moikka taas,sori kun kun taas kesti... luulin että käyn kyllä joka pvä täällä mutta nyt kun on joku kenen kanssa kirjoitella huomaa että en sentään päivittäin poikkeakkaan =) nyt on sit meilläkin viim. pilleri otettu...
me asuttiin kanssa luhtitalossa ennen kuin löydettiin talo.
mies sai vakipaikan niin alettiin etsiä ja puoli vuotta suunilleen käytiin aina esittelyissä jos oli joku mieluinen ja tää sitten löytyi ja molemmat kiinnyttiin tähän heti. ei mullakaan vaki töitä ole mutta ihan hyvin silti pärjätään vaikka oon kotona vielä lasten kanssa. tää on tällänen 1910 rakennettu 2 kerroksinen mihin on tehty "joskus" remontti mutta siis ihan täys remonttia tehdään koko ajan sitä myötä kun keretään! on sekin kieltämättä raskasta kun on 2 pientä ja koko ajan yritetään remontoida! mutta ei parane valittaa,ite kuitenkin tää haluttiin.
niin teillä oli se koira. meillä ei tosiaan vielä ole muuta kuin 3 hiirtä(siis ihan kaupasta,ei mistään vintiltä

. ne on ihania kun on ne kesyttänyt niin ne menee tuolla olkapäällä ja mä katon aina telkkua sillai että pidän kylpytakin taskussa niitä! meillä vanhempi tyttö tykkää niitä katsella ja pitää.
sillä oli muuten mennyt ihan kivasti siellä kerhossa, vähän se oli aamulla itkenyt siellä että äiti ei tule häntä enään hakeen mutta rauhoittunut sitten ja mennyt leikkiin muiden kanssa. ihan kiva jos viihtyis,tosin äsken sano mulle kun vein sen nukkuun että huomenna en sit mee äti sinne kerhoon .
miten sulla oikeesti riittää aika päivisin kun mulla on nyt jo koko ajan jotain(nytkin pitäis mennä saunaan,katsoa 45min mistä oon jo aika paljon myöhässä, pitää hiiriä ja kirjottaa tänne saatika että kävis tässä vielä töissä...päivät menee lasten kanssa, pyykkiä pestessä, ruokaa tehdessä jne) ja klo.22 pitäs mennä kuitenkin jo nukkuun että jaksaa aamulla herätä eikä noista mistää haluis tinkiä! oon monesti miettinyt että jos tässä töissä vielä kävis niin mitä sitä sitten ehtis =) tai kai sitä ehtis kun ois pakko. mutta kai mä meen nyt saunaan niin rupeaa toi lista purkaantuu edes jostain päästä. tosi kiva muuten kun kirjoitellaan. ootko sä löytänyt täältä ketään kenen kanssa te näätte tai jotain? kirjoittele
minä
ps.toivotaan että nyt rupeis tulee jo vihdoin pakkasia ja lunta niin ei olis koko ajan niin synkkää... päivätkin pitenis.