Kolmatta kaipaavien tammikuu 2011

KaramelliApina meidän rinsessalla myös tuntuu allergiat vaan lisääntyvän. Välillä tuntuu, että allergiasairaala on kuin toinen koti. Kaiken kruunaa vielä se, etten ite edes osannut epäillä allergioita. Neuvolassa vaan syyteltiin, että on mun vika,kun toinen on niin pieni ja laiha ja oltiin sitä mieltä, että laitokselta asti jatkuneet itkut ja ripulit johtuu hampaista sekä meidän koirista.. Koirat oli aina hyvä syy kaikkeen.

Minnarunille peukut ja varpaat pystyssä!

Barbamama35Samat ajatukset on ollu myös täällä. Meillä on vasta joitakin kuukausia sitten kohta 3-vuotias alkanut nukkumaan kunnolla. Kuitenkin sitä tässä kovastikkin kuumeilee ja toivoo sitä kolmatta. Aika kultaa muistot vai miten se nyt meni:whistle:

äiti88 Aivan samaa mieltä, kun muutkin! Voimia, toivottavasti pikkuinen pysyy matkassa:hug:


ON: Oviskipuiluja ja itkuherkkyyttä ollut havaittavasissa. Taitaa sittenkin käydä niin, että päästään tämän kierron ovis hyödyntämään, mies tuleekin tänään kotiin:D Tehnyt muutaman vuorokauden ympäripyöreää päivää ja heti kotiin tullessa joutuu hommiin:ashamed:
 
Onnea uusista plussista :heart:

Minnarunilla ja sunflowerilla taitaa olla ainakin jännät paikat! peukkuja teille!

Äiti88: Samaa ehdotan minäkin eli testaa digillä uudelleen huomenna. Vuodot ei ole alkaneet niin toivoa on :hug:

Hienoja painonpudotuksia monella. Varsinkin Koiksalla, vau! Mäkin taas viikonloppuna söin ihan huolella kummitytön synttäreillä ja sit oli vielä ne hiton menkatkin turvotuksineen. Eli mun eilisen saldoni oli 0,4kg miinusta. Eli nyt pudonnut 2,4kg yhteensä. Ens sunnuntaina on oman pikkuisen 2-vuotiskekkerit ja sitten taas uppoo todennäköisesti kaikkea hyvää. Ajattelin kyllä antaa itselleni siihen luvankin ja ryhdistäytyä taas sitten maanantaina. Sen jälkeen ei pitäis mitään syöminkejä ollakaan ennen maaliskuuta. Hyvä niin.

Hejalle onnea petihommiin =)

Mun mies on käynyt joka hiton päivä illalla hiihtämässä enkä ole jaksanut odotella sitä vaan mennyt nukkumaan. Höh! No ovista pukkaa kai viikonloppuun tai alkuviikkoon. Sitten saa kyllä harrastella mieskin jotain muuta kuin hiihtoa! Treenaa Finlandiaan niin pitää nyt kuulemma tehostaa : /
 
Heja: Oi miten tutulta kuulostaa tuo neuvolan vähättely... Aikoinaan esikoisen kanssa sain kuulla, että kaikki on ihan normaalia... just joo.. Yksityiselle oli mentävä, jotta saatiin lapselle hoitoa. Käsittämätöntä, että vieläkin suhtautuvat noin nuivasti. :mad: Niinhän se tosiaan on, että aika kultaa muistot. =) Toisaalta ne ongelmat vain muuttuvat erillaisiksi. Nyt keskustellaan lähes joka ilta esiteinin kanssa miksei hän saa sitä ja tätä, kun kaaaaikki muut saa... :LOL: Eikä nyt puhuta enää leluista vaan sähköpostista, mesestä, facebookista, meikeistä, korvakoruista ym. ym. ym. (ja tyttö on siis 10v.). Eilen tämä langanlaiha tyttö alkoi kysellä laihduttamisesta! Ilmeisesti on ollut päivän puheenaihe koulukavereiden kanssa. Järkkyä!!! Piti taas kerran vähän herätellä neitiä ajattelemaan omilla aivoillaan ettei mene lauman perässä. Lapset kasvaa ihan liian nopeasti vaikka itse sitä lapsuutta yrittää epätoivoisesti vielä pidentää! :(
 
äiti88 minäkin kyllä kovasti tsemppaan! <3 Ite en oo testannu kuin vasta silloin ku menkat olleet TODELLAKIN kunnolla myöhässä.. esikoista yrittäessa tein jonkun negan ja sit tympäännyin negatiivisiin. Esikoisesta testasin vasta sitten ku kp:t oli jotain 45. Tulee vaan paha mieli jos liian aikaisin testaa.. vaikka tiedän kyllä että polte testata on kova! Toivotaan nyt että kaikki kääntyy parhain päin.
 
Voi miun kanssa... kävin lukemassa omat kirjoitukset vastaavilta kiertopäiviltä kuin nyt ja ikävästi oireet toistaa jo olleita oireita.... joten....leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä... erehdyin etsimään tuosta pahoinvoinnista tietoa ja kaksi toveria oli kirjoittanut sen tapahtuneen oletetun kiinnittymisen aikoihin joten jonkinlaista toivoa on mut jotenkin en oikein usko... miksi pitää itseään kiusata ja tarttua oireisiin olemattomiin ???? kertokaapa se, no näillä mennään =)
 
KHJ
OnneaOnneaOnnea kaikille uusille plussanneille!! :heart: toivotaan että pienet pysyy mukana!! Onnea odotukseen!!

Täällä eletään yllätyksellistä päivää...täti tuli kylään!! eli kp1/26 mutta yrityksestä ei ole tietoa kun vaivaa tuo munasarja hässäkkä. Barbamama kyselitkin tuolla että milloin tutkitaan lisää niin vasta maaliskuussa!! pitää kuulemma antaa hormoonien hälvetä. tänään soittelin lekurille että voinko alottaa jotkut hormooni ehkäsimet vai voinko yrittää raskautta vai pitääkö odotella ja eikäs sitä vois tutkii jo nyt et mikä se on.

joten saapi nähä millon tiedän lisää,mutta toisaalta kiva kun kroppa alkaa pelata just tarkoilla kiertopäivillä. Enkä minä ees tiedä haluanko enää lapsia tän kaiken helvetin jälkeen,muuta täältä mä aina itteni löydän...ääh!
 
Sunflower11
Barbamama35: Laskin sen vielä pariin otteeseen ja sain sen 30/28 täksi päiväksi :)
viikonloppuna suunnittelin testaavani, jos menkkoja ei kuulu :)
Voisit päivittää siihen listaan myös nuo lasten syntymäajat, ensimmäinen on poika -08 ja toinen on tyttö -10
 
Huhhuijakkaa... tädin odottelua kp 26/ ? mielestäni ovis oli jo niin aikaisin että 29 päivän kierto tämä olisi mutta saa nähdä niitä kipuja oli myös +20 joten voi olla pidempikin kierto, liekkö olen siihen ikään tullu että ovis on kahdesti kuukaudessa ? Onko kenellä muulla kokemusta että alkaa hiipiä jo ajatus että pelottaa hieman raskaus ? vai onko tämä vain yksi itsensä suojelu tunne ?

Mutta tosiaan olen eilen kerrannut vanhoja kiertoja ja niissä syntyneitä tuntemuksia ja mitään uutta ei ole joten kyllä tämä kierto päättyy punaiseen paroniin. Toiveissa aina tässä vaiheessa kiertoa odottelen oireita ja muistelen miltä aikaisemmat alkuraskaudet on tuntunut...Finnit on ollu jo useamman päivän ja taas kerran vasen nänni hellänä ja sitten eilen iski vielä kamala alakulo joka tulee mulle aina ennen menkkoja...

Sunflower: niin peukutan plussalle =)
 
mymosa
Täällä pahin vuoto alkaa olla ohi ja aattelin aloittaa oviksen bongauksen piakkoin.

mietin vaan miten saan tehtyy sen toisesta pissasta, kun olen jo töissä siihen aikaan.. tai noi fertestit pitäis ekasta tehä, mutta mulla ovis näkyy paremmin toisesta.
 
äiti88, testasitko tänään? Miten kävi? :)

Minnarun, hui kun sulla on jännät paikat. Pidän kovasti peukkuja pystyssä jotta siellä masussa pikkuinen olisi! :heart:

KHJ, :hug:

Sunflower, etkö jo testaisi?? ;) Plussaonnea sinullekin! :heart:

mymosa, tsemppiä oviksen metsästykseen ja onnea tähän kiertoon!
Mä tein aina aamun ekasta pissistä tuon cb:n ovistestin mutta teinkö jotain väärin? En löytänyt mistään tehdäänkö ekasta vai jostain muusta pissasta. Luki ainoastaan että pitää olla pidätellyt 4h. :rolleyes:
 
mymosa
Mä olin jostain lukenevani, että cb:tkin voi tehä siitä ekasta. Muuthan suositellaan tekeväksi siitä toisesta ja oliko si klo10-20..
Ajattelin alkaa bongailee aamuin-illoin, kun kerta noita testejä nyt on.

sitten kysymys niille joilla poikia.. onko ollut ikinä pissatulehduksen oireita, kuitenkaan ilman tulehdusta? Meillä poika käy normaalia useammin vessassa ja tänään vein purkin, ekassa kokeessa ei ollut mitään. Viljely saadaan huomenna.
Voisko olla jotain ulkoista tulehdusta joka sitten aiheutta, että luulee pissan tulevan..
 
Sunflower11
miranda-81: No mä mietin et uskaltaisko sitä huomenna aamulla jo testata.. mut sit jos se onkin nega.. eikä menkkoja tuu..? Kai sitä vielä silti toivoa on.. :D
Muistelen vain aiempia raskauksia ja molemmissa on hedelmöittyminen ollut oletettua myöhemmin, ekan kanssa meni 2vkoa taaksepäin, toisesta 6pvää.
 
Maijamehi, ompa jännää! En osaa sanoa oikein mitä toi vois olla, mutta toivon että se meinais salamatkustajaa. Alkaako sulla yleensä menkat ihan suoralta kädeltä? Meinaan ettei tuu mitään tiputtelua ennen...

).( Ihmetyttää kun alaselkää särkee kovasti samalla tavalla kuin menkkojen aikana. Maanantai aamuna tosiaan ovistesti plussaa, mutta voiko se ovulaatio tapahtua vasta nyt?? :eek: Vai onko toi särky jotain ihan muuta...
 
Sunflower ja Maijamehi: Peukut on pystyssä teidän molempien puolesta, että testiin pärähtäisi selvä plussa =)

Helmikuu lähestyy ja pitäisi miettiä kuka jatkaa listan päivittelyä. Mymosa sanoit tuossa aiemmin, että voisit jatkaa. Oletko vielä halukas hommaan? Entä muut? Kiinnostaako? Jos kukaan ei halua hommaa, voin jatkaa, mutta ihan mielelläni siirryn myös sivuun. Pitäisi taas välillä keskittyä muihin juttuihin elämässä kuin täällä roikkumiseen... ;)
 
Sunflower ja Maijamehi: en malta odottaa aamuun että pääsen tuloksia lukemaan joten mahdollisimman pian infoa kiitos :heart: ja paljon puhureita...

Barbbis: toivottavasti jatkaja löytyy olen kyllä kovin tyytyväinen jos jatkat mutta hyvin ymmärrän että olisi aika siirtyä muihinkin projekteihin ehkäpä minunkin olisi syytä.... olo on niin hyvä että levollisin mielin odottelen tädin saapumista, tiedän että ensimmäisenä vuotopäivänä kyyneleitä vuodatan ja vuolaasti... mutta luulen että otan yheyttä neuvolaan ja toivon että jotain askeleita jo otettas missä vika, sen vastauksen haluaisin niin kuin varmaan moni muu mutta se tuskin selviää ihan heti tai ehkäpä ei koskaan mutta aika pirun tuskallista tämä on voikun olisin tämän tienny ei meidän taloudessa ehkäisyä olisi käytetty viimeisiä vuosia, on turhautunut olo siitä kun mieheni höyrysi ehkäisystä vaikka eipä tuossa vaaraa olisi ollu jos sitä ei olisi ollu ja nyt kun vihdoin mieheni suostui ettäse pois jätetään ni tässä on sitten tulos ja kipu on syvällä... aika selvät pms oireet siis täällä jo meneillä :(
 
Äiti88 Testasitko uudestaan? Toivon todella, että saisit ne kaksi viivaa =)

Maijamehi, sunflower11 ja Minnarun tsemppiä kaikille!!

Päivittämisestä, minä voisin olla yksi ehdokas. Tulee kuitenkin käytyä joka arkipäivä täällä kuikuilemassa =) Ainoa on, että viikonloppuisin en yleensä kerkeä käymään.

ON: Ei mitään uutta. Välillä mietityttää, että mitenköhän kauan menee kun pääsen edes yrittämään, ts. koska menkat alkaa. Minun tapauksessani varmaan ne pysyvät poissa siihen asti kun lopetan imetyksen : /
 
Sunflower11
Kopioin nyt tuolta toisesta ketjusta suoraan:

Negaahan tuo näytti :ashamed:

Nyt pari tuntia myöhemmin menin vessaan ja haalean haalea haamu (testinpaikka?) oli, mut eipä tuota voi enää tulkita.. Ei mul kyl ikinä tuommosta ees oo tullu vaik oon käyny (nolo) dyykkailemassa roskiksia.. No, jos ei menkkoja kuulu ni tehdään sit uudestaan. En VIELÄ menetä toivoa, onhan noi kaksi aiempaa raskauttakin ollut niin että hedelmöitys on tapahtunut oletettua myöhemmin, esikoisesta oli menkat viikon myöhässä -> testi nega. Sitten kuukauden päästä tajusin tehdä uuden testin ja se olikin plussa. Toisesta sit luulin tekeväni testin 5+0 mut sit ultrassa paljastu et oliki ollut vasta 4+0, tuli ensin "menkat" ja viikko sen jälkeen plussasin.
 

Yhteistyössä