*** KOLMATTA KAIPAAVAT ELOKUUSSA PART 2 ***

En tiedä onko tästä uudesta aloituksesta hyötyä, mutta kokeillaan ja tulipa päivitettyä taas listaa. Tein sen todella häthätää joten virheitä voi olla ja kannattaa siis taas kerran :ashamed: tarkastaa omalta kohdalta paikkansapitävyys...


).( Paroni kaarsi toisaalle kiusaamaan joten taas voi peitto heilua :D
 
Hmm, aamun jälkeen ei paperiin ole tullut värin häivääkään (vaikka aina muistan tarkkaan syynätä :LOL: ). Huomenna tullee testit, miten tässä nyt pitäisi itsensä järjissä siihen asti?! Kävin jo epätoivoisena kääntämässä vessan kaapin ylösalaisin jos sieltä olisi joku vanha testi löytynyt.. mutta ei.
 
mymosa
Mä kannatan tuota, että vain yksi päivittää. Mä päivitin sen tänään aamulla ja jos ei tiiä yhtään mikä teksti ja linkitys kuuluu mihinkin niin menee helposti sekaisin. Ja ei ole kymmeniä listoja päivitettynä.

Pyyter-2 oli tänään kp1 ja yk2, sen muistan tuolta jumiutuneelta sivulta.
 
Joo, se siitä sitten :'(. Niiku jo tuolle sivulle kirjotin mikä ei toimi, ni tänä aamuna varhain tuli täti kylään :(, et ilmankos ne testit näytti negaa.

Masentaa :'(, mut yritän ajatella positiivisesti, et tarvittiinhan ne yhet normaalit kuukautiset keskenmenon jälkeen enne ku tärppää, joten nyt tässä kierrossa vaan enempi yritystä kehiin :D.

Eli miulla on siis kp1 ja 2yk. Aattelin kokeilla sitä ovulaation tikuttamista tässä kierrossa =). :attn: Kertokaahan muut millo ootte alkanu tikuttaa ovista, missä vaiheessa kiertoa?!

Plussatuulia muille kuumeilijoille :flower:
 
mymosa
Mä tikuttelen siinä kp9-10 alkaen.. Viime ovis+ tuli jo kp 13.

Tänään on koskenut alamahaan, tullut sellasia kouristuksen omasia tuntemuksia ja lievää vihlontaa. Luulenpa, että menkat rytisee pian vaikka mahapipi ei oo aikoihin kuulunut menkkaoireisiin. Jos terokierto paikkaansa pitäis niin huomenna ois kp1.. sais olla olematta.
 
mymosa
Ja jos ei ole ennen ovistikutellut niin kannattaa testailla useammin päivässä niin oppii tietää milloin kannattaa testailla. Toiset testit kun neuvoo testaamaan aamulla ja toiset päivä-ilta, niin mulla ainakin kaikki ovisplussat on tullut päivällä, vaikka oiskin kehoitettu tekee aamulla. Joten en tästä lähin tikuttele enää aamulla vaan tuossa 12 jälkeen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
huoh,juu nää sivut tökkii vielä ja pahasti...mikä lie tullut :eek:
mun piti tänään ostaa ne ovis tikut mutta jäikin sit sinne apteekin hyllylle,makso 5kpl 17?,niin en raaskinut ostaa.
mut tosiaan tänään koitan taas tuota miestä lemmiskellä :p
Tilaa netistä, mun persuus ei ainakaan kestä niitä apoteekistä ostella :D
 
Uusi lista näyttää hyvältä ja kannattaisin tuota, että vaan tuota päiviteltäisiin eikä kuormitettaisi pinoa jatkuvasti listalla.

Pahoittelut alkukiertolaisille! :hug:

Koitan miettiä muita asioita, mutta on tää ensimmäinen kierto vaan niin jännää. Huomaan jatkuvasti miettiväni mitä mun kehossa saattaa just nyt tapahtua. :snotty: Ajatus harhailee töissäkin, koitan kuunnella jotain kahvipöytäkeskusteluja ja samalla huomaan haaveilevani itsekseni ihan jostain muusta. :LOL: Onneksi töissä on aika kiireistä tämä ja ensiviikko, ehkä se pitää ajatuksia vähän kurissa.

Eipä tänne muuta sitten, odottelua, odottelua...
 
mymosa
tuolla 17e saa netistä jo miljoona liuskaa :LOL: Ja tulevat yleensä 2päivän sisään, riippuen mihin aikaan tilannut.

Ei mullakaan kestäis lompakko noita hintoja.. nyt onkin tosin vielä 1-2kierron satsi oottamassa ja tosiaan 11kpl raskaustestejä tulossa.. eiköhän niillä taas hetki mennä.
 
Mammaksilta tuli viestiä, että tilaamani testit ovat loppuneet. Teinpä sitten niin että ajelin tässä iltasella apteekkiin. Ostin 2 apteekin omaa testiä ja tein toisen tovi sitten. Tuloksena tyylipuhdas nega. Ei siis haamua, roskishaamua eikä edes viivanpaikkaa :( .
 
ahaa, uusi ketju ja jumittavia sivuja... no löysinpäs taas tänne :kieh:

Tuo on hyvä idea, että vain yksi lista ja yksi päivittäjä, toivottavasti ei oo sulle Miuski liikaa vaivaa... mä en ainakaan kerkiäis päivitteleen, kun oon koneellakin ihan miten sattuu :LOL:

Halaukset kaikille tädin vierailun kokeneille :hug:

Tänne nyt ei uutta kuulu, vähän kipeä olo, siis flunssainen, ja tietysti just kun pitäs ahkerasti jaksaa heiluttaa peittoa ovista aatellen...
 
mymosa
Meidän yläkertaan on tullut vauva, ihanaa :heart: vaikka onkin vissiin mahavaivainen, kun itkee tosi paljon varsinkin iltaisin, niin musta on jotenkin niin ihana kuunnella sitä.
Äskenkin taas uppouduin haaveisiini.. vauvahaaveisiin :LOL:
 
Minut saapi tiputtaa sinne pohjasakkaan :LOL: Menkat siis saapuivat. Olen oikeastaan vain helpottunut ettei kierto enempää venynyt, koska olin varma etten raskaana ole. Säästyypähän nuo testit myöhempään. Jospa se nyt alkais normikierto! Ja nyt on tämä vahva tunne, että tämä on SE kierto ;)
 
En tiedä onko tapana näin "änkeä" näihin vanhoihin ketjuihin mukaan vai miten..? En oo ikuna missään keskusteluissa aiemmin ollut vakkarina, mutta nyt näyttää siltä että kaipaisin vertaistukea.
Eli jos kuitenkin mukaan joukkoonne iloiseen vielä pääsen niin tiedoiksi kerrottakoon että kotoota löytyy ennestään kaksi lapsukaista; poika -05 ja tyttö -06. Kolmannen yritys aloitettu toukokuussa, mutta vieläkään ei kuulu... :ashamed:
Menkat alkoi eilen ja ovistikut on tilattu ekaa kertaa ikinä tähän taloon. Ekat kaksi tuli melko pikaisesti, ellei jopa heti (kuten heidän ikäerosta huomaakin :LOL: )

 
http://hellituotteet.shop.wosbee.com

Tämä yrittäjä on hyvä ja rakas ystäväni. Hänen vaippansa vaipattivat poikani sekä harkkahousut toivat tukensa kuivaksiopettelun aikana. Keittiössä meillä roikkuu aina näpsällä ja kohta verkkokauppaankin tulevat kestokassit ovat olleet meillä ahkerassa testikäytössä sekä vanhemmillani ennen kuin ne pääsevät myyntiin. Kannattaa katsoa ihan ajalla :heart:

Ja nassukirjassa faniksi pääsee:

Helli-tuotteet | Facebook

Ja laitan tänne alle vielä muutaman muunkin linkkivinkin....

Wilmis ja Wilmis on myös nassukirjassa!
Wilmis | Facebook


Bellapuu ja Bellapuukin on siellä....
Bellapuu | Facebook

Haituva - Etusivu ja haituvallakin on fanisivunsa nassukirjassa....
Haituva | Facebook



:attn:
Ja laittakaa kaikki teitin suosikkipaikkoja vinkaten! Erityisen kiinnostunut olisin lastenvaatepuolesta ;)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä