KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT elokuussa



SUNNUNTAI 2.8.2009


BornToLose............................kp 1/21-35.....................yk 4
petronella09...........................kp 2/26-28................... yk 3
snowangel..............................kp 2/27.........................yk 13
Heikunkeikun86...........kp 4/26..............yk3
Varanikki.................................kp 9/28..........................yk 4
Unikeiju ................kp 9/30 .........................yk 9
UuTeEnNoUsUUn ...................kp 10/28..........................yk ??
höperö75................................kp 11/26-28...................yk 13
Siiri78......................................kp 12/28.........................yk 3
essiennieukko..........................kp 13/27........................yk 8
Silmäterä.................................kp 16/28-34....................yk 2
Sssalla.....................................kp 17/28....................... yk 2
miljoonakala............................kp 18/?............................yk 2
Hirsimökin Hulda......................kp 23/?............................yk 2
nasumasunen.........................kp 27/? ..........................yk 3
Piijuska-78..............................kp 27/? ..........................yk ?
Ilmatar....................................kp 27/30..........................yk 1
Pakanamaan kartta.................kp 30/28......................yk 4v
satukirjan sankari...................kp 32/32-38..................yk 1,5v
sandy85................kp 37/29.............yk3
Kynsilakka................................kp 37/28-30....................yk ?
Pusutin....................................kp 72/?...........................yk 11
Tatomira................................. kp ?/????.......................yk 7
Babyporkkana..........................kp ?...............................yk ?
Poni06......................................kp ?..............................yk ?
saralia......................................kp ?...............................yk ?
tuu-tikki2..................................kp?...............................yk ?
Pimpula82.................................kp ?..............................yk ?
leana........................................kp ?...............................yk ?
Larbo........................................kp ?...............................yk ?




Taustalla

onlydream
toukotuuli
P-E
Ella-83
Lilla 2009
Lihapulla
Justiina 82
pikku 3
memmiliini
Punaposki82
Ainuliini
Kirppu81

Haamut :






Vuoden 2009 plussat
Suzu1981
Emmama
Sonja R
aamukastetta
Jennyli
mamx2
Jessie
kujakatit
pojatx2
P123
mervi-elina
Äityli30
Pikkarainen
mammamia82
pingviini100
äiti0408

Plussaonnea!!! :heart:
 
Uutta pinoa :)

Huudelkaapa oikeita niin sitä mukaa korjaan!
Sadepäivä joten lurkin tänne koko päivän.

Otin itteäni niskasta kiinni taas alkukierron voimin. Päätin etten ole yhtään kade, kunnes seuraava masis taas iskee ja SAAN olla kade muutaman päivän. Siis plussanneille :D

Tatomira, toivottavasti et pahastu kun innoissani halusin alottaa uuden pinon jo toisen kerran :ashamed:

Onnea mammamia82 ja pingviini100 kovasti :hug:
 
Olen todella pahoillani Petronella ja Snowangel!!! :hug:

Onnittelut mammamia82 ja pingviini100! :flower: :heart:

Omia kuulumisia:
Tänään aamulla silmät sikkarassa vessassa kaivoin testin esiin ja aattelin, että tulis nyt se nega nopeesti, että pääsis takaisin nukkumaan. Tuijotin testiä ja aloin ihmetellä, että mikä h...o toi ylimääränen viiva on! Kyllä heräsin! Kai on pakko uskoa, että mä oon raskaana! Ihan epätodellinen olo!!! Pakko oli mieskin herättää täydestä unesta! :heart:

Mitä mä sanoin siitä greippimehusta!
Oon juonut koko kierron n. 2-3 litraa/ vko.

Aamulla aattelin, että nyt vois ton lopun mehun kaataa pois, mut en sit malttanut. Oon jo alkanut tykätä koko litkusta. :LOL:
 
Onnea äiti0408 ja Pingviini100 :heart:

Varanikki:mulle listaan kp2/26-28 ja yk3 kiitos ;)

Mä oon juonut greippimehua ihan joka päivä ja syön raskausmultitabseja,mutta eipä plussaa tullut :/
Mä vuodan ihan kauheesti,ainakin selvät luomumenkat,ehkä sitä sitten pystys raskautumaankin joskus :whistle:
 
äiti0408 onnea!! :flower:

Ja mää en aio inä kuuna päivänä koskea johki greippimehuun, meinaan niin helvetillisen pääkipeän tekee jo yks lonkerokin, saati sitten mehuna sama.. No mut mää luulenki et kyse on placebovaikutuksesta, eli sen plussan saa kun vaan kovasti uskoo (mihin kukakin haluaa) :D

 
No olishan se jos pelkällä greippimehulla raskautuisi!Eihän noita miehiä koko hommaan tarvittais! :LOL:
Mut jotenki anto toivoa et ehkä se tästä ku jaksan tota litkua lipittää, kun kerran
esikoisen aikana pitkän yrittämisen jälkeen viimein sillä kierrolla tärppäs ku aloin juoda
greippimehua.
 
Heips, reissusta tultu kotiin ja vähän tulee punertavaa paperiin, joten näinköhän kp 23->kp1.. Kivahan se on että mun kierrot lyhenis mutta ei nyt tarttis alle 25 mennä :attn: No joka tapauksessa, sylkiovistestin ja limojen perusteella epäilin, että ovispäivä olisi ollut kp 13 joten sinänsä loppuvaihe olisi nyt 10 päivää. Viime kierrossa ovis oli luultavimmin 15 ja luteaalivaihe kanssa 10. On tuossa jotai säännöllistä kuitenkin..

Se vaan että oletetun ovispäivän jälkeen ei valkkari "kuivahtanut" juurikaan vaan on ollut vetistä oviksesta asti.. Oonkohan ees ovuloinut, tai sit vaan kaikille ei tule "kuivaa kautta" oviksen jälkeen.. Tietty tässä voi toivoa vielä, että olisi kyse kiinnittymisvuodosta mutta ei mulla ole mitää oireita.. Ainoa tuo pitkään jatkunut runsas vv.
 
Onnittelut plussauutisista!!!

Mä perun puheeni, minähän ennätin sanomaan, että greippimehua en tule juomaan...nooh nyt laitoin miehen kauppaan ja siis mehua ostamaan. Meidän kuopus lähti alulle siitä kierrosta jolloin aloin juomaan sitä mehua. En tiedä onko nyt jo myöhäistä tän kierron(kp 12) suhteen, mutta koitetaan nyt sitäkin, vaikka en voi sietää greipin makua.

Eilen pääsin taas pitämään puolivuotiasta vauvaa sylissäni ja se vauvan huumaava tuoksu ja hymy saivat vauvakuumeen taas oikein vyörymään mun päälleni.

Mä tilasin meidän vaunuihinkin yhden lisävarusteen jo vaikka raskaudesta ei ole tietoakaan, hullua mutta ei voi mitään B)
 
Heips. Olen tuolta toisesta pinosta, mutta luekellut teidänkin juttujanne aina joskus. Nyt pisti silmään tuo Ella-83:n mainitsema sylkiovistesti! Itsekin ko. testiä olen hiniöinyt, mutta en vaan oikein usko sen luotettavuuteen. Mites Ella on, millaisia käyttökokemuksia sinulla? Ainakin siinä säästäisi hurjasti, kun ei tiedä miten pitkään tätä kuumeilua tulee vielä kestämään...
 
Ihanaa, että plussia tuli nyt useempi kertarysäyksellä, Onnea :)

Jokos me äiti0408 siirrytään milloin tonne huhtikuun vauvoja odottaviin. Mä en tosiasiassa vielä uskalla.Tuntuu niin epätodelliselta...

Ihan hirmusesti tsemppiä teille plussaa vielä odottaville, ja meille kaikille plussanneille toivon tarrasukkia, että pikkuriikkiset pysyy matkassa mukana =)
 
kiitos varanikki ja petronella lohdutuksesta, vaikka en tiiä auttaako tähän fiilikseen mikään :headwall:

Mutta ensi kierrosta tärppää!!! Kuka on mukana?? :attn:

Kyllä tää tästä, mutta se huhtivauva vaan olis ollu aika kiva :ashamed:
Mitään menkkaoireitakaan kun ei ollut niin tuli ihan puun takaa :'(
 
mammamia82 Mulla kans on ihan epätodellinen olo ja jotenkin ei uskalla vielä täysillä iloita asiasta. Hirveesti nyt pelottaa, että taas alkaa alkuraskauden verenvuoto jota mulla on ollut kummankin pojan odotuksessa. Kuitenkin kaksi edellistä raskautta mennyt hyvin, että täytyy nyt vain yrittää luottaa siihen, että vaavi on päättänyt pysyä matkassa tuonne huhtikuun puoleen väliin.
Voitais varmaan varovaisesti siirtyä odottavien puolelle. :)

Kiitos kaikille onnitteluista! Ja käväsen aina välillä lukasemassa mitä tänne kuuluu. Ja tulkaa kaikki nopeesti perässä odottaviin!!!!
 
Hei taas kaikille!

Palaan ihanan kesäloman jälkeen tänne teidän seuraksenne kuumeilemaan. Olin siis heinäkuun lomalla myös vauvanteosta. Ja kyllä teki hyvää! Tosin nyt kun tätiä ei ole ruennut kuulumaan (tänään kp 36/27-36 ) on viime päivät menneet piinaillessa ihan tosissaan. Varmaan me ollaan oltu niin paljon menossa, että täti ei ole saanut minua kiinni. No, eiköhän se saavu kun taas asetumme aloillemme. Kaipa sitä testiäkin voisi jossakin vaiheessa loppuviikosta harkita, jos siis menkat ei ala ennen sitä...

Onnea kaikille plussanneille ja muille jaksamista kuumeiluun!
 


MAANANTAI 3.8.2009


BornToLose............................kp 2/21-35.....................yk 4
petronella09...........................kp 3/26-28................... yk 3
snowangel..............................kp 3/27.........................yk 13
Heikunkeikun86...........kp 5/26..............yk3
Varanikki.................................kp 10/28..........................yk 4
Unikeiju ................kp 10/30 .........................yk 9
UuTeEnNoUsUUn ...................kp 11/28..........................yk ??
höperö75................................kp 12/26-28...................yk 13
Siiri78......................................kp 13/28.........................yk 3
essiennieukko..........................kp 14/27........................yk 8
Silmäterä.................................kp 17/28-34....................yk 2
Sssalla.....................................kp 18/28....................... yk 2
miljoonakala............................kp 19/?............................yk 2
Hirsimökin Hulda......................kp 24/?............................yk 2
nasumasunen.........................kp 28/? ..........................yk 3
Piijuska-78..............................kp 28/? ..........................yk ?
Ilmatar....................................kp 28/30..........................yk 1
Pakanamaan kartta.................kp 31/28......................yk 4v
satukirjan sankari...................kp 33/32-38..................yk 1,5v
sandy85................kp 38/29.............yk3
Kynsilakka................................kp 38/28-30....................yk ?
Pusutin....................................kp 73/?...........................yk 11
Tatomira................................. kp ?/????.......................yk 7
Babyporkkana..........................kp ?...............................yk ?
Poni06......................................kp ?..............................yk ?
saralia......................................kp ?...............................yk ?
tuu-tikki2..................................kp?...............................yk ?
Pimpula82.................................kp ?..............................yk ?
leana........................................kp ?...............................yk ?
Larbo........................................kp ?...............................yk ?




Taustalla

onlydream
toukotuuli
P-E
Ella-83
Lilla 2009
Lihapulla
Justiina 82
pikku 3
memmiliini
Punaposki82
Ainuliini
Kirppu81

Haamut :






Vuoden 2009 plussat
Suzu1981
Emmama
Sonja R
aamukastetta
Jennyli
mamx2
Jessie
kujakatit
pojatx2
P123
mervi-elina
Äityli30
Pikkarainen
mammamia82
pingviini100
äiti0408

Plussaonnea!!! :heart: [/quote]

 
täällähän on plussia alkanut sateleen :D hyvä niin ja Onnittelut kaikille plussanneille! tarrasukkia pienille matkaan! :heart: :heart: :heart:

Oottelua täällä...hitsit un nää kierron loppupäivät on tympeitä...ei jaksasi ootella loppuun saakka... :snotty: :ashamed:
Greippimehua munkin on pitäny ostaa mut arvatkaas muistinko äsken kaupas käydessäkään... vaikka ittelle oon vannottanu et tulee ku tulee ...en ala "poppaskonsteja" mut... :whistle: minkäs iteleen tekee... :snotty:

tätikin oli joitain kiusaamaan tullut :hug:

BornToLose mukana ollaan... :D

pitää alkaa valmistautuu töihinlähtöön..
 
varanikki kiitos päivityksestä, itse olin viikonlopun niin menossa, etten ehtinyt päivittelemään :)

Onnea plussanneille, teitä olikin paljon :) ihanaa, et saatiin plussia tähänkin pinoon :)

ja :hug: kaikille joiden luokse se riiviö on saapunut.

mä aattelin et meen greippiostoksille, mut taitaa olla jo myöhäistä (kait ihan greippi ajaa saman asian kuin greippimehukin? ) joten ensi kiertoon sitten. Jotenkin mä oon vallan jo luovuttanut toivon sen suhteen, että ylipäänsä raskaaksi tulisin.
Tosin mä oon miettinyt, et jos raskaus on antanut oottaa sen aikaa, kun mulla on "sovittuja menoja" :D
mulla kun ensin oli se etelänmatka, sit oon suunnitellut, et pitäis mennä yhdelle keikalle ja syyskuussa on risteily niin noi kaikki on sitten ohi jos tässä kierrossa raskaudun ja muita juttuja ei oo sit suunniteltu...
No joo...

BornToLose mä oon mukana, tässä kierrossa tärppää!!
 
BornToLose, mukana ollaan :wave:

Mies eilen haki sitten greippimehua ja se oli tuhat kertaa pahempaa kuin muistinkaan, mutta kestin kuin nainen...tai äiti B)

Alkaa olla ovikset käsillä, joten saa nähdä ehtiikö lähipäivinä kirjoittelemaan ollenkaan :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jadette:
Nyt pisti silmään tuo Ella-83:n mainitsema sylkiovistesti! Itsekin ko. testiä olen hiniöinyt, mutta en vaan oikein usko sen luotettavuuteen. Mites Ella on, millaisia käyttökokemuksia sinulla?
Jos kroppa toimii normaalisti, niin sylkiovistesti on passeli. Tässä kierrossa sylkitesti näytti kp 10 hedelmällisintä ekan ja ainoan kerran ja sehän voi näyttää oviksen jo 3-4 päivää ennemmin. No ainakin tässä kierrossa kp 13 oli ovis myös limojen perusteella. Itse testaan aamuisin, vaikka sanotaan että mihin aikaaan vaan jos tuntiin ei ole syönyt/juonut/tupakoinut/pessyt hampaita tms. mulla ei myöhemmin päivällä tullut välttämättä niin luotettava tulos..

Edellisissä (ovuloimattomissa?) kierroissa mulla saattoi näyttää useaan kertaa kierron eri vaiheissa hedelmällisintä, samoin ovislimoja tuli moneen kertaan, sillon tiesin ettei tulos nyt kyllä mitään meinaa.. Mutta niin sylkiovistestiä kutsutaan myös hedelmällisyystestiksi ja periaatteessa sanotaan, että sen avulla voi myös ehkäistä mutta en itse luottaisi. Vaikka testi näyttäs oviksen 3-4 päivää ennemmin nii eläähän ne simpatkin..

Pitkä selitys, mutta joo voin suositella jos muuten kroppa toimii ok niin varmasti säästöä tulee kun ei tartte tikuttaa. Alussa tosin voi mennä aikaa, että oppii laittamaan sopivan määrän sylkeä linssiin yms.. Tuo sylkitesti perustuu siihen, että kun estrogeenimäärä lisääntyy, sylkeen tulee suolakiteitä tms jotka sitten näkyy linssillä. Ja tämä muutos huomataan jo ennen LH-piikkiä, jonka taas pissatikku havaitsee.
 

Yhteistyössä