***KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT***

Vanttu80 Kiitokset ja yllytyshulluna tein testin, yksi viiva vaan :/ eli piti kerätä muksut mukaan käydä metsässä hiipparoimassa, sen verran tuli ontto olo kun sellaista menin kuvittelemaan että raskaana olisin. Vaan eipä ole kirves kaivossa vielä ;) tarpomisen lomassa mietiskelin ettei nyt ihan hetimiten tarvikaan tärpätä. Edelliset raskaudet lähteneet alulle suht helposti, toivottavasti nytkin.

Hiljaisuus: itse olen kotihoidontuella, pienen pätkän olin töissä ennen kuopusta. Mielelläni olen kotona, välillä voisin kyllä lähteä takas töihin heti B) mutta kaipa sinne ehtii vielä muutaman vuoden päästäkin, jos taloudellinen tilanne ei hurjasti muutu.

Elämän tavoista: en polta, enkä juo muutenkaan. Kahvia juon rutkasti. Omegaa popsin ja vehnänalkio-soijapapu jotain öljykapseleita napsin silloin kun muistan. Muuten elän ihan normaalisti, liikuntaa kyllä voisin lisätä ja painoa pudottaa n.10kg.

Nyt mentävä ettei lapset jää heitteille :ashamed:

Minäkin jäisin mielelläni kotiin, koska se vauva-aika ja pikkulapsi aika on niin lyhyitä, mutta en minä pysty, jos tuloni ovat vajaa 300e/kk miinus verot. Ei puhettakaan.
Aikoinaan kun noiden kahden kanssa olin, niin sain lisät ja korotukset ja tulin hyvin toimeen, mutta silloin olinkin yksin.

Pillereiden lopettamisesta on 13 päivää, siitä että tyhjennys vuoto alkoi on 10 päivää. Tuntuu vähän kipua munasarjoissa, lähinnä oikealla. Liekkö mahdollista, että ovuloisin ensimmäisestä kierrosta ilman pillereitä?

Hiljaisuus................................???
Unelma3.................................kp 2/28-30............yk5......TYKS
RoSMo.....................................kp 7/22-40
Piijuska-78.............................kp 8/28-33
Valon kantaja..........................kp 11/26-28
Vanttu80.................................kp 11/26-28
Katta2.................................... kp 16/26-29
Mantelinkukka........................ kp 18/28
Jellona84.................................kp 20/?...............yk 1
rakkaimpani............................ kp21/30.................yk 3
tuittunen.................................kp 23/28
Jennyli.....................................kp 24/30-32
Elriina......................................kp 25/28........................KOKS
Danya..................................... kp 25/28
Marihoo.................................. kp 26/32............yk.8
Peipi80....................................kp 31/25
päärynärouva.........................kp 31/27-35...........yk 3
mervi-elina..............................kp 31/?
sshinä.....................................kp 32/28..............yk2
äiti 07.....................................kp 38/28-30
Tikruliini..................................kp 38/37 (51).......yk2
Leitz.......................................kp 45/34-38
Tete.......................................kp 50/35
Kumkvatti...............................kp 53/28
Seamrog.................................kp 54/?
Perhoinen84...........................kp 71/28..........
Vilijonkkis...............................kp 88/28.............
TaikaWiitta.............................kp 90/22-30.......
linneaborealis........................kp 145/32-36.......
MammaRoi..............................
Mii-Sa......................................

[/color]

Haamuilijat

[color]

Plussanneet

äippä 84
stoppis
nasu79
AnnaManna
kukikas
Isabel81
Narya
juska
Noomi
Äitee2
jontturi
Tintta80
sarbba
perämaan emäntä
aurinkoenergiaa
Adeliina
triine
Luminalle
Liina81
Silleri
Taotao-
Onnimanni84
mutzi81
Kielo81
Kukkahattu
Tulentyttö
Red Dragon
maitooo
äippä-80
MissMaisa
Pamu k
Jännä
CitrusHeights
TähtiTaika
aurinkomamma
sarabi
mammakoo
Mivi
Nonna-79
daizz
Niiskunen
leofis
Luppana
Mammutti-Mamma
sleeping
Iitanen
oinas74
Mehiläinen
Vaavimasu
enkeli05
Matonen
Tassutin

Allunmamma.............taustalla
Tanjusha82...............taustalla
Neitokeiju..................taustalla

Näiltä nimimerkeiltä odotetaan päivitystä:
Käärme, Belle76, Kaksonen 74, ritsukka, peppi7, hömpänpömppä, Swiss, Riemurasia, salmiska, MiksiSiksi, mami-03, huhkuu, samppa77, Vanilja, hulluriitta

MUKAAN LISTALLE KYLLÄ PÄÄSEE KUNHAN TULE PÄIVITTÄMÄÄN OMAN TILANTEENSA!

Kunhan nämä vaaviyritykset pääsevät oikein kunnolla vauhtiin, niin kyllä tämä nainen ainakin vähentää kahvin juontia ja alkomahooliin en koske olleskaan. Olen sellainen periaatteen ihminen!

Greippimehua kokeilin tammikuussa ja minulle se ei sovi. Kohdun limakalvo tulee liian paksuksi ja täti jättää vierailut väliin.

hiljaisuus tertetulemast joukkoomme!!

mervi-elina: samoil linjoil oon sun kans siin et alkoholia ei silloin tippaakaan jos on epäillys et saattaa olla minä päivänä tahansa raskaana. kavia juon ehkä 3 kertaa viikos sen 2 kuppia kerralla niin se ei niin haittaa, mut sekin kyl vähenee.

mä oon tota greippimehua miettiny et jos ens kierrost kokeilis et pystyykö edes juomaan.
ellei nyt sit sattuis oleen kumminkin raskaana jo täst kierrost. vaik jo odotan tätin vierailua niin mul vaan on edelleen niin vahva tunne et raskaana ollaan, mut jokin aamu se totuus iskee kumminkin lekalla päähän ku täti tulee visiitille. päivä kerrallaan.

eli tänään on kp2 eli taas päivän lyhempi kierto ja oviksen tikutin mut ei voi mitään vielä on ensi vuotta jäljellä jos siis lasketun ajan haluaa vuodeksi 2009. tai syy oikeasti on se et nuorin menee kouluun ja ajattelin et olis kiva olla kotona silloin eikä aina töissä.... :headwall:

mitä se greippimehu liittyy raskautumiseen? Joskus juonu enempikin, mut ei aavistustakaan et jotenki raskaaksi tuloon vaikuttaisi... :eek:

meillä eletään tosi visusti miehen tuloilla, yritetään ainakin.

eilen illalla taas tuntui niin selviä raskausoireita: oksetti, väsytti julmasti ja masua vihloskeli. Nyt ihan normi olo ja tuntuu että menkat ne vaan on sieltä tulossa.

uusille tervetuloa :flower: ja tädin yllättäneille :hug: Minä muutaman tunnin vapaana ,aurinko paistaa... B) ulkoilemaan! Tein muuten niitä kaalikääryleitä ja hyvää oli :p Nyt mentävä ostamaan pojalle välikausipukua tms. Kp25 ja testit alkavat huutelemaan tuolta kaapista!! :LOL: Jaksankohan odottaa edes huomiseen..Oireita?valkovuoto lisääntynyt,ei koskaan ennen menkkoja.Kerta se on ensimmäinen.Pientä jomotusta alavatsassa.Greippimehun salaisuus alkoi muakin kiehtomaan!Kaksi viime kiertoa join sitä heti kierron alusta,en ihan seuraaviin menkkoihin.Ihankuin viime oviksessa limat olisi ollut runsaampaa?Tai ennen ovista siis..Tupakasta;ehdoton ei kun odottaa :) eikä alkomaholiakaan..siis henkilökohtaisesti.Saanko olla utelias? :ashamed: Onko täällä ns.ylipainoisia kuumeilijoita... :saint: Itselläni on hieman liikaa... :ashamed: 10kg ainakin...en siis saisi pituuteeni nähden lihoa yhtään!!!!!ehkä 2kg nousu raskaana ollessa sallittu :kieh: Toivotan kaikille aurinkoista päivää ja tietysti plussia testeihin!!! :hug: :heart: :wave:

Minäkin olisin kiinnostunut tuosta greippimehuinfosta! =)
Eli auttaako se todella?! Ja mitä mehua ootte käyttäneet?
Mulla kun tätä tiputtelua on ollut ja limis ilmeisesti vähän ohut niin toi vois auttaa! ;)

Mä en oikeestaan ole mitenkään yrittänyt muuttaa elämäntapoja raskautuakseni. Ennen poikia söin foolihappolisää sekä e-vitamiinia. Nyt oon aatellu hommata samoja sekä monivitamiinia oon syöny vuosia.
Viihteellä käyn tosi harvoin (siis nykyään), joskus otan 'rentoutussiiderin' viikonloppuna. Kahvia juon kupin aamuisin. Valitettavasti poltan,kuitenkin tosi vähän (0-5 päivässä) mutta savuttelu loppuu viimeistään kun positiivisen testin saan!!
Kaikista pahin pahe mulla on karkki ja suklaa...olen aivan yliperso :whistle: :x :p
Raskausaikana en ole ollut myöskään mikään hysteerikko (syömisistä ym.), ihan maalaisjärjellä mennyt eteenpäin ;)
Alkuraskaus toki on hieman varpaillaoloa kun pelkää keskenmenoa ym. :|

Kp 24 ja menkkoja odotellessa. Tuhruttaa vieläkin (jo viikon),menkkakipuja,rinnat kipeet ja tänään on ollut aamusta asti oksettava olo.
Tätä samaa kun viimekierrossa!!
Odotan vaan seuraavaa lääkäriaikaa (2.10) ja että sais jotain lääkkeitä kaikkiin hässäköihin!!

Nyt valmistautuun töihin :wave:

Unelma3.................................kp 3/28-30............yk5......TYKS
RoSMo.....................................kp 8/22-40
Piijuska-78.............................kp 9/28-33
Valon kantaja..........................kp 12/26-28
Vanttu80.................................kp 12/26-28
Katta2.................................... kp 17/26-29
Mantelinkukka........................ kp 19/28
Jellona84.................................kp 21/?...............yk 1
rakkaimpani............................ kp22/30.................yk 3
tuittunen.................................kp 24/28
Jennyli.....................................kp 25/30-32
Elriina......................................kp 26/28........................KOKS
Danya..................................... kp 26/28
Marihoo.................................. kp 27/32............yk.8
Peipi80....................................kp 32/25
päärynärouva.........................kp 32/27-35...........yk 3
mervi-elina..............................kp 32/?
sshinä.....................................kp 33/28..............yk2
äiti 07.....................................kp 39/28-30
Tikruliini..................................kp 39/37 (51).......yk2
Leitz.......................................kp 46/34-38
Tete.......................................kp 51/35
Kumkvatti...............................kp 54/28
Seamrog.................................kp 55/?
Perhoinen84...........................kp 72/28..........
Vilijonkkis...............................kp 89/28.............
TaikaWiitta.............................kp 91/22-30.......
linneaborealis........................kp 146/32-36.......

[/color]

Haamuilijat

[color]

Plussanneet

äippä 84
stoppis
nasu79
AnnaManna
kukikas
Isabel81
Narya
juska
Noomi
Äitee2
jontturi
Tintta80
sarbba
perämaan emäntä
aurinkoenergiaa
Adeliina
triine
Luminalle
Liina81
Silleri
Taotao-
Onnimanni84
mutzi81
Kielo81
Kukkahattu
Tulentyttö
Red Dragon
maitooo
äippä-80
MissMaisa
Pamu k
Jännä
CitrusHeights
TähtiTaika
aurinkomamma
sarabi
mammakoo
Mivi
Nonna-79
daizz
Niiskunen
leofis
Luppana
Mammutti-Mamma
sleeping
Iitanen
oinas74
Mehiläinen
Vaavimasu
enkeli05
Matonen
Tassutin

Käärme, Belle76, Kaksonen 74, ritsukka, peppi7, hömpänpömppä, Swiss, Riemurasia, salmiska, MiksiSiksi, mami-03, huhkuu, samppa77, Vanilja, hulluriitta

morjens

mä en tiedä tehooko todella tuo greippimehu mut sen kai olis tarkoitus lisätä mahdollisuuksia raskautua, en sit tiiä miten mut... kaikki vaan puhuu siitä.

täällä ei vielä ole tätiä näkyny. maha ei ole varsinaisesti kipeä, mut tuntuu et alavatsalihakset venyis koko ajan.. muita oireita ei paljoo ole rinnat ehkä vähän arat mut katsellaan viel muutama pvä.

Ahaa... greippimehua siis juomaan jos vaikka mahikset paranis =)

Elriina: juu, mulla myös ne ylimääräiset kymmenen kiloa, pitäisi vähän yrittää tsempata varsinkin iltasyöppöilyn suhteen. Illalla vaan niin ihana lasten nukkumaan mentyä popsia jotain herkkua:p

Nyt ei taas mitään oireen tapaistakaan, enkä jaksa niitä enää kuulostellakaan, jotenkin tuntuu että viimestään tiistaina saa heilutella japanin lippua :attn: noh toivotaan ettei mies laita siveysvyötä, jutteli jo siihen malliin että taitaa vähän katua jo "lupaa" kolmannelle...

Näihin mietteisiin ja tunnelmiin |O

Heipat kaikille!
aikoihin en oo päässy tänne lueskelemaan ja kirjottelemaan, mutta nyt alkaa kiireet hellittää. Greippimehusta oli käyty keskustelua, itse en ole kokeillu mutta olen kyllä kuullut että joitakin ois auttanut =)
Täällä on kovasti yritystä piisannut, toissayönä heräsin ihan mielettömään vatsakipuun ja huonoon oloon, tuntui että oisi voinu oksentaa saman tien - ihan outoa, ei oo ennen moista tapahtunut! Jospa se vaikka enteilisi sitä raskautta.. =) Oviksen omasta mielestä bongasin , joten nyt vaan täytyy kovasti toivoa että matkustaja masussa oisi!
Kovasti plussatuulia jokaiselle! :hug:

Greippimehun juojat :attn: Mitä mehua olette käyttäneet?! Tuoremehuako...jotain tiettyä?

Täällä ei mitään...menkkoja odotellessa |O
Välillä jotain menkkatuntemuksiakin on...mutta niin myös sitä tuhrua jota on kestäny nyt 8:tta päivää :kieh: :headwall:
Tässäkierrossa lämmötkin olleet sitten vaan 36.8 aamuisin. Katsotaan jos kolmas kerta (ensikierto) toden sanois!!

kirpeä keli,aurinkoa B) imuria jo heiluttelin |O täys kaaos taas! Mä menin tuhlaamaan testin..ja TAAS! haamujen haamu...onkohan ne todellisia..vai... :xmas: nuita haamuja on ollut tässä riittämiin!!Nyt sitten pidän tietysti jäitä hatussa ja odotan kiltisti tuonne sunnuntaille ainakin.Ja testaan maanantaina ja jos täti pysyy poissa,vien sen pisunäytteen!Eikö... :LOL: tasan varmasti en jaksa odotella!!!!! :ashamed: lisää testejä... :D näyttää hyvältä(taas)mutta itkut joka kerta.Huoh...jos + ja varmasti,järjestän teille kaikille kunnon bileet B) :D Tuosta greiipimehusta,mä join Valion mehua.Kamalaa.... :x eikös se jotenkin pitäisi paksuunnuttaa limoja?ei käsittääkseni ole lääketiteellisesti todistettu?korjatkaa jos väärässä...nyt aamukahvia ja leipomaan!Adios!!!! :wave: +++++++++++++

Perunan nosto porukka syötetty ja kahvitettu, nyt on sitten pottuja koko talveksi. Meidän 3-v. tyllerökin oli niin innolla työssä mukana että ihan nauratti =) varmaan keräsi oman osuutensa ja paljon ylikin, hyi meitä lapsityövoiman käyttäjiä :kieh: .

Greippimehun juojille vinkiksi pikkasen sokeria sekaan niin maistuu paremmin,
B) tai voihan sen kai lantrata johonkin toiseen mehuunkin? Mulla se menee alas sellaisenaakin, mut minähän söisin vaikka pieniä kiviä jos se vaan auttaisi raskautumiseen:ashamed:

Elriinalle ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
saataisiin ne lupaamasi bileet;)

Tietysti kaikille muillekin onnea plussan metsästykseen!:hug:

hei kaikille :hug: pahoittelut menkkojen yllättäneille :hug: itsellä ei enään pitkä aika menkkojen alkuun, jotka toivottavasti ei ala :kieh: oireita on vaikka muille jakaa, päänsärky, pissatus, tekee ruokaa mieli, ja kun syö tulee öklö olo, ja jos ei syö samoin, närästys, väsymys, seksihalut melkein poissa,(ennen päivittäin nyt ei joka pvä mieli tee, ja se on minulle jo iso oire :LOL: ) vatsakipu, joka tuntuu siltä että menkat alkaa pian :| ei eikä ole vmielikuvituksen tuotetta, ainakaan olotilassa :D kyllä jännittää ja pelottaa voi mikä pettymys jos en ole..-niin ja nyt pitää hehkuttaa että aivan mahtavaa kun minun likka ja poika (tyttö 4,5v ja poika 1v2v)on vihdoin ruvennu tykkää toisistaan, ja leikkii toistensa kanssa, sen verran mitä osaa 1v2v leikkiä, vaikka ikäseksensä todella hyvä leikkikaveri, ja tyttöseni on myös oppinut jakamisen taidon, aah rauha laskeutui maahan..ainakin hetkeks :D :heart: tyttö k,mun ollut mustis pojusta jo kauan,, mutta anteeks taas omasta navasta :ashamed:

päärynärouva.........................kp 2/27-35
Unelma3.................................kp 4/28-30............yk5......TYKS
RoSMo.....................................kp 9/22-40
Piijuska-78.............................kp 10/28-33
Valon kantaja..........................kp 13/26-28
Vanttu80.................................kp 13/26-28
Katta2.................................... kp 18/26-29
Mantelinkukka........................ kp 20/28
Jellona84.................................kp 22/?...............yk 1
rakkaimpani............................ kp23/30.................yk 3
tuittunen.................................kp 25/28
Jennyli.....................................kp 26/30-32
Elriina......................................kp 27/28........................KOKS
Danya..................................... kp 27/28
Marihoo.................................. kp 28/32............yk.8
Peipi80....................................kp 33/25
mervi-elina..............................kp 33/?
sshinä.....................................kp 34/28..............yk2
äiti 07.....................................kp 40/28-30
Tikruliini..................................kp 40/37 (51).......yk2
Leitz.......................................kp 47/34-38
Tete.......................................kp 52/35
Kumkvatti...............................kp 55/28
Seamrog.................................kp 56/?
Perhoinen84...........................kp 73/28..........
Vilijonkkis...............................kp 90/28.............
TaikaWiitta.............................kp 92/22-30.......
linneaborealis........................kp 147/32-36.......

[/color]

Haamuilijat

[color]

Plussanneet

äippä 84
stoppis
nasu79
AnnaManna
kukikas
Isabel81
Narya
juska
Noomi
Äitee2
jontturi
Tintta80
sarbba
perämaan emäntä
aurinkoenergiaa
Adeliina
triine
Luminalle
Liina81
Silleri
Taotao-
Onnimanni84
mutzi81
Kielo81
Kukkahattu
Tulentyttö
Red Dragon
maitooo
äippä-80
MissMaisa
Pamu k
Jännä
CitrusHeights
TähtiTaika
aurinkomamma
sarabi
mammakoo
Mivi
Nonna-79
daizz
Niiskunen
leofis
Luppana
Mammutti-Mamma
sleeping
Iitanen
oinas74
Mehiläinen
Vaavimasu
enkeli05
Matonen
Tassutin

Mukavaa viikonloppua toivottelen :wave:
Ja päärynärouvalle iso :hug:

Meillä herättiin jo ennen 7mää |O Aamupalat syöty ja mietin jo pihalle lähtöä. Aikas kirpeetä keliä ollut jo!! Edellisyönäkin hallaa! :eek:

Onko mulla jo kp 26?! On se aika sitten kuitenkin kulunut :D
Mä oon niin 100% varma että raskaana en ole...ensikiertoon sitten greippimehun ja clearbluen turvin ;) :D
Onko toi clearbluen digiovistesti kellekään tuttu? Onko hyvä ja helppo?

Yhteistyössä