Kolmatta kuumeilevien syksy 2013

Heippa vaan :)
Perjantaina sitten olisi viimeinen päivä ehkäisypiikin vaikutusta, joten virallisesti yk1 lähtisi sitten.. Menkatkin pitäisi alkaa, nyt ei ole kyllä ollut edellisien kaltaista tiputteluvuotoa, joka yleensä alkaa 4-5vrk ennen varsinaisia menkkoja :/ hmm, omituista! Tuon vuoksi kiertokin on ollut hankala laskea, mutta jospa se onnistuisi nyt, tänään pitäisi olla 27/30-32..jos jätän ne "lirupäivät" pois laskuista, voi johtua keltarauhashormoonistakin.
Mutta toivottavasti reilu kuukauden kuluttua täälläkin saataisiin jo testailla :)
Mukavaa viikonjatkoa!

Muoks. JA PAAALJON PLUSSATUULIA KAIKILLE!!!
 
Viimeksi muokattu:
Heips taas kaikille!
Onko kaikki syysflunssa kourissa vai muuten vain hiljaista!?!

Voi kolmiliini! Kyllä sua nyt pidetään jännityksessä ja piinataan pitkään! Jännityksellä täällä odottelen, miten siellä käy.

Mrs-K, hienoa, että pääset pian tositoimiin ;) Toivotaan pikaista tärppiä!

Tänne ei mitään ihmeellistä kuulu. Alkaa loppuviikko jo vähän jännittää. Pelkään menkkoja enemmän kuin ennen, kun saattaa tosiaan olla viimeinen kierto kun mahdollista edes tärpätä. Jatkosta en vielä tiedä, aika näyttää. Kovasti taas kuulostelen oireita. Viikonloppuna oli koviakin menkkakipuja ja jos en olisi vain viikkoa aiemmin saanut ovisplussaa, niin olisin varmaan juossut vessassa jatkuvasti katsomassa joko menkat alkoi.
 
Hei! Voisin ilmoittautua mukaan kuumeilemaan kolmannesta! :) Meillä tytöt 11/10 ja 1/13. Tänään alkoi ensimmäiset menkat synnytyksen jälkeen. Imetän vielä kerran päivässä. Kolmas lapsi olisi siis tervetullut meidän perheeseen, mutta kiirettä ei ole. Tulee kun on tullakseen! :)

Ikää minulla 24 ja aviomiehellä 32.

Viimeisimmäksi olen kirjoitellut täällä Helmikuun helmet 2013- ryhmässä, mutta meidän typy ottikin varaslähdön ja syntyi tammikuun puolella, rv 37+1. <3
 
Hei..

Minulle saa laittaa kp1/36, yk3, vaikka toukokuusta ollaankin ilman oltu. Tämä tuntuu jo ikuisuudelta. Ja nyt sitten tänään kun täti saapui paikalle, tuli olo että josko tää oli tässä. Joku tätä prosessia nyt niin jarruttaa, että onko tällä tarkoituksensa? Meidän parhettä ei ehkä ole luotu kantamaan vielä yhtä.
Pidän vähän paussia ja mietin onko tässä enää mitään järkeä. Nyt kun kakkonenkin nukkuu jotenkin, niin olisko oman ajan haaliminen järkevää? Katsotaan mitä tapahtuu. Nyt kaikille onnea ja menestystä ja haleja ja lämpöisiä ajatuksia <3
 
Moi!
Eipä tännekään ihmeitä kuulu... Kp21/jotain 32-34 välillä... Oireita ei oo minnekään suuntaan ja vähän olo on ku sulla kolmiliini. En tiedä mutta nyt vaan tökkii. Vaikka tosiaan on yk4 vasta menossa ja ekan kerran ehkä tunsin jotain ovisoireitakin. Ei vaan jaksais oottaa ja pakko olla pessimisti et menkat sieltä taas tulee loppukuusta...
Toivottavasti muilla onnistaa! Palaan taas joskus kertomaan miten tässä kävi...
 
Ajattelin tulla teille tänne ilmottautumaan, kun taustailtu on nyt tovit tässä..

Meillä sopat on selvitetty ja eroilta säästytty ja kävipä vielä niinkin kaupan päälle että yritys lopetettiin ja syksylle/talvelle oli ihan muut suunnitelmat niin sunnuntaina testi näytti todella vahvaa plussaa <3 menkat ol jo useamma pvän myöhässä ni tuli vain olo et testattava on, eli siirryn nyt tuonne odottajien puolelle sitten suoraan..

Oikein ihanaa syksyä kaikille ja paaaaljon puhallan plussa tuulia <3 näkköjään se sitten yllättää oikein urakalla, kun vähiten odottaa..
 
Moikka kaikille! Ajattelin liittyä seuraan, kun tänään tehtiin vihdoin päätös, et tämän pilleriliuskan jälkeen loppuu ehkäisy. :) tätä on siis jahkattu jo jonkun aikaa, lähinnä oikeaa ajoitusta on odotettu ja lopulta tultiin siihen tulokseen, et jos oikeaa aikaa jää odottamaan niin sitä ei tule ikinä. Ensi viikon sunnuntaina on viimeinen pillerin otto ja sit varmaan eka kk mennään tulee jos on tullakseen tyylillä, kun olishan se hyvä ne yhdet luonnolliset menkat oottaa.. Tosin voi olla että se meidän tjot kääntyy enemmän yrityksen puolelle kuitenkin. :D

Ainiin niitä oleellisia tietoja. oon siis 23v ja nuo vanhemmat lapsukaiset on 3.5v ja 5v4kk. jännittää hirvittää ja kauhistuttaa, tiedän pärjääväni vauvan kanssa varsinkin kun isommat lapset on jo noin isoja, mut jotenkin stressaan meidän taloudellista tilannetta, vaikka molemmat ollaan miehen kanssa töissä. Meillä ei ole säästettynä mitään vauvatavaroita, kun yhtään vauvaa ei pitänyt enää tulla. ;) no onneksi käytettynä saa hyvääkin tavaraa ja sitteri, imetystyyny, syöttötuoli, vaunut ym saa myös käytettynä suht halvalla, jos tiukka paikka tulee. :) Niin ja huutis on pullollaan halpoja vauvanvaatepaketteja!

Ensimmäinen muksu sai alkunsa ehkäisystä huolimatta ja kakkonen kolmannesta kierrosta. Nyt siis olis paineet tällä kolmosellakin tärpätä suht äkkiä. mie kun oon muutenkin mulle-kaikki-heti-nyt-ihmisiä. :D haaveena olis siis syksyvauva, mut sit ei voi mitään jos venyy pidemmälle..

menis nyt vaan nää pari-kolme viikkoa nopeesti niin pääsis tositoimiin... eiku.. Siis sit se tulee jos on tullakseen. ;D
 
Onnea plussanneille! :)

Ja tervetuloa kaikki uudet! Jospa tännekin tulis vähän eloa.. :)

Nyt taitaa olla menossa kp9 ja tuntuu olevan kroppa ihan sekasin.. yleensä siis menkat kestää 4-5 päivää ja sit tulee vielä pari päivää tota tuhrua, mutta nyt menkat kesti häthätää sen kolme päivää ja eilen vielä tuhrutti. :O hyvin hyvin pienesti ja vähän, mutta kuitenkin. Kummallista!
Nyt on imetystä yritetty lopetella kokonaan, jospa se kiertokin siitä sitten tasaantus pian..
 
Pink89 minäkin olen kirjoitellut helmikuisten pinossa ja lukenut silloin odotuspuolella taustalla juttuja :) jotenkin vaan jäi tuntu että se helmien ryhmä oli niin "Inside"-että tietyt siellä sai vaan mietteensä esiin, omat mielipiteet tunnostivat aina olevan niiiin vääriä, joten päädyin sitten poistamaan kaikki postaukseni ja nykyisin olen joskus käynyt lueskelemassa juttuja.

Kolmiliimi tsempit! Itsekkin oltiin tän kuopuksen kanssa jo heittämässä kirvestä kaivoon, seittämän kiertoa meni eikä mitään tapahtunu. Kävin jo lääkärilläkin puhumassa, tutkittavana ja mitään poikkeavaan ei löytynyt. Sitten lakattiin ns.ajattelemasta koko vauvahommaa ja kappas tulinkin raskaaksi :) kyllä se vielä tärppää kun aika on!
 
Tervehdys kaikille!

Minäkin hyppään mukaan ketjuun :) Yritys alkanut juuri ensimmäisten synnytyksen jälkeisten menkkojen jälkeen. Eli nyt menossa kp 23/28 yk1 27v edelliset -10 ja -13

Yritys alkoi kun päästiin miehen kanssa siihen lopputulokseen, että yksi tyttö olisi ihana lisä tänne kahden pojan maailmaan <3 sukupuoltahan ei voi koskaan tietää, mutta vielä kaksi kullannuppua me koitetaan saada ja jos niistä jompikumpi olisi tyttö se olisi mahtavuutta :)

Mitään oloja ei ole mihinkään suuntaan, elimistö vielä varmaan sekaisin synnytyksestä ja imetyksestä. katsotaan kuinka kauan tässä menee, eka tärppäsi ekasta toka seitsemännestä kierrosta.

silvermoonlite3
 
Viimeksi muokattu:
äää. Näin viime yönä unta, että meille syntyi vauva. Olin lähdössä töihin aamulla aikaisin ja sit se vaan syntyi. Kävin vielä töissä tekemässä kiireisimmät hommat ennen kun menin sairaalaan vauvan kanssa. :D Se oli tyttö ja painoa oli 2700g ja risat. Aika hauska uni kun me salaa toivotaan poikaa, noiden kahden tytön jälkeen. Mietin vielä siinä unessa et jännä kun tää on näin pieni kun molemmat aiemmat on ollu noin 3800g syntyessään.. Niin ja mikä parasta. mun vatsa hävisi samantien synnytyksestä :D ajattelin vaan et jes enpä keränny raskauskilojakaan tällä kertaa! :D tyttöjä odottaessa on tullut painoa 20-25kg ja nyt olis oikeasti tavoite pysyä reilusti alle 20kg. :)

tosi mielenkiintoisia unia kyllä. :D mut palatakseni todellisuuteen, niin tämän päivän jälkeen on vielä seitsemän pilleriä jäljellä.. menis vaan tää viikko nopeesti.

Mitäs muille kuumeilijoille kuuluu? :)
 
Ekat menkat ohi, ja viikon päästä pitäis päästä ovulaatiota hyödyntämään. ;)

Mä näin kans viimeyönä raskausunta. Poikavauvaa odotettiin. Pojasta myös haaveillaan, kun kaksi tyttöä jo on. Nimikin on jo valmiina! ;)
 
Mä en oo nyt edes jaksanu pysyä mukana mikä kp on menossa, otetaan siis rennosti tämä kierto :D Petipuuhiinkaan ei olla vielä päästy, ollaan oltu jokainen enemmän tai vähemmän kipeenä.. mutta jospa sitä tänään jo jotain jaksas.. ;)

Pink89 mullakin on nimi jo valmiina, sekä tytölle että pojalle ;D Meillä jo on tyttö ja poika, niin kolmannen sukupuolella ei sinänsä oo väliä. Mä kyllä haluisin vielä ainaski yhen molempia ja ehkä enemmänkin, mutta miehen mielestä kolme saa riittää.. ainakin toistaiseksi. Alkuun sen mielestä yksi oli tarpeeksi, sitten sano että no yksi vielä ja sitten riittää, nyt kuumeilee kolmannesta vähintään yhtä paljon kuin minä :D
 
Kp 28/28 eikä mitään oireita kumpaankaan suuntaan. Ompa tylsää..Testatakkaan en viitsi koska juuri lopetettu imetys saattaa sotkea kuvioita ja pitää kierron sekavana vaikka kuinka monta kuukautta vielä.. Onks muita kellä kierrot sekasin synnytyksen ja imetyksen jälkeen? Kuinka hulluja kiertoja ollu?

Meillä ei ole nimeä kummallekkaan sukupuolelle valmiina, vaikeeksi menee varmasti päätös sitten kun sen aika on :) Nyt mä otan rauhallisesti ja odottelen täti punaista tämän viikon ja jos ei ensi viikonloppunakaan vuoda niin sitten haen testin apteekista! Nyt jännäillään!

Mites muiden piinapäivät? Loppukiertolaisia??! :)
 
Pöh, ei täällä missään flunssan kourissa olla :D
Gyn.hoitajalle menossa ke, otetaan näytteitä ja funtsitaan mitä mulle voitais tehdä ;) Varmaankin saan lähetteen gyn.polille. Toivottavasti ainakin, mä haluun ultraan!! Että selviäis toimiiko mun vehkeet ees mitenkään.. Ovisongelmia, kipuiluja on ollut ja kierto on lyhentynyt lyhentymistään, viimeks oli vaan 20pv :( Nyt menossa kp 14/20-30
 
Hei vaan pitkästä aikaa!!
Onnea plussanneille.

Itsellä menossa kp29/28, eli tänään pitäis menkkojen alkaa. Ei ole tuntemuksia suuntaan eikä toiseen. Tosin tämä on ensimmäinen luomukierto ehkäisyrenkaan jälkeen, joten saattaa olla kroppa sekaisin ja kierto venyä. Ei osaa sanoa. Katselen rauhassa viikonloppuun ja jos ei tätiä perjantaihin mennessä kuulu, niin sitten testaan.
 
Moi kaikille täältäkin!
Menkat alkoi tänään kp28....viimeks alkoi kp 33... Eli taas alkaa uus kierto. YK 5.
Nyt olo on semmonen et yritän unohtaa koko touhun. Helpommin sanottu ku tehty. Kun kroppa kuitenkin kertoo koko ajan jotain. Palaan joskus tänne taas kertomaan mitä kuuluu.

Kaikille muille paljon plussia ja onnea matkaan! :)
 
Heippa kaikille pitkästä aikaa! Meillä hajosi kone, joten en ole päässyt viikkoon päivittämään tai kirjoittamaan kuulumisia. :( Ollaan lisäksi vielä sairasteltu.

Tänne tuli täti käymään viime viikolla pari päivä odotettua aiemmin. Ensimmäistä kertaa tuli kunnon itku. Nyt olo on semmonen, että en jaksa enää koko yritystä. Toisaalta en tiedä voidaanko seuraavaan puoleen vuoteen edes yrittää, kun mies lähtee toisaalle töihin puoleksi vuodeksi ja ei välttämättä nähdä oviksen aikaan. On kyllä todella masentunut olo. Ehkä meidän perheelle ei ole vain tarkoitettu kolmatta. Anteeksi nyt omanapaisuus ja vuodatus. Yritän kirjoitella lähipäivinä lisää, mutta nyt kipeät lapset kutsuu!
 
Nyt menossa kp 30/28. Vieläkään ei tunnu siltä, että kuukautiset alkaisi. Ei toisaalta tunnu myöskään siltä, että olisin raskaana. Ja olisi kyllä aika ihme, jos raskaana olisin. Olemme tämän kierron aikana heilutelleet peittoa vain KERRAN, enkä tiedä oliko edes lähellä ovulaatiota. Mutta tosiaan... jännityksellä odottelen josko perjantaina sitten pääsisi testailemaan.
 
Hämmentävää kertakaikkiaan..nyt on kp34!!/28(-30)..olen kalenterista laskenut noita aiempia kiertoja että aika tarkkaan 28 on ollu joskus 30..aiemmin muistelin että olisi ollut jopa 32..
On kyllä outoa että menkkoja ei vieläkään näy (eikä tunnu) eikä myöskään mulle tyypillistä tippasua ole vielä alkanut, ts.paperiin saattaa tulla vähän verta veskireissulla ja tota voinut kestää jopa 4vrk ennenkuin vuoto on varsinaisesti alkanut. Eli en nyt tiedä miten nämä laskea ja onkohan se ehkäisyrokote jotenkin sotkenut ton kierron ja nyt kun loppui edellisimmän pistoksen vaikutus niin niitä menkkoja ei sitten tulekaan?

Aivan täysin omaa napaa nyt tämä :(
 
Huisin jännää kun monella on kp.t menny yli rajojen! :D

(.) kp 30/28 täälläkin, mutta kuivuus kertoo sen jotta täti punainen ajaa ihan varmasti pian pihaan ja parkkeeraa autonsa tänne muutamaksi päiväksi. Toisaalta se olisi hyvä juttu sillä saisin toiset menkat synnytyksen jälkeen aikasiksi ja näkis miten sekasin elimistö on kun kiertopäivätkin heittää :) Katsellaan ja ootellaan siis. JOs ei huomenna täti ole navigoinut perille niin saatan ehkä heittäytyä hurjaksi ja ajaa itse apteekkiin perjantain aamupissa tikkua hakemaan!

Onks muillakin ollu aina runsaampaa valkkaria raskautumiskierrossa ennen plussausta? Mulla se on ollu selvämerkki raskautumisesta ja tyhjissä kierroissa just saharan autiomaafiilis ennen tätiä..
 
onpa teillä jänniä aikoja siellä. :) ite tässä odottelen pillereiden jälkeistä tyhjennysvuotoa, varmaan huomenna alkaa niinkun normaalistikin. Sit alkaa kp1/28 ja yk1. tuo 28 päivää on tietty oletus kun eihän sitä voi tietää miksikä se kierto menee. Tosin joskus muinoin ennen pillereitä kierto oli aika lähelle 28..
 
Hyppäänpä kelkkaan :)

Aloittelen tällaisella kovin omanapaisella kirjoituksella koska en ketään teistä vielä oikein tunne. Taustaillut olen muutaman viikon. Pitkästä aikaa täällä luvan kanssa kuumeilevana. Nyt vihdoin melkein neljän vuoden pehmittämisen tuloksena kolmoselle annettu lupa :) Ehkäisy oli helppo jättää pois kun käytössä olleet hormonittomat keinot ja nyt ollaan tämä kierto virallisesti yritetty.

Ja heti törmäsin kysymykseen. Autelkaahan siis naista mäessä. Olen mielestäni aina tunnistanut ovulaation ja kierrot olleet säännölliset aina. Nyt kun ryhdyin sitä oikein kalenteriin ajoittamaan niin hoksasin että oireita tunnen jo useampi päivä ennen kuin ovulaation pitäisi olla (14 päivää ennen menkkoja). Oireiluja ollut nyt n. 5 päivää ja kp 13 menossa. Laskurien mukaan ovis pitäisi siis olla 26/27 kierrolla tänään tai huomenna. Eilen olin ihan sata varma että ovis on kohdallansa ja päätin testillä varmistaa, tuloksena viiva, mutta ei plussa. Tänään testasin uudelleen ja viiva haalistunut entisestään. Onko nyt siis niin, että ovis meni jo ja oireet olikin oikeassa vai mistä tässä on kyse? Superlyhyeen kiertoon en usko koska sellaista ei ole ollut vuosiin.

Help me out here :O
 

Yhteistyössä