KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT heinäkuussa


Höperölle :hug:

Petronella09: Juu 2 aikaisempaa raskautta alkaneet helposti,mutta sitten esikoista ennen on ollut 2 keskenmenoa kuitenkin. Nyt viimeksi tulin raskaaksi pillerien lopettamsien jälk.niin,että ei ehtinyt olla kun yhdet menkat ja olin raskaana.

Tsemppiä muille :heart:
 
:hug: nille, jotka ovat kokeneet pettymyksiä. Kyllä tämä pino nyt antaa odotuttaa niitä plussia, siis kertakaikkiaan. Nyt oikeesti plussia...pliis! Monta näiden päivien jännääjää listalla näyttää olevankin...eikö kukaan ole edes tehnyt salaa vielä testiä:)?

Kp 20 mulla, 8 päivää vielä, sit varmaan taas täti on jo käymässä. Oikein mahtavaa, sillä mulla alkaa myös silloin kesäloma. Olisipa ihanaa aloittaa lomansa aivan toisella tavalla, tiedättehän...miten mukavaa oisikaan lähteä reissuun mukanaan uuutinen , toki vielä salainen, uudesta pienestä. Voih, haaveillahan saa:)

Tämä kierto ei mennyt kuitenkaan ihan greippimehua lipittäessä, joten nyt toivotaan vaan, että jalat seinää vasten, tyyny peffan alle- konsti toimii...;) Mitään stressiä ei oo, sillä olen asennoitunut niin,että täti tulee..niin pahalta kuin se tuntuukin.

 
Höperölle :hug: varmasti hyvä mennä käymään gynellä :hug:

Mulla rintoja aristaa,oon niin varma,että tätiä se tarkoittaa :ashamed:
On niin ristiriitaista,kun joskus menkat tekee mulle rintojen aristamista ja joskus ei,muistelisin,että edellisessä raskaudessa oli rinnat heti arat,kun plussasin :whistle:
Ottaa kyllä päähän,jos menkat alkaa ja palaan samaan aikaan töihinkin :kieh:
 
Ootteko kuumeilijat ottaneet vitamiineja tai foolihappoa kuumeiluaikana? Itse alotin foolihapon tällä viikolla (on siinä muutkin b-vitamiinit) kun sitähän suositellaan otettavan jo raskauden suunnitteluvaiheessa. Foolihapon riittävä saanti (400 mikrogrammaa) turvaa alkion hermostoputken sulkeutumsta tjs eli ehkäisisi rakenteellisia epämuodostomia ja niistä johtuvia keskenmenoja siis. Aiemmin olen myös vehnänalkioöljyä ottanut, jossa luontaista E-vitamiinia (E:tä tarvitaan optimaaliseen hormonitoimintaan, itsellä ku häikkiä sen suhteen).
 


PERJANTAI 24.7.2009

höperö75................................kp 2/26-28...................yk 13
Siiri78......................................kp 3/28.........................yk 3
essiennieukko..........................kp 4/27........................yk 8
Silmäterä.................................kp 7/28-34....................yk 2
Sssalla.....................................kp 8/28....................... yk2
miljoonakala............................kp 9/?.............................yk 2
Hirsimökin Hulda......................kp 14/?.............................yk 2
nasumasunen........................kp 18/? ..........................yk 3
Piijuska-78.............................kp 18/? ..........................yk ?
Ilmatar..................................kp 18/30..........................yk 1
BornToLose............................kp 19/21-35.....................yk 3
petronella09...........................kp 20/26-28................... yk2
snowangel..............................kp 20/27.........................yk 12
mammamia82..........................kp 21/28-30...................yk 8
Pakanamaan kartta.................kp 21/28................yk 4 vuotta
satukirjan sankari...................kp 23/32-38...............yk 1,5vuotta
Heikunkeikun86...........kp 25/26.............yk2
Varanikki.................................kp 25/28..........................yk 4
äiti0408...................................kp 25/28-43..................yk 4
sandy85................kp 28/29.............yk3
Kynsilakka................................kp 28/28-30....................yk ?
Unikeiju ................kp 32/30............yk8
Tatomira................................. kp 39/29-32...................yk 6
Pusutin....................................kp 63/?...........................yk 11
Babyporkkana..........................kp ?...............................yk?
Poni06......................................kp ?..............................yk ?
saralia......................................kp ?...............................yk ?
tuu-tikki2..................................kp?...............................yk?
Pimpula82.................................kp ?..............................yk ?
leana........................................kp ?...............................yk ?
Larbo........................................kp ?...............................yk ?




Taustalla

onlydream
toukotuuli
P-E
Ella-83
Lilla 2009
Lihapulla
Justiina 82
pikku 3
memmiliini
pingviini100
Punaposki82
Ainuliini
Kirppu81

Haamut :

tatomira




Vuoden 2009 plussat
Suzu1981
Emmama
Sonja R
aamukastetta
Jennyli
mamx2
Jessie
kujakatit
pojatx2
P123
mervi-elina
Äityli30
Pikkarainen

Plussaonnea!!!


 
Huomenta taas kaikille!

Noniin ja mä oon jälleen palautunut haamuilijoihin :) Eli jälleen hyyyyyviiiin hailakka haamu, nyt se oli itseasiassa heikompi kun se eka haamu, mutta nähtävissä + ihan eri testillä, joten se saattaanee siihen vaikuttaa.
Samalla aloin pohtimaan kuopuksen testailua, jolloin sain kp 28 roskishaamun, kp 35 selkeän negan ja kp 43 vasta plussan joka sekään ei ollut mikään vahva! Silti hyvin vahvasti -silloin- olin raskaana, joten mä en heitä vielä toivoani...

+ oireet... mä oon tota valkovuotoa ihmetellyt ja ainakin netin hyvin monen lähteen mukaan se on yksi oire raskaudesta, toki se voi olla jotain muutakin, mutta...
Lisäksi eilen illalla huomasin, että mun toisesta rinnastani tulee "maitoa" mitä lie onkaan, mutta jotain sieltä tulee ja tuskin se ihan itsekseen tulisi...
Maha on turvoksissa (tosin se on kyllä menkkaoirekin ) ja edelleen, menkat on ja pysyy poissa.
Testaan varmaan taas huomenaamuna. Tänään olis saunailta illalla... taidan pitäytyä alkoholittomissa juomissa, varmuuden vuoksi.

Ella-83 mä en oo mitään vitamiinejä enkä muutakaan syönyt, beroccaa normaalisti käytän, mut sekin on kotoa loppunut, omega 3 ja kalkkia syön tablettien muodossa, mutten muuta. Hyvä kait se olis, mutta en vain oo saanut aikaiseksi.
 
Jännää tuo tatomiran tilanne =)

Ella-83: mä aloitin ennen yritystä syömään raskausmultitabseja ;)

Rinnat siis edelleen arat ja aamulla tuntui vihlaisuja alavatsassa vasemmalla puolella,niin kuin oviksessakin :whistle: Ajoittain on ollut myös etovaa oloa,kai mä vaan kehitän jotain oireita,kun toivo on niin korkealla ;)
 
tatomira toivottavasti tuo haamusi vahvistuu ja saadaan plussauutisia =)

tulin vain käymään ilmoittamassa että minut voi laittaa taustalle toistaiseksi :ashamed:
eipä tullut tätiä eikä tullut plussaakaan joten minä taustailen sen aikaa kunhan saan selvyyden tähän kroppaan, ensi viikolla aletaan tohtorin kanssa tätä uudestaan pohtimaan
potuttaa niin maan pirusti ja itkut on ollut herkässä koko päivän
:ashamed: :headwall: mutta jaksan silti uskoa että tämä typerä epäkunnossa oleva kroppa vielä saataisiin toimimaan ja meillekin kolmas ihme suotaisiin aikanaan
ei pahalla tytöt mutta toivon ettei teistä kukaan ole enään tässä pinossa kun palaan vaan olisitte tuolla odottavien pinossa :heart:
hirmuisia plussatuulia teille kaikille +++++ :wave:
 
Kirppu81 pöh ja höh :( toi on oikeasti niiiiiin raivostuttavaa kun kroppa ei toimi! Itsellä muistoissa yksi kierto joka oli 64päivää ja monta raskaustestiä tuli sillä aikaa tehtyä.

Mullakin on jo nyt niin pitkä kierto, et jos sieltä ei sitä plussaa tuu niin ketuttaa kyllä ankarasti, kun kevään toiminut kroppa sitten rupeisikin kettuilemaan.

Mutta niin, siirsin sut Kirppu taustailijoihin. Toivottavasti saatte selvyyden, missä vika ja teillekin se kolmas ihme suodaan :)
 
Nyt olis kp 16 ja mahdollisesti ovis ollut kp 13 mut ei mulla kovin varmaa tietoa ole. Lähinnä tuohon päädyin sylkiovistestin ja limojen perusteella (kp 12 oli selvimmät limat). Edeltävästi myös finnejä pukkas naamalle, mikä kertoisi hormonitoiminnasta jotain. Tosin finnit ja limat on ilmestyneet mulle ovuloimattomissakin kierroissa. Noh, eilen ja tänään mulla on ollut selkä kipeä ja välillä vasenta kylkeäkin pistelee. Vaikuttas pms-oireistolta :| Mutta jos ovis ollut, voisi olla dpo3 nyt. Mulla luteaalivaihe hyvissä kierroissa on ollut 11-12 päivää. Tuolla perusteella menkkoja odottelen alkuviikolle 32 ma-ti kierto olisi tuolloin 24-25 päivää. Edellinen kierto oli siis 25 ja siinä varmaankin ovuloin.

Musta tuntuu vaan niin hullulta odotella menkkoja kp 25 paikkeilla kun tosiaan edeltävät on ollet keskimäärin 37 päivää, hajonta 32-46. Mut eka kierto homeopaattisen valmisteen kanssa oli tuo 25 ja luteaalivaihe 11..
 


SUNNUNTAI 26.7.2009


Varanikki.................................kp 1/28..........................yk 5
Unikeiju ................kp 2/30 .........................yk 9
höperö75................................kp 4/26-28...................yk 13
Siiri78......................................kp 5/28.........................yk 3
essiennieukko..........................kp 6/27........................yk 8
Silmäterä.................................kp 9/28-34....................yk 2
Sssalla.....................................kp 10/28....................... yk2
miljoonakala............................kp 11/?.............................yk 2
Hirsimökin Hulda......................kp 16/?.............................yk 2
nasumasunen........................kp 20/? ..........................yk 3
Piijuska-78.............................kp 20/? ..........................yk ?
Ilmatar..................................kp 20/30..........................yk 1
BornToLose............................kp 21/21-35.....................yk 3
petronella09...........................kp 22/26-28................... yk2
snowangel..............................kp 22/27.........................yk 12
mammamia82..........................kp 23/28-30...................yk 8
Pakanamaan kartta.................kp 23/28................yk 4 vuotta
satukirjan sankari...................kp 25/32-38...............yk 1,5vuotta
Heikunkeikun86...........kp 27/26.............yk2
äiti0408...................................kp 29/28-43..................yk 4
sandy85................kp 30/29.............yk3
Kynsilakka................................kp 30/28-30....................yk ?
Pusutin....................................kp 65/?...........................yk 11
Tatomira................................. kp ?/????...................yk 7
Babyporkkana..........................kp ?...............................yk?
Poni06......................................kp ?..............................yk ?
saralia......................................kp ?...............................yk ?
tuu-tikki2..................................kp?...............................yk?
Pimpula82.................................kp ?..............................yk ?
leana........................................kp ?...............................yk ?
Larbo........................................kp ?...............................yk ?




Taustalla

onlydream
toukotuuli
P-E
Ella-83
Lilla 2009
Lihapulla
Justiina 82
pikku 3
memmiliini
pingviini100
Punaposki82
Ainuliini
Kirppu81

Haamut :






Vuoden 2009 plussat
Suzu1981
Emmama
Sonja R
aamukastetta
Jennyli
mamx2
Jessie
kujakatit
pojatx2
P123
mervi-elina
Äityli30
Pikkarainen

Plussaonnea!!!
 
varanikki :hug: inhottava, inhottava täti! Tää on oikeasti tosi surullista, että tästä ketjusta ei plussia tunnu tulevan :( Vaikka onhan tuolla noita loppukiertolaisia, toivottavasti sieltä tulee plussia :)

Itselläni siis tänään kp 2, eli haamut oli täysin haamuja jotka ei kertonut mistään mitään ja yk 7 alkoi :(
Erona aiempiin kiertoihin on nyt se, että itseni kohdalla en aio enää noita kiertopäiviä päivitellä mitenkään, nyt on siis kierrot heitelleet 29-39pva ja noissa pitkissähän ei sitten ovista enää oo ollenkaan :(
Se on sentään positiivista viime kiertoon, että nyt sitä verta sitten ihan oikeasti ja tosissaan tulee, että on ees kunnon menkat.

Mulla on gynelle varattu aika 8.9. joten nyt aattelin sinne asti sinnitellä niin ilman testejä kuin päivien laskemistakaan... katsoo mitä tulee (mun tuurilla mulla on menkat just sillon kun toi aika on varattu )
 
Kaikille tädin yllättäneille :hug:

Tarkistin kalenterissa ja mulla olis nyt kp 29 menossa. Tatomira Olisitko kiltti ja korjailisit kun ehdit? :)

Täällä on alkanut tulla valkovuotoa ihan hirveet määrät. Ja huimausta edelleen. Mut en kyllä ennen keskiviikkoa aio testiä kuluttaa. Onneksi ne on vielä tilaamattakin :D
 
Varanikki, Tatomira :hug:
Unikeiju :hug: mäkin otin härkää sarvista ja tilasin viimeviikolla gyneajan, toivotaan että molemmat sieltä apua saamme :)
Tuntuu olevan vain pelkkiä huonoja uutisia täällä ja RASKAANA OLEVIA NAISIA ympärillä :'( tuntuu et niitä on jokapaikassa ja viikonloppuina kävi vielä perhe kylässä, kenellä on kuukauden vanha vauva, en ois halunnu sitä ees syliin, kun teki niin pahaa, mutta miten kehtaa kieltäytyä, kun tää vauva-projekti on pidetty vaan mun ja miehen, niin ja tietty teidän =) välisenä asiana
 


MAANANTAI 27.7.2009


Varanikki.................................kp 2/28..........................yk 5
Unikeiju ................kp 3/30 .........................yk 9
höperö75................................kp 5/26-28...................yk 13
Siiri78......................................kp 6/28.........................yk 3
essiennieukko..........................kp 7/27........................yk 8
Silmäterä.................................kp 10/28-34....................yk 2
Sssalla.....................................kp 11/28....................... yk2
miljoonakala............................kp 12/?.............................yk 2
Hirsimökin Hulda......................kp 17/?.............................yk 2
nasumasunen........................kp 21/? ..........................yk 3
Piijuska-78.............................kp 21/? ..........................yk ?
Ilmatar..................................kp 21/30..........................yk 1
BornToLose............................kp 22/21-35.....................yk 3
petronella09...........................kp 23/26-28................... yk2
snowangel..............................kp 23/27.........................yk 12
mammamia82..........................kp 24/28-30...................yk 8
Pakanamaan kartta.................kp 24/28................yk 4 vuotta
satukirjan sankari...................kp 26/32-38...............yk 1,5vuotta
Heikunkeikun86...........kp 28/26.............yk2
äiti0408...................................kp 30/28-43..................yk 4
sandy85................kp 31/29.............yk3
Kynsilakka................................kp 31/28-30....................yk ?
Pusutin....................................kp 66/?...........................yk 11
Tatomira................................. kp ?/????...................yk 7
Babyporkkana..........................kp ?...............................yk?
Poni06......................................kp ?..............................yk ?
saralia......................................kp ?...............................yk ?
tuu-tikki2..................................kp?...............................yk?
Pimpula82.................................kp ?..............................yk ?
leana........................................kp ?...............................yk ?
Larbo........................................kp ?...............................yk ?




Taustalla

onlydream
toukotuuli
P-E
Ella-83
Lilla 2009
Lihapulla
Justiina 82
pikku 3
memmiliini
pingviini100
Punaposki82
Ainuliini
Kirppu81

Haamut :






Vuoden 2009 plussat
Suzu1981
Emmama
Sonja R
aamukastetta
Jennyli
mamx2
Jessie
kujakatit
pojatx2
P123
mervi-elina
Äityli30
Pikkarainen

Plussaonnea!!!
[/quote]

 
höperö75 meillä on kanssa parille kaverille syntymässä ihan lähiaikoina vauva, toisaalta ihan hyvä, etteivät oo mitään erityisen läheisiä, mut varmasti tulee mentyä katsomaan.

Toisten vauvamahoja on niin tuskaista katsoa kun itsekin tahtoo!!

Mutta, kaikille alkukiertolaisille toivotaan plussaa tässä kierroksessa ja ne loppukiertolaiset, toivottavasti saadaan sieltä plussia :)
 
Menkat taas lusittu, nyt kp 6. Ovista odotellessa...

Kuinkahan lyhyellä luteaalivaiheella on mahis raskautua, tietääkö kukaan?
Mulla kun ovis on aika myöhään kierrossa, mutta olen kuitenkin kaksi lasta saanut. En muista enää kuinka olen niissä kierroissa oviksen tuntenut kun plussa on tullut. Kerran kysyin asiaa ihan TK-lääkäriltä ja vastaus oli että ei se ole niin merkityksellistä, raskaus on monen sattuman summa. Jotenkin vaan mietin kun mun mielestä viime kierrossa ovis oli tosi myöhään, en muista tarkkaa päivää, pitää varmaankin alkaa kirjoittelemaan ylös noita tuntemuksia.

Vauvakuume on ihan pilvissä! Mä näen kans joka puolella ympärilläni raskaana olevia naisia ja mieli tekisi ostaa kaikki maailman vauvanvaatteet(vaikka kaikki poikien vaatteet on tallessa) :D

Plussia toivotan kaikille :wave:
 
En kyllä tiedä, oliko ovista edes. Ekan epäilyn perusteella nyt oisi dpo 5. Päätä särkee, migreenimäistä oireilua ollut viikonloppuna (huimasu, näköhäiriöt). Valkovuoto on ollut vetistä ja limaistakin taas, jotenkin vaikuttas samantyyliseltä kun aikaisemmat ovuloimattomat kierrot.
 

Yhteistyössä