tuota ihanaa miestä, minä en ikinä jaksaisi ilman sitä, se on kyllä niin minulle luotu ihminen.

Täällä onkin kuukauden sisään plussailtu ahkerasti, ihanaa!!! Kaikille onnea vauvauutisista ja tervetuloa uusille!

Mukavaa loppuviikkoa ja pupuiluiloja kaikille :)

J84
Heipsan :) Vieläkö sekaan mahtuu yks 24v kahden pojan mutsi ;) Vanhin on nyt koulus ja nuorin on 8,5kk ja menkat alkoivat ekaa kertaa synnytyksestä viime lauantaina eli 23 päivä. Isäntä oli myönteinen sille, et aloitetaan nyt sitten samantein kolmosen teko ettei taas tule 7 vuoden ikä-eroa lapsille. Eli näin :p joten 6/? ja yk1

Helou! Uusille tervetuloa mukaan ! Vaikka aika uusi oon kyllä iteki, vasta nyt tässä vähän alan aktivoitumaan, kun meillä tuo ehkäisy vihdoin on jääny pois.

Viikonloppuna pitäs alkaa menkat. Salaa toivon, ettei ne tuliskaa, vaikka tiedänki, että aika mahdotontahan se on. Mutta oon kuvitellu kaikkea tyhmää raskausoiretta jo itelleni. Mikä siinä onki, että heti ku se "yritys" oikeasti alkaa, niin sitä alkaa myös oirehtimaan joka kuukausi ?!? Kuopusta yrittäessä oli sama juttu, kaikki ne 10-11 kiertoa, mitä oltii ilman mitään ehkäisyä ja oikeille päiville tähtäiltiin, testien avulla sekä ilman, niin joka ikinen kierto mulla oli raskausoireita ! :LOL:
Nyt on ollu muutaman päivän lämpö 37,1-37,4 kun normaalisti reilusti alle 37. Mahassa nipistelee, rinnatkin tuntuu suurentuun jnejne... Tätä se kuumeilu teettää, oujee.

Huomenta
Eilen tuli tehtyä vielä se nega testi. Ensi viikolla soittelen aikaa lääkäriin, jos menkoista ei mitään kuulu. Nyt kuitenkin ajattelin pysytellä täällä taka-alalla, kun ei tässä mitään ihme muutoksiakaan ole. Kp 41/28 tänään, jos sais sitten vaikka lähetteen sinne verikokeisiin.

Tervetuloa rakkaimpani, joukkoon mahtuu aina! :wave:

Tervetuloa uudet :wave:

Terveiset töistä!! Viikko mennyt hoidellessa sairaita lapsia,TAAS!! :kieh: Meillä on tälläkertaa riehunut entero-rokko :headwall:
Viimeyön sain jo nukuttua...pikkuisen jo väsyttikin |O

(.) Kp taitaa olla 12. Ei mitään ovikseen viittaavaa vielä,paitsi halut on kasvaneet :p Ovistesti hyvin hailee vielä.
Saas nähdä ovuloinko ollenkaan vai tuleeko sitten myöhässä. Enstorstaina menen sinne tutkimuksiin,wupii!! Siellähän se selviää kuinka alakerta toimii ;)
Nyt on ollu senverta rankkaa noiden ipanoiden kanssa että ei oo kyllä seksi käyny mielessä :whistle: Eli hyvä ettei vielä ovista näykään!!

eiks mervi-elina palaa kohta lomalta eli eiköhän tuo lista päivity muutaman päivän sisällä.

tänne ei oikeastaan kuulu uutta, mensuja odotellessa. oireita on väsymys, huimaus, rinnat arat ja maha on turvonnu ihan kuin olisin kolmannella/ neljännellä kuulla raskaana :LOL:
et tiedä sit johtuvatko tulevista mensuista vai oliskohan sitä raskaana =)

testit tulee maanantaina postissa eli ne olis sit valmiina. no päivä kerrallaa.

uusille tervetuloa ja +++++ tuulia kaikille.

huoh tämä odottaminen käy jo työstäheipodei! =) :kieh: olis niin mahtavaa kun vauva olisi jo tuloillansa =) toivottavasti sit siunaantuu se yksi viellä,eihän sitä koskaan tiedä :( mä en noista kp jutuista mitn tajua ni jos auttasitte ystävää hädäs :D eli menkat alkoi 22.8-08 niin mikä minulla sitten on menossa? itseASIASSA OLEN SITÄ MIELTÄ KUN JÄTTÄÄ TURHAN YRITTÄMISEN NIIN KYLLÄ SE NYYTTI TULEE :saint: sisko ja sen mies yritti 4v, ja sai sitten lapsen :hug: aivan luonnollisesti :hug: itse tulin ekasta melkein heti, ja tokas meni joku puolivuotta :headwall: kauheasti kirjottelin omasta itsestäni, mutta kun en porukkaa viellä tunne,, enköhän pian opi, ei anneta ketjun pudota :wave: :wave:

Yhteistyössä