***KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT***

Terve! Monta kertaa tässä jo yrittäny kirjotella, mutta jostain syystä noi "ykkönen" ja "kakkonen" pitää äiteen niin kiireisenä, että aina jompi kumpi tarvii just sillon, kun oon saanu kirjauduttua tänne.

Plussia oli tullu, joten kovasti kaikille onnitteluja ja parilla taisi olla jännät paikat meneillään, kovasti plussaonnea sinne!

Mulla on tässä vika ehkäistävä kierto meneillään, ovisaika oli luultavasti tossa viikonloppuna ja huvittaa, että meillä on taas käyny ihan ku ennen esikoisen odotusta, että eipä se isäntä ole jaksanu kumia päälle laittaa vaan keskeytetyllä on menty. Katotaa päästäänkö edes tän kierron loppuun, kun ehkäisy jää pois jo kokonaan. Sitte alkaaki se jännääminen.

Oonki optimistina ja reippaana naisena buukannu itelleni gynelle ajan vielä tälle kuulle, jotta tarkistetaan, että paikat on kunnossa ja papa puhdas. Voi sitten huoletta alkaa odottelemaan tärppiä, mitä siis tällä kertaa toivon vähän nopeemmin ku viimeks...

Ei muuta ku plussatuulia tällekin viikolle !

Tiistaita :wave:

Täti yllätti rytinällä aamulla eli kp 1/30-32!
Tässä kierrossa otan ovistestit avuksi sekä 4.9 mulla on sitten Taysiin tutkimusaika. Laskin etä tuolloin kp 17 joten hyvässä vaiheessa kiertoa,näkee tapahtuuko alakerrassa mitään ;)
Positiivisin mielin siis!! :D

Jennyli, noi voih tuosta tädistä! Toivottavasti tutkimukset ja ovistestit toisivat tästä kierrosta sulle plussan!! =)

Rupestin tässä pohtimaan omia oviksia, että millonkohan ne oli... vai olikohan ollenkaan!... kp16 tuntui ihan selkeä jomotus vasemmalla alavatsalla ja siitä asti on ollut kaiken maailman nippailuja ja menkkajomotuksia. Sitten taas kp27 tuli valkovuotoa (tähän asti ollut kuivaa) ja pari päivää tuhrua. Että kipujen mukaan ovis olisi voinut olla kp16 ja kp27 valemenkat tai joku välivuoto. Tai sitten ovis oli vasta kp27, josta tuo tuhrutuskin johtuisi, jollonka siis menkat alkaisi n. kp42, jolloin olisi juuri se kaksi viikkoa kulunut oviksesta. ... ja viime kiertokin kesti 42pv... :eek: Eli ihan pihalla olen!! Eli eiku ovistikkuja nettiin ostamaan, mikäli tuo täti nyt sieltä tulisi!! Niin, ja greippimehua hommaamaan kaupasta, josko nuo ovislimat tulisi samalla selkeämmiksi! ;)
Mutta, jos sitten bongaa tikulla oviksen, tulee hirveät paineet päästä heti pupuilemaan, ja jos tuo mies ei sillon oo pupuilupäällä, tulee kauhea harmitus päälle!! :| :/ Ehkä tää on vain tämmöstä jossittelua... Ehkä täytyy vaan ottaa hommat letkeesti! :LOL:

Just sain testattua kun testi kopahti postissa, ja haamuhan siellä tuli tosin vahva sellainen eli eiköhän tässä kolmosta odotella! :heart: Nytkun vaan sais tämän ekan kolmanneksen nopeesti alta, niin uskaltautuisi täysillä kasvatteleen masua ;) Pahoittelut tädin yllättämille, ja tsemppiä jatkoon!! :wave: Perässä tuutte varmasti :heart: Elriina, vieläkö palstailet täällä? Miten kävi? :wave:

En sitten malttanut odottaa huomisaamuun vaan tein testin tuolla rfsu:n testillä ja ihan sellainenhaalea toinen viiva siihen ilmestyi. Olen vaan kuullut noista kyseisistä testeistä epämääräistä palautetta. Siksi myös arveluttaa ettei tunnu olevan mitään oireita, mitä edellisissä ei raskaantuneissa kierroissa olen kuvitellut.. No ehkä vähän suuta kuivaa ja aamukahvia en flunssan takia ole juonut pariin päivään.
Menis nyt tää aika nopeempaa, vaikka ensi viikkoon. niin sit vois testata uudestaan
=)
Oon vielä tän viikon lomalla töistä joten päivät MATELEE kirjaimellisesti.

M

Heippa tännekin! En muista milloin viimeksi täällä kirjoitellut. Listaan voi korjata kuitenkin kp 32/28. Menkkoja ei ole tullut, eikä tuhruakaan tullut, testit kuitenkin näyttäneet negaa. Täällä siis vaan odotellaan ja ihmetellään onko ne tulossa ja jos on niin sais sitten tulla jo. Ollut aina säännöllinen kierto.

Onnittelut jo plussanneille ja onnea jännääville! :hug:

:hug: :set nega saaneille!

ENKELI 05 ONNEA :flower: :D ja MATOSELLE varovaiset onnittelut :)

Paljon on miehen kanssa puhuttu vauvasta lähiaikoina muttei vieläkään ihan täysin lämmennyt. On niin hullua kun täytyy mukamas pohtia kaikki kauhean tarkkaan jos kolmas tehdään kun itsestä tuntuu siltä et murehditaan noita asioita sit kun on niiden aika... :|

Toivottavasti katumuspillerit ei sekottanut kiertoo kauheesti vaan tulis täti sillon kun kuulus jos vaikka sais nyt viimeinkin ton miehen mukaan kunnolla vauvan tekoon. Positiivista on se ettei ole enää niin ehdoton siitä ettei ikinä tehdä :)
Noi katumuspillerit on muutenkin saanut kropan ihan sekasin. Kyselinkin tuolla mitäsnyt palstalla harmaana et onko normaalia et rinnat tulleet tosi kipeiks. Aina ne on ennen tätiä kipeät mut nyt ovat tosta nännien tummalta alueelta niin kipeät ettei edes voi nukkua mahalteen... Kurjaa ja sit vielä mulla on tissien kasvukausi kun eivät mahdu rintaliiveihin kunnolla enää :LOL: Mut parasta tässä kierrossa on se että kun en luule olevani raskaana niin enpä ole siis mitään oireitakaan havainnut joten mieli lepää kerrankin kun ei tarvi jännitellä mitä se testi näyttää =)

Isoja ++++++++++++++++++++++++ kaikille!

Hei vaan,,,minut saa nostaa takasin yrittäjiin,,,en malttanu taukoilla vaan oon päivittäin lueskellu juttuja ja pakko palata kehiin,,,ensiksikin oikein paljon onnea plussanneille :flower:

Minulla menossa 13/28- luulin että kiertoni on suht säännöllinen mutta viime kierto oli ennari pitkä. Liekkö syynä jännitys ja mahoton toive plussasta,mutta nyt vahvat ovistunteet ja illalla peitot lepattamaan,,, vauvakuume on niin valtava että =)

Toivottavasti Matonen sullakin oli plussa :heart: Jos siinä viivassa oli vähänkään väriä niin raskaana olet :whistle: Mervi-Elina laita vaan plussanneisiin mut, tuo oli kuitenkin niin vahva värillinen"haamu" että pakko uskoa :wave: Viikkoja ois Kirpulla nyt 5+0 :heart:

enkeli05:ONNEA SYDÄMEN TÄYDELTÄ :hug: Matonen :hug: sinullekin! Mulla sattui ja tapahtui :| sunnuntaina sekä maanantaina aamulla testi näytti haamua,olin tosi :D myöhemmin maanantaina alkoi vuoto? ei täysin menkkamainen,kirkas vuoto kuitenkin.Olin aivan kummissani..Nyt vielä vuotoa ja alavatsaa polttelee?Ja kun olen neurootikko testauksen suhteen,teinpä äsken testin...ja mitä ihmettä??????haalea viiva taas.No,nyt sitten vaan odotellaan,taas... |O Mulla olo on yhä etova.Inhoan tällaista odottelua,jossittelua yms.Joko tai tyyliin!!Huoh...Vasemmalla puolella polttelee.Todennäköisesti testaan taas!! :ashamed: kun tuo vuoto loppuu ja jos haamuja,vien pissanäytteen labraan... Tädin yllättäneille :hug: ja kaikille +++++++ tuulia! :wave:

Elriina......................................kp 2/28........................KOKS
Jennyli.....................................kp 2/30-32
Danya.....................................kp 3/28
Peipi80....................................kp 9/25
päärynärouva.........................kp 9/27-35
Neitokeiju...............................kp 10/28
Piijuska-78.............................kp 14/28
äiti 07.....................................kp 16/28-30
Tikruliini..................................kp 16/37 (51).......yk2
Mantelinkukka........................kp 18/28
Katta2....................................kp 19/27-29
Leitz.......................................kp 23/34-38
Champion...............................kp 24/28.........................VAS
Matonen.................................kp 30/28-35
Tete.......................................kp 28/35
Seamrog.................................kp32/?
Kumkvatti...............................kp 33/28
Marihoo..................................kp 34/32............yk.7
Unelma3.................................kp35/29............yk.3......TYKS
Tassutin.................................kp 38/28-42 .............yk.1
Perhoinen84...........................kp 49/28..........
Vilijonkkis...............................kp 66/28.............
TaikaWiitta.............................kp 68/22-30.......
linneaborealis........................kp 123/32-36.......
MammaRoi..............................
Mii-Sa......................................
Vanttu80.................................Yritys alkaa syyskuussa
mervi-elina..............................Yritys alkaa syyskuussa
[/color]

Haamuilijat
Matonen

[color]

Plussanneet

äippä 84
stoppis
nasu79
AnnaManna
kukikas
Isabel81
Narya
juska
Noomi
Äitee2
jontturi
Tintta80
sarbba
perämaan emäntä
aurinkoenergiaa
Adeliina
triine
Luminalle
Liina81
Silleri
Taotao-
Onnimanni84
mutzi81
Kielo81
Kukkahattu
Tulentyttö
Red Dragon
maitooo
äippä-80
MissMaisa
Pamu k
Jännä
CitrusHeights
TähtiTaika
aurinkomamma
sarabi
mammakoo
Mivi
Nonna-79
daizz
Niiskunen
leofis
Luppana
Mammutti-Mamma
sleeping
Iitanen
oinas74
Mehiläinen
Vaavimasu
enkeli05

Allunmamma.............taustalla
Ssihinä......................taustalla
Tanjusha82...............taustalla

Näiltä nimimerkeiltä odotetaan päivitystä:
Käärme, Belle76, TMK, Kaksonen 74, ritsukka, peppi7, hömpänpömppä, Swiss, Riemurasia, salmiska, MiksiSiksi, mami-03, huhkuu, samppa77, Vanilja, hulluriitta

MUKAAN LISTALLE KYLLÄ PÄÄSEE KUNHAN TULE PÄIVITTÄMÄÄN OMAN TILANTEENSA!

MERVI-ELINA: No jos nyt sitten laitetaan tuonne haamuilijoihin.. Nyt alkanut jo vatsassa jotain tuntemuksia, tosin ne voi ola mielikuvituksen tuotettakin kun olen väkisin yrittänyt oireita bongata :ashamed:
Kiitos kaikille muistaneille!

Niin ja listaan olen antanut vääriä kiertopäiviä, kun ma-to pitäis tosiaan menkat alkaa. Riippuu laskenko viime menkat alkaneen tuhruvuodosta vai kunnon vuodosta.
Elriina: kyllä se II-viiva oli värillinen, mutta haalea =)

Öitä
M

Muoks: laita kierto päiviksi 30/28-35

Koskakoos näihin aamu häräämisiin tottuu. Tuntuu että nämä vie todella paljon energiaa. Kohta täytyy mennä lapset herättelee. Onneks ei tarvii kotona antaa juuri herätetyille lapsille ruokaa.

Välillä sitä ajattelee että kumpa kolmas lapsi saisi alkunsa pian niin ei tarvitsisi herätyskelloon herätä kuudelta. En näin väsynyt ollut kun imetin nuorimmaista öisin. Kun sitä kumminkin sai levätä päivällä samaan aikaan kuin lapset lepäs. Nyt ei pyaty yhtään lepään päivällä kun on vasta iltapäivästä kotona.

Elriina, mikä tilanne? Kyllä sua nyt kiusataan haamuilla ja sitten vuodoilla :| Pieni vuotohan on alkuraskaudessa melkeinpä sääntö kuin poikkeus, mutta jos vähänkään enemmän tulee :ashamed: Toivotaan että saat piankunnon selvyyden tohon tilanteeseen, valitettavastihan se voi vielä haamua näyttää jos siinä pissassa vielä sitä raskashormonia ja on ollut varhainen km :/ Toivotaan kuitenkin, että liittyisi vaan alkaneeseen raskauteen :wave: Kyllä tässä tosiaan saa koko ajan varpaillaan olla näillä viikoilla, mitenhän sitä sais siirrettyä tän raskauden muutamiksi viikoiksi poi tuolta ajatuksista, ja muistaa taas sitten kun turvallisimmilla vesillä :snotty: Itelläkin kun takana km vkolla 14+4 ja oli aika kamala kokemus :ashamed: Tsemppiä nyt sulle kovasti sinne!! Matonen, mä uskon sun raskautumiseen kun sitä väriäkin siitä haamusta kuitenkin löytyi! :wave: :hug:

enkeli05, Onnea onnea onnea plussasta! =)
Matonen, sulle kanssa onnea!! Toivotaan, että haamu muuttuisi nopsaan kirkkaaksi viivaksi! =)

Elriina, sulla onkin aika vaikea hetki meneillään :hug: Toivotaan, että olisi niitä valemenkkoja eikä tädin kurvaus paikalle!!

Kumkvatti, jaksuja odottelemiseen!! Täällä kanssa odottelen ja odottelen ja odottelen... Mieskin kysyy joka päivä, että no, alkoiko jo menkat? No eipä ole vieläkään alkaneet... kp38 käynnissä siis.

Mulle voi muuten muuttaa listaan noi kiertopäivät 28-42, kun tuolla välillä ne on viimeiset puoli vuotta heilahdelleet ja viimeksi oli tuo 42pv. Ihanaa kun jaksatte pitää tuota listaa yllä, sieltä on kiva aina katsella, missä vaiheessa kiertoa kukakin on! =) :heart: :heart:

morjensta.
enkeli05 onnea ja matoselle kans. toivottavasti plussat pysyy plussina :flower:
teille jotka odottelee et onko tärpänny niin pidän peukkuja pystyssä!

just tuos tajusin et mullahan rupee kierto oleen pikku hiljaa puolessa et nyt pitäis olla tärppi päivät lähellä.

++++++++ tuulia.

oli pakko tulla kysymään, kun mulla alkoi just nyt kauheet menkkamaiset kivut, tuntuu et koko maha on tulessa. ja raskaana en kyl pysty viel oleen niin voiko tää merkitä ovulaatiota? ei oo ollu koskaan tämmöstä tuntemusta tähän aikaan kierrosta!!!

Elriina......................................kp 3/28........................KOKS
Jennyli.....................................kp 3/30-32
Danya.....................................kp 4/28
Peipi80....................................kp 10/25
päärynärouva.........................kp 10/27-35
Piijuska-78.............................kp 15/28
äiti 07.....................................kp 17/28-30
Tikruliini..................................kp 17/37 (51).......yk2
Mantelinkukka........................kp 19/28
Katta2....................................kp 20/27-29
Leitz.......................................kp 24/34-38
Champion...............................kp 25/28.........................VAS
RoSMo....................................kp 25/28-30
Tete.......................................kp 29/35
Matonen.................................kp 31/28-35
Seamrog.................................kp33/?
Kumkvatti...............................kp 34/28
Marihoo..................................kp 35/32............yk.7
Unelma3.................................kp36/29............yk.3......TYKS
Tassutin.................................kp 39/28-42 .............yk.1
Perhoinen84...........................kp 50/28..........
Vilijonkkis...............................kp 67/28.............
TaikaWiitta.............................kp 69/22-30.......
linneaborealis........................kp 124/32-36.......
MammaRoi..............................
Mii-Sa......................................
Vanttu80.................................Yritys alkaa syyskuussa
mervi-elina..............................Yritys alkaa syyskuussa
[/color]

Haamuilijat
Matonen

[color]

Plussanneet

äippä 84
stoppis
nasu79
AnnaManna
kukikas
Isabel81
Narya
juska
Noomi
Äitee2
jontturi
Tintta80
sarbba
perämaan emäntä
aurinkoenergiaa
Adeliina
triine
Luminalle
Liina81
Silleri
Taotao-
Onnimanni84
mutzi81
Kielo81
Kukkahattu
Tulentyttö
Red Dragon
maitooo
äippä-80
MissMaisa
Pamu k
Jännä
CitrusHeights
TähtiTaika
aurinkomamma
sarabi
mammakoo
Mivi
Nonna-79
daizz
Niiskunen
leofis
Luppana
Mammutti-Mamma
sleeping
Iitanen
oinas74
Mehiläinen
Vaavimasu
enkeli05

Allunmamma.............taustalla
Ssihinä......................taustalla
Tanjusha82...............taustalla
Neitokeiju..................taustalla

Näiltä nimimerkeiltä odotetaan päivitystä:
Käärme, Belle76, TMK, Kaksonen 74, ritsukka, peppi7, hömpänpömppä, Swiss, Riemurasia, salmiska, MiksiSiksi, mami-03, huhkuu, samppa77, Vanilja, hulluriitta

MUKAAN LISTALLE KYLLÄ PÄÄSEE KUNHAN TULE PÄIVITTÄMÄÄN OMAN TILANTEENSA!

Yhteistyössä