***KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT***

J84
tikruliini :hug: täti ei siis vielä tullutkaan :kieh: typeriä noi r-testit..miksei ne nyt vain vois näyttää plussaa :/ Mitäs nyt aiot? Lääkärin puheille? Voi kumpa saisit nyt vastauksen suuntaan tai toiseen :hug:

(.) Sain kuin sainkin eilen illalla ukon innostumaan petipuuhiin :p Reppana joutui kipeänä natisuttamaan jousia mun takia :D Nyt sit vaan parin viikon odottelu jakso ja näkee tuliko osuma ;) Ehkä..ehkä ei. Kaikille kovasti + + :whistle:

Hiljaisuus................................???
ssihinä....................................kp 4/34.................yk3
päärynärouva.........................kp 5/27-35
Unelma3.................................kp 7/28-30............yk5......TYKS
RoSMo.....................................kp 12/22-40
Piijuska-78.............................kp 13/28-33
Valon kantaja..........................kp 16/26-28
Vanttu80.................................kp 16/26-28
Katta2.................................... kp 21/26-29
Mantelinkukka........................ kp 23/28
Jellona84.................................kp 25/?...............yk 1
tuittunen.................................kp 28/28
Jennyli.....................................kp 29/30-32
Elriina......................................kp 30/28........................KOKS
Danya..................................... kp 30/28
Marihoo.................................. kp 31/32............yk.8
Peipi80....................................kp 36/25
mervi-elina..............................kp 36/?
äiti 07.....................................kp 43/28-30
Tikruliini..................................kp 43/37 (51).......yk2
Leitz.......................................kp 50/34-38
Tete.......................................kp 55/35
Kumkvatti...............................kp 58/28
Seamrog.................................kp 59/?
Perhoinen84...........................kp 76/28..........
Vilijonkkis...............................kp 93/28.............
TaikaWiitta.............................kp 95/22-30.......
linneaborealis........................kp 150/32-36.......
MammaRoi..............................
Mii-Sa......................................

[/color]

Haamuilijat

[color]

Plussanneet

äippä 84
stoppis
nasu79
AnnaManna
kukikas
Isabel81
Narya
juska
Noomi
Äitee2
jontturi
Tintta80
sarbba
perämaan emäntä
aurinkoenergiaa
Adeliina
triine
Luminalle
Liina81
Silleri
Taotao-
Onnimanni84
mutzi81
Kielo81
Kukkahattu
Tulentyttö
Red Dragon
maitooo
äippä-80
MissMaisa
Pamu k
Jännä
CitrusHeights
TähtiTaika
aurinkomamma
sarabi
mammakoo
Mivi
Nonna-79
daizz
Niiskunen
leofis
Luppana
Mammutti-Mamma
sleeping
Iitanen
oinas74
Mehiläinen
Vaavimasu
enkeli05
Matonen
Tassutin

Allunmamma.............taustalla
Tanjusha82...............taustalla
Neitokeiju..................taustalla

Näiltä nimimerkeiltä odotetaan päivitystä:
Käärme, Belle76, Kaksonen 74, ritsukka, peppi7, hömpänpömppä, Swiss, Riemurasia, salmiska, MiksiSiksi, mami-03, huhkuu, samppa77, Vanilja, hulluriitta

MUKAAN LISTALLE KYLLÄ PÄÄSEE KUNHAN TULE PÄIVITTÄMÄÄN OMAN TILANTEENSA!

Osaatteko te vastata, että voiko tällainen kipuilu olla ovista. Ei muista enää itse. Muistelen, että silloin ennen toista olisi ollut vahvasti kipuja viikon ajan oviksen aikaan, mutta siitä vuosia jo viisi.

Nyt siis tosiaan toiselta puolelta pistänyt kovasti ja tänään ollut aivan ihmeellinen olo alavatsalla ja kipeä. Tärähtely välillä sattunut, seksi sattui myös välillä. Painelu sattuu myös. Nyt iltaan vähän helpottanut.
Pelottaa vain, että onko jotain vakavampaa.

Yliherkillä tämän kropan kipujen kanssa nyt, kun tiedä miten tämä toimii edes vaihteeksi.

tikruliinille jaksamista! Varmaan todella turhauttavaa tuollainen :hug:

jellona84 ++++++hurrikaani sinne päin

hiljaisuus voihan ne ovis tuntemuksia olla, mutta ei kai sen nyt kuulu sattua? Miten muut kipuiletteko oviksen aikaan? mulla ei varsinaisesti satu, vähän juilii selkää ja alamahaa.

Itsellä oli joku ihme vuoto su-iltana, sen jälkeen ei mittään. Huomenna veri kuiteski roiskuu, tosin yläpäästä kun se kiusa-hammas leikataan :$ ja mieskin häipyy työreissulle (jotta saadaan se kolmas lapsi alulle:heart:. Joka pv kun nähdään ei oikein intohimo leisku, muutama yö erossa niin johan peitot pöllyää :D

Nauttikaahan näistä raikkaista syysilmoista, täällä lapissa ruskaa pukkaa :xmas:

Mukaan ilmottautuu uusi kolmannen lapsen kaipaaja :wave:

Kaksi poikaa on ennestään; eskarilainen ja joulukuussa 4 vuotta täyttävä. Jostain nurkan takaa se vauvakuume nyt iski eikä loppua tunnu tulevan. Meillä suunnitteilla ensi heinäkuussa häät ja olen aina vannonut juhlivani hääni kunnolla ilman vauvamahaa... Mutta miten tässä voi odotella ensi heinäkuuhun ja häihin ja sitten vasta alkaa vauvan tekoon?! Mieskin on mukana kolmannen teossa, mutta haluaisi odottaa vielä ainakin tuon juhlan kai. Yhtäkkiä tuntuu, että aika loppuu kesken ja vauvaa pitäisi alkaa tekemään hetimiten :D

Öitä :wave:
Meillä ja kaipaillaan kolmosta minä ehkä hieman enemmän kuin mies mutta :whistle: esikoinen täyttää kohta 4v ja nuorimmainen 1v ;) Vaikka lapset todella pieniä vielä niin silti iski kauhea vauvakuume. Meillä "ehkäisynä" ollu keskeytetty yhdyntä, ja nyt mulla alvatsa kauhean turvonnu ja hellä ja pientä flunssa oiretta, sekä alaselkää juimii :p menkkojen pitäis alkaa ens viikon tiistaina...voihan se olla että kun vauvasta haaveilee niin kroppa huijaa oireilla :whistle:

ja tervetuloa Syksyinen ja Janita :wave: meillä flunssa hiipiii pikkuhiljaa kylään :snotty: nyt muksut kerhossa,eskarissa,koulussa...ja omaa aikaa!SIIVOUSTA,RUOANLAITTOA(kaalilaatikkoa lupasin..)ihanan hiljaista.Mä tein aamulla testin...en uskalla puhua haamusta,haamujen haamun ja haamun välimuoto! :LOL: kääk...pelottaa...että vuoto alkaa kohta ja haamut häviää...oireita ei oikeastaan ole kuin väsymys ja pipoa tiukkaa ja pahasti!Niinkuin aina.. :xmas: yritän ajatella positiivisesti,että hormoni määrä niin pieni kun on alussa..että odotan ennenkuin vien pissanäytteen...ja tuhlaan loput rahat taas testeihin!!!!Kuvittelen viivan vahvistuvan päivässä!!! :ashamed: En kestä pettymystä taas. :'( Elämäntilanne olisi täydellinen vauvalle :heart: Anteeksi oma napa taas... :ashamed: tuosta ovis kivusta.Mulla viimeksi oli ihan kipuja.Yllätyin!Samanlaisia kuin sinulla Hiljaisuus.Nyt toivotan kaikille mukavaa päivää ja roppakaupalla oviksia ja plussia+++++++ :hug:

Heipä hei täältäkin :)

Eli kp tuon listan mukaan on sitten 50, aiemmin maksimipituus kierrolle on ollut se 38pva joten mä luulen, että kroppa tietää, et pitäisi mennä gynelle ja venyttää kiertoa niin pitkään, etten sinne sitten voi mennä. Argh, saisi oikeasti kuukautiset jo alkaa! Perjantaiaamuna tein raskaustestin ja se oli nega minkä siis jo tiesin ilman testin tekoakin, mutta kunhan testasin varmuudeksi.
Sunnuntaina jo luulin, että olisi menkat alkanut kun tuli sellaista ruskeaa (?) vuotoa, IKINÄ ennen ei ole tullut mitään tuon tapaistakaan, mutta sekin sitten loppui ennenkuin alkoikaan. Alkaa oikeasti kyrsimään, kun ei tää kierto lopu ollenkaan!

Meidän perhe on vielä selvinnyt syksystä ilman flunssia *koputtaa puuta* joten todennäköisesti ne sitten iskee kunnolla, sillä yleensä mä olen aina ensimmäisenä kipeänä. Kylmä mulla kyllä on, olen töissä ja mulla on neuletakki päällä+ toinen sylissä lämmittämässä jalkoja ja mulla on kädet senkin hihoista ja mietin tässä kolmannen hakemista kun varpaat on ihan jäässä, mietin, että pitäisikö mennä keittään teetä, jos se vaikka vähän lämmittäisi.

Mä en oikein tiedä, että onko mulla vauvakuume vaiko eikö mulla ole, mitään kiertopäiviä en ilman tuota listaa edes muistaisi! (onneksi se on olemassa niin saan siitä sitten kertoa siellä lääkärillä, kun se kuitenkin sitä kysyy) ja nyt olen ajatellut kaikkea muuta kuin vauvaa, itseasiassa asumisasiat on kaikkein eniten mielessä, netistä tilaillut taloesitteitä ja eilen saapuikin sellainen esite, missä oli muutamiakin hyvin varteenotettavia vaihtoehtoja (ensimmäinen talovalmistaja, jonka kuvastoa selatessa tuli oikeasti olo, et mä TAHDON ton) mutta mies pistää vastaan, koska ei halua muuttaa... joten sitten pitää harkita muita vaihtoehtoja. No, täytyy nyt katsoa mitä tehdään.

Kiitoksia tuittuinen ja Elriina.
Kipuilu jatkuu vieläkin outona. Aivan ihmeellinen tämä, ihan kuin painetta alavatsalla, välillä ei mitään, välillä enemmän ja pieni kipu yhäkin, tosin sekin on väliin isompi. Odottelen jonkun aikaa, että ehkäpä tämä tästä ohitse menee, jos ei mene, niin soittelen lääkäriin.
Tekisi mieli testata, mutta mitä? Ovistako? Toisaalta ei se varmaan auta asiaan yhtään.

Ulkona on kylmä, sormet tahtoi jäätyä autoa tankatessa ja kun autolta kävelin sisälle. "Työpaikalla" nyt sitten. Kohta alkaisi toimet ja pitäisi mennä jo.

Lapsetkin jäi kauniisti eskariin ja hoitoon. :)

Huomenta :wave:
Vilpoista alkaa olla juu,hrrr!!!

Nyt huomio kaikki oviksen testaajat :attn: Onko kukaan testannu ennen menkkojen alkua ovista (tyhmää juu,tiedän)?!
Mä lähdin testaamaan sitä lähinnä sen takia että mulla on nyt niin omituinen tilanne kiertoni kanssa että EN ymmärrä :whistle: |O :eek:
Eli kp olis 29....kävin ultrassa kp 17 jolloin näkyi että ovis on tapahtunut! Kuitenkin mulla alkoi niukka vuoto samana päivänä ja sitä kesti yli viikon!! Noh,nyt kun odotan menkkoja alkavaksi loppui tuhrukin kuin seinään! :$
Alavatsatuntemuksia on sekä halukkuutta (aina ovisaikaan) sekä Kn on ylhäällä ja pehmeä. Aloinkin sitten meittiä että eikai minulla nyt ovis ole ja tikutin eilen ja tänään ja viivat ovat melkein tasavahvat!! :eek: Jos tuhru olis ollut menkat mulla olis kp 13!! Mutta perin outoa sillä olin tuntevinani ovisoireet 2vkoa sitten ja ultra vahvisti oviksen tapahtuneen! Ei kyllä osannut sanoa koska se on tapahtunut!
Tein myös eilen r-testin ja se oli nega :ashamed:
Nyt oon niin pihalla kuin lumiukko :$ :xmas: Huomiselle menkkoja odotan ja siteenkin pakkasin mukaan.
Voiko siis ovistesti näyttää plussaa ennen menkkoja? :attn:

Tässä vielä kuva...suurentakaa niin näätte paremmin!

jennyli: mä en osaa sua varmaan kauheasti auttaa, mut sen tiedän et ovistesti voi näyttää myös raskauden eli voit olla raskaana mut siis silloin sen viivan pitää olla yhtä tumma tai tummempi kuin kontrolliviiva. en ole varma mut noi ovistestit saattaa olla raskaustestejä herkempiä eli siks raskaustesto olis nega. mitä jos kävisit tk:ssa antamassa verinäytteen jost kattoisivat olisitko raskaana, kun se olis ainakin varma. toivon todella et olet raskaana.

Kiitos päärynärouva :hug: Raskauteen meni usko jo silloin kun alkoi tuhruttaa. Oireitakaan ei ole,lämmötkin alle 37. Mulla ei myöskään ollu tässäkierrossa pms-oireita niinkuin yleensä! Ainoastaa kohdussa tuntemuksia jotka voi merkata mitä vaan!
Tuo ovistetsi on fertest-merkkinen ja eilen vasta ekaa kertaa aloin sillä tikuttaa. En siis tiedä kuinka se oikeesti toimisi...näyttääkö koskaan tuosta haaleampaa viivaa?!
Nyt ei voi kun odottaa |O

Meikäläinen liittyykin takaisin tänne, odotettua aikasemmin. Elikkäs meidän yritys on nyt alkanut kp 10/28 Kuukauden ehdin tässä välillä syömään pillereitä ja nyt ne tosiaan on jätetty sitten ihan lopullisesti pois :) Kovat on toiveet kolmannesta, hirveesti vaan en halua hehkuttaa ja aiheuttaa itelle ressiä siitä että tärppääkö, Meidän suvun naiset nimittäin on tulleet aina raskaaksi vaan tammikuun jälkeen kolmen kuukauden ajan ja niin on meilläkin ollut kahden ensimmäisen lapsen kohdalla. Mutta eihän sitä koskaan tiedä vaikka nyt tapahtuis poikkeus :D Mutta toivotaan että plussaaminen tapahtuis kuitenkin jo tän vuoden puolella. Nyt siis roikun täällä ahkerasti mukana kuumeilemassa ja toivomassa sitä kauan kaivattua plussaa...

Heippa kaikille! Pidoudun taas mukaan tänne :whistle: Viime keväänä jotäällä pyörin ja kuumeilin kolmannesta :heart: Mies taas oli tuolloin vielä epävarma haluaako vielä yhden... Odottelin sitä sitten tässä kesän ja nyt ME molemmat olemme aivanvarmoja että kolmatta aletaan yrittää tosissaan =) Eihän sitä tässä enää nuorene :eek: Meillä siis kaksi poikaa, -01 ja -05. Musta tuntuu että tätä kolmattakin saapi sitten odotella tovin. Molempia tehty 7kk.... Noh,pääasia että vielä onnistuisimme. Meinasin jo kesällä hankkiutua eroon KAIKISTA vauvojen vaatteista yms. Voi että, olen niin onnellinen :heart: :heart: Plussanneiden pino on pitkä! Koitetaanpas pidentää nyt sitä :attn:

Minä olen laittanut jo vauvanvaatteita ja paljon muutakin vauvatavaraa kiertoon. Jos ja kun kolmatta lasta aletaan yrittämään niin uusia vauvajuttuja pitää hankkia. Kuopuksen jälkeen olin varma ettei meille enää lapsia tule, koska koin synnytyksen niin vaikeana vaan niin sitä vaan ollaan vauvakuumeen kourissa. Asiaa ei yhtään helpota se, että ystäväni ilmoitti eilen odottavansa neljättä lastaan :) Kauanko te muut olette kuumeilleet ennenkuin aloitte tuumasta toimeen?

Mutta kai saan "roikkua" mukana vaikkei yritys olekaan vielä menossa? Vasta haaveillaan ja voin sanoa, että koko ajan on vaikeampi vain odotella oikeaa aikaa...

Uuusille tervetulotoivotukset täältä!

tikruliinille jaksuja! Toivottavasti sulla menkat kohta sitten jo alkais, jos ovat alkaakseen, ettei tarvi pitkään niitä odotella.

Elriina: ++++++++++++ toivotaan, että muuttuu haamujen haamun ja haamun välimuoto ihan oikeaksi plussaksi :)

Jennyli: miten mä oon käsittäny, että ovistesti voi näyttää millon vaan mitä vaan, mutta ainoastaan se kierron aikana ensimmäisen kerran testiin tullut kontrolliviivaa vahvempi tai tasavahva viiva merkkais ovista...? Nää on kyl varmaan semmosia netistä luettuja juttuja, joten niiden todenperää ei voi tietää.

Hiljaisuus: mulla ovulaation aika ilmenee kovina vatsakipuina. Toisinaan mahaa vihloo toispuoleisesti, mutta esimerkiksi tässä kierrossa kuvittelin tuntevani ovulaation semmosena etovana olona ja koko vatsan seudun kipuna ja turvotuksena.

Meillä kuumeiltiin tällä kertaa (tai siis minä kuumeilin) vauvaa puolisen vuotta ennen ku jätettii ehkäisy pois. Esikoisen jälkeen mua vaivas vauvakuume esikoisen oltua 6-14 kk ennen ku jätettii ehkäisy pois. Esikoista mä kuumeilin myös puolisen vuotta ennen ku mies alkoi lämpenemään asialle.

Mä en myöskään ole ihan varma onko mulla vauvakuume vai ei. Tai siis on kyllä, mutta tällä kertaa ihan erilailla kuin toista lasta kuumeillessa. Ei mullakaan meinaa kp:t pysyä mielessä, suunnillee tiedän kierron tilan ja kiitos mervi-elinan, tarkat päivät löydän täältä. :) Palasin joku aika sitten takaisin työelämään ja sain heti eteeni uusia haasteita, joten ehkä sekin vaikuttaa, etten oikein ole nyt sitten ehtinykää paljon tätä vauvatoivetta miettimään. Ehkä parempi niin. En sitten (toivottavasti) pety niin pahasti, jos / kun menkat alkaa..

Hiljaisuus................................???
syksyinen..............................???
janita......................................???
hellu77....................................???
ssihinä....................................kp 5/34.................yk3
päärynärouva.........................kp 6/27-35
Unelma3.................................kp 8/28-30............yk5......TYKS
Neitokeiju...............................kp 11/28
Pakanamaan kartta................kp 13/22-40
Piijuska-78.............................kp 14/28-33
Valon kantaja..........................kp 17/26-28
Vanttu80.................................kp 17/26-28
Katta2.................................... kp 22/26-29
Mantelinkukka........................ kp 24/28
Jellona84.................................kp 26/?...............yk 1
tuittunen.................................kp 29/28
Jennyli.....................................kp 30/30-32
Elriina......................................kp 31/28........................KOKS
Danya..................................... kp 31/28
Marihoo.................................. kp 32/32............yk.8
Peipi80....................................kp 37/25
mervi-elina..............................kp 37/?
äiti 07.....................................kp 44/28-30
Tikruliini..................................kp 44/37 (51).......yk2
Leitz.......................................kp 51/34-38
Tete.......................................kp 56/35
Kumkvatti...............................kp 59/28
Seamrog.................................kp 60/?
Perhoinen84...........................kp 77/28..........
Vilijonkkis...............................kp 94/28.............
linneaborealis........................kp 151/32-36.......
MammaRoi..............................
Mii-Sa......................................

[/color]

Haamuilijat

[color]

Plussanneet

äippä 84
stoppis
nasu79
AnnaManna
kukikas
Isabel81
Narya
juska
Noomi
Äitee2
jontturi
Tintta80
sarbba
perämaan emäntä
aurinkoenergiaa
Adeliina
triine
Luminalle
Liina81
Silleri
Taotao-
Onnimanni84
mutzi81
Kielo81
Kukkahattu
Tulentyttö
Red Dragon
maitooo
äippä-80
MissMaisa
Pamu k
Jännä
CitrusHeights
TähtiTaika
aurinkomamma
sarabi
mammakoo
Mivi
Nonna-79
daizz
Niiskunen
leofis
Luppana
Mammutti-Mamma
sleeping
Iitanen
oinas74
Mehiläinen
Vaavimasu
enkeli05
Matonen
Tassutin

Allunmamma.............taustalla
Tanjusha82...............taustalla

Näiltä nimimerkeiltä odotetaan päivitystä:
Käärme, Belle76, Kaksonen 74, ritsukka, peppi7, hömpänpömppä, Swiss, Riemurasia, salmiska, MiksiSiksi, mami-03, huhkuu, samppa77, Vanilja, hulluriitta

MUKAAN LISTALLE KYLLÄ PÄÄSEE KUNHAN TULE PÄIVITTÄMÄÄN OMAN TILANTEENSA!

:wave: Tervetuloa uudet! Laittakaahan sitten noita kiertopäiviä, jne...

).( Itsellä näyttää tuo kierto venyvän. Tylsää!!! :/ Neitokeiju normaalisti mun kroppa on toiminut näin syksyllä. Syksyisin kierto on paljon säännöllisempi ja oviksenkin olen huomannut elo-marraskuussa. On tämä naisen kroppa ihmeellinen kapistus! ;)

Hyvää iltaa täältäkin... Minulla kone edelleen rikki, kuulemma emolevykin mennyt, uusi pitäisi ostaa... Kiva...
No mutta sunnuntaina alkoi kuukautiset, ei vauvaa vieläkään. Ei tietenkään ja kirvestä tässä kaivoon olen jo heittämässä. Eli kierto on nyt sitten 3/28-32 ja yk. 9, ota tästä nyt selvää ku kiertokin menee varmaan jonkun planeetan kierron mukaan. Tsiisus, että onkin ärsyttävää kun nää menkat aina alkaa....
Yksi positiivinenkin uutinen on; uusi, ihana koti jonne päästään muuttamaan lokakuun alussa!!
Tervetuloa uusille ja alan taas aktiivisesti marisemaan kunhan se helkkarin kone saadaan järkättyä :LOL:

Ja plussatuulia, jos me joskus onnistutaan raskautumaan loputkin tältä listalta...

Iltaa :wave:
niin mulla nyt kp 21/28 :) en tiedä mikä nyt vaivaa, siis virallisesti ei olla vielä yritetty kolmatta mutta ny mulla eilisestä asti ollu menkkakipuja ja alaselkä kipuja, tunne aivan kuin menkat alkais mutta niihin vielä viikko :/ en ymmärrä :eek:

Yhteistyössä