Kolmatta kuumeilevien KEVÄT 2013

Heippa pitkästä aikaa! Mut voi poistaa listoilta. Suunnitelmiin tuli muutos, siirretään kolmatta johonkin tulevaisuuteen. Ihan hyvillä fiiliksillä, mitään sen ihmeenpää ei siis ole sattunut. Tuli vaan tunne, että näin meidän perheelle parempi. Tsemppiä teille kaikille kuumeilijoille ja ihanaa kesän odotusta! :) plussatuulia!

Heippa, täällä alkoi menkat joten voi päivittää kp 1/31
Ei kyllä harmita koska testit ei ollut plussaa ollenkaan ja ne haamutkin mitä oli,olivat sen
Verran heikkoja että ei niitä voinut plussaksi sanoa. uuteen kiertoon iloisin mielin.
Ja taas otan kyllä ovistestit käyttöön. :)
Puhelimellani oon netissä joten en saa värejä tohon kp tekstiin.

Viimeksi muokattu:
huh, onpas ollut kierto! Enpä ole ennen tainnut ennen tällaista kokea. Mietin, että voisko tuolla greippimehun lipittämisellä olla jotain vaikutusta tähän, tykkään siitä kauheasti ja aina toisinaan juonkin, mutta nyt oon juonu joka päivä sitä.

Ensinnäkin ovisoireet kesti viikon, olin niin kipeä, että välillä istuminen ei onnistunut ja eilen pelkkä hengittäminen vihloi tosi lujaa vasemmalle puolelle, myös pahoinvointia oli! Yleensä mulla kipeytyy rinnat pari päivää ennen menkkoja, nyt ne alkoi jo toissapäivänä kipeytyä, tänään ne on jo tosi kipeät! Jos seuraavaan kiertoon mennään, niin taidan jättää mehut vähemmälle :) No, kaikesta huolimatta! Tänään mennään onnellisesti dpo1, eli pääsin tänne kierron jännemmälle puolelle :)

Täälläkin yksi kuumeilija! Varsinaisesti yritys ei ole alkanut, koska mies ei ole ihan vielä lämmennyt, mutta ei toisaalta ole halukas ehkäisyäkään käyttämään. Harmi että seksielämä ei kovin vilkasta ole, joten tjotilla ei kovin hyvin varmaan vahinkoa pääse käymään :D (ja älkää huoliko, kyllä kahden lapsen isä tietää että yhdynnästä jossa ei ole ehkäisyä käytetty, voi lapsi saada alkunsa :)) Pikkuhiljaa ole enemmän yrittänyt puhua asiasta, olisi kiva päästä kunnolla tekemään lasta ;)

Mulla on menkat kohta loppumaisillaan, eli saataisiin jännätä kumman vuoden puolella syntyy jos nyt raskautuisin.

Hei!

Pääsisikö mukaan listalle? Ikää on 30 v. ja kolmatta täälläkin ekaa kiertoa yritellään.Minä olen kuumeillut jo pari vuotta, mutta mies innostui vasta nyt mukaan.
Tiedot:

Katrinainen......30v......yk 1.........kp 22/26-29...-lapset 08 ja 09

Heippa! Jonkin aikaa olen jo lueskellut tätä ketjua ja nyt ajattelin josko voisi liittyä mukaan? :) Kolmatta kanssa toivotaan, lapset -07 ja -09. Ikää mulla 26 v. Hormonikierukka poistettiin tossa maaliskuun eka päivä. Nyt ekaa kertaa elämässäni tein ovistestin ja ihan tuurilla sainkin vahvan plussan siihen tossa kp 17 :) Eli nyt ois kp 22 olettaen et kierto on 28 päivää, en tokikaan varma oo kierron kestosta. Ja eka yrityskierto.

Tafgu.........26v.........yk1.........kp22/28........lapset -07 ja -09

Heippa uudet kuumeilijat!

Onpa hiljaista ollut täällä muuten.. missäs kierroissa kukakin nyt luuraa? Osaisinkohan päivittää tota listaa.. Voisin kokeilla huomenna mikäli muistan ja kukaan muu ei ole tehnyt :)

Mulla ei mitään fiilistä mihinkään suuntaan joten ohi taisi mennä tämä rundi.

Mikä pettymys! Aloin eilen testata ovista ekan kerran tässä kierrossa (ensimmäinen kunnon yrityskierto vielä) ja koko satsi tilaamiani ovistestejä oli viallisia! Niistä ei saanut mitään irti. Oon käyttäny ihan samoja liuskatestejä aikaisemminkin, ja ne on toiminu ihan hyvin, joten en osannut epäillä mitään. Kamalaa jos tää ovis menee nyt ihan ohi niitten takia, en millään jaksaisi lähteä mihinkään apteekkiin ostamaan uusia..

Pahoittelen omanapaista purkausta, mutta otti kyllä päähän..

Tervetuloa uusille, laitetaanpas porukalla eloa tähän ketjuun!!

Kiitos, että otatte näin lämpimästi uudet mukaan.

Meillä tämä ensimmäinen yrityskierto lähenee loppuaan, mutta mitään suuria odotuksia tämän kierron suhteen ei ole, kun koko perhe oltiin noroviruksessa ovulaation aikaan ja sänkyyn asti päästiin vain kp 8 ja kp 17, eli harakoille menee tämä kierto.

Ensi kiertoon sitten paremmalla yrityksellä.

Meillä tosiaan on ehkäisypillerit jätetty pois mun leikkauksen takia joulun aikaan ja sen jälkeen on menty epävarmasti keskeytetyllä. Nyt sitten alettiin vasta ns. oikeasti yrittämään.

Klementiini, ymmärrän että harmittaa. mulle sattui vähän samanlainen tapaus raskaustestin kanssa kun ekaa yritettiin. Ja kyllä harmitti.

joo-o.. menkkoja ei o kuulunut vielä mutta tuhru alkoi kp26 ja siitä asti tullu tuhrua :confused: side koko ajan mut sinne ei mitään mut tänään vessassa pyyhkiessä iso verien klöntti, oiskohan.. :headwall: joku halppis raskaustestin tein eilen päiväpisssta mut ei haamun haamua. onneks tänään gyne alkaa menee hermo.

Kaikilla meillä huono onni tässä kuussa?! Uuteen vuoteen siis!

Oireileeko kenelläkään iho? Mulla on pillereiden jälkeen akne pamahtanut (söin sitä varten pillereitä). Kaula, selkä ja niska kipeitä näppylöitä täys. Inhottavan näköistä.

Unohdin päivityksen. Yritän huomenna uudelleen ;)

Tervetuloa uudet!
Mulle voi päivittää tänään on kp15/~32
yhden ovistestin tein tiistaina, ei tullut ollenkaan toista viivaa, joten päätin odottaa pari päivää. Nyt jos vielä muistan niin teen testin, muuten jää huomisiltaan. Oletettavasti mulla ovis tapahtuu vasta 16 päivän jälkeen, mutta koska?

Heippa! täällä kiertopäivät 24/25-28 ja r-testi näyttää haamulaista:) ihan heti en meinannut silmiäni todeksi uskoa, kun aamuyön tunteina testin tein. varmistus-testi piti tietenkin tehdä päivällä ja kyllä siihen hennon vaaleanpunainen viiva piirtyi.. tuntemuksia on ollut muutaman päivän ajan, jano, kuumat aallot, selkä-ja alavatsatuntemukset ja jonkun sortin ruokahaluttomuus, mitään ei oikeastaan tee mieli. ja yllätys yllätys, etova olo on hiipinyt kuin varkain. nyt on kaikki sormet ja varpaat ristissä, et kaikki sujuis hyvin:)

Hei. Tänne joukkoon kovasti halajan, vaikka yritys ei vielä ole alkanut. Kevään pahimman siitepölykauden jälkeen olisi tarkoitus. Ajatukset pyörii jo koko ajan raskautumisen ympärillä. Toivottavasti en luo ajatuksillani liikaa paineita, että kroppa toimisi sitten, kun on aika otollinen. Saahan sitä kuumeilla ja keskustella täällä, näistä asioista kun on vaikea keskustella livenä kenenkään kanssa, kun ei satu olemaan samassa tilanteessa olevia.

Keväistä mieltä kaikille ja plussa puhureita! :whistle:

Mut voi heittää listoilta helvettiin!
Ukko ei nyt haluakaan enempää lapsia..
Mä joudun hullujenhuoneelle hyvin pian ;( Menkat alko tänään ja ukko on varmaan onnensa kukkuloilla ja mä raahaudun pohjamudassa. Mun täytys kuulemma hommata pilleritki.. joo että näin täällä.

Aliila KP 1/28-35 YK 11 :'(

Että silleen.... taas uuteen kiertoon.... Kohta sitä pitää lapsettomuustutkimuksiin hakeutua... Sitä jotenkin luuli, että kyllä sitä raskautuu, kun on ennenkin raskautunut, mutta niin se taitaa meille käydä, että meidän lapset on kohta tässä...
No pitää jaksaa vielä omin keinoin tuota yritystä kesään saakka jatkaa. Vahva epäily tuosta PCO:sta minulla kyllä on... Nyt kokeillaan vielä tuota painon pudotusta... Hankala enään tuota painoa hirveästi pudottaa, kun tuo lähtöpainokin on jo ihan norm.

Onnea valtavasti teille plussanneille... Olo on varmasti aivan mahtava!
Tervetuloa uudet kuumeilijat mukaan!!!

Toivotaan uuden kierron johosta, oikein paljon vauvoja vuodelle 2014!!!!!!

Tänne voi päivittää kp1/26-29. Enempää en tosin tältä kierrolta odottanutkaan. Oltiin tosiaan oksennustaudissa ovulaatiuon aikaan molemmat ja raskautiminen olisi ollut ihme :whistle:.

Pahoittelut kauniina päivänä tuut miehen mielenmuutoksesta. Jospa hän vielä pyörtäisi päätöksensä.

:hug:Aliila!

Kopkop,

saakos tänne tulla mukaan? Kolmatta haaveillaan, keskenmenon jälkeen ensimmäinen kierto kuukautisten jälkeen. Yritystä on ollut jo yli vuoden, ja joulukuun lopun kierrosta tärppäsi tuo raskaus, joka meni kesken. Nyt kovasti uutta yritystä kehiin, tjot ja vähän enemmän! :)

Tsemppiä kaikille haastaviin vaiheisiin, jaksuja odotteluun ja kovasti plussatuulia!

Tervetuloa Uusille! Ja isot onnittelut plussanneille!! :)

Pahoittelut myös täältä, Kauniina Päivänä Tuut. Ikävää :(

Täällä on tämä kierto nyt hyödynnetty, eilen tai tänään on laskennallinen ovis (kun ne mun testit mitä olin tilannut oli ihan kuraa), mutta tänään ei pääse enää tallentelemaan. Olen kyllä ihan tyytyväinen hyödynnyksen tasoon, nyt vain odottelemaan kuinka kävi.

kauniina päivänä tuut voi kurjuus :/ Jospa se mies siitä vielä lämpenisi?

Tervetuloa taas uudet kuumeilijat!

Mulla tänään kp19 ja taidan tosiaan olla ovuloimatta tässä kierrossa... Testit näyttää ainoastaan hailukkaa viivaa, tosin kaksi on ollut kyllä viallisiakin. Mutta ei ole mitään tuntemuksiakaan, kerrassaan ärsyttävää. Olen muuten miettinyt noiden mun ostamien ovistestien osalta että voisko ne olla kärsiny siitä kun ne tuli postitse kovien pakkasten aikaan? Niissä lukee ettei sais säilyttää alle 4 asteen, ja ihan normi kirjekuoressa ne laatikkoon tupsahti.

Tervetuloa kenguru!

Täällä kp2 ja iloisin mielin odotellaan kierron puoliväliä.

Linttu, vastasinkin sulle jo toisessa ketjussa, mutta tuskin se pakkanen niitä on pilannut. Mutta ovulaatio ei aina näy testeissä. Muulla muunmuassa ei näkynyt ollenkaan siinä kierrossa missä viimeksi raskauduin. Yllätys oli kova kun olin raskaana kuitenkin :).

Keskiviikkona 6 päiväksi Roomaan! Ihanaa, ja sen jälkeen alkaakin jo oviskin lähestyä... :)

Yhteistyössä