Pahoittelut kaikille uuteen kiertoon joutuneille! :hug: Ja lämpöiset onnittelut plussanneille! :heart:
Täällä on lomailtu oikein urakalla, joten kovin vähän olen ehtinyt kirjoitella, mutta säännöllisesti olen kuulumisianne lueskellut!
Tervetuloa
Salliina ja
pillivanilli! Ihan samalta kuulostaa sun fiilikset pillivanilli kuin mulla tänne tullessa. Erittäin todennäköisesti viimeistä lasta tässä kuumeillaan, joten halusin myös ekaa kertaa liittyä mukaan johonkin ryhmään! =)
Omaa napaa sen verran, että täällä menossa kp 27/27-30. Sinänsä siis menkkoja odottelen alkavaksi, mutta ihmetyttää, kun menkkoja edeltävä tuhruilu ei oo alkanu ja jos bongasin oviksen oikein, menkkojen pitäis alkaa varmaankin tänään tai huomenna. Odottelisin tässä ihan maltilla, mutta mulla on lähipäiville vielä sellaista lomaohjelmaa, johon saattais liittyä skumpan ja viinin tissuttelua, joten pakko varmaan huomenna testata varmuuden vuoks, jos ei mitään ala kuulua. Saapas nyt nähdä sitten...
Ihmeempiä oireita ei oikeestaan ole, joskin osaan toki kuvitella kaikenlaista pientä...