Moikka kaikille! Ajattelin liittyä seuraan, kun tänään tehtiin vihdoin päätös, et tämän pilleriliuskan jälkeen loppuu ehkäisy.
tätä on siis jahkattu jo jonkun aikaa, lähinnä oikeaa ajoitusta on odotettu ja lopulta tultiin siihen tulokseen, et jos oikeaa aikaa jää odottamaan niin sitä ei tule ikinä. Ensi viikon sunnuntaina on viimeinen pillerin otto ja sit varmaan eka kk mennään tulee jos on tullakseen tyylillä, kun olishan se hyvä ne yhdet luonnolliset menkat oottaa.. Tosin voi olla että se meidän tjot kääntyy enemmän yrityksen puolelle kuitenkin.
Ainiin niitä oleellisia tietoja. oon siis
23v ja nuo vanhemmat lapsukaiset on
3.5v ja 5v4kk. jännittää hirvittää ja kauhistuttaa, tiedän pärjääväni vauvan kanssa varsinkin kun isommat lapset on jo noin isoja, mut jotenkin stressaan meidän taloudellista tilannetta, vaikka molemmat ollaan miehen kanssa töissä. Meillä ei ole säästettynä mitään vauvatavaroita, kun yhtään vauvaa ei pitänyt enää tulla.
no onneksi käytettynä saa hyvääkin tavaraa ja sitteri, imetystyyny, syöttötuoli, vaunut ym saa myös käytettynä suht halvalla, jos tiukka paikka tulee.
Niin ja huutis on pullollaan halpoja vauvanvaatepaketteja!
Ensimmäinen muksu sai alkunsa ehkäisystä huolimatta ja kakkonen kolmannesta kierrosta. Nyt siis olis paineet tällä kolmosellakin tärpätä suht äkkiä. mie kun oon muutenkin mulle-kaikki-heti-nyt-ihmisiä.
haaveena olis siis syksyvauva, mut sit ei voi mitään jos venyy pidemmälle..
menis nyt vaan nää pari-kolme viikkoa nopeesti niin pääsis tositoimiin... eiku.. Siis sit se tulee jos on tullakseen. ;D