Hei!
Mä taas taustalla ollut pitkän aikaa.. Onnea kamalasti jo plussanneille! Toivotaan onnea meille muillekin jotka vasta odottelevat! Olispa tämä toukokuu kaikille plussatuulia täynnä!
Mulla sama kierto vielä menossa, tänään tulee tasan 4 viikkoa kierukan postamisesta mut ei mitään merkkejä menkoista. Tai siis merkkejä olen välillä tuntevani, mut olleen kuviteltuja merkkejä.. Onkohan tämä enää normaalia? mies jo ääneen ajatteli, et olisko jo tärpännyt vaikka tosi varovaisia oltu? Uskaltaisko sitä kokeilla testailla? itse en kyl usko, luulen vaan et väsymys ja stressi vaikuttaa asiaan.. Kroppa hakee omaa paikkaansa ja kierotaan, kun melkein 2 vuotta menkat olleet pois kehistä..
Mut kamalaa tämä odottaminen! Mennyt nyt siihen et joka päivä jännityksellä menen vessaan, et jos vaikka pyyhkiessä ilmaantuis verta ja olis menkat alkaneet! Kohta menee siihen, et ostan ovistestejä ja ruppeen sitä metsästään. En siis aio odottaa sitä menkkoja tuloa vaikka pitäis, et saatais kierto selville.. Vauvakuume mahdoton! Juuri eilen kuulin taas yhdestä kaverista, jolle talvella syntyy toinen. Meidän lapset samanikäisiä ja niin jo suunniteltiin et vauvatkin sit samanikäisiä olis.. Hän varmaan ehtii synnyttääkin ensin, ennen kun mä edes tuun raskaaksi.. Mies ei jaksa kuunnella eikä ymmärrä mun huolta, kun mua jo monta viikkoa kuunnellut. Ei se siitä huolehtimisesta kuulemma sit auta ja menkat tulee sit kun tulee.. Eihän se autakaan, mut en voi itselleni mitään..
Yksi kaveri jo tarjosi turvakaukaloa ja sitteriä, kun heidän jo 7 kuukauden ikäinen ei enää tarvitse. Sanoin kyl et laittaa vaan myyntiin, koska mulla tässä voi kestää vielä ennen kuin sellaisia tarvitaan.. Myös vaunut olis yhdellä toisella kaverilla tarjolla ja olis just sellaiset joita olen kuolannut hänen käytössään. Menis kyl vielä meidän kuopuksellekin ja sit vauvalle, mut kun jo kahdet rattaat löytyy. Haluaisin kyl vaihtaa meidän ykköskäytössä olevat rattaat pois, kun niissä surkea tavarakori, mut mihin mä ne muka saan? Jos myyntiin laittaa, niin voi mennä aikaa ennen kun menee kaupaks tai sit menee heti ja sit ei oo kun matkarattaat jäljellä? Mies kyl mua ihmetteli, kun sellaiset rattaat silloin ehdottomasti halusin ja nyt ne ei kelpaakaan.. Ostaessa niitä en kyl ajatellut tavarakorin kokoa, kun ajattelin et auton kans isommat kuskaukset tehdään, Nyt kuitenkin enemmän kuskattu rattailla ja huomannut, ettei saa mitään helpolla kuskattua.. Kauheeta on juu!
No täytyy vaan taas rauhoittua ja jäädä odottelemaan et mitä tapahtuu vai tapahtuuko mitään? Kiitos kuuntelijoille, kyl helpotti! Ollaan kuulolla! Tsemppiä kaikille!