Kolmatta kuumeilevien KEVÄT 2013

Jännä lukea muiden piinailuista ja plussista, kun en taida vielä ihan oikeasti sisäistää sitä, että piinailen samojen asioiden kanssa pian. Mulla tosiaan vauvakuume on jyllännyt vuosia, mutta opiskelujen takia jätin taka-alalle ne ajatukset. Nyt kun sain sitten suuni auki, mies olisi halunnut lykätä yrittämistä kesään asti, taisin puhua sen saman päivän aikana ympäri, koska ehkäsystä ei mitään merkkejä ollu sen jälkeen :)

Apua apua, äsken tehty testi näytti haaleaa plussaa!! Tuli ihan testiajan puitteissa ja nyt kuivuneena näkyy vähän paremmin..Aika hämmentävä olo, kun olin jotenkin taas valmistautunut siihen, että ei tärpännyt..

Nyt aamutouhuihin, päivitän listaa myöhemmin.

• Tykkää
Reactions: aotearoa
Minä tein aamulla digi testin ja siihen piirtyi RASKAANA 1-2!! Jee. Kyllä se on uskottava. Uskomatonta, että taas näin nopeaan tärppäs. Varsinaisesta toisesta kierrosta. Eka, kun oli ovis huti. Oireita on jotain wc juoksua, pyörryttelee, vatsaan nippailee, repeillee. Sitä kaameeta pahaa oloa odotetaan. Pakkohan se on tulla, kun tuli kahdesti aiemmassakin.

Minut voi siirtää plussanneisiin. Joulukuun pinoa ei vielä olekaan, joten odottelen teitä kavereiksi!!
Paljon kiitos vertaistuesta. Vaikka en niin hirveästi kirjoitellut, niin luin kyllä usein.
Käyn kyllä kattelemassa teidän kuulumisia!

Plussatuulia ja tarrasukkia meille kaikille. :heart:

Mamimamimami 3+6

Aamulla tehty clearblue nega, mutta first signal siinä on haamu. Odotellaan rauhassa, alamahalla nipistelyä ja alaselässä kipua välillä ja nyt päätä jomottaa. Rintoja pistelee..Nää voi olla kyllä menkoistakin johtuvia oireita, tajuais nyt ne menkat pysyy poissa. :) Kp 25/25-32

Kettula: Paljon onnea plussasta :heart:

• Tykkää
Reactions: Helena2013
Tiistai 26.3.2013

Mukana kuumeilemassa:

Nimimerkki................kiertopäivät.....yrityskerta.....ikä.....lapset

Tintti83....................kp 73/33.........yk 6..............29.....09/09, 03/11
EiKahtaIlman3..........kp 45/25-30.....yk 3..............30....-08, -11

Tria.........................kp 37/28-32.......yk 3............28.....01/11,01/11

Kettula....................kp 26/24-28.......yk 2..............27.......06/08, 04/10
Sanna-M..................kp 25/25-32......yk 4...............-.......12/7, 01/10
Catherine.................kp 24/28..........yk 3..............30......11/08, 4/10

Aotearoa..................kp 18/27...........yk 3................30........01/08, 02/09
Aliila........................kp 18/31-34......yk 10..............30.....-07,-09
Kauniina Päivänä Tuut..kp 17/28-30......yk +8v...................35......3/00, 9/04

NuVe.......................kp 12/26-30.....yk 6..............28.... -07, -09
Kuume84.................kp 12/25-28.....yk 5............?.......-07, -08
Jardin.....................kp 10/28-30.........yk 1................?.............? ?
Sydäntähti...............kp 9/30-34..........yk 1.............28.............7/06, 10/08
Linttu......................kp 6/~30..........yk 3............?.......08/09, 05/11
Klementiini..............kp 3/28.............yk 1...........34...............-08, -09

Kukki$.....................kp ?/32..............yk ?...........23..................1/11, 11/12
Angelbird....................kp ?/??...............yk ?............27.........-06, -09
keksipurkki.................kp -/25-26......yk16..............25...... 09/08, 11/10
ellamillasofia..............kp ?/30-36.......yk 1..............25.............-07, -09

Taustailijat:
Jenny90
Ole luonani aina
hemu2
marsa-
Usvametsän neito

Plussannneet:
Joulukuu
liiisu...........................yk 5
Buster84.....................yk 1
Jennamaria..................yk 1
Casper77....................yk 1
Astre.........................yk 2
Härkäneito...................yk 3
Suan...........................yk 1
Tammikuu
Suhveli........................yk 4
Toive Pikkukolmoselle....yk 2
mammu991..................yk 8
Tytymamma.................yk 6
Maana-mamma.............yk 1
Villanen........................yk 1
Helmikuu
helmikoo.......................yk 1
dita.............................yk 5
Viola30........................yk 2
Aminohappo.................yk 4
Maaliskuu
ViiruP..........................yk 7
Mamimamimami.............yk 3

Päivitykset mielellään näkyvällä värillä. Kiitos!

Viimeksi muokattu:
Mä kävin tekemässä ensimmäiset hankinnat eli mama-vitamiinit. :LOL: Oikeastaan hain vaan uuden testin, jos huomenna testaisin. Onhan noilla vitamiineilla hyötyä sitten muutenkin. :)

Kiitos onnitteluista! Kovasti toivon, että tämä olisi ihan oikeaa odotusta. :)

No johan! Onnea hyvät kanssasisaret!
Tässä kuussa en ole vaihteeksi testaillut ovista. Kp18 joten lie ollut joku päivä sitten. Vatsatautia oli ja yritystä kyllä mutta päivät päässä ihan sekaisin etten muista osuiko Kuinka mahdolliseen ovikseen.. aikaisemmin pääsiäisen aikaan raskautunut joten lie ens kierrosta onnekas :)

Ja Tervehdys uudet kuumeilijat!

terve kaikille taas.

vihdoinkin ne menkat sieltä sit tuli leikkauksen jälkeen. nyt menossa
kp 23/30-32 ja oisko yk 6 ovista en tikutellut ja seksiäkin on ollut satunnaisesti joten odotukset ei kamalan korkealla. en paljon käy täällä kun yritän pitää asiat pois mielestä niin ei stressais niin paljon, mutta tsempit kaikille kuumeilijoille :flower:

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Menkat pysyneet poissa, päätä jomottelee ja alaselkä kipeä. Aamuinen testi oli mun mielestä nega, mutta päivällä tehty first signal, siinä oli taas haamu. Käyn vielä tänään hakemassa uuden raskaustestin ja teen sen aamulla. Mutta odotellaan :)

• Tykkää
Ihanaa kuulla, että täällä on tullut plussia! :heart: Onnea teille!

Itsellä täällä mieli vaihtuu. Viime viikolla olin oireiden perusteella vähän sitä mieltä, että oisko ovis ollutkin myöhempään kuin ajattelin, kun tiedä tuon kemiallisen vaikutusta kiertoon. Maanantaina yllätti repäisykipu joka sai taas toiveet heräämään ja jos nyt oikein fiilistelee niin on ollut pientä jomotusta ja juilimista vatsalla, mutta ei toisaalta mitään todellista kuitenkaan. Noh, pääsiäisen aikaan on tekemistä/ohjelmaa niin että voi katsoa sitten ens viikolla miltä näyttää tilanne. :)

Olishan se ihanaa, mutta sopii mulle hyvin myös vuosi 2014. :heart:

Mä olen tainnut laskea mun kierron ihan pieleen, mulla kun oli vähän vaikeuksia muistaa, millon menkat alkoi... Ja näyttäis siitäkin huolimatta että olis lyhyt kierto tulossa, kun alkaa pikkuhiljaa olla jo ovulaatio-oireita. Mulla on sellainen hassu piirre, että tunnen kaikki tällaset kropan muutokset tosi hyvin! Ovulaation yli esimerkiksi en juuri koskaan pääse ilman särkylääkettä. Alkuun koko alavatsalla on sellainen paineen tunne (kuten nyt), ja sitten jossain vaihessa tulee tosi luja toispuoleinen vihlova kipu ja tärinäkipu. Joskus oireet voi kestää monta päivääkin, joten vaikea sanoa etukäteen millon se h-hetki sitten on, jälkikäteen sit tietää tarkalleen. Kohta siis pääsee jo jännäilemään...

Onnea plussanneille! Ovistestin tein aamulla ja sen mukaan ovis saattaisi olla huomenna/ylihuomenna. Ei siis vielä hirveen vahva viiva mutta kuiteski :) ainoa mikä tässä mietityttää on se joulukuulle tuleva laskettuaika, toisaalta menis aika loppukuulle joten jos menis yli niin syntyis sit tammikuun alussa. Jos siis nyt tärppäis edes :) no katsellaan mitä tässä tapahtuu!

Heippa, aamulla tehty apteekin oma antoi taas haamun, sekä iltapäivällä tehty predictor early antoi haamun... Odotellaan. Ei kyllä ole menkatkaan alkaneet, alamahaa nipistelee ja huimaa välillä. Muuten olo on hyvä, ei edes päätä särje enää. Toivon että testit vahvistuu ja saan ihka oikean plussan testiin. :)

Kp 27/25-32

Illalla mulla tuli muutama pieni veriviiru pyyhkiessä, ja mahaa vähän kivistelee..Toivottavasti tää ei tarkoita menkkojen tuloa. Mutta jos menkat alkaa, iloisin mielin uuteen kiertoon. Tottakai se harmittaa mutta reippain mielin eteenpäin :)

Juu kaikki taas ok, eilen tuli siis ihan vähän veriviiruja, mutta tänään ei ole enää tullut mitään. Ei ole mahakipua eikä vuotoa. Ja aamuisessa predictor earlyssä näkyi jo mun mielestä vähän vahvempi haamu, mut edelleenkään en ole mitenkään varma raskaudesta.. Odotellaan :)

Kp 28/25-32

Hei tuli sellanen mieleen että tein aamulla sen predictor earlyn ja sain sen haamun siihen, kun testi oli ollut vähän yli tunnin kaapissa, oli testi muuttunut selvemmäksi ja väriäkin viivasta löytyy, joten voiko tota tulkita plussaksi..? Menkat ei ole vielä alkaneet ja ei ole kyllä olo sellanen että menkat alkaisi :)

Kp 29/25-32 eikä menkkoja näy, maha tuntuu turvonneelta ja taas hiukan päätä jomottelee. Limaa tulee paljon, testiä en ole nyt tehnyt kun ajattelin vain oottaa mitä tapahtuu Mutta kyllä mieli tekis, vois miehelle soittaa että tuo kaupasta tullessaan testin. Nytkin alamahalla vihloo. :)

Tais sittenkin mennä hunnigolle tämä kierto. Ovistestiin tänään nega, se aikasempi viiva siinä tais olla jo oviksen jälkimaininkeja. Eli taidettiin siis myöhästyä. Mutta joo, voihan sitä silti vähän jännäillä parin viikon päästä :)

• Tykkää

Yhteistyössä