Kolmatta kaipaavien tammikuu 2011

moikat

maijamehi ja sunflower: Mulle sanottiin neuvolasta että burana saattas vähän hillitä vuotoa ja voin huoletta ottaa "kuurina" sitä menkkojen aikaan.. Ja olo on jopa siedettävä kun otan sen 2kpl400mg buranaa 2krt/pv pahimpina päivinä.
Nyt vuodon määrän onneksi vähäisempi, mutta alkutalvesta 1,5h:n jälkeen oli siompi kuukuppi aivan täynnä :O

Karamelliapinalle :hug: kuin myös muillekkin tädin yllättämille!

Rauhallisin mielin lääkäri aikaa oottelen tällä hetkellä..
 
Päivittelin kiertopäiviä etusivun listalle =)

Mitä kuuluu m0308 ja Nindez? Oletteko jo testailleet?

Omaa napaa... Oli mukava viikonloppu miehen kanssa kaksistaan ja peittojakin on heiluteltu ;) Ovis taitaa olla oireiden perusteella tuloillaan. On se kumma miten aina tässä kohtaa kiertoa alkaa mieliala kohota ja toivo nousta.... jospa kuitenkin...
 
Juu matalaa profiilia ja hiljaiseloa täälläkin. Tehnyt ihan hyvää toistaiseksi, ei tämä vauva-asia ihan niin paljon mielessä.

Olikohan se tässä vai jossain toisessa lukemassani ketjussa. Oli siis juteltu tosta oviksen tikuttelusta. Sori en jaksa tarkistaa. Mut siis siskon gyne suositteli, että ovista ei tosiaan tulis testata aamulla yöpissasta. Mutta se käy hyvin, että noustessa käy vessassa ja sitten vaikka vähän ennen töihinlähtöä tirauttaa muutaman tipan ja testaa siitä. Eli se päiväpissi suositus tulee vain siitä, että ei pitäis testata yöpissistä. Mulle toi neuvo oli hyvä, kun en tosiaan päivällä oikein muista koko hommaa.

Täällä mies kipeenä. Saa nähdä, meneekö tää kierto kokonaan ohi vai tuleeko sitten vain joku "täsmäisku". Sitten ne vaan on niitä huonolaatusia, kun ei olla päästy vanhoja "tyhjentelemään".
 
Onkos testituloksia tälle aamulle? Olisi kivaa siirtää vielä muutama tuonne tammikuun plussanneisiin =)

omaa napaa... Lämpö dippasi eilen ja tänään nousi eli TCOYF olettaa oviksen olleen eilen, MUTTA... Mitään kovaa kipua ei ole ollut vielä - vain sitä menkkamaista jomottelua. Onko se aina niin, että ovis on tuossa dippauksen kohdalla? Olen huomannut aiemmissakin kierroissa, että kivut tulee vasta lämmön nousun kohdalla (siis joko tänään tai huomenna). Onko se kipu sittenkin keltarauhasesta johtuvaa? Limailukin on yleensä loppunut siis vasta sen kivun jälkeen. Jos ovis oli jo eilen, ollaan ainakin hyvin pupuiltu (pe, la ja su) :D
 
Sunflower11
AIka jännä, mulla alkoi kuukautiset silleen vuotamalla, yleensä tuhrulla. Hirveiden kipujen kans kesti 3 päivää ja eilen illalla/yöllä on sit hanat menny yhtäkkiä kii ja nyt ei mitn..
Kieltämättä tulee mieleen kakkosen raskaus kun vuodin hulluna 3-4päivää ja sit ei mitään ja viikko siitä plussasin :D Olenpas pöllö, et kuvittelen kaikennäköistä ;)
 
PieniTytönTylleröinen: Kannattaa tikuttaa joka päivä, ettei mene ohi. Ovis ei välttämättä näy kuin hetken noissa tikuissa. Siksi jotkut tikuttelee jopa kaksi kertaa päivässä, kun viiva alkaa vahvistua. Itse testasin vain aamulla ja tunsin oviksen illalla. Sain kyllä melko vahvat viivat sekä sinä, että seuraavana aamuna, muttei tullut sitä hymynaamaa kuitenkaan. Ehkä illalla olisi tullut? Ei siis kannata jättää päiviä väliin, koska ovis saattaa "karata" tuolloin ja testaaminen on silloin ollut ihan turhaa.

Onpas täällä hiljaista. Missä kaikki luuraa?
 
Minä oon ainaskin täällä:wave: Voivottelen yksinäni kotona surkiaa oloani. Mies on kurssilla, lapset mummilassa ja mulle iski vatsataudin jälkeen flunssa. Ei vissiin kroppa oo samaa mieltä näistä vauva-touhuista:| Meillä oli kahdenkeskinen viikonloppu, joka meni kylläkin aika pitkälti anoppilassa. Meiltä meni eilen aamulla sähköt ja ne palautuivat vasta tänä aamuna. Tämä ilta saadaan vielä olla kahdestaan. Tiedossa hyvää ruokaa, sauna, leffa.. Eilen illalla keskusteltiin siitä, mikä pettymys on, jos ei kuitenkaan tärppää. Mies sit sanoi, että hänen simpat kulkee teräsmies-viitta päällä ja kulkevat läpi vaikka betonista :D Ja jos ei mee oikeeseen paikkaan, pitää vaihtaa karttaa:LOL: Se on kyllä ihan hölmö.
 
Kylläpä on monella tuhruilua. Toivottavasti kuitenkin plussauutisiakin saadaan lähiaikoina!

Täällä ollaan jonkun pöpön kourissa. Meillä on mennyt jo jokunen kuukausi niin että vuorotellen joku sairastaa, nyt sitten on minun vuoro.
Edelleenkään ei ole kuukautiset alkaneet eli keho uinuu vieläkin imetyksen takia. No, jossain vaiheessa ne kuitenkin alkavat ja sitten muuttuu tämä kolmannen toivominen konkreettisemmaksi. Varmistusnegan tein jokunen päivä sitten. Olisi se mukavaa kun niiden tekemisen voisi lopettaa ja tilanteen tietäisi siitä että kuukautiset joko tulee tai on tulematta.

Välipunnitus aamulla kertoi, että edelleen painon suunta on alaspäin. :) Alkaa näyttää siltä, että tavoite tulee saavutettua selvästi ennen kesää. Kenties täytyy vähän vielä viilata sitä tavoitetta kun näin kivasti on oikeaan suuntaan menty. ;)
 
Moikka! Loppusuora täällä taas kerran häämöttää. En oo testaillu, koska ei oo taaskaan mitään oireita. Siis mitää normaalista poikkeavaa. Että kyllä se täti varmaan taas tuloo vanhaan tapaan.
Sitten oiskin tasan 12 kuukautta siitä, kun renkaan jätin pois ja ruvettiin siemeniä kylvämään. Vuoden aikan on paljon tapahtunut. Niin moni ystävistäni on ja sukulaisistani on vauvan saanut ja vielä on pari syntymättä. Lasketut ajat on kaikilla täs ihan näillä näppäimillä. Eniten iloa/surua tuottaa yksi parhaista ystävistäni, jonka kanssa alettiin samaan aikaan pikkuista tekemään ja hän saa omansa helmikuun puoles välis... minä en..... :'(
Noh....ehkä vielä joskus on meidänkin vuoro.............
 
Nyt en jaksa kuin omaa napaa, anteeksi... :ashamed:

Eilen tuli jo pientä tuhrua kertaalleen pyyhkiessä. Taasko se tuhruttelu alkaa viikkoa ennen menkkoja. Todella ikävää. :'( Enää en usko tärppiin sillä tämä on niin tuttu tilanne. Lääkärin mukaan tuhruttelu johtuu yleensä siitä että alkukierto ei ole hyvä ja tässä kierrossa juuri ultrattiin ja kakki näytti hyvältä ja silti vain näin kävi... Nyt siis dpo 6 tai 7.
Niin ja oikeaa munasarjaa on jomotellut eilisestä asti niinkuin olisi menkkakipuja ja vatsaa turvottaa. Olo kuin menkkoja odottaisi tai ne olisivat jo päällänsä pienesti. :/
 
Viimeksi muokattu:
m0308: Lämmin halaus :hug: Meillä on näköjään samaan aikaan tämä rankka jakso edessä. Meidän enkelipojan laskettu aika on myös helmikuussa. Pitäisi olla nyt ihan viimeisillään raskaana, mutta toisin kävi... :( Elämä on... Koitetaan tsempata toisemme yli tästä. Uskon, että saadaan kyllä ne plussat ja vaavitkin jossain vaiheessa. :heart:

Heja: Ihana asenne sun miehellä =) Kyllähän meistä useimmilla tulee monestikin se pettymys ennen kuin päästään nauttimaan odotuksesta. Siihen kannattaa varautua, ettei putoa hirmuisen korkealta.

Tuntuu siltä, että ollaan kaikki halauksen ja tsempityksen tarpeessa. Siispä RYHMÄHALI :hug: :D
 
Halaukset muillekin pettyneille :hug:

Saapa nähdä kuinka käy meidän vauvaprojektin, mies on alkanut epäröidä... :(
Minä ihan täysin vielä vauvaa haluaisin, itkettää ajatuskin, että pitäisi pistää jäihin tämä homma...
Ja mua on alkanut myös pelottaa se ettei vauvaa meille tulekaan, kaksi ensimmäistä, kun ovat saaneet alkunsa suurinpiirtein puolesta ajatuksesta ja nyt ei kuulu mitään...
Toki moni muu joutuu yrittämään pidempään, eihän nyt lähde käyntiin kuin vasta yk4, mutta siitä huolimatta |O:ashamed:
 
KARAMELLIAPINA: Pahoittelut menkoista! Ja tuo on kyllä tylsää että mies alkaa epäröimään. Toivottavasti hän siitä vielä innostuu :hug:

SUNFLOWER: Toivottavasti vuodot on niitä joita sulla ennenkin on ollut. Aika erikoista jos on menkat ja noin yhtäkkiä vuoto loppuu. Tsemppiä sinne :) Ja tikutteluun myös,mikäli sitä vielä tarvitset ;).

M0308 JA BARBAMAMA: vietätte rankkoja aikoja :hug: En voi kuvitella, kun ei ole tuollaista kokenut.

PIENI TYTÖN TYLLERÖINEN: Mä alan tikuttelemaan siinä kp 13 paikkeilla. Riippuu kierrosta koska kannattaa aloittaa. Onko sulla säännöllinen kierto vai ihan hakuammuntanako meinaat testailla. Jos ei ole mitään hajua niin sitten tietty kannattanee testata vaikka joka päivä. Aamupissasta tosiaan ei kannata kun näyttää aika vahvaa viivaa melkein minä kierron päivänä tahansa. Ja sit oli niitäkin tikkuja joissa pitää käyttää huoneenlämpöistä pissaa. Mä kyllä dippaan heti. Jotain David-merkkisiä liuskoja mulla on.

OMAA NAPAA: Ovis on ilmeisesti tänään. Aamupäivästä alkaen on jomotellut vasenta munasarjaa ikävästi. Eilenhän tikku näytti jo aika vahvaa viivaa. Tänään myös melko vahva, mutten kyllä ole vielä kertaakaan saanut yhtä vahvaa viivaa sen kontrolliviivan kanssa. Ja noissa ohjeissa on että plussa on vasta se kun on samanvahvuinen. Höh, eikö mulla sitten ovista ole ollutkaan. Saako joku tasavahvan viivan?! Limaakin on tullut eilen ja tänään, se kertois kyllä myös oviksesta. Ei kyllä niin paljon kuin aiemmin, mutta kuitenkin. Eilen heiluteltiin peittoa ja tänään ajattelin odotella miestä hiihtolenkiltä taas. Jospa se jaksais tänäänkin. On vaan hiukan tylsää kun pitää olkkarissa aina harrastella kun kuopus nukkuu vielä meidän huoneessa ja on herkkä nukkuja.

Jostain luin että hedelmällisin päivä olisi päivä ENNEN ovista. Siinä tapauksessa ajoitus osui kohilleen :)

Niisku kp 17/29-31 ja mitä ilmeisimmin dpo 0
 
mymosa
david ovistestit ei mulla näyttäny ovista. Teen aamupissasta, koska osa testeistä vaatii sitä. Joka päivä, tikuttelemalla selvii mikä on itelle se paras ajankohta, aamu, toinen pissa, ilta tms..
 

Yhteistyössä