Moikat kaikille
Mä synnytin esikoiseni Koksissa viime tammikuussa ja paikka tosiaan tuli äärettömän tutuksi. Jouduin rv31 sisälle ennen aikaisten supistusten takia, sitten verisen vuodon takia useampaan otteeseen. Lopuksi meni sitten yli ja käynnistykseen. Ensi synnyttäjänä itse synnytys ja synnytyksessä mukana olleet kätilöt olivat ihania. Mutta ensimmäinen yö ja ei ollutkaan niin ihana (synnytyksen jälkee). Ei tullut neuvoja ja apuja, vaan itse piti repiä tietoa. Muutama hoitaja oli tosi "omituisia", mutta joukkoon mahtui "enkeleitäkin", jotka jaksoivat neuvoa, opastaa ja kuunnella. Eli kaikki riippuu siitä millainen henkilö osuu kohdalla. Samoin osastolla 8 osa henkilökunnasta tosi mukavaa ja muutama kummajainen!!!! Synnärin huoneet kamalan ahtaita ja pieniä, en ollut koskaan vieraillut niin ahtaissa tiloissa. Taas ultraamiset ja yölliset juoksut alakerrassa sujui aina mukavasti ja kyllä mulle Andre, vai mikä hänen nimi olikaan kertoi, että poika tulossa.Tosin tiesin sen rakenneultrasta asti, kun kätilöltä kysyttiin. Kai kaikki riippuu ihmiskemiasta ja sen hetkisestä omasta mielialasta jne....Ihan hyvii kokemuksia ja sinne taas syksyllä mennään....Niin ja mä täytän 29. v, kun tuossa tota ikää kyseltiin. Ja kaksosta odotan, raskaus ihan alussa rv6, vasta takana....Jännää....Vaikka muut varmasti kuulleessaan kauhistelevat kuinka kaikkien ongelmien kautta jaksan taas kantaa lapsen sisälläni...Oli nimittäin alussa, suolisolmu, sappivaivoja, ambulanssikyyti tuli tutuksi ja sängyssä pötköteltiin 4kk asti ja jouduin pois työstä jäämään.Ei siis mitään herkkua, mutta voittajana selvittiin ja palkintona ihana poika! Että näin.