KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT heinäkuussa

Täällähän porukka lisääntyy (tai lisääntymistähän me kaikki toivomme) ja mikäs sen mukavampaa. Oma napa näyttää kunnon limoja, mutta kun ukko on matkoilla, ei auta... Eli katseet suunnataan jo täälläkin seuraavaan kiertoon.

Meillä yritys on vielä salassa kaikilta muilta, vanhempi lapsi kyllä sanoo usein, että meille voisi tulla vauva. Noh, se on niitä haaveita, eikä tietenkään olla kerrottu että isi ja äiti yrittää sellaista saada alulle :whistle:

Kesäinen tervehdys täältä taustalta :D
Pitkästä aikaa tulin kurkkimaan kuulumisisa. Onhan täällä plussattu, mutta harmittavan paljon on tuttuja nimiä kuumeilemassa :/ Plussatuulia siis puhaltelen teille kaikille ja varsinkin niille joilla yritystä takana jo pitkiä aikoja. Mie en ole kuumeen kourissa nyt kun kesän aikana on niin paljon muuta mietittävää mutta josko sitä pian taas pääsis yrittelemään... Lämpöisiä kesäpäiviä ja onnea yritykseen =)

TIISTAI 21.7.2009

Silmäterä.................................kp 4/28-34....................yk 2
Sssalla.....................................kp 5/28....................... yk2
miljoonakala............................kp 6/?.............................yk 2
Hirsimökin Hulda......................kp 11/?.............................yk 2
nasumasunen........................kp 15/? ..........................yk 3
Piijuska-78.............................kp 15/? ..........................yk ?
Ilmatar..................................kp 15/30..........................yk 1
BornToLose............................kp 16/21-35.....................yk 3
petronella09...........................kp 17/26-28................... yk2
snowangel..............................kp 17/27.........................yk 12
mammamia82..........................kp 18/28-30...................yk 8
Pakanamaan kartta.................kp 18/28................yk 4 vuotta
satukirjan sankari...................kp 20/32-38......................yk 1,5vuotta
Heikunkeikun86...........kp 22/26.............yk2
Varanikki.................................kp 22/28..........................yk 4
äiti0408...................................kp 22/28-43..................yk 4
sandy85................kp 25/29.............yk3
Kynsilakka................................kp 25/28-30....................yk ?
höperö75................................kp 26/26-28...................yk 12
Unikeiju ................kp 29/30............yk8
Tatomira................................. kp 36/29-32...................yk 6
essiennieukko..........................kp 47/29........................yk 7
Kirppu81..................................kp 59/?..........................yk ?
Pusutin....................................kp 60/?...........................yk 11
Babyporkkana..........................kp ?...............................yk?
Poni06......................................kp ?..............................yk ?
saralia......................................kp ?...............................yk ?
tuu-tikki2..................................kp?...............................yk?
Pimpula82.................................kp ?..............................yk ?
leana........................................kp ?...............................yk ?
Larbo........................................kp ?...............................yk ?

Taustalla

onlydream
toukotuuli
P-E
Ella-83
Lilla 2009
Lihapulla
Justiina 82
pikku 3
memmiliini
pingviini100
Punaposki82
Ainuliini

Haamut :

tatomira

Vuoden 2009 plussat
Suzu1981
Emmama
Sonja R
aamukastetta
Jennyli
mamx2
Jessie
kujakatit
pojatx2
P123
mervi-elina
Äityli30
Pikkarainen

Plussaonnea!!!

Huomenia kaikille

varanikki valita kuule ihan niin paljon kuin haluat :hug:

Sssalla Ehkä hölmöä sanoa, mutta eikö ole kuitenkin tavallaan hyvä, jos tuo on varhainen km niin et kuitenkaan oo sitä plussaa testiin missään vaiheessa saanut. Toki kuukautiset aina näin vauvakuumeisena harmittaa ja välillä tuntuu, että saa kunnon itkupotkuraivarin ja etenkin kun sinäkin vielä epäilet, ettei se ole pelkkää sitä. :hug: kuitenkin ja uuteen kiertoon uudella innolla.

satukirjan sankari tervetuloa mukaan joukkoon :)

).( mulla on finnejä aivan järjettömän paljon, viimeksi naama on ollut tän näkönen sillon kun lopetin pillerit, eli reilu vuosi sitten. Lisäksi valkovuoto edelleen pysyy normaalia runsaampana ja nyt mahaa vihloo vähän väliä. Esim. kissanhiekkalaatikkoa siivotessani niin kun nousin ylös alavatsaa vihlasi niin, että oli pakko jäädä kaksinkerroin hetkeksi, samoin kun sängyssä käänsin kylkeä niin vihloi ihan kiitettävästi.
Onhan tämmöstä ollut ennenkin, mut ei nyt ihan tässä mittakaavassa. No joo, ennakoi varmaan menkkoja...
Toistaiseksi olen siis pysynyt testistä erossa ja toistaiseksi täti on pysynyt poissa, harmittaa kyllä suunnattomasti kun se taas tulee kuitenkin monta päivää myöhässä :(

satukirjan sankari nyt on sitten tiedot päivitetty :)

Nyt mulle alkaa tää odottaminen riittää, koko ajan järki vaan sanoo, et ODOTA ainakin lauantaille sen testin teon kanssa, mut kun mä haluun tehdä sen NYT, HETI, VÄLITTÖMÄSTI!!
Mä tein lauantaina ton haamutestin, niin eikö sen olis kaiken järjen mukaan pitänyt nyt jo vahvistua jos se on vahvistuakseen? kun kuitenkin eletään jo tiistaita.

Anteeksi kun jauhan tätä samaa koko ajan, mut kun miehelle en voi sitä koko ajan hölöttää ja niin... nyt mä vaan jänskäilen ja pohdin, et oonko ihan tyhmä jos testaan jo tänään? kun sitten taas harmittaa, kun taas menis testi ihan hukkaan, kun sieltä kuitenkin tulee vaan se yksi viiva :(
AAARGH! kun toisaalta kun sitä miettii, niin kyllähän sen lopulta saa varmasti tietää :) et miksi sillä parilla päivällä on niin merkitystä? ja kun sillä on... olevinaan... :D

satukirjan sankari Tervetuloa joukkoon!

tatomira Joko testi tehty? Oot tosiaan sitkee (verrattuna muhun). Mitenhän saisi itseltään malttamattomuutta pois, että odottaisi edes päivään, jolloin menkkojen pitäisi alkaa...

).( Eihän sitä koskaan tiedä, vaikka raskautuminen kestäisi ikuisuuden ja tuleeko sitä kolmatta ylipäätään. Mutta välillä oon miettinyt, pitäisikö raskaaksi yrittämisen alkua siirtää, kun välillä sikainfluenssa pelottaa, välillä ei taas yhtään. Hiljenen loppu kuuksi, palaan sitten loman jälkeen. Plussatuulia! ++++

Moi!

Kynsilakka: Muakin pelottaa sikaflunssa ihan hirveesti,mutta en kyllä ajatellut lakata yrittämästä siltikään.

Menkat alkoi sitte tänään,että ei auttanut petipuuhat vaikka ajoittuivat juuri ovis kipuihin :headwall: eli kp 1/27 . Hitto,että ottaa päähän ,kun ei sitte voi onnistua tämä raskautuminen :'(

Mä taidan nyt alkaa katella ovistestejä,jos niistä olis apua edes yhtään..

Tsemppiä kaikille yrityksiin

KESKIVIIKKO 22.7.2009

essiennieukko..........................kp 2/27........................yk 8
Silmäterä.................................kp 5/28-34....................yk 2
Sssalla.....................................kp 6/28....................... yk2
miljoonakala............................kp 7/?.............................yk 2
Hirsimökin Hulda......................kp 12/?.............................yk 2
nasumasunen........................kp 16/? ..........................yk 3
Piijuska-78.............................kp 16/? ..........................yk ?
Ilmatar..................................kp 16/30..........................yk 1
BornToLose............................kp 17/21-35.....................yk 3
petronella09...........................kp 18/26-28................... yk2
snowangel..............................kp 18/27.........................yk 12
mammamia82..........................kp 19/28-30...................yk 8
Pakanamaan kartta.................kp 19/28................yk 4 vuotta
satukirjan sankari...................kp 21/32-38...............yk 1,5vuotta
Heikunkeikun86...........kp 23/26.............yk2
Varanikki.................................kp 23/28..........................yk 4
äiti0408...................................kp 23/28-43..................yk 4
sandy85................kp 26/29.............yk3
Kynsilakka................................kp 26/28-30....................yk ?
höperö75................................kp 27/26-28...................yk 12
Unikeiju ................kp 30/30............yk8
Tatomira................................. kp 37/29-32...................yk 6
Kirppu81..................................kp 60/?..........................yk ?
Pusutin....................................kp 61/?...........................yk 11
Poni06......................................kp ?..............................yk ?
saralia......................................kp ?...............................yk ?
tuu-tikki2..................................kp?...............................yk?
Pimpula82.................................kp ?..............................yk ?
leana........................................kp ?...............................yk ?
Larbo........................................kp ?...............................yk ?

Taustalla

onlydream
toukotuuli
P-E
Ella-83
Lilla 2009
Lihapulla
Justiina 82
pikku 3
memmiliini
pingviini100
Punaposki82
Ainuliini

Haamut :

Vuoden 2009 plussat
Suzu1981
Emmama
Sonja R
aamukastetta
Jennyli
mamx2
Jessie
kujakatit
pojatx2
P123
mervi-elina
Äityli30
Pikkarainen

Plussaonnea!!!

Huomenia kaikille

Joo, eli otin sitten itseni pois haamuilijoista. Eilen tuli selkeääkin selkeämpi nega joten joo, mun keväinen juhlintani siitä, että kierto olis säännöllinen 32päivää oli tietysti turhaa :( :( Masentaa, vituttaa, harmittaa!!!
Oikeasti, sit ei edes vituttais näin paljoo, jos kierto olis sen 32pva mut kun nyt se näköjään heittää tonne jotain 38+ päivää niin raskautumista on turha edes yrittää :headwall:

Nyt soi aika tehokkaasti päässä laulu "vittu kun vituttaa"

Kait se on vaan uskottava, että tähän perheeseen kolmatta lasta ei enää tule :( mut tulis sit helvetti edes ne menkat!! mutta kun ei...

Anteeksi kiroileminen :(

essiennieukko :hug: kyllä teilläkin sitä on jo odoteltu sitä plussaa ja silti se yksi riiviö vaan ei ymmärrä pysyä poissa...
tosin, multa se pysyy poissa, mut se ei tarkota silti yhtään mitään

Essiennieukko :hug: tsempit uuteen kiertoon,vaikka varmasti päällimmäinen tunne onkin nyt pettymys ja suru:ashamed:
Ovatko aiemmat lapset saaneet alkunsa helposti?

Enää 10 päivää,siihen että kierto on täysi,pahoin pelkään,että vuodot alkaa jo ennen kp28,viimekierrossa kävi juuri niin :whistle:

Tatomiralle myös :hug: En osaa oikein muuta sanoa :ashamed:

Voi kun kurjaaa Tatomira.. :hug:
Täällä ei tapahdu mitään..Kun kerran olen päättänyt etten ala tikutteleen ja jahtaileen ovista niin sitten vaan odotellaan loppukuuta. Ja tosiaan kun se mieskin on töissä oviksen ajan niin ei varmaan tule tärppäämään nyt.
Meillä esikoista tehtiin muistaakseni 2 tai 3 kiertoa. Kuopusta puolitoista vuotta. Kolmas raskaus joka päätyi keskenmenoon alkoi ihan yllärinä kumiehkäisystä huolimatta. Että tuntuu vaihtelevan aika reippaasti tuo raskautumisprosentti.. :D

Nyt mä keksein yhden harmin miks ei kannata kertoa tutuille heti alkuun. Sain tossa puhelimessa korvan täydeltä ehkäisyohjetta kun olis yhdet juhlat lokakuussa mihin meidät halutaan. Että missään nimessä en saa olla silloin raskaana. No katinhännät, mut vähän tyhmää kun aletaan "määräileen" ajankohtaa.

Saanhan minäkin vähän valittaa, saanhan? *valittaa kielloista huolimatta* Täällä on koko perhe sairaana, minä vissiin kaikista eniten. Nenät vuotaa ja mulla on äänikin hukassa, päässä humisee ja korvissa soi. Unettaa ja väsyttää niin ettei telkkariakaan voi katsoa, nukahdan samantien - mitä siis tapahtuu, kun illalla kaadun sänkyyn ja saan miehen saman peiton alle - Hulda kuorsaa! :kieh: No, täytynee pikaparantua tai ainakin saada voimia sen verran takaisin, että siellä makkarissa tapahtuu jotain muutakin kuin kuorsaamista ;)

Meidän vauvahaaveista ei tiedä mun ja mieheni lisäksi kukaan muu (teitähän ei lasketa ;) ), tiedän saavani varsinkin anopilta melkoisen "saarnan" siinävaiheessa kun siitä kolmannesta sitten ilmoitetaan - mieheni on perheensä ainoa lapsi ja anoppi oli "kauhuissaan" jo meidän toisen lapsemme raskausaikana, järkyttyy varmasti hyvinkin kovasti, kun lapsiluku ei jääkään kahteen :eek:

Reipasta mieltä teille muille, Hulda painelee nyt peiton alle parantelemaan flunssaansa. :wave:

Mä näin hassuja raskausunia viime yönä. Yhdessä unessa vauva työnsi jalkaa mahaanpäin niin paljon että mahan pinnalla oli jalan muotoinen kuvio :D Muutenkin taas muutama viimeinen päivä on mennyt vauvajuttuja miettiessä..

Minä olen 30-vuotias kahden pojan äiti Tampereelta. Pojat ovat syntyneet 3/04 ja 2/06. Nyt on kaksi kiertoa työstetty kolmatta, mutta menkat alkoivat tänään. Ottaa päähän, mutta tästä jatketaan.

Esikoista yritimme vuoden, tuli kuitenkin lopulta luomuna. Kuopus lähti itämään tokasta kierrosta, joten vaikea on nyt arvioida kuinka käy. Kuopusta yritellessä join greippimehua, vaikka inhoan sitä B) En sitten tiedä oliko siitä apua, mutta raskaaksi tulin nopeasti. Nyt en haluaisi sitä juoda, mutta tänään jo sitäkin harkitsin. Mitäpä sitä ei äiti tekisi saadakseen vauvan :p

Kierto minulla on ilman hormoniehkäisyä ollut 30-31 päivää, nyt vain 28. Ovulaation luulen tuntevani, mutta se on aika myöhäisessä kierron vaiheessa. Tässä kierrossa jäi peittojen pöllyttely väliin siltä päivältä kun oviksen tunsin, ensi kierrossa ei jää...

Aiemmin ajattelin, että kolmosta kuumeillessa voi ottaa rennommin, kun on jo nuo kaksi palleroaa, mutta PAH, kaksi kiertoa mennyt ja mä olen aivan malttamaton!

TORSTAI 23.7.2009

höperö75................................kp 1/26-28...................yk 13
Siiri78......................................kp 2/28.........................yk 3
essiennieukko..........................kp 3/27........................yk 8
Silmäterä.................................kp 6/28-34....................yk 2
Sssalla.....................................kp 7/28....................... yk2
miljoonakala............................kp 8/?.............................yk 2
Hirsimökin Hulda......................kp 13/?.............................yk 2
nasumasunen........................kp 17/? ..........................yk 3
Piijuska-78.............................kp 17/? ..........................yk ?
Ilmatar..................................kp 17/30..........................yk 1
BornToLose............................kp 18/21-35.....................yk 3
petronella09...........................kp 19/26-28................... yk2
snowangel..............................kp 19/27.........................yk 12
mammamia82..........................kp 20/28-30...................yk 8
Pakanamaan kartta.................kp 20/28................yk 4 vuotta
satukirjan sankari...................kp 22/32-38...............yk 1,5vuotta
Heikunkeikun86...........kp 24/26.............yk2
Varanikki.................................kp 24/28..........................yk 4
äiti0408...................................kp 24/28-43..................yk 4
sandy85................kp 27/29.............yk3
Kynsilakka................................kp 27/28-30....................yk ?
Unikeiju ................kp 31/30............yk8
Tatomira................................. kp 38/29-32...................yk 6
Kirppu81..................................kp 61/?..........................yk ?
Pusutin....................................kp 62/?...........................yk 11

Taustalla

onlydream
toukotuuli
P-E
Ella-83
Lilla 2009
Lihapulla
Justiina 82
pikku 3
memmiliini
pingviini100
Punaposki82
Ainuliini

Haamut :

Vuoden 2009 plussat
Suzu1981
Emmama
Sonja R
aamukastetta
Jennyli
mamx2
Jessie
kujakatit
pojatx2
P123
mervi-elina
Äityli30
Pikkarainen

Plussaonnea!!!

Tervetuloa Siiri78 :) kiva saada uusia kuumeilijoita joukkoon :) ja vielä kivampaa olis saada kuumeilijat sitten pois tästä ketjusta johonkin odotusketjuun :) Ei vaan, jotenkin täällä on niin kiva porukka, etten mä raaskis täältä lähteä vaikka tärppäiskin :LOL:

Täällä ei mitään uutta, menkkoja vaan ei näy eikä kuulu. Tosin, viime kiertohan oli sen 38pva joten jos sitä seurataan niin huomenna niiden pitäis sit alkaa... harmittaa ihan todella, ettei ne pysy säännöllisenä. Viimeksi menkat oli vielä kaikenlisäksi ihan todella niukat verrattuna normaaliin, että silloin tuskin ainakaan ovuloin, lisäksi ne kestivät tolkuttoman pitkään. Toivottavasti nyt tulis sit ees normaalit menkat.

Hirsimökin Hulda pikaisia paranemisia!! Flunssa on kyllä inhottava tauti kun se vie voimat ihan kokonaan! Sullakin kun alkaa tuo ovis lähestyyn (ainakin kiertopäivien mukaan veikkaisin ) niin toivottavasti saatte itsenne kuntoon ennen sitä :)

Ella-83 ei tossa sillain mitään hassua oo, kuopusta kun odotin niin se oikeasti joskus työnsi jalkaansa niin, että sen jalan piirteet näki ihan selkeästi mahasta :) ei nyt mitään varpaita yksitellen jne. mutta ihan selkeä jalka.

Sssalla mä oon kanssa pysynyt noista ovistikuista erossa :) mulla on aina, et sit seuraavassa kierrossa, mut en mä tiiä, jotenkin siitä tulee turhaa tekemisen makua. Nyt mä oon koko kevään yrittänyt jtp systeemiä, mut päätin et seuraavaan kiertoon lopetan senkin, mä harrastan seksiä, sitten kun mun ihan oikeasti ja aidosti tekee sitä mieli. Sen verran päätin kyllä nyt ottaa apuja käyttöön, et rupeen juomaan greippimehua :) muuta apua en sit missään vaiheessa otakaan.

miljoonakala olipas tökeröitä tuttuja... ihan uskomatonta, että sitä noin "määräillään" etenkin kun ei todellakaan oo ees kiveen kirjoitettu, että raskaus alkaa niin helposti. Meillä kyllä ne tutut jotka tietää on ollut kyselemättä. On vaan sanottu, et kolmas on toiveissa ja se tulee jos on tullakseen.

Yhteistyössä