Kolmatta kuumeilevien KEVÄT 2013

Mä taidan uskaltautua siirtymään plussanneisiin! :)

Tänään testattu apteekin omalla vahva plussa. :heart: Kait sitä vihdoin pitää uskoa että raskaana ollaan. :) Niin paljon kuin hirvittääkin, niin yritän nyt luoda positiivisen mielen itselleni. Turha sitä on valmiiksi murehtia, kun ei se kuitenkaan mitään auta.

Muille plussatuulia täältä, että pääsette liittymään tuonne tammikuisiin mukaan! :)

• Tykkää
Reactions: EiKahtaIlman3
Hei, en ole pitkään aikaan täällä käynyt kun halusin unohtaa hetkeksi kp:t, ovulaatiotikut ym. Nyt näyttää siltä että jotain kehossa tapahtuu. Lauantaina haalea plussa päiväpisusta, sunnuntaina hieman tummempi mutta näkyvä kuitenkin ja tänään taas hieman tummempi. Testasin pregcheckillä, joka ei ainakaan aiemmin ole näyttänyt mitään jos ei oo ollu aihetta. Puolisen vuotta tässä meni ja plussa tuli kp 23/24-28. Yk taitaa olla 5 tai 6. Oireita ei vielä ole, muuta kuin että lämmöt on hieman koholla (0,4 astetta korkeampi kuin normaalisti). Aika monta raskautta on menny kesken ihan alussa että varovaisin mielin vielä...
Plussaa toivon teille kaikille!! :)

Viimeksi muokattu:
Sunnuntai 5.5.2013

Mukana kuumeilemassa:

Nimimerkki................kiertopäivät.....yrityskerta.....ikä.....lapset

Tintti83....................kp 93/33.........yk 6..............29.....09/09, 03/11
Aotearoa..................kp 39/27..........yk 3..............30........01/08, 02/09
Aliila........................kp 3/31-34.....yk 12..............30.....-07,-09
NuVe.......................kp 23/26-30......yk 7..............28.... -07, -09
Jardin......................kp 20/28-30......yk 1................?.............? ?
Sydäntähti................kp 22/27-34.......yk 2..............28........7/06, 10/08
Kukki$.....................kp ?/32............yk ?..............23..........1/11, 11/12
Angelbird.................kp ?/30-32.........yk 6.............27.........-06, -09
keksipurkki..............kp -/25-26.........yk16.............25....09/08, 11/10
ellamillasofia............kp ?/30-36.........yk 1..............25.............-07, -09
_kenguru_...............kp5/28.............yk15............35........08/06,09/08
Vauvahaave.............kp2/14-?.............yk2...........33...-10 ja -11
Viifu........................kp 32/38-39.......yk1...............26.......... -09 ja -11
Hymypallo...............kp3/28...........yk+8v............35........... .-00,-04

Taustailijat:
Jenny90, Ole luonani aina, hemu2, marsa-, Usvametsän neito, Rahkis, KoiKoi, Jumevi

Plussannneet:
Joulukuu
liiisu...........................yk 5
Buster84.....................yk 1
Jennamaria..................yk 1
Casper77....................yk 1
Astre.........................yk 2
Härkäneito...................yk 3
Suan...........................yk 1
Tammikuu
Suhveli........................yk 4
Toive Pikkukolmoselle....yk 2
mammu991..................yk 8
Tytymamma.................yk 6
Maana-mamma.............yk 1
Villanen........................yk 1
Helmikuu
helmikoo.......................yk 1
dita.............................yk 5
Viola30........................yk 2
Aminohappo.................yk 4
Maaliskuu
ViiruP..........................yk 7
Mamimamimami...........yk 3
Kettula........................yk 2
Huhtikuu
Tafgu..........................yk 1
Kuume84....................yk 5
Klementiini..................yk 1
Linttu.........................yk 3
Catherine...................yk 4
Sanna-M.....................yk5
EiKahtaIlman3............yk5
Toukokuu
Katrinainen.................yk1

Päivitykset mielellään näkyvällä värillä. Kiitos!

Viimeksi muokattu:
Vau, onnea kaikille plussanneille! :flower: Oon niin fiiliksissä, että meni varmaan listalla päivien laskut sekaisin. Korjatkaa, jos näin on. Kyllä on komea rivi nyt huhtikuussa plussanneita! =)

Catherine ja Sanna-M: Toi varovaisuus ja epäuskoisuus seuraa varmasti kaikkia keskenmenon kokeneita. Luonnollistahan se on, että jaksaa sitten eteenpäin kävi miten kävi. Tsemppiä ja tarrasukkia nyt erityisesti teille ja muille myös!

Vauvahaave: Sulla ainakin kroppa näyttää toimivan, niinkuin toivoa saattaa. Nyt kokemattoman tyhmä kysymys: eikö kierukan aikana tule vuotoa?

KoiKoi mulla oli hormonikierukka niin multa jätti oikeastaan kokonaan menkat pois Muutaman kerran tuli 1,5 v aikana uhden päivän ajan vuotoa. Tlisilla taas se lisää vuotoa eli on ihan yksilöllinen.

Tänään sitten ostin ekaa kertaa elämässäni ovistestejä. En edes tiedä pitääkö nyt joka päivä sit testata vai kuinka se tapahtuu?

Onnittelut uusille plussanneille :)

Ihanaa, miten paljon plussanneita nyt huhtikuussa! Onnea kaikille!

Mä luulen, että ovis oli tänään, en ole vielä ihan satavarma, mutta melko varma. Toivon, että näin on, koska vielä eilen meillä oli seksiä, joten mahdollisuudet olisi hyvät. Nyt mies mahataudissa... Mulla muuten tipahtanut listasta yksi numero pois eli kp:t on 16/27-34

Onnea kaikille plussanneille! Minä uskon että kevät tekee tehtävänsä ja auttaa osaltaan raskaksituloon. Tai näin ainakin tahdon uskoa. :LOL: Mieli selvästi virkeämpi kuin pari kuukautta sitten, ja hormoonit hyrrää aivan eri asteikolla (vauvakuume tekee varmasti osansa). Ja kyllähän tuo huhtikuun plussanneiden lista puhuu puolestaan. Päästäispä me muutkin pian siirtymään tuonne tammikuisiin. :)

Voi Hymypallo Toivottavasti muuttuu vielä plussaksi

Minun miehen mielestä kevät saa kaikki ihan villeiksi ja tottahan se on että ihan eri tavalla kiinnostaa touhuilla pitkän talven jälkeen. :D Molemmat lapset on kyllä saanu alkunsa loppukesästä meillä ja toiveessa olis että taas kävis niin. Ovis ens viikolla niin sitte nähään joko mies olis pehmenny uudelle vauvalle. Meillä tosin vauvoja on saanu odottaa vuosia joten en usko että tälläkään kertaa tärppää ihan heti. Jos sitte ens keväänä. Mutta hauskaahan se yrittäminen on kunhan ei mene yliyrittämiseksi.

Hauskaa vappua kaikille!!!!

Hiljaiseloa täälläkin..jotenkin vaan en ole jaksanut ajatella koko vauvatouhua..
Tänään ois kp 16/28-32. Oviksen tikutin ja se hyödynnettiin tehokkaasti.. Nyt vaan sit jännäilyä odottamaan, mä oon niin malttamaton etten tiedä miten jaksan odottaa että pääsis testaileen :)

Mulla on myös menossa kova painonpudotusurakka koko ajan, johtuneeko siitä että viime kierto venyi jopa 32 päivään. Paljon on jo painoa pudonnut, vielä 10kg ois jäljellä ni oisin tyytyväinen. Mahdollisessa tulevassa raskaudessa en anna itseni repsahtaa ja kerätä painoa niin kuin edellisissä. Toivon että nämä terveet elämäntavat jatkuu...

Mulle voi päivittää kp2 ja yk15. Kuvittelin jo tärpin käyneen, vaan kehoni päättikin ilahduttaa minua ja kumppaniani aloittamalla vuodon kesken petipuuhien neljä päivää etuajassa. Kiitti kroppa :headwall: Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä. Tuntuu superkurjalta.

Ja sitten taas pää pystyyn ja petipuuhiin oviksen aikaan. ;)

Hyvää toukokuuta kaikille! Otetaan mallia huhtikuun plussailuista, niin hyvin menee. Katsotaan missä vaiheessa itsekin pääsisin listoille. Nyt on kunnon allergiakausi alkanut ja näköjään se tekee temppunsa kiertoonkin.

Onko Tintti83 olemassa? Onko tietoa kellään? Laitan taustalle, kun sata menee rikki, jos ei mitään kuuluu, käykö?

Täällä testattu nega! Nyt vaan ootellaan, että vuoto alkaa.
Hiukan harmittaa, mutta ensi kiertoon sitten uusin kujein.

Jospa vaikka ensi kuussa saisin tuon mun aineenvaihdunnan paremmin raiteilleen niin olisi varmaan helpompi raskautuakin =).

_kenguru_ Pahoittelut! Samassa veneessä taidetaan olla!

Pahoittelu _kenguru_ jotenkin tiedän tuon tunteen... Itsellä menossa YK 11 ja jotenkin on sellainen tunne, että menkat sieltä kohta taas alkaa. Mahdolliset oireet tietää usein johtuvan vain menkkojen tuovista oireista. Miten sinulla pää kestää tuota ainaista menkkojen alkua? Itsellä alkaa kohta tuntuu siltä, että antaapa olla koko juttu!!!!

Jotenkin vielä kun noita YK oli vähemmän, niin sitä asennoitu asiaan vielä paremmin. Nyt kun vuosi mennyt, eikä raskaaksi ole tullut, niin herää huoli siitä, että saadaanko me vauvaa enää koskaan? Jotenkin sitä aatteli,että kun kaksi luomulasta, niin kyllä se kolmaskin tulee... Mutta ei.... Itse työssäni näen raskaanaolevia päivittäin, ja se vituttaa vielä entisestään.... (Sori vain raskaana olevat...)

Anteeksi tämä avautuminen, mutta aina joskus tämä on per......stä!!!

Joka tapauksessa onnitelut teille plussan saaneille......

_kenguru_ :hug: ymmärrän täysin miltä tuntuu. Ja aliilan tunteita ymmärrän myös. Yrityksen alussa on ihan että ei tässä mitään vaikka ei tärpännytkään ja onhan meillä jo lapsi/lapsia. Silti kun aikaa kuluu, alkaa enemmän ja enemmän ärsyttämään kaikki jotka raskautuu helposti ja kuinka oli vaan töks ja se oli siinä.. Vauvakuume on ihana asia mutta todella raastava, jos se venyy. Ja vaikka yrittäis olla ajattelematta asiaa niin kyllä koko ajan tietää milloin on ovis ja milloin olisi hyvä hommailla ja milloin menkkojen pitäisi alkaa. Ja loppukierrosta kuuntelee kroppaa ja on tuntevinaan oireita vaikka melkeinpä on samoja ku ennen menkkoja. Mulla ainaki.

Olen molemmilla kerroilla tullut raskaaksi kun olen heittänyt hanskat tiskiin eli keksinyt muuta ajateltavaa mm. häät. Mitähän sitä seuraavaksi keksisi.. : /

Mä en taas tiedä kropastani mitään. 2 viikkoa sitten alkoi kuukautiset ja nyt eilen taas alkoi vuotoa. Molemmat oli tosi niukat, mulla kylllä normaalistikin niukat kuukautiset. Nyt näistä en tiedä onko kuukautiset vai ei. Mutta kai mulle voi laittaa 2/14-? ja yk2. toisaalta on kiva jos muutama kuukausi yritykseen meneee kun kevätvauva olis toiveissa mutta toisaalta haluun sen sit taas heti.

Päivitetty. :)

Mä oon nyt kovasti yrittänyt keksiä muuta ajateltavaa ettei menis kuumeilu ihan stressin puolelle. Musta tuntuu, että stressaan yrittämisen aloittamista. Hohhoijaa! Olisikohan liian vähän ajateltavaa? No, kesää on kiva suunnitella. Vähän lyöty matkasuunntelmia lukkoon. Jee! Niitä odotellessa.
Aina sitä mieleen hiipii ajatus, et mitä jos onkin raskaana,miten syömisestä ja olotukset menee? :p

Että sellaista sitten... KP 3/26-35 YK 12 :mad:

Kesän jälkeen lähtee sitten vauvatavarat, vaatteet yms myyntiin!!!! Syksy ollaan vielä ilman ehkäisyä... Sitten haudataan tämä koko projekti siihen. Johonki se loppu on laitettava. Ei sitä loputtomiin jaksa olla näiden hormoonien armoilla...

Viimeksi muokattu:
Menin ostamaan aamulla clerabluen diginäyttötestin houkutellakseni menkat esiin, kun lauantaina (dpo 14) testatun negan jälkeen ei menkkoja alkanut kuulumaan. Ja mitä ihmettä, testiin ilmestyi teksti raskaana!

Mä olen ihan hämmenytynyt. ja heti alkoi huolestuttamaan, että mitenköhän tässä käy.

Aliila :hug:

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: KoiKoi

Yhteistyössä