Kolmatta kaipaavien tammikuu 2011

mymosa
HAH!! vaivaiset -0,1kg :LOL:

Mähän sanoin, että se on viivanpaikka.. Aivan eri testi tänään päiväpissasta ihan täysi nega. Joten voitte lopettaa jännittämästä mun puolesta turhaan :|
 
Heipat kaikille :wave:

täällä taustalla oon lueskellut teidän juttuja ja kuumeillut, välillä enemmän ja välillä vähemmän. Nyt kuitenkin kuumeilu on vaihtunut tjottailuksi, joten rohkenin liittymään seuraan.

Ja tuohon painonpudotukseen mukaan lähtisin myös, sellainen -10kg olisi tavoitteena ja tuo vähähiilarinen toiminut mulla hyvin. Sen avulla oon pudottanut useita kiloja :)
 
Tervetuloa mukaan Tähti77! Lisäisin sinut mielelläni tuonne meidän ensimmäisen sivun listaan. Sinne tulisi seuraavat tiedot: nyt meneillään oleva kiertopäivä, kierron normaali pituus, lasten syntymävuodet ja sukupuolet.
 
Iltaa vaan kaikille!
Ilmottaudun joukkoon somaan. Tosin, mies ei todellakaan ole samaa mieltä vauvanhankinnasta...tai ei ole suoraan sanonut että lasta ei halua. Meillä on kaksi ihanaa tyttöä: 01/08 ja 10/09. Itellä on aivan järjetön vauvakuume!! Eli kolmatta kuumeillaan, toivottavasti mieskin pian sen kuumeen saisi! Töihin on patistamassa, oon siis tämän vuoden vielä lasten kanssa kotona. Ehkäsynä on kumi. Oviksen tiedän joka kierrossa erittäin hyvin, on aika turhauttavaa kun aina on se kumi välissä :'( Pitäkää peukkuja, että ens kierrossa meilläkin alettas yrittämään! Tämän kierron ovis nimittäin meni jo....!!! :attn:
Onnea kaikille jo plussanneille, vitsit se on niin ihanaa saada ne kaksi viivaa näkyviin!!! :heart:
 
Barbamama nyt kp 22/30-34 ja lapsukaiset 9v ja 6v.

Eilen oli ihmeellistä kipua alamasussa ja pissatti usein, toivottavasti mitään tulehdusta..onneksi tänään ainakin toistaiseksi helpompi olla.
Molemmat lapset saaneet alkunsa todella nopeasti, saas nähdä miten tämän kolmosen kanssa :heart:

Laihtarista: paino lähtenyt joulun jäljiltä taas onneksi laskemaan, johan sitä turvotusta reilusti kertyikin. Kunhan vaan muistaa taas juoda vettä, se niin helposti unohtuu päivän aikana ja sitten illalla janottaa ja juo niin yön saa ravata vessassa :headwall:
 
moikka tääl siis kp 24/ 20-40 :)

on: kp 17-21 oli jotain ihme beigeä / vaaleanpunaista tuhrutusta ja toiveissa tietty on että tuo ois ollu sitä kiinnittymisvuotoa jota esiintyy kai noin 2 lla kymmenestä :D tai jotain...
noh yhtä kärsimätön ku aina oon niin tein eilen illal ja tänään clearbluen testit : eilen täysi nega tänään ilmestyi plussan pystyviiva, selkeä mutta ihan ohut :/ se testihän sanoo että n.53 %näkyy neljäpäivää ennen menkkojen alkamista plussa, noin 70% kolmepäivää ennen jne... mutta mutta toivon että tää nyt on todella plussa mutta en millään kylllä usko:(
kauheita piinapäiviä odotella vahvistuuko vai haihtuuko viiva:/
 
nii ja tervettuloa uusille :)

painoa oon minäkin tiputellut tosin oon normaalipainon puolella juur ja juur mutta sellanen 5-9 kiloa ois painoon ennen lapsia ja puolentoista vuoden päähän kaavoiltuihin häihin mennessä haluisin ainakin tuon saada pois:) oon haaveillut että tässä ennen raskautumista osan tiputtaisin ja sitten jatkaisin raskaana liikuntaa ja terveellisiä elämäntapoja jottei paino pääsisi ihan kauheasti ryöpähtämään.. ja sitten toivotun raskauden jällkeen tiputtaisin ne jäjellä olevat kilot! mutta tää on vaan haaveilua:D kun nyt tulis raskaaksikin:)
 
Noniin, nyt on hetki aikaa istahtaa koneelle ja kunnolla lueskelemaan kirjoitukset..

mymosalle pahoittelut negasta :hug:

herttaliisa: mäkin sain aikani kuumeilla yksin, mutta niin se miehen mieli muuttui, kun annoin tarpeeksi aikaa ja juttelimme asiasta ajoittain.

KaramelliApina: Mä olen myös paininut samojen ajatusten kanssa, miten se oma jaksaminen. Täytyy vaan uskaltaa taas luottaa siihen, että jotenkin sitä vaan jaksaa.

Mädchen: sulla lupaavia oireita jo!!

Sportylle lämpimät onnittelut :heart:

ON: eiliset tulehdusoireet onneksi katosivat, silti jotenkin outo olo. Painontunnetta alavatsalla..ja toiveet heti toosi korkealla, vaikka yk1 vasta menossa :ashamed: ja vaikka viime kierrossa oli samoja oireita ja täti tuli niin siltikin sitä toivoo niin..:heart:
 
Hei kaikille!

Jonkin verran olen palstaa lukenut ja päätin liittyä mukaan. Kaksi lasta ennestään, tyttöjä (08 ja 09 syntyneet). Nyt on itselle kauhea vauvakuume iskenyt mutta mies ei ole vielä oikeen innostunut joten toivotaan että mieli muuttuis jossain vaiheessa hänelläkin. Onnea plussainneille!
 
Tännehän on paljon tullut uusia! Teretulemast minunkin puolesta!

Täällä on nyt kaks päivää mussutettu go fat go haasteen mukaisia pöperöitä, jännittää, et lähteekö painotippuun. Jotain pitää jännittää, ku sitä olennaista ei pääse vielä jännitteleen. Nyt vähän juilii taas vasemmalta puolelta muniksien tietämiltä.. Oisko ovis tulossa tai sit oon repässy jotain ku salilla kävin huhkimassa.

Edlleen tätä tylsää jallitusta ja "parempien" aikojen odottelua...

Missä ne meijän porukan plussat oikein luuraa?? Huhuu!!!
 
KHJ
:wave: Hellurei kaikille! ja Tervetuloa uudet kuumeilijat!!

Mymosalle :hug: negan johdosta!!

Täälläpä sitä mennään...en tiedä missä. Kaavinnan jälkeen edelleen tuhruilee...Meillä sit jouduttiin lyömään vauva asiat jäihin muutamaksi toviksi,kun ultrassa löydettiin mahdollinen munasarjakasvain!!! Uudet tutkimukset alkaavat tässä hormooni myrskyn laannuttua jotta saavat tutkittua. Pää on ihan sekaisin ja välillä tuntuu et aivoverisuoni katkee kun niin ahistaa kaikki!!!!

Joten jään taustalle ja käyn lukemassa teidän juttuja jännitän yhä teidän kanssa ja pidän peukkuja kaikille,mutta kirjoittele tuskin en,ennen kuin jotain tietoo tulee suuntaan jos toiseen omalla kohdalla!

Kiitos kaikille teille kun tuitte, kannustitte ja jännititte kanssani!!! Tsemppiä murut :heart:
 
tervetuloa uuusille!!
KHJ: tsemppiä tutkimuksiin ja toivotaan ettei kasvain ole pahalaaatuinen ja saavat sen pois. lieneekö raskaus kumminkin mahdollinen viel joskus? :hug:

No mulla ne oireet sit loppu ei enää mitään. mitä lie kuvittelua ollu sit. no joo viikonloppuna pitänee silti testailla jotta saa itselle mielenrauhan jos ei menkat ala.

Mie en taida pystyy olee teidän kaa painonpudottaja kun ei oo vaakaa, terveysaseman vaaka oli menny rikki ja kotona ei oo... Noh oon minä lenkkeilly ja yrittäny makeen syömistä välttää. en tiiä siis yhtään mikä lie tilanne. onko pudonnu tai tullu lisää.
 
niin piinaa niin piinaa.... ei pitäis ees kuvitella että voi olla raskaana.....

toi kp 17-20 tuhruilu loppu ku seinää ja nyt ei oo enää ollu mitää et sen puolee voiskin olla kiinnittymisvuotoa...mut katsotaan...

khj jaksamisia!
 
KHJ: Hyvää jatkoa ja toivottavasti mahdollinen kasvain on hyvälaatuinen! Tsemppiä!! :hug:

Täällä on edelleen jännät paikat :D Ei näy menkkoja ja huonovointisuutta hiukan ilmassa... Lisäksi silmien väliin on noussut karmea paise :headwall: No joo, ei se niin kamala ole, mutta siinä se on. Muutenkin alkaa naama kukkimaan... Välillä "viiltelee" rintoja ja välillä ei mitään. Viikonloppuna kyllä testaan :D

Mä muuten laskin aikani kuluksi yk:t ja niitä tuli kaikkineen 15, jos vaikka Barbamama muuttais ne tuonne listaan :)
 
Viimeksi muokattu:
KHJ: Voi ei! :| Ymmärrän, että olet varmasti huolesta sekaisin. Kovasti jaksamista ja voimia tulevaan. :hug: Kuten muutkin ovat todenneet, toivottavasti se on jotain muuta harmitonta tai ainakin sitten hyvänlaatuinen kasvain. Toivottavasti kaikki kääntyy hyväksi ja pääset jatkamaan yritystä. Ehkä jopa paremmilla mahdollisuuksilla jatkossa, kun mahdollinen kasvain on saatu hoidettua. Kerrothan kuulumisia, kun saat lisää tietoa. Olet ollut pitkään porukassa mukana ja meille monelle tärkeä kanssasisko tällä yrityksen tiellä. Olet ajatuksissamme :hug:

herttaliisa ja _Maria: Tervetuloa mukaan jutusteluun! Toivottavasti ne miehetkin innostuvat, jotta pääsette mukaan yritykseen.

Tähti77: Lisäsin sinut kp listalle ja painonpudotushaasteeseen. Kysyin hassusti nuo lasten iät. Sorry! Tarkoitin siis syntymävuosia enkä ikää. Ollaan merkitty tuonne listalle tosiaan syntymävuodet ja sukupuolet (punainen=tyttö ja sininen=poika).

äiti88: En ole itse tuolla cb plussatestillä testannut, mutta olen täältä lukenut siitä paljon huonoja kokemuksia. Se tekee ilmeisesti aika useinkin sellaisen ohuen pystyviivan ilman syytä. Toivottavasti sinulla viiva vahvistuu ihan kunnon viivaksi vielä! bd

kaneli: Vaakaostoksille sitten vaan ;) On se ihan hyvä olla olemassa, kun välillä tarvitsee käyttää lapsiakin siinä esim. särkylääkeannoksia miettiessä ym.

Mädchen: TESTAA JO!!!! En kestä odottaa enää :D Eikö sulla ollut tiistaina se takarajapäivä mihin asti meinasit odottaa? Kyllä sieltä vahva plussa tulee =)

muoks. Päivitin listan jo huomiselle. Mies taitaa olla vähän mustis tälle läppärille, niin koitan viettää iltaa hänen kanssaan ilman näitä häiritseviä tekijöitä. Käyn kyllä jossain välissä kurkkimassa onko Mädchen jo plussannut ;)
 
Viimeksi muokattu:
KHJ: toivottavasti kaikki selviää ja pian :hug:

Miut voi pudottaa pois painonpudottajista on niin paljon kaikkea etten halua enää yhtään uusia paineita mistän kun nää pettymykset käy niin voimille... oon käyny silloin tällöin lukemassa mutta täällä nieleskellään edellistä pettymystä vielä ni en oo jaksan antaa itselleni lupaa innostua uudesta mahdollisuudesta... palailen myöhemmin ja luen kaikkien tarinat oikein ajatuksella ja ajan kanssa läpi =)
 
terveys asemalle on hommattu kaks vaakaa, no toinen molemmat näyttää nyt sit eri lukemia. 1. 82.3kg 2. 77.5 KgKumpaa uskoa vai ottaakko keskiarvo... 5-7kg tavoite saada pois... kayn nyt siel joka maanantai. Kaalikeittoo tein on ainaki vähäkalorinen vaihtoehto. ja sit on lenkkeilty...
 
KHJ: Voimia sinulle :hug:

Barbamama: Ihan selvästi olit laittanut, taisin lukea liian kiireellä :LOL: Mulla tyttö -01 ja poika -04.

koiksa: Miltä haaste on tuntunut? Onko niiden ruokien punnitsemisesta ja tarkkailusta vaivaa kauheasti vai onko siinä helpot määrät ja aineet? Mä käytän apuna kalorilaskuria, sieltä olen tarkistellu välillä päivän syömisten hillareita.
 
Tervetuloa uudet kuumeilijat :flower:

Niin, tiistaina oli viimeinen päivä menkkojen alkaa ns. normaalirajoissa. Tänään ovat jo myöhässä ;) Viikonloppuun menee testaus väkisinkin, en mene kaupunkiin ennen perjantaita. Jotenkin on semmoinen olo ettei tarvisi edes testata, mutta niin mulla oli aiemminkin ja silloin täti tuli myöhässä paikalle valtoimenaan, liekö ollut varhainen km silloin. Pitäkää peukkuja, palaan viim. viikonloppuna linjoille.
 

Yhteistyössä