KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT HELMIKUUSSA

Onnea hirmuisesti, Muutosta! :) Itsellä vieläkin kirveltää silmiä aamun itkujen takia; mies vei sitten vauvan turvakaukalon työkaverilleen.. Olis se sen loppujen lopuksi ollut viemättäkin, jos niin olisin välttämättä halunnut, mutta annoin sen sitten mennä, kun oli jo kaverilleen luvannut. Jotenkin vaan otti tuosta luopuminen mulle koville. En niinkään ole siihen tavaraan kiintynyt, vaan siitä luopuminen viestii mulle ettei meille oo uutta käyttäjää kovin pian tulossa :(
 
En mä usko tätä vielä todeksi niin puun takaa tuli vaikka yritystä olikin. Olen saanut plussat hyvin aikaisin myös molempien poikien raskauksissa ja niin näköjään myös tässä.

Edellinen kierto oli niin kummallinen, mutta näköjään luonto hoitaa homman kuin itsestään :)

Voisin varovasti kurkata tonne odottavien syyskuun pinoon kun laskettu nettilaskurin mukaan olisi 19.10., mutta vielä haluan testata höppänä kun olen :ashamed: onneksi kotona on testejä, joita itseasiassa tilasin vartavasten.

Plussaonnea puhaltelen teille kaikille :heart:

// Muutosta & Pikkuruu 3+1
 
Paljon onnea Muutosta! :heart: Ihanaa, kun plussia satelee. Toivottavasti se tarttuu meihin muihinkin. :)

Omassa navassa ei ihmeellisempää. Ovis tosiaan oli mitä varmimmin viikonloppuna, sillä jo maanantaina alkoivat oviksen jälkeiset "oireet". Tuntui rintojen kihelmöintiä ja satunnaista nippailua nivusissa ja alavatsassa, sekä kireyden tunnetta. Tulkitsen noiden oireiden johtuvan keltarauhashormonista, jota keltarauhaseksi muuttunut munarakkula tuottaa. Joissain kierroissa nämä loppukierron oireet ovat olleet melko voimakkaitakin, mutta nyt onneksi aika "maltillisia". Yritän olla miettimättä, onko tässä kierrossa tärpännyt vai ei, stressaaminen ei varmasti auta yhtään. Parin viikon päästä sen sitten viimeistään näkee.
 
onnea plussanneille! :flower:

maini: :hug:

omaa napaa: hitsi ku en yhtään muista millon ne viimiset menkat oli! varmaan joskus 10 päivän tietämillä. oon ollu ny tän päivän ihan sikaväsynyt ja nyt muka tissi ois arkana. kai sitä vaan kuvittelee ja pettyy kohta. toisaalta oon kauhulla aatellu ku ny on väsyttäny et jos oonki raskaana niin paljonko mua sitte väsyttää...ääh, mikä tässä muka on niin vaikeaa!?! mieli on ainaki ollu ku persiille ammutulla karhulla et menkkoja ootellessa...
 
KESKIVIIKKO 3.2.2010[/b]

äitx2......................................kp 61/27-31........................yk 2
UuTeEnNoUsUUn...................kp 58/28.............................yk 7
syksyinen...............................kp 39/35-36.......................yk 2
Orwokki..................................kp 34/32-35.......................yk 9
memmiliini...............................kp 34/27-40.......................yk 12
maitsu83.................................kp 34/30-32.......................yk 2
TaikaWiitta..............................kp 27/27............................yk ??
kekkis.......................................kp 23/??............................yk 1
Minttis81..................................kp 23/25-36.......................yk 5
snowangel...............................kp 23/27............................yk 19
smurffiina84.............................kp 21/??.............................yk 1
Frutti........................................kp 19/27.............................yk 6
Varpu30...................................kp 19/30.............................yk 1
tääl taas..................................kp 16/20-26..........................yk 4
Mintukas................................. kp 14/24-28..........................yk 4
Lihapulla..................................kp 14/28................................yk 2
puupi.......................................kp 14/26-35...........................yk 12
Ella-83.....................................kp 13/24-61...........................yk 14
Lasihelmi.................................kp 13/30.................................yk 14
Summergirl..............................kp 12/35.................................yk 10
gammi.....................................kp 11/28-32........................... yk 4
Sssalla....................................kp 9/19-32............................yk 9
Mädchen.................................kp 8/26-28............................yk 4
maitsu83.................................kp 5/29................................ yk 3
mussu81.................................kp 5/31............................ yk 3
höperö75................................kp 5/28............................yk 20
Alba.........................................kp 3/26.............................yk 3
Tarkse.....................................kp 2/29-32............................yk 3

justiina83...............................kp ??/??...............................yk 1
Helinäkeiju10..........................kp??/??.............................
ankanpoikanen.......................kp ??/??..............................
satukirjan sankari...................kp ??/32-38.........................yk 1,5v
Black Adder.............................kp ??/??.............................
Laurelias.................................kp ??/??.............................
bambi07..................................kp ??/??.............................yk.1




Taustalla:

Miuskipa
Kirppu81
pikku 3
Kynsilakka
Hirsimökin Hulda
maini76
Silmäterä
onlydream
Rhiannon
ZiiliZeija
mimonmami



Haamut



Vuoden 2010 plussat:

Lotskuliini
Poni06
unikeiju
Wandii
Epeti
P123
Marjaporkkana
Muutosta

Plussaonnea!! :flower:


Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä sen jälkeen poistellaan viime päivttäjän nimi alusta ja lopusta kaikki ylimääräinen Plussaonnea!! jälkeen. Tää on sovittu, että kuka vaan voi tehdä tätä, eikä ole vaikeaa!



[/quote]

 
TORSTAI 4.2.2010[/b]

äitx2......................................kp 62/27-31.......................yk 2
UuTeEnNoUsUUn.....................kp 59/28............................yk 7
syksyinen...............................kp 40/35-36.......................yk 2
Orwokki.................................kp 35/32-35........................yk 9
memmiliini.............................kp 35/27-40........................yk 12
maitsu83................................kp 35/30-32........................yk 2
TaikaWiitta.............................kp 28/27.............................yk ??
kekkis...................................kp 24/??..............................yk 1
Minttis81................................kp 24/25-36.........................yk 5
snowangel..............................kp 24/27.............................yk 19
smurffiina84...........................kp 22/??..............................yk 1
Frutti......................................kp 20/27.............................yk 6
Varpu30.................................kp 20/30.............................yk 1
tääl taas.................................kp 17/20-26........................yk 4
Mintukas................................ kp 15/24-28........................yk 4
Lihapulla.................................kp 15/28.............................yk 2
puupi......................................kp 15/26-35........................yk 12
Ella-83....................................kp 14/24-61........................yk 14
Lasihelmi................................kp 14/30.............................yk 14
Summergirl.............................kp 13/35.............................yk 10
gammi....................................kp 12/28-32....................... yk 4
Sssalla....................................kp 10/19-32........................yk 9
Mädchen.................................kp 9/26-28..........................yk 4
maitsu83.................................kp 6/29............................. yk 3
mussu81.................................kp 6/31...............................yk 3
höperö75................................kp 6/28...............................yk 20
Alba.......................................kp 4/26................................yk 3
Tarkse....................................kp 3/29-32...........................yk 3

justiina83...............................kp ??/??...............................yk 1
Helinäkeiju10..........................kp??/??.............................
ankanpoikanen.......................kp ??/??..............................
satukirjan sankari...................kp ??/32-38.........................yk 1,5v
Black Adder.............................kp ??/??.............................
Laurelias.................................kp ??/??.............................
bambi07..................................kp ??/??.............................yk.1




Taustalla:

Miuskipa
Kirppu81
pikku 3
Kynsilakka
Hirsimökin Hulda
maini76
Silmäterä
onlydream
Rhiannon
ZiiliZeija
mimonmami



Haamut



Vuoden 2010 plussat:

Lotskuliini
Poni06
unikeiju
Wandii
Epeti
P123
Marjaporkkana
Muutosta

Plussaonnea!! :flower:


Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä sen jälkeen poistellaan viime päivttäjän nimi alusta ja lopusta kaikki ylimääräinen Plussaonnea!! jälkeen. Tää on sovittu, että kuka vaan voi tehdä tätä, eikä ole vaikeaa!
 
:flower: :flower: :flower:

Tänään kp35, ja odottelin tulvan alkua. Ei vaan ole mitää oireita tädin tulon suhteen muuta kun tosiaan järkky naama... :ashamed:
Sit kehittelin eilen mulle kaiken maailman raskausoireet. Illalla paleli ihan hitsisti, kahvi ei maistu (oon himolitkijä)... Nälkä on koko ajan, ei etomista kuitenkaan. MUTTA nämä kaikki voi kyllä kans jälleen johtua muustakin. Esim siitä että oon ehnyt täysmuutoksen elämäntavossa, kuten aikaisemmin oon tuolla kertonu. Liikunta ja ruokavalio. Lähinnä lisäaineetonta ja luomua EI kevyttuotteita, paitsi rasvaton luomumaito... Nyt naamasta tulee kaikki kertyny kökkö pihalle ja koska ruoka pitää nälkää paremmin, en napsi herkkuja koko aikaa mielitekoon. Tai siis en lainkaan. ja siksipä ihka aito näläntunne on tullu takas! Vuodenvaihteen jälkeen oon nyt tiputtanu 4 kiloa, mut jos totta puhutaan, niin aika pirun monta on vielä tiputettavaa! :D
Jospa tämä auttais raskautumiseen... hope so!
 
Onnea hirmuisen paljon MUUTOSTA :heart: :flower: Ihanaa :D

Mulla nyt oletettuja ovisoireita ollu jo 4-5 päivää :eek: Eli mahtaako olla koko ovis sittenkään? Ensin vuosin limaa ku vesiputous ja alapää oli jotenkin turpea ja eilen niin hirmuiset kivut molemmiss munasarjoissa (oikealla puolella enenmmän) et mietin jo et alkaako menkat kun yleensä niiden alla vetää noin ilkeesti munasarjoista.. Eli en kyl tiä missä mennään. Eilen ei pystyny heoluttteleen peittoja kun koko alapää on niin kipeä, tänään vähän parempi. Lämmöt on ihan samoissa (epämääräisesti mitattuna) eli niissä ei kai mitään muutosta. Rinnat kipeenä mutta kun kurjaa on et nää kaikki saattaa olla vaan niiden pillereiden lopettamisen vuoks tullu ja ei sit ees oikeast edes välttis oo mitään ovista ollut. Ja eilen illalla nukkuun mennessä oli niin kovaa menkkajuilintaa et piti ottaa oikein burana kun sattui vatsaan ja selkään niin himputisti. Mut pissatulehdustakaan ei ole ja tuskin mitään muutakaan tulehdusta kun ei toi alakerta haise ja siellä ny ei mutakaan ihmeellistä ole paitsi se pieni turvotus.. Kiukuttaa kun kuiteskin oletettu kierto jo puolessa välissä.. Toivon todella et testiin pärähtäis plussa ens viikon loppupuolella koska meillä on tulossa muutamien viikkojen päästä juhlat ja en kyllä halua menkkoja niiden aikaan jos en raskaana ole joten vetäsen sit vissiin yhdenlaatan pillereitä välissä.. Ja en muutenkaan halua laskettua aikaa joulukuulle joten tähdätään mieluummin tammi-helmikuun tienoille.. Huh, anteeksi kauhea valitus mutta kun harmittaa niin vietäv ästi. Olisi pitänyt ostaa niitä ovistikkuja et tietäs oliko se nyt vai ei.. :(

Mutta ORWOKKI mahtava pudotuksen alku =)
 
ONNEA MUUTOSTA :heart: :flower:

Minä täällä odottelen ovisaikoja ja miestä reissusta kotiin ;) Hyvin osuu jälleennäkeminen oikeille päiville :D Aikoinaan tuo kakkonen saanut alkunsa juuri tuollain kotiinpaluun merkeissä :whistle:
 
PERJANTAI 5.2.2010

äitx2......................................kp 63/27-31.......................yk 2
UuTeEnNoUsUUn.....................kp 60/28............................yk 7
syksyinen...............................kp 41/35-36.......................yk 2
Orwokki.................................kp 36/32-35........................yk 9
TaikaWiitta.............................kp 29/27.............................yk ??
kekkis...................................kp 25/??..............................yk 1
Minttis81................................kp 25/25-36.........................yk 5
snowangel..............................kp 25/27.............................yk 19
smurffiina84...........................kp 23/??..............................yk 1
Frutti......................................kp 21/27.............................yk 6
Varpu30.................................kp 21/30.............................yk 1
tääl taas.................................kp 18/20-26........................yk 4
Mintukas................................ kp 16/24-28........................yk 4
Lihapulla.................................kp 16/28.............................yk 2
puupi......................................kp 16/26-35........................yk 12
Ella-83....................................kp 15/24-61........................yk 14
Lasihelmi................................kp 15/30.............................yk 14
Summergirl.............................kp 14/35.............................yk 10
gammi....................................kp 13/28-32....................... yk 4
Sssalla....................................kp 11/19-32........................yk 9
Mädchen.................................kp 10/26-28..........................yk 4
maitsu83.................................kp 8/29............................. yk 3
mussu81.................................kp 7/31...............................yk 3
höperö75................................kp 7/28...............................yk 20
Alba.........................................kp 5/26................................yk 3
Tarkse......................................kp 4/29-32...........................yk 3


justiina83...............................kp ??/??...............................yk 1
Helinäkeiju10..........................kp??/??.............................
ankanpoikanen.......................kp ??/??..............................
satukirjan sankari...................kp ??/32-38.........................yk 1,5v
Black Adder.............................kp ??/??.............................
Laurelias.................................kp ??/??.............................
bambi07..................................kp ??/??.............................yk.1




Taustalla:

Miuskipa
Kirppu81
pikku 3
Kynsilakka
Hirsimökin Hulda
maini76
Silmäterä
onlydream
Rhiannon
ZiiliZeija
mimonmami
memmiliini



Haamut



Vuoden 2010 plussat:

Lotskuliini
Poni06
unikeiju
Wandii
Epeti
P123
Marjaporkkana
Muutosta

Plussaonnea!! :flower:


Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä sen jälkeen poistellaan viime päivttäjän nimi alusta ja lopusta kaikki ylimääräinen Plussaonnea!! jälkeen. Tää on sovittu, että kuka vaan voi tehdä tätä, eikä ole vaikeaa!


 
Tänään kp 1. Minut voisi siirtää taustailemaan, uuden työpaikan saatuani pidetään taukoa tässä yrityksessä. Tosin lapsettomuuspolille on lähete menossa mutta jonotusaika sinne on 1-3 kk. Tulen sitten jossakin vaiheessa takaisin listoille...

Tsemppiä kaikille!
 
täällä ovista odotellessa,eilen sain ovistestiin vaaleapunasen haamun eli nega..mut ei kiertokaa oo vasta ku 8/29 kokeeks tein ku en oo ikinä kokeillu niitä :D ihana kohta alkaa vauva tulossa,työtön ku olen ni ehtii kattoo :heart: lapset on pväkodissa vanhempi lapseni on hoidossa lääk.lausunnolla ku on puheviivästys,nyt tosin kalattaa kokoajan mut ei sille mitn ns.norm.puhutaan :saint: typy on virikehoidossa osapvä:senä
 
Minä myös haaveilen kolmannesta vauvasta. Esikoinen (tyttö) täyttää toukokuussa 3 ja kuopus (poika) huhtikuussa 1. Yhteensä meillä on jo 4 lasta.. miehen puolelta 2 poikaa 13 ja 9 vuotiaat. Eli toisin sanoen, pitäisikö sanoa että haaveilen viidennestä lapsesta. :) Harmittaa, kun isoveljet ovat vain joka toinen viikonloppu meillä ja ovat siinä iässä, että kotona ei enää viikonloppuja haluta viettää vaan kaverit ovat kaikki kaikessa.. :)

Kun kuopus syntyi, ajattelin, että tässä olisi nyt meidän perhe koossa, mutta syyskuussa mieheni sanoi, että kaipaa vielä yhden pienen meidän joukkoon.. vaikka kuopus oli silloin vasta 4kk ikäinen.. Yllätyin hänen kommentista todella paljon.. suu loksahti auki.. eli meiilä mies teki aloitteen.

Mulla alkoi marraskuussa menkat pitkän taon jälkeen ja joulukuussa niitä ei tullut, mutta sit taas tammikuus tuli.. eli heittää ja pahasti tuo kierto..

Mun pitäisi 2 viikon päästä aloittaa työt ja olisi aika paukku ilmoittaa melkeinpä heti, että äippäloma kutsuu.. :) Mitäköhän pomo siihen sanois..? :) no, ei mennä asioiden edelle. :)

Kolmas/viides tulee jos on tullakseen! :heart: Oon aina halunnut ison perheen.
Manzu
 
Päiviä kaikille!

Mietin tässä itekseni sellaista että kuinkahan yleistä on et raskaaksi tuleminen samalla pariskunnalla ei onnistukaan niin helposti kun aiemmilla kerroilla? Meillä molemmat lapset on saaneet alkunsa oikeastaan heti kun heitä on toivottu, kun taas tällä kertaa ei ole vielä tärpännyt. No nythän on VASTA yk3, joten en voi valittaa. Tiedän kyllä että se on vähän. Mut ihan mielenkiinnosta mietin, mitkähän asiat tuohon raskautumiseen mahtavat vaikuttaa. Toisaalta on ehkä ihan oikeinkin ettei lasta voi saada tuosta vaan sormia napsauttamalla, PAM nyt haluan raskaaksi! Jokaisesta raskaudestahan tulisi olla suunnattoman onnellinen ja arvostaa sitä että on raskaaksi tullut. Ehkä se sitten vaan on niin että raskaaksi tulee silloin kun jonkun on aika syntyä tähän maailmaan. On nää niin henkimaailman juttuja.

Pientä galluppia siis ajattelin heittää ilmoille: Kuinka helposti olet raskautunut aiemmin verrattuna tähän kolmosen yrittämiseen?

Tervetuloa Manzu minunkin puolestani. Meillä aika samanikäiset lapset; Mulla tytöt 2v10kk ja 1v2kk.

 
tervetuloa mukaan manzu :wave: meidän esikoinen(poika) sai alun 5yk ja tän hetkinen kuopus(tyttö) 3yk :heart: jospas nyt tää kolmos vauveliki sais alkunsa tästä kierrosta.menee vaa pirun hitaasti toi aika ku vasta kp 8 :kieh: mut oon päättäny etten kovin ressailis täs kierrossa jos vaikka pian nappaiski.sais silti olla jo ens perj tai aika jo 2vko eteenpäin :D
 
Takaisin taustalta palaan. Olo on ihanan helpottunut kun en sitten enää aloittanutkaan uutta pilleri laattaa. Joten kp ja yk otetaan sitten kun jotain kiertoa ilmaantuu.

Tyttömme ovat molemmat saaneet alkunsa nopsaan. Uskaltaisinkohan toivoa nyt samaa. Yritän kuitenkin ottaa rennosti.

Nyt siivoomaan!!!

 
Tervetuloa uusille! ja memmiliinille onnittelut uudesta työstä ja toivotaan että saatte ajan lapsettomuuspolille mahd. pian jotta pääset takaisin kuumeilemaan :)

alba meillä esikoinen sai alkunsa yk1 ja toka yk3 kuten taisin muutama viesti aikaisemmin jo mainitakin :) eli suht helposti oon raskautunut. Toivotaan saman onnen jatkuvan tälläkin kertaa, vaikka ainakaan tää 3 ei saa alkuaan yk1, kun ovis oli ja meni, ei juurikaan hyödynnetty :(
O-tikkuja en meinannu tilata, koska se testailu luo omia paineitaan ja stressiä, niin aattelin kokeilla tällasta rentoa-meininkiä nyt.

 
Heips. Toiseen ketjuun laitoin kuvan o-testistä. Nega se on vaikkakin vahva viiva.. Munkaan ei pitänyt ostaa testejä tai muutenkaan yritellä kun varauduin siihen, että buranakuurilla oon nyt hampaiden takia. Nytpä ei särekään niin paljon niin olen pärjännyt parasetamolilla ja ajattelin josko sitten tästä kierrosta kuitenkin voisi jotain tulla. kp 15 on ja ovistuntemuksia löytyy.
 

Yhteistyössä