*Kolmatta kaipaavien ELOKUU*

Täällä ihmetellään luomukiertoja, miten elimistö on niin erilainen ilman hormonaalista ehkäisyä. Toki osaan kuvitella jo, että jospa vaikka ois raskaana...rinnat ovat aavistuksen arat ja naamaan pukkaa näppyjä, kuten mulla on yleistä juuri ennen menkkoja. Kuitenkin sain kahtena päivänä vahvan viivan ovistestiin (pe ja la (kp 17 ja 18) muistaakseni?), se ei kuitenkaan ollut yhtä vahva kuin kontrolliviiva kumpanakaan päivänä. Sit testit loppuivat, eilen ja tänään en enää oo testannut. Ja mullahan nuo testit näyttivät haaleaa viirua kp 10 alkaen, jolloin aloin testailla. Olisi ehkä pitänyt malttaa jättää testailut vähän myöhemmälle, kun mulla on pitkät kierrot kuitenkin. Kahdeksana päivänä siis testailin, ja aina testissä oli kaksi viivaa näkyvissä, kp 10-18. Toisaalta harmittaa, etten tullut ajoissa ostaneeksi lisää testejä, että olisin voinut tarkistaa, tuliko varsinainen plussakin sitten vai ei.

Miima81 kp6 ja kp21 ollaan täällä sekstattu...siis hävettää ihan:ashamed:

mut joo mulla nyt siis on kp25..ja toivon et menkat alkaisi tuossa vkl.aikana niinkun kuuluisi,koska eikös se tarkoita sitä et jos ovuloi niin menkat tulee n.2vk kuluessa?

kun mulla on normaalisti tosi epäsäännölliset

Heissan kaikille! Uutena ilmoittautuisin! :wave: Täällä vihdoin ja viimein päästy tuumasta toimeen, vuoden verran odoteltu välillä ihan malttamattomana.. nyt voi vihdoin sanoa että menossa kp 2/28.. jippii! Edellisissä yrityksissä/raskauksissa ei ole juuri tullut muutaku satunnaisesti taustailtua joillakin palstoilla.. Nyt tahdon kokea tämänkin!!! :D

:attn:NIMENHUUTO!:attn:

Äkkiseltään katsoin että seuraavista taustailijoista ei ole elokuun aikana kuulunut mitään. Oletteko vielä mukana?

Adalemina
InkeriIisakki
Tintteli-tyy
mami_86
Äitikissa
Empun odottaja

:wave:Ilmoitelkaahan jotain itsestänne...:wave:

Viimeksi muokattu:
Jenhy:Tevetuloa!

Täällä menossa DPO 4, ja oireiden kuvittelu pääsemässä jo hyvään vauhtiin. Tänään tuntunut erikoisia nipistelyjä alavatsassa. Ymmärtääkseni mahdolliset kiinnittymiskivut yleensä tulevat noin viikon kuluttua ovulaatiosta. (Heittoa korkeintaan pari päivää suuntaan tai toiseen.) Joten niistä ei edes voisi olla kyse. No, eipä tässä auta kuin odotella mitä tulevat päivät tuovat tullessaan. Parin viikon päästä ollaan varmasti jo viisaampia.

mymosa
Liljan kukka, kiinnittyminenhän tapahtuu 5-8vrk hedelmöittymisen jälkeen, joten jospa enteilis sitä.. peukkuja :)
Ei olis enää kauaa, kun vois testailla.. (jos on yhtä malttamaton kuin esim mä)..:LOL:

Vuoto ohi ja nyt nokka kohti uutta kiertoa. Tosin tossa laskeskelin niin tod.näk. ovis on viikolla jolloin mies on poissa kotoa:( Toivoa sopii että saatais talletus tehtyä ennen ovista ja tärppäis.. Vaikka tässä nyt mennäänkin tjot menetelmällä niin mulla on ihan hirvittävä vauvakuume.

Äidin onni:Anteeksi, selasin tosiaan aika hätäisesti. :ashamed:

Maijamehi:Voi harmi! Itsekin jännäilen tavallista enemmän tämän kierron lopputulosta myös sen takia, että mies on luultavasti lähdössä lokakuussa yli viikoksi reissuun. Saattaisi siis tarkoittaa sitä että olisi poissa juuri silloin kun ei pitäisi. Vielä en toki haluaisi niin pitkälle ajatella. Tässä kierrossa toiveet taas selvästi korkeammalla, kun vihdoin bongasin ensimmäisen oviksen.

Mymosa:Yritän malttaa mieleni ja testailla vasta kun on DPO 12. Löysin kylppärin kaappeja siivotessani sieltä vielä toisenkin raskaustestin, jonka epäilin viime keväänä mystisesti hukanneeni. Kaapissa olevat testit tunnetusti alentavat kynnystä liian hätäiseen testailuun, joten katsotaan miten käy. =)

Täällä menossa kp21/n.32 (28-35) / yk1. Rinnat ovat edelleen arat ja tietysti toiveet korkealla... olevinaan jopa lievästi huono olo eilen. Mulla tämä on siis ensimmäinen luonnollinen kierto varmaan neljään vuoteen, joten en siis enää edes muista, miltä elimistö tuntuu ilman pillereitä. Nyt kuvittelen sitten kaikenmaailman oireita. Jos testi olisi kaapissa, varmaan testaisin :D Vaikka ei mitenkään näinä päivinä se voisi mitään näyttää. Olen kyllä äärimmäisen malttamaton nyt.

Toisaalta sitten taas, en tuntenut mitään ovulaationippailuja. Joten ehkä en edes ole ovuloinut tässä kuussa, vaikka testit näyttivätkin nousevaa lh-tasoa. Kun mulla on se pco, ei ovulaatiota kuitenkaan välttämättä tapahdu, ja kierto venyy ties kuinka pitkäksi.

Hommasin sitten varuiksi lisää ovistestejä. Haaleaa viivaa näyttää nyt. Ehkä lh-huippu on sitten ohitettu, kun kahtena peräkkäisenä testauskertana tuli se selvästi tummempi viiva viikonloppuna. Ehkä testaan vielä lähipäivinä, että näyttävätkö mulla ihan aina jotain haamuviivaa.

Aanna:Äkkiseltään arvelisin että kannattaa ehkä säästää ne loput ovistestit mahdolliseen seuraavaan kiertoon. Luulisi että se ovis+ olisi tässä vaiheessa kiertoa tullut jos on tullakseen. Muistan kyllä lukeneeni täältä sellaisiakin kokemuksia, että joillakin testit eivät ikinä anna kunnon plussaa vaikka ovulaatio tapahtuisikin, eli tuolloin se vahvin haamu olisi tulkittava plussaksi. Jotkut ovat myös samasta näytteestä tehneet digitestin, joka on antanut selvän plussan vaikka viivat tikussa ovat olleet haaleampia. Tosin minullekin kävi aiemmassa (ovuloimattomassa) kierrossa juuri niin, että haamut vähän tummenivat, mutta kunnon plussaa ei tullut. Nämä testien tulkinnat ovat tosiaan kuin ruotsin kielioppi: on sääntö, poikkeus ja sitten vielä poikkeuksen poikkeus. Ota näistä sitten aina selvää... : /

Täällä on myös päästy hyvään vauhtiin raskausoireiden kuvittelussa. Viime yönä oli melkoisia vilunväristyksiä. (Järkiselityksenä mahdollinen asunnon sisälämpötilan laskeminen.) Ja pissalla on saanut yötä myöten ravata tavallista tiheämmin. (Siihenkin järkiselityksenä jännitys. Monesti mitä tahansa asiaa jännittäessä pissattaa tavallista tiuhemmin.) Todellisempia oireita siis odotellessa...

onnea mymosa! :heart:

tervetuloa uusille!

ON: herrantähen, tein tuossa testin. oviksesta nyt kohta 2 vkoa, ja mää muka näin haamun siinä testissä!!! en tiiä tekeekö mieli kepposet, vai onko se totta. pitänee ootella tässä muutamia päiviä ja testailla uuelleen... voi mahoton!

eipä tässä oikein muuta ny osaa es sanoa...

- Malania

no jestas sentään, en sitte malttanu olla tekemättä digitestiä (tyhmää tässä vaiheessa) mutta
sinnehhän napsahti että raskaana 1-2 :confused:

voi ko pysyis ny mukana! en tiiä miten päin sitä naamaa oikein nyt laittais... huhhuh!

Onnea malania!
Mulla on jossain vaiheessa päivitys menny väärin eli mulla on tänään kp 27.Kiitos! Oon jo kerinny pari testiä tehdä ku laskin ne päivät väärin:( Onko clearblue antanut jollekkin joskus viivan paikan? mä muka näin siinä sellasen eilen aamulla ja tein tänään uudelleen ni samallailla oli. Ei mitään vahvistumista edes haamuksi! saattaa olla että kuvittelen mut ku mä näin...:)

LepikonHeta
Huomenta! Täällä haamuiltiin tänä aamuna. Kp26/27-30 joten vaikea vielä luottaa enemmän tuohon tulokseen. Tosin sain ti-iltana haamun ja ke-aamuna myös (nämä haamut tulivat kyllä aika lailla tulkittavan ajan jälkeen). Nyt sitten tuli hieman selvempi haamu (viivassa punaista väriä) Pregcheckin liuskalla ja ihan oikeassa ajassa. Aiemmin noilla testannut kahdessa kierrossa ja antanut aina täysin puhtaan negan eikä edes viivan paikkaa tai roskishaamuja.

Oireet toivottavasti myös raskauteen viittaavaat. Odottelen tässä kuitenkin vielä sunnuntaille, silloin teen sitten Glearbluen digin jos tarvetta. Vielä niin varhaiset päivät ja hailakka tuo haamu

Heippa! Anteeksi eilinen sekoilu päivityksissä. Tajusin vasta tänään, että päivitin kyllä KP:t, mutta viikonpäivän päivitys unohtui... Toivottavasti lista näyttää nyt siltä miltä pitääkin. Ja saatiinhan se viideskin plussa vielä! Onnittelut Malania! Oliko se nyt yk 2 vai muistanko ihan väärin?

Kati82 lupasi ottaa syyskuun pinon huolekseen, joten siirtynemme sinne lähiaikoina. Toivottavasti tulisi syyskuulle vähintään yhtä monta plussaa. Hetalle peukkuja ja plussan vahvistumista!

Täällä DPO 6 ja samaa oireiden odottelua. Nämä piinapäivät kuluvat tosiaan hitaasti...

Kiitokset kaikille!

Liljan Kukka mä en tiiä mikä yk tää on, ku mulla on ollu vaan ne viimeset pillerimenkat sillon kesäkuussa! Eli en oo menkkaillu ollenkaan pillereiden lopettamisen jälkeen. Siks tää tuntuuki niin uskomattomalta, et lussaa näyttää!!!!

En kyllä tohi mitenkään tuuletella vielä, ku näyttää nii tosi tosi alussa olevan. Mut toiveet on kovat!

ai niin, mä muuten ehin vielä elokuun plussaajien puolelle!!! :LOL:

Malania,onnea kovasti!!!!

täällä ei tuntemuksia mitään..tiedän kyllä etten voi olla raskaana,tai jos olisin niin pyhästä hengestä:D

mä entiedä,mutkun mulla on vaan niiiin kova vauvakuume,mut miehellä ilmeisesti ei:( mut mä roikun täällä nyt kuiteskin..vielä seuraavan kierron ainaskin,sitkun ne menkat vain alkaa..

Mut mieti et mulla ei ne menkat alkanu pillereiden lopettamisen jälkeen ollenkaan ja lussaa silti näytti sekä ovis- että raskaustesti. et äläpä luovuta PieniTytönTylleröinen :)

mää en sinne odotus-pinoon es uskalla vielä kurkistaa.. ehkä sit joulukuussa ;)

Yhteistyössä