KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT LOKAKUUSSA

MarjaPorkkana: voi harmi :( mut hyvää kannattaa kuitenkin odottaa :) minun pitäis viel odotella ens kesään ennen ku päästää yrittämään...ellen saa sit aikaisemmin miestä puhuttua ympäri :heart: Onkos teillä minkä ikiäiset lapset ennenstään?
 
Tervetuloa kaikille uusille. Kiva, kun saadaan pino pysymään aktiivisena.

Meillä on myös kakkosen teko vähän sellaista pakkopullaa. Kierrot heitteli imetyksestä johtuen ja ovikset oli kateissa. Tikuttaen en koskaan saannut ovisplussaa. Sitten menin oviksen tienoilla gynelle, jossa ultrassa katseltiin, että tärppipäivät käsillä. No samana iltana kerran touhuttiin ja niin sai pikkuinen alkunsa :D .

Täällä sama kiertojen käynnistymisen odotus jatkuu. Imetän tuota pikkuista 1v2kk enää aamulla ja illalla, mutta kroppa ei herää. Esikon jälkeen menkat alkoi 9kk synnytyksestä, vaikka eka ovis taisi olla 1v3kk synnytyksen jälkeen vasta. Tällöin imetin vielä kerran päivässä. Mutta eipä auta kuin odottaa... imetystä en vielä kokonaan raahi lopettaa.

Niin meidän tytöt on tosiaan 1v2kk ja 3v1kk :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja äitx2:
Kiitti =) Olis kiva jos kertoisitte vähän itsestänne...ikä? Minkä ikäsiä lapsia yms? mie ku oon uus täällä :D
Mie oon 28v, esikoinen 1v10kk ja kuopus 9kk. Miekin oon uus täällä enkä kovin usein kirjoittele mut päivittäin seurailen teitä :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja äitx2:
Kiitti =) Olis kiva jos kertoisitte vähän itsestänne...ikä? Minkä ikäsiä lapsia yms? mie ku oon uus täällä :D
Minä laitan sitten 10 v. paremmaksi eli olen 38 täytän tosin vielä tänä vuonna 39 vuotta eli taidan olla tämän porukan vanhus :LOL: ja lapset ovat: poika 5v 10 kk ja tyttö 4v 4 kk. Kolmatta ja viimeistä lastamme miehen kans yhdessä kuumeillaan. Nyt eka yritys takana ja toinen yritys aloitetaan viikon kuluttua - täti pysyköön poissa :kieh: .

Plussapuhureita kaikille toivottelen.

 
Minä täällä huolestuuin nyt siitä jäykkäkouristusrokkotteesta kuten oon jo muutamaan ketjuun kirjoittanutkin...eli tajusin just etten tiedä yyhtään koska mulle on sellainen laitettu ja onko 10 vuotta mennyt umpeen. Mulla ei myöskään ole niitä missään ylhäällä joten huomenissa yritän selvittää asiaa terveyskeskuksesta jos niillä niin vanhoja tietoja jossain tietokannoissa olisi... Onko se niin että raskaana ollessa sitä ei saa ottaa? Onko paha joa 10 v on mennyt umpeen? Apua! :eek:
Niin minä olen myös sieltä vanhimmasta päästä eli 36v tuli jokin aika sitten mittariin. LApset 3v1kk ja 1v9kk.
 
TORSTAI 15.10.2009

Unikeiju ...................................kp 50/30-33 ......................yk 10
Ilmatar.....................................kp 44/26-29........................yk 1
satukirjan sankari....................kp 44/32-38........................yk 1,5v
Ärrieri.......................................kp 35/??..............................yk 2
Siiri78.......................................kp 33/30.............................yk 5
Sssalla.....................................kp 31/32..............................yk 4
Vaahtera-82............................kp 28/28-30.........................yk 1
Silmäterä.................................kp 27/28-34.........................yk 4
Miuskipa..................................kp 25/28-33.........................yk 2
erka.........................................kp 24/28-31.........................yk 1
Onlydream................................kp 21/23-29........................yk 3
snowangel...............................kp 20/27..............................yk 15
TaikaWiitta...............................kp 19/30..............................yk ??
UuTeEnNoUsUUn......................kp 17/28..............................yk ??
Sintyli.......................................kp 14/25-27.........................yk 2
maamin82................................kp 13/??...............................yk 2
jenmo......................................kp 13/26-29..........................yk 4
minttis81..................................kp 12/25-30.........................yk 2
Ella-83.....................................kp 11/24-46..........................yk 12
memmiliini.................................kp 10/27-40.........................yk 9
Summergirl...............................kp 8/28................................yk 2
MarjaPorkkana.........................kp 8/30-32...........................yk 1
Punaposket82.........................kp 4/27-31............................yk 9
höperö75.................................kp 4/26-28...........................yk 16
SMSM.......................................kp 4/28-29............................yk 2
Lasihelmi.................................kp 4/30..................................yk 11
fantasy....................................kp ??/??................................yk 1
Mädchen..................................kp ??/??.................................yk 1
syksyinen.................................kp ??/??...............................
Black Adder..............................kp ??/??...............................
Poni06.....................................kp ??/??................................
P123........................................kp ??/??...............................
äitx2........................................kp ??/??..............................




Taustalla

Kirppu81
pikku 3
Kynsilakka
Hirsimökin Hulda
maini76
Orwokki


Haamut





:heart: Vuoden 2009 plussat :heart:
Suzu1981
Emmama
Sonja R
aamukastetta
Jennyli
mamx2
Jessie
kujakatit
pojatx2
mervi-elina
Äityli30
Pikkarainen
mammamia82
pingviini100
nasumasunen
Varanikki
äiti0509
miljoonakala
Heikunkeikun86
Äiti0408
BornToLose
Lypy
petronella09
Tillintallin
tatomira

Plussaonnea!! :flower:

Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä sen jälkeen poistellaan viime päivttäjän nimi alusta ja lopusta kaikki ylimääräinen Plussaonnea!! :flower: jälkeen. Tää on sovittu, että kuka vaan voi tehdä tätä, eikä ole vaikeaa :)[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

 
Täällä jo koko tämän vuoden yritystä ylläpitänyt 32v äippä. Lapset 8v ja 5v. Tänään suuntaan kulkuni kohti Prismaa ovistestien osto mielessäni. Kuumeisena odottelen ensi viikon gyne käyntiä...

Tervetuloa uusille minunkin puolestani! Ja kaikille plussatuulia!
 
Huomenia!! Mulle tuli eilen postista mammaks.fi ovistikkuja.. Ei mennyt kun pari päivää ja sai maksettuakin kätevästi heti tilattaessa ja vieläpä kolahtivat suoraan postilaatikkoon. Eipä tarvi kaupasta/apteekista ostaa, kun yleensä on aina joku tuttu selän takana :kieh: :whistle: :LOL:

Plussapuhalluksia :whistle: :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja äitx2:
Kiitti =) Olis kiva jos kertoisitte vähän itsestänne...ikä? Minkä ikäsiä lapsia yms? mie ku oon uus täällä :D
Oon itse myös ihan uus täällä. Olen siis 25v. esikoinen (tyttö ) on 2v4kk ja kuopus (poika) kohta 10kk. Näiden meidän lapsien piti olla nyt toistaiseksi tässä, mutta kyllä ne lapset on vaan niin ihania että kerta kiellon päälle! :D Menee sitten vielä samoilla lomilla!! ;) Olen siis vielä hoitovapaalla.

Kakkosta tosiaan yritettiin lähemmäs vuosi, joten nyt olen varautunut odottelemaan... :snotty:

Ja kävin muuten eilen yksityisellä nappasemassa sen hiivatin kierukan pois! Maksoi hitosti (ja sain matkata 20kilsan päähän kun neuvola on melkein vieressä ), mutta sou not! Saadaanpa homma alkuun! B) En kyllä tiedä miten sekasin tuo kierto nyt menee kun menkat ehti just loppua ja nyt tulee kuitenkin vähän vuotoa. Mutta ehkä se kierto nyt tässä selkiytyy pikkuhiljaa.

Zemppiä kaikille joilla peitonheilutuspäivät menossa! Ja samoin voimia teille jotka jännäätte tädin saapumista! :hug:

muoks. Piti vielä lisätä, että meidän esikoinen on syntynyt Juhannuksena ja kakkonen joulun pyhinä. Ukko tuossa ehti jo vitsailemaan, että "mihis pyhälle yritetään tätä nyt sihdata?" :xmas:
 
Esittäydytäänpä tarkemmin itsekin eli minä olen 33v. ja lapset tyttö 3v. & poika 6kk. Varsinaista kolmosen yritystä meillä ei ole (miehelle riittäisi nämä kaksi..) mutta jotenkin itselle on tuo vauvakuume jostain tarttunut :) Tilantessta sen verran että minipillerit on käytössä, mutta niistä huolimatta (sen enempää selittelemättä..) raskauden mahdollisuus on olemassa, ja toki se saa kuumeisen kaikenlaista kuvittelemaan.. Olen jo pari nega-testiä tehnyt, mutta taatusti tässä jonain päivänä vielä uusin, koska mahdollinen raskaus ei välttämättä vielä testissä näkyisikään. Oireita kyllä jonkin verran piisaa..
 
Minä testasin taas aamulla negan, kuten oli odotettuakin. Tämä kierto venyy siis pitkäksi ja muistiinpanojani lähemmin tarkasteltuani hoksasin, että minullahan joka toinen kierto on ylipitkä ja joka toinen suht normaali. Eli toisella puolella on varmaan jotain häikkää...mutta alkaispa nyt siis menkat että pääsis uuteen yritykseen, koska ensi kierto saattaa olla ns. normaali kierto.

Itsestä sen verran että ikää on 33 v. ja lapset poika 12v ja tyttö 7 kk....
 
Täällä mamma 36v ja lapset poika 3v2kk ja typy 1.5v.

SMSM pistäydypäs käymään tuolla yli 35v pinossakin, siellä myös mukavasti porukkaa,itse olen siellä tämän pinon lisäksi roikkunut kesästä lähtien...

Vielä heitän tämän terolut asian ilmoille että onko kukaan käyttänyt ja millaisin kokemuksin?? :attn: :attn:
 
Onlydream meillä on melkeinpä samat luvut... :D eli ikä sama ja lapsetkin saman ikäisiä. Meillä tosin molemmat tyttöjä.

Selvitin tänään jäykkäkouristusasiani kuntoon eli 2003 oon viimeksi sen saanut eli ei vielä tartte tehostetta.
Greippimehu oottaa jääkaapissa litkijäänsä eli kun uusi kierto alkaa niin alan sitä juomaan. :x
 
Onlydream kiitos viestistä, pitääpä tulla käymään yli 35 pinossakin.

Täällä flunssan kourissa kipristelen, jäin kotia sairastaan, kun oli aamulla aivan järkky olo. Laitoin aamulla "vähäksi" aikaa pötköttään, kun sain miehen ja lapset taipaleelle ja heräsin seuraavan kerran klo 15 jälkeen!! Minä kun luulin, et oisin vain pari tuntia nukkunut... :LOL:

Onnittelut vaahtera-82 haamusta, toivottavasti viiva vahvistuu :flower: .
 
Täällä yksi äitee 36v, pojat 8v ja 5v.
Ensimmäistä kiertoa kierukan poiston jälkeen kuljetaan, mitään erityistä tyhjennysvuotoa ei tullut, mutta oviskipuja oli viimeviikonlopulla ja testasinkin jo lauantaina +, tieto käytettiin hyödyksi ja nyt piinaavaa odotusta vielä reilu viikko, alkaako vuoto vai mitä tuleman pitää... =)
 
Mä sain kans tänään haamun!! Oli pakko testata, kun mulla on ollu raskausoireita ja minimaaliset menkat pari kertaa.. Mutta, tän positiivisen tuloksen täytyy olla tuoreempi tapaus, koska oli niin haalee, ihan selkee kuitenkin =)
 

Yhteistyössä