KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT TOUKOKUUSSA

Tänään tuli testiin tällainen viiva:

http://www.aijaa.com/v.php?i=4194654.jpg

Onko tuo enää vain viivanpaikka? Kun ei väriä näy hirveästi olevan. (Ne aiemmat haamut mitä tein, tosin eri testillä, niin niissä oli kuitenkin väriä enemmän..)

Eilen tuli 1/3 siteellistä yhteensä vuotoa. Yöllä oli tullut hieman kirkastakin verta. Mutta nyt taas hiipunut.
 
pojatx2 erittäin pahoillani sanon, mutta minä en näe tuossa kuin viivanpaikan :(
Mutta, tosiaan, en osaa lukea noita liuskoja kunnolla, mulla on aina plussa tehty apteekin omalla, jossa punainen väri tulee vain jos on plussa. :hug: :hug: :hug:
 
Tulin vain tuolta marrasmasuista tänne huikkimaan plussatuulosia =)

pojatx2 mä taas olen ollut liuskatestien suurkuluttaja ja itse pitäisin tuota kyllä haamuna. Eikö tuossa testiviivan toisessa ( vasemmassa reunassa ) ole tummenpi ohkainen viiva, ja mun mielestä viivassa on häivähdys punaistakin =) Varovaiset onnittelut :flower: Toivotaan että ne kuukautiset eivät ala!
 
pojatx2 minulla ei ole kokemusta, mutta pitäisin haamuna. Toivottavasti vain se on tummumassa eikä vaalenemassa. =)

Aamukastetta
:wave:=) Miten menee?

Minä aion tehdä testin huomenna aamulla, kun illalla pitäisi lähteä viihteelle :whistle:

Terkuin P123 ja dpo 10
 
P123 Hienostihan täällä menee, kiitos kysymästä =) Uskomattomalta tuntuu edelleen että tässä raskaana ollaan ja että kolmas kulta on tulossa. Vaikka kerta on kolmas tuntuu silti kaikki yhtä jännältä kuin ekallakin kertaa, tietty rentous kyllä on muihin raskauksiin verrattuna nyt =) Tulkaahan kaikki pian perässä :wave:

viikkoja poksui tänään 14 :heart:
 
Mä olen itse pettynyt liuskatesteihin, varsinkin acon10 testit näytti mulla aikasemmassa raskaudessa myöhemmin plussan kuin esim surestep. Suosittelisin siis pojatx2 tekemään vielä vaikka apteekin testin. Haamulta kyllä näyttäisi :)
 
Ei o todellista! Kylkikivut jatkuvat vaan, kovasti muistuttaa niitä kipuja, mitä mulla oli pari kk sitten kun oli selvääkin selvempi ovis. Mutta eihän vielä voi olla ovis, ehkä jotai kasvukipuja mutta kyllä tekee kipeää..
 
Tympäsee...siis tää mun kierto, kun tää on eka pillerien lopetuksen jälkeen.. :snotty:
luin jostain et olis tosi pienet mahdollisuudet raskautua ekasta kierrosta pillerien lopetuksen jälkeen.. :| ekasta kierrosta... nooh eihän mulla kiire oo mut muuten vaan :whistle: ;)

ovis tais olla mulla eilen :eek: ja oli kp 20...päivällä tuntu sellasia vihlontoja et oon melko varma siitä ja illalla sit peitot heilu ;)

tsemppiä kaikille ja plussapuhureita :)

-N-
 
Tein tänään tuossa pakkauksessa tulleen toisen testin ja samanlaisen tuloksen sain siihenkin. Ei haaleampi eikä tummempi. Olis pitäny vissiin malttaa odottaa huomiseen. Nyt kp 29/25-27.

äiti0408
Minkä merkkinen liuskatesti sulla oli? Kiinnostaisi, koska minä tein tuon rfsu:n testin ja jos katsoisit tuota kuvaa jonka aiemmin liitin tuonne, että onko se sun mielestä viivanpaikka vai ihan haamu?

pikkarainen
Jos ei viikonloppuna ala, niin haen sunnuntaina apteekin oman testin.
 
huh eilen tosiaan kärvistelin kylkikipujen kanssa ja mietin onko munuaisista johtuvaa, mutta todennäköisemmin naistenvaivoja.. Oviskipuja saattoivat olla, valkkarikin oli eilen vetistä ja tänään oli lämmöt alhaalla mutta nyt on vasta kp 8 niin olisipa aikainen ovis. varsinkin kun viimekierrossa ovis taas myöhästyi täysin..
 
Onnekseni vapaa päivät on nyt ohi ja pääsee takaisin työn touhuun ja muuta ajateltavaa =) kolmatta päivää koen (taas kerran) "raskaus oireita", kuvottaa kokoajan, paleltaa, nippailujankin tuntuu ja rinnat on niin arat että... :headwall: äkkiä muuta ajateltavaa tai alkaa mies kohta pitää ihan hulluna =)
 
Varanikki Minäkin kohta aloittelen tikkutalkoita :wave:

En ole ennen ovistikkuja käyttänyt, joten minua ihan jännittää. Löytyyköhän sitä ovista vai joko olen niin kalkkis, että täytyy heittää pyyhe kehään? Toisaalta välillä tuntuu, että näissä kahdessakin on tarpeeksi...
 
vitsit on jännät paikat sulla pojatx2, samoin äiti0408 - tsemppiä ja plussasäteitä +++~~ :)

Onnea pisutteluun varanikki ja memmiliini :LOL:

pimpula82
:hug:

Ja tietenkin tervetuloa kaikille uusille :wave:

Itse tein negan aamulla (roskishaamulla :kieh: tai paremminkin roskin viivanpaikalla :kieh: :kieh: ) ei auta siis kun mennä nautiskelemaan pari olusta terassille hyvien ystävien kanssa :p


Terkuin P123 dpo 11
 
pojatx2 Katoin tota sun testiä ja mä olen kans sitä mieltä, et kyllä se on selvä haamu. Muistan kun tämän meidän kuopuksen kohdalla totesin raskauden kans liuskatestillä ja samanlaisen viivan sain kun sulla. Ja kyllähän sitä raskaana oltiin =)

Mun liuskatesti oli: One Step Pregnancy Test, jonka tilasin netistä.

pimpula82 :hug:

Mulla aamulämmöt edelleen normaalia korkeammalla, et en tiedä mitä aattelisin, kun täti ei tuu, mutta silti testit näyttää negaa?! Onneksi ollaan huomenna lähössä lasten kanssa reissuun, niin saa pikkusen muuta aateltavaa...
 

Yhteistyössä