KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT HELMIKUUSSA

G: molemmat tytöt yk6, nyt tämä kolmonen antaa odotuttaa kun nyt jo yk8 ja...

...testasin NEGAN! :'( äsken. kp36, mutta tätiä ei vaan tunnu missää tulevan.

NOOOOH!
Pääsenpähän ehkä sit parin viikon kuluttua 40vee hippoihin! Pitää vähä olla ärsyttävä ku oon niiiiin innoissani... Siis ei tää varmaan kenellekään oo mitään ihmeellistä, mutta mulle on. Klamydia -yhtyeen solisti täyttää 40, ja me saatiin sinne kutsu. Samana päivänä on myös mun miehen 36v syntymäpäivä, eli hippaa tiedssa yllin kyllin ja tarkoitus olis viettää ensi koko lauantaipäivä kahdestaan. Mennä johonki ihanasti syömään ja sit vaikka saunaan ennen illan bileitä. Kyllähän nämä voi toteuttaa selvinpäinkin, mutta sit tympeetä kun oon juomatta juhlissa niin kaikki tajuaa heti mistä on kysymys.
ELLEN sit juo alkoholittomia vaan! Hämäiskö vähän... Heh... :D

Mut nyt tanssi-jumppa-tunnille! Saa irrotella ja hikoilla niin unohtaa masistella negan takia!!!
 
LAUANTAI 6.2.2010

äitx2......................................kp 64/27-31.......................yk 2
UuTeEnNoUsUUn.....................kp 61/28............................yk 7
syksyinen...............................kp 42/35-36.......................yk 2
Orwokki.................................kp 37/32-35........................yk 9
TaikaWiitta.............................kp 30/27.............................yk ??
kekkis...................................kp 26/??..............................yk 1
Minttis81................................kp 26/25-36.........................yk 5
snowangel..............................kp 26/27.............................yk 19
Frutti......................................kp 23/27.............................yk 6
Varpu30.................................kp 23/30.............................yk 1
tääl taas.................................kp 19/20-26........................yk 4
Mintukas................................ kp 17/24-28........................yk 4
Lihapulla.................................kp 17/28.............................yk 2
puupi......................................kp 17/26-35........................yk 12
Ella-83....................................kp 16/24-61........................yk 14
Lasihelmi................................kp 16/30.............................yk 14
Summergirl.............................kp 15/35.............................yk 10
gammi....................................kp 14/28-32....................... yk 4
Sssalla....................................kp 12/19-32........................yk 9
Mädchen.................................kp 11/26-28..........................yk 4
maitsu83.................................kp 9/29............................. yk 3
mussu81.................................kp 8/31...............................yk 3
höperö75................................kp 8/28...............................yk 20
Alba.........................................kp 6/26................................yk 3
Tarkse......................................kp 5/29-32...........................yk 3
smurffiina84.............................kp 1/22..............................yk 2


kahvilla...................................kp ??/??................................yk
Manzu....................................kp ??/??...............................yk
justiina83...............................kp ??/??...............................yk 1
Helinäkeiju10..........................kp??/??.............................
ankanpoikanen.......................kp ??/??..............................
satukirjan sankari...................kp ??/32-38.........................yk 1,5v
Black Adder.............................kp ??/??.............................
Laurelias.................................kp ??/??.............................
bambi07..................................kp ??/??.............................yk.1




Taustalla:

Miuskipa
Kirppu81
pikku 3
Kynsilakka
Hirsimökin Hulda
maini76
Silmäterä
onlydream
Rhiannon
ZiiliZeija
mimonmami
memmiliini



Haamut



Vuoden 2010 plussat:

Lotskuliini
Poni06
unikeiju
Wandii
Epeti
P123
Marjaporkkana
Muutosta

Plussaonnea!! :flower:


Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä sen jälkeen poistellaan viime päivttäjän nimi alusta ja lopusta kaikki ylimääräinen Plussaonnea!! jälkeen. Tää on sovittu, että kuka vaan voi tehdä tätä, eikä ole vaikeaa!

 
ORWOKKI täällä peukutetaan plussan puolesta :wave: Mä join kakkosta odotaessa yksissä juhlissa alkoholittomia oluita ja sain noottia asiasta et kannattasko hiukan himmata kun oon kuiteskin raskaana. Eli meni täydestä mun juomani ja kaverit sai hyvät naurut kun ilmotin et ihan alkoholitonta juon et lähinnä sympatiariehunta päällä, en ole humalassa :D

TAIKAWIITTA :hug: Lapsen teko on ihanaa mutta silti niin kamalaa..

Mää kuolen rintakipuun!!!!!!!!!!!! Rinnat on NIIIIIN kipeät ettei niihin voi koskea |O Toissa päivänä oli ihan järkkyjä alavatta kipuja eli toisin sanoen ovis koska samaa kipuilua mulla on ollut aiemmin ennen pillereitä aina oviksen aikaan eli päivän ajan saa olla kaksin kerroin kun sattuu niin paljon. Eli nyt vaan jännäillää et pääsenkö juhlimaan ensi viikon viikonloppuna kavereiden kans vai jäänkö kotiin viettämään koti-iltaa. En viitsi ihan siinä vaiheessa vielä paljastaa et vauva tulossa vaikkakin mielelläni lähdenkin pitkästä aikaa baariin tyttöporukalla :D

Plussatuulia kaikille! Tää lähtee lasten kans pulkkamäkeen ja sit mummun luo pullaa syömään :p
 
Joo voin saada paheksuntaa jos toteuttaisin hämäyksen, mutta so what! Tiedän kuitenki ite että mikä on totuus! mutta siis JOS olisin ihanasti kuitenki ras.... No joo. En ajattele asiaa kun psyyke tekee mulle todella helposti kepposia.

smurffiina84: Jos jatkuu kauanki, niin ainakin varmaan kannatta konsultoida jostain pitäiskö se aika lääkäriin varata... Mutta siis onko tämä toinen kierto imetyksen jälkeen vai?

TaikaWiitta: :hug: :hug:
 
SUNNUNTAI 7.2.2010

äitx2......................................kp 65/27-31.......................yk 2
UuTeEnNoUsUUn.....................kp 62/28............................yk 7
TaikaWiitta.............................kp 31/27.............................yk ??
kekkis...................................kp 27/??..............................yk 1
Minttis81................................kp 27/25-36.........................yk 5
snowangel..............................kp 27/27.............................yk 19
Frutti......................................kp 24/27.............................yk 6
Varpu30.................................kp 24/30.............................yk 1
tääl taas.................................kp 20/20-26........................yk 4
Mintukas................................ kp 18/24-28........................yk 4
Lihapulla.................................kp 18/28.............................yk 2
puupi......................................kp 18/26-35........................yk 12
Ella-83....................................kp 17/24-61........................yk 14
Lasihelmi................................kp 17/30.............................yk 14
Summergirl.............................kp 16/35.............................yk 10
gammi....................................kp 15/28-32....................... yk 4
syksyinen...............................kp 15/35-36.......................yk 3
Sssalla....................................kp 13/19-32........................yk 9
Mädchen.................................kp 12/26-28.........................yk 4
maitsu83.................................kp 10/29............................ yk 3
mussu81.................................kp 9/31...............................yk 3
höperö75................................kp 9/28...............................yk 20
Alba.......................................kp 7/26...............................yk 3
Tarkse...................................kp 6/29-32...........................yk 3
smurffiina84...........................kp 2/22................................yk 2
Orwokki.................................kp 1/35................................yk 10


kahvilla...................................kp ??/??................................yk
Manzu....................................kp ??/??...............................yk
justiina83...............................kp ??/??...............................yk 1
Helinäkeiju10..........................kp??/??.............................
ankanpoikanen.......................kp ??/??..............................
satukirjan sankari...................kp ??/32-38.........................yk 1,5v
Black Adder.............................kp ??/??.............................
Laurelias.................................kp ??/??.............................
bambi07..................................kp ??/??.............................yk.1




Taustalla:

Miuskipa
Kirppu81
pikku 3
Kynsilakka
Hirsimökin Hulda
maini76
Silmäterä
onlydream
Rhiannon
ZiiliZeija
mimonmami
memmiliini



Haamut



Vuoden 2010 plussat:

Lotskuliini
Poni06
unikeiju
Wandii
Epeti
P123
Marjaporkkana
Muutosta

Plussaonnea!! :flower:


Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä sen jälkeen poistellaan viime päivttäjän nimi alusta ja lopusta kaikki ylimääräinen Plussaonnea!! jälkeen. Tää on sovittu, että kuka vaan voi tehdä tätä, eikä ole vaikeaa!


 
Huh huh... Seitsemän päivän tosi runsaat menkat - olis se vähän vähemmälläkin mennyt perille etten ole raskaana :kieh: Sit vielä järjetön flunssa päälle. Luulin jo eilen, että helpotti ja erehdyin sit käymään illalla saunassa. Nyt on pää niin tukossa ettei tiedä miten päin olisi.. :(

Joku kyseli aimmin noista yrityskierroista (oliko Gammi). Meillä esikoinen sai alkunsa ekasta kierrosta ja juniori kolmannesta. Joskin molempien aikaan oli eka muutama kierto sellaista näön vuoksi ehkäisyä... :whistle: Nyt varmaan menee sit yhdeksän kiertoa jos aina kominkertaistuu tuo aika. No saadaanpa sitten kevätvauva vuodelle 2011 :D Mulle tosiaan tuo kevätvauva olisi ehkä helpompi, mutta nyt ollaan sillä fiiliksellä että tulkoon sitten kun on tullakseen. Eipä ne siittöt ja munasolut taida kalentereita katsella :D
 
Morjens!

Taas on pitkä tauko takana viime käynnistä. Hektistä meinannut olla viime aikoina. Ihanaa, kun kevät tulee kohisten ja päivät pitenee. Nytkin aurinko paistaa komeasti ja on aivan mahtava talvipäivä :heart: Aion lähteä kohta hiihtolenkille, tämmöstä päivää ei voi missata!

Tiedot kaipaa vähän päivitystä eli kp 15 menossa ja edellinen kierto oli vain 26 päivää pitkä.... Eli kierron pituudessa melkoínen vaihtelu 26-36. Jospa hormonitoiminta alkaa nyt kunnolla palautumaan kierukan jälkeen?!

Tänään vietetään miehen kanssa ensimmäistä hääpäivää :heart: Uskomatonta, että vuosi hurahti näin nopeaa!!! Viikko sitten teimme tarjouksen talosta ja se meni läpi. Huomenna menemme kirjoittamaan allekirjoitukset kauppapapereihin :D Paljon näyttää nyt tapahtuvan ja rytinällä! Vielä jos tähän samaan syssyyn plussa rapsahtais ;)

Tuo talo oli NIIN koti heti ensi silmäyksellä <3 Ihastuin siihen aivan tosissaan ja en meinaa malttaa odottaa, kunnes pääsemme muuttamaan! Ja nyt pitäisi malttaa, koska muuttamaan pääsemme vasta toukokuun lopussa ;) Mukavia ja onnekkaita asioita on ollut nyt viime aikoina elämässä, ihanaa :)
 
ORWOKKI :hug:

SYKSYINEN tiedän tunteen tosta talon ostosta! Oma talo kans kolahti heti ja neljä vuotta tässä nyt asuttu ja maailman ihanin koti tämä on edelleen :)

).( Mulla on ihan itku päivä tänään. Tai KAIKKI kiukuttaa ja ärsyttää ja kauhean itkuinen olo. Mahaakin juilii ja polttelee ikävästi ihan ku menkat alkas. Taitaa olla pilsujen lopetuksen jälkeen hiukan pms oireet vahventuneet.. RInnat on kipeytyneet sivuiltakin ja oli pakko vetää toppi vielä rintaliivien päälle kun ovat niin arat ettei sais yhtään liikahtaa. Aina mulla on kierroissa rinnat kipeät ja muistaakseni samaa oli viimeksi kun lopetin pillerit, eli ovat tosi kipeet ja sit pari päivää ennen menkkoja kipu hiipuu. Lämmöistä en oikein vieläkään tajua mut satunnaisesti ku oon mittaillut niin ennen oli alle 36 mut nyt on sellasta 36,5 koko ajan ja äsken oli 36,9 mut ei se merkkaa ku ei ole aamulämpö.. Olo on jotenkin nuutunut ja sellanen flunssainen mut voi johtua siitä et oon ollu koko päivän sisällä aamulenkkiä lukuun ottamatta ja sillonkin hengästyin ihan kamalasti ja olo oli ihan lötkö eli ja sit oon syöny kauheesti karkkia mikä siis mulla usein lyö väsymyksen päälle..
Mää oon ihan loppu tähän jännäämieseen ja nyt on vasta yk 2!!! |O Ei mulla tällasta ollu ekojen lasten kans ku en tienny oviksista mitään. Ne vaan tuli ja sit synty.. Tieto lisää tuskaa :headwall:
 
).( pikaisesti.. Mää kuumeilen täällä yksin aktiivisesti näemmä :D Eikö muille kuulu mitään?

Onko teillä muilla kuinka pitkät ovis oireet? Kun laskin et mulla on ekat oireet ollut jo 10/28 ja nyt mennään 19/28.. Siis mun mielestä virallinen ovis oli vasta 15/28 päivillä kivusta päätellen vaikka sit vuosin kun seula valkkaria. Pitääkin kysellä tätä vielä yleisesti palstalta et viisastun hiukan :)


Mahaa juilii ajoittain ja oon ihan väsynyt! Alkaa olla hiukka vainoharhanen olo et onko raskausoireita, mut tuskinpa vaan.. :ashamed: Ja munasarjoja juilii vuoroin molemmilta puolilta ja yöllä oli oikealla puolella repäsykipujakin.. :kieh:
 
MAANANTAI 8.2.2010

äitx2......................................kp 66/27-31.......................yk 2
UuTeEnNoUsUUn.....................kp 63/28............................yk 7
TaikaWiitta.............................kp 32/27.............................yk ??
kekkis...................................kp 28/??..............................yk 1
Minttis81................................kp 28/25-36.........................yk 5
snowangel..............................kp 28/27.............................yk 19
Frutti......................................kp 25/27.............................yk 6
Varpu30.................................kp 24/30.............................yk 1
tääl taas.................................kp 21/20-26........................yk 4
Mintukas................................ kp 19/24-28........................yk 4
Lihapulla.................................kp 19/28.............................yk 2
puupi......................................kp 19/26-35........................yk 12
Ella-83....................................kp 18/24-61........................yk 14
Lasihelmi................................kp 18/30.............................yk 14
Summergirl.............................kp 17/35.............................yk 10
gammi....................................kp 16/28-32....................... yk 4
syksyinen...............................kp 16/26-36.......................yk 3
Sssalla....................................kp 14/19-32........................yk 9
Mädchen.................................kp 13/26-28.........................yk 4
maitsu83.................................kp 11/29............................ yk 3
mussu81.................................kp 10/31...............................yk 3
höperö75................................kp 10/28...............................yk 20
Alba.......................................kp 8/26...............................yk 3
Tarkse...................................kp 7/29-32...........................yk 3
smurffiina84...........................kp 3/22................................yk 2
Orwokki.................................kp 2/35................................yk 10


kahvilla...................................kp ??/??................................yk
Manzu....................................kp ??/??...............................yk
justiina83...............................kp ??/??...............................yk 1
Helinäkeiju10..........................kp??/??.............................
ankanpoikanen.......................kp ??/??..............................
satukirjan sankari...................kp ??/32-38.........................yk 1,5v
Black Adder.............................kp ??/??.............................
Laurelias.................................kp ??/??.............................
bambi07..................................kp ??/??.............................yk.1




Taustalla:

Miuskipa
Kirppu81
pikku 3
Kynsilakka
Hirsimökin Hulda
maini76
Silmäterä
onlydream
Rhiannon
ZiiliZeija
mimonmami
memmiliini



Haamut



Vuoden 2010 plussat:

Lotskuliini
Poni06
unikeiju
Wandii
Epeti
P123
Marjaporkkana
Muutosta

Plussaonnea!! :flower:


Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä sen jälkeen poistellaan viime päivttäjän nimi alusta ja lopusta kaikki ylimääräinen Plussaonnea!! jälkeen. Tää on sovittu, että kuka vaan voi tehdä tätä, eikä ole vaikeaa!
 
No niin, ehdinpäs tulla itse päivittämään listan. Korjasin omat kiertopäivät ja toivottavasti muidenkin on oikein, ensimmäistä kertaa kun listaa päivitin. :)

Onnittelut syksyinen talokaupoista! Me asustelemme tässä 3 makkarin huoneistossa niin kauan kuin tänne kaikki sopivasti mahdumme. Jos meille tulee vielä vauva, niin saapa nähdä, millaisia huonejärjestelyjä joudumme tekemään. Täällä pitäisi kyllä tehdä niin paljon muutakin... Lueskelin tänään Avotakkaa ja aloin haaveilla uudesta sisustuksesta. Kukahan tulisi meille sellaisen suunnittelemaan, kun olen itse aivan tumpelo niissä asioissa?!? :eek:

Lihapullan kysymykseen ovisoireista... Ovista edeltävät oireet kestävät 3-4 päivää, alkaa sellaisella tunteella, kuin munasarjat pelaisivat pingistä keskenään, siis molemmilta puolilta nippailee, poing, poing. Sitten alkaa polttelu siltä puolelta, jolta munis irtoaa. Polttelu on sellaista "sykkivää". Limaa tulee juuri ennen ovista. Tuntemukset juuri oviksen aikaan ovat lievempiä. Eli mielestäni kovimmat kivut ovat ennen ovista. Oviksen jälkeen alkavat sitten keltarauhasesta johtuvat "oireet": kiristävä tunne alavatsalla ja nivusissa, kihelmöivät rinnat ja muu nippailu. Muitta näitä en pidä enää ovisoireina, vaan keltarauhashormonin aiheuttamina ja siksi ne muistuttavatkin ärsyttävän paljon raskausoireita. Enpä tiedä, voiko niitä raskausoireita olla ennen kuin täti on myöhässä...?

Eilen illalla mulla oli juuri noita repäisykipuja (eivätkös ne ole niitä, kun tuntuu kiristävä tunne vatsassa??). Yritän kuitenkin pysyä tyynenä, kun mulla monessa (luomu)kierrossa ennen yrityksen aloittamista oli juuri tuollaista. Ja tuhatta muuta"raskaus"oiretta. :ashamed: Viikon päästä pitäis tädin tulla (toivottavasti ymmärtää pysyä kaukana...), sittenpähän se tietää, miten tässä on käynyt. B)

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille!! :flower:
 
MAANANTAI 8.2.2010

äitx2......................................kp 66/27-31.......................yk 2
UuTeEnNoUsUUn.....................kp 63/28............................yk 7
TaikaWiitta.............................kp 32/27.............................yk ??
kekkis...................................kp 28/??..............................yk 1
Minttis81................................kp 28/25-36.........................yk 5
snowangel..............................kp 28/27.............................yk 19
Frutti......................................kp 25/27.............................yk 6
Varpu30.................................kp 24/30.............................yk 1
tääl taas.................................kp 21/20-26........................yk 4
Mintukas................................ kp 19/24-28........................yk 4
Lihapulla.................................kp 19/28.............................yk 2
puupi......................................kp 19/26-35........................yk 12
Ella-83....................................kp 18/24-61........................yk 14
Lasihelmi................................kp 18/30.............................yk 14
gammi....................................kp 16/28-32....................... yk 4
syksyinen...............................kp 16/26-36.......................yk 3
Sssalla....................................kp 14/19-32........................yk 9
Mädchen.................................kp 13/26-28.........................yk 4
maitsu83.................................kp 11/29............................ yk 3
mussu81.................................kp 10/31...............................yk 3
höperö75................................kp 10/28...............................yk 20
Alba.......................................kp 8/26...............................yk 3
Tarkse...................................kp 7/29-32...........................yk 3
smurffiina84...........................kp 3/22................................yk 2
Orwokki.................................kp 2/35................................yk 10


kahvilla...................................kp ??/??................................yk
Manzu....................................kp ??/??...............................yk
justiina83...............................kp ??/??...............................yk 1
Helinäkeiju10..........................kp??/??.............................
ankanpoikanen.......................kp ??/??..............................
satukirjan sankari...................kp ??/32-38.........................yk 1,5v
Black Adder.............................kp ??/??.............................
Laurelias.................................kp ??/??.............................
bambi07..................................kp ??/??.............................yk.1




Taustalla:

Miuskipa
Kirppu81
pikku 3
Kynsilakka
Hirsimökin Hulda
maini76
Silmäterä
onlydream
Rhiannon
ZiiliZeija
mimonmami
memmiliini
Summergirl


Haamut



Vuoden 2010 plussat:

Lotskuliini
Poni06
unikeiju
Wandii
Epeti
P123
Marjaporkkana
Muutosta

Plussaonnea!! :flower:


Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä sen jälkeen poistellaan viime päivttäjän nimi alusta ja lopusta kaikki ylimääräinen Plussaonnea!! jälkeen. Tää on sovittu, että kuka vaan voi tehdä tätä, eikä ole vaikeaa!


 
No perjantaina alkoi vuoto runsas erittäin runsas mutta täysin ilman oireita. Olisikohan nämä nyt menkat sitten. Eli luulisin että nyt on kp 4 ja yk 1 alkaa. Lopetin pillerit typerästi kesken liuskan eli muuten olettaisin tämän olevan sitä välivuotoa mutta on niin runsasta että voisi olla jotain muuta. Eli söin laatasta 4 pilleriä ja sitten jätin kesken. Höps minun kanssa.

Tuntuu että tulee suoritus paineita kun on tuo lista mutta olen sille himoinnut tuolla jo pitkään. Olen odottanut miehen lämpenemistä ajatukselle jo melkein 2 vuotta. Arvasin jo kyllä hänen katseesta että nyt. :heart: Aiemmat lapset on minun jankutuksen tulosta. :ashamed:

Kirjoitan joskus paremmalla aikaa lisää.
 
TIISTAI 9.2.2010

äitx2......................................kp 67/27-31.......................yk 2
UuTeEnNoUsUUn.....................kp 64/28............................yk 7
kekkis.....................................kp 29/??..............................yk 1
Minttis81................................kp 29/25-36.........................yk 5
snowangel..............................kp 29/27.............................yk 19
Frutti......................................kp 26/27.............................yk 6
Varpu30.................................kp 25/30.............................yk 1
tääl taas.................................kp 22/20-26........................yk 4
Mintukas................................ kp 20/24-28........................yk 4
Lihapulla.................................kp 20/28.............................yk 2
puupi......................................kp 20/26-35........................yk 12
Ella-83....................................kp 19/24-61........................yk 14
Lasihelmi................................kp 19/30.............................yk 14
gammi....................................kp 17/28-32....................... yk 4
syksyinen...............................kp 17/26-36.......................yk 3
Sssalla....................................kp 15/19-32........................yk 9
Mädchen.................................kp 14/26-28.........................yk 4
maitsu83.................................kp 12/29............................ yk 3
mussu81.................................kp 11/31...............................yk 3
höperö75................................kp 11/28...............................yk 20
Alba.......................................kp 9/26...............................yk 3
Tarkse...................................kp 8/29-32...........................yk 3
kahvilla...................................kp 5/??................................yk 1
TaikaWiitta.............................kp 4/27-30.............................yk ??
smurffiina84...........................kp 4/22................................yk 2
Orwokki.................................kp 3/35................................yk 10



Manzu....................................kp ??/??...............................yk
justiina83...............................kp ??/??...............................yk 1
Helinäkeiju10..........................kp??/??.............................
ankanpoikanen.......................kp ??/??..............................
satukirjan sankari...................kp ??/32-38.........................yk 1,5v
Black Adder.............................kp ??/??.............................
Laurelias.................................kp ??/??.............................
bambi07..................................kp ??/??.............................yk.1




Taustalla:

Miuskipa
Kirppu81
pikku 3
Kynsilakka
Hirsimökin Hulda
maini76
Silmäterä
onlydream
Rhiannon
ZiiliZeija
mimonmami
memmiliini
Summergirl


Haamut



Vuoden 2010 plussat:

Lotskuliini
Poni06
unikeiju
Wandii
Epeti
P123
Marjaporkkana
Muutosta

Plussaonnea!! :flower:


Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä sen jälkeen poistellaan viime päivttäjän nimi alusta ja lopusta kaikki ylimääräinen Plussaonnea!! jälkeen. Tää on sovittu, että kuka vaan voi tehdä tätä, eikä ole vaikeaa!



 
Mua väsyttää ja kiukuttaa! Onneksi on vapaapäivä! Onkohan mulla joku lantion seudun tulehdus kun niin polttelee ja viiltelee alamahaa.. Jestas ei näin apaattista oloa voi olla kenelläkään!! |O Onneksi lapset eivät ole tänään olleet hermoille käyviä vaan pelaa kiltisti wiitä :) Yritän kovasti pitää pinnaa noiden kans.. Mahakin on ihan turvoksissa. Mietin tässä et mitä jos ne mun ns. ovisoireet olikin vaan jotain ihmeen pillerie n lopetusoireita ja nyt onkin täti tulossa kun koko ajan sellainen olo :( Kuinkahan kauan tässä menee et tää tila tasaantuu? Rinnat on vieläkin kipeät joten sen puolesta ei enteile et täti tulee kun se rintakipu katoaa aina sen pari päivää ennen tätiä. Tiedä sit.. Kai se keltarauhashormoni tekee kepposia.. :/

KAHVILLA tervetuloa joukkoon :D Meilläkin oli pitkään miehen kanssa käden vääntöä kolmosesta ja viimevuoden alussa hetken meinattiin yrittää mut sain työpaikan joten jätin haaveet nurkkaan hetkeksi ja nyt olisi hyvä väli vauvaan kun töissä väläytelty ensi talveksi mahdollisia lomautuksia joten menis ihan kivasti auvaloma sitten siihen :)
 
Kiitos vaan Lihapulla.

Ei tässä varsinaista käden vääntöä ollut. Ajattelin antaa toisen odottaa omia tunteitaan. onkin kivempaa kun molemmilla kuumetta. Nyt onkin paljon selkeempi tilanne muutenkin kun kämppä ja töasiat kunnossa. Vaikka eihän ne aiemminkaan ole meitä estäny lisääntymästä.

Odottelen edelleen vuodon loppumista. En oikein vieläkään tiedä olikos nämä menkat vai mitä. Turvotus ja kaikki muu äkäpäisyys ja sellainen puuttuu kokonaan. En kyllä enää aloita pillereitä inhoan niitä. :kieh:

Niin ja ihan turha ennustaa milloin tulisi tärppi päivät. Pitää mennä fiilis pohjalta. Ainakin ennen pillereitä minulla oli koviakin ovulaatio kipuja että nyt rupean niitä odottamaan.
 

Yhteistyössä