tääl edelleen ovistesti nega,näkyy kuiteski haamu viiva :headwall: mut voi olla et on tulossa vasta nyt vko:lopun aikana laskin et jos laskurin mukaan 27 pvä alkas ni ovis ois 14pvä,pysys vaa täti kaukana minusta :kieh: eilen ku lähin lottoa tekemään kävellen(ku aika keskustassa asutaan)
ni yhtäkkiä alko jomottaan oik.puolelta munisten kohdalta koko sen matkan ajan meno/tulo kotona viel hetken kans oli..illalla ku jumpassa kävin ni hokasin siin ku hypeltii,et vitsit et jomotti vasenta rintaa,ovis oireita kaiketi? lämpöjä oon mitallu aamusin (tasanen rytmi ni muistaa mitata ku vaa on mittari yöpöydällä odottamassa) 6.2 asti sillo oli 35,7 su.36,2,ma 36,2 ti.36,2 ke.36,2 ja tänä aamuna 36,3 lievä nousu
en ainakaa pillereiden aikaan mitn tollasia huomannu lopetin pilsut 30mar -09,on joskus puhetta ollutki et jotkut jättäny liuskan kesken..mä kans viikko jäi levystä,ei jaksanu enää popsia niitä,mies oli vähä et syö ny loppuun ne sanoin et en syö..lopulta anto periksi
mukavasti on mukana täs vauvanteko hommassa,ei ole yhtää valitellu ku joka toine pvä olen et ei mikäs pvä nyt on.. :heart: ja mullahan alko mensut heti 3pvä päästä ja kesti 6pvä 2vikat kestäny 7pvä et ihan normi kierto pysyny..