Kokkolalaisten uusi tapaamiinen??

hennuli2-harmaana
Niin mää kans siitä tapaamisesta että missäs osotteessa se on ja mihin aikaan?? Eli tulossa ollaan.
Me täälä juuson kaa mahatautia podetaan, ei mitään pahaa, vähä maha löysällä. Gefilus kapseleita otettu ja juotu sitä mehua, jospa tämä tästä.
Vointi mulla itellä muuten hyvä, rv 35,ihana möhömaha!! ;)
Mut sit kohta nähään! Niin ja olikos se nyt niin että nämä ei vielä ollu nyyttärit vai tahotko saparo että jotain tuodaan??
 
Näillä näkymin en pääse tuonne 28. päivän tapaamiseen. Maanantai on isännän matkustuspv kun joko tulee tai lähtee etelään töihin. Mutta viettäkää mukavat rääppiäiset, jospa minä seuraavaan tapaamiseen pääsisin mukaan...
 
Siis kaikki jotka pääsee niin tervetuloa meille silloin 28 pvä. Olisko hyvä aika siinä klo 13 aikoihin niin kerkeen isännän syöttää kun tulee aina ruokatunnilla kotia syömään. Ei tarvi tuoda mitään, yritän leipoa tai ostaa herkkuja niin paljon että jää teillekkin jotain noilta synttärivierailta =) Ja me siis asutaan Isonkylän koulun lähellä, koulun jälkeen käännytätään heti Sillanpääntielle ja sitten heti vasemmalle Peltopolulle. Ja toiseks viimeinen talo vasemmalla puolella. Väriltään vihreä, kadun rumin talo ulkopäin :( mutta ehkä ens tai seuraavana kesänä asialle saatais tehtyä jotain. Kuinkas moni ois tulossa? Jos kaipaatte tarkempia ajoohjeita niin ilmoitelkaa.
 
SnowFairy
Mää on näillä näkymin ainakin tulossa- mikäli dementia ei iske! Eli muistuttakaa please!! :p Jos joku Kokkolasta tarttee kyytiä niin ilmoittakoon, voin hakea.

Meillä flunssa on podettu, ja 3 kk neuvola+piikki kestetty (äiti pelkäsi enemmän :p ). Kasvua oli tullu vähän hitaasti, täytyis varmaan yrittää tuota imetystä tehostaa hiukan... :/

Nyt tuutimaan... ;)
 
Mää ainakin kaipaan täältä Lohtajan suunnasta tulevalle PALJON tarkemmat ohjeet kun ensinnäkään ISOKYLÄ ei sano mulle halaistua sanaa.Eli laitatko yksärinä tai mailiini sronkanen@hotmail.com

Oikeasti kaksi vuotta Lohtajalla asunut mutta silti en osaa kuin minimamiin ja sittariin tai prismaan...että heikkoa on...niin ja halpahalliinkin taidan osata :LOL:
 
hennuli2-harmaana
juu mää tuun ja yritän saaha Biancan mukaan. Ja mää jopa osaan ku mulla on asunu paras kaveri isoskyläs. Mut tarkistan nyt kartasta vielä. PItäskö sun laittaa känny numero tänne tai yksityisesti saparo että jos sattuu matkalla ettei sit osaakkaan niin pääsis perille??
 
Huomenta! Laitan yksityiskohtaisemmat ajoohjeet kun saan rauhassa sen tehdä, joko iltasella tai sitten neitin päikkäreitten aikaan vaikka yviestinä ja pistän kännykkänumeron mukaan niin saa soitella jos eksyy =)

Nyt täytyy lähteä katsomaan mihin neiti hävis, liian hiljaista tuli. Palataan asiaan.
 
Iltaa vaan kaikille! =)
Meillä on isäntä pitäny koneen enemmän kun hyvin varattuna ettenpä oo päässy mitään raapustelemaan.
Niin että todella myöhästyneet hyvän ystävänpäivän toivotukset!!!! :flower: :flower: :flower: mutta sitäkin lämpimämmät! :p
Vähän mä oon ollu ihan innoissani tänään! Saatiin vihdoin ja viimein meijän neitille syöttötuoli! =) Hieman hä oli iteki innoissaan. Ei tullu syömisestä yhtään mitään ku yhtäkkiä näkikin keittiön ihan uusin silmin! :p
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.02.2005 klo 12:17 Saparo79 kirjoitti:
Hyvvee päivää tännekkin päin! Onks kaikki ollut eilen auringonpaisteessa =) kun ei yhtään viestiä eiliseltä. Mekin innostuttiin eilen isännän ja neidin kanssa niin että käytiin kahden tunnin lenkki ja nyt on jalat vähän vetelät. Tänäänkin hyvä ilma mutta taitaa jäädä tuohon pihalla olemiseen vain. Mutta hyvää sunnuntain jatkoja ja palaillaan taas.

Iicca: jos tapaamisia sovitaan Kokkolan ulkopuolelle ja mä olen tulossa niin kyydillä pääsee. Mulla ISO farmariauto niin varmaan mahdutaan. Jos sulla vaan on neidille turvaistuin =)
Istuin on! =) Hyvä tietää ettei sitten jää treffin vaan kyydin puutteen takia väliin. :p
 
Iltaa tänne taas. On pitänyt kiirettä viikonloppuna joten jäipäs ne ajoohjeetkin kirjoittamatta olikos se nyt perjantain kun lupailin, no parempi myöhään kuin ei milloinkaan =) Sartsukalle ja hennikselle lähettelin tuossa äsken tarkempaa ajoohjetta, tarviiks muut vai osaatteko perille jo :p

Olikos tästä porukasta jotku siellä ylivieskan tapaamisessa lauantaina? Mites siellä meni ja oliks paljon porukkaa?

Hanne: saitko paljon alusvaatteita kaupaksi =)

Iicca: uutuudenviehätystä kun vaan katsellaan maisemia syöttötuolista, meillä on jo hoksattu kuinka kätevästi siitä pääsee pöydälle ja silleen =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.02.2005 klo 23:42 Saparo79 kirjoitti:
Iltaa tänne taas. On pitänyt kiirettä viikonloppuna joten jäipäs ne ajoohjeetkin kirjoittamatta olikos se nyt perjantain kun lupailin, no parempi myöhään kuin ei milloinkaan =) Sartsukalle ja hennikselle lähettelin tuossa äsken tarkempaa ajoohjetta, tarviiks muut vai osaatteko perille jo :p

Olikos tästä porukasta jotku siellä ylivieskan tapaamisessa lauantaina? Mites siellä meni ja oliks paljon porukkaa?

Hanne: saitko paljon alusvaatteita kaupaksi =)

Iicca: uutuudenviehätystä kun vaan katsellaan maisemia syöttötuolista, meillä on jo hoksattu kuinka kätevästi siitä pääsee pöydälle ja silleen =)
Moikkelis vaan tällekin puolelle!

Esittelijä oli hyvin tyytyväinen illan saldoon ja minäki sain hyvät emännän alennukset, tilasinki kolmet liivit... ;)

Mua pikkasen harmittaa kun en pääse sinne tapaamiseen, muttei maha mittään. Ylivieskan tapaamisessa oli vaan kolme äityliä mukana, nämä innokkaimmat Pedrinaksessa syöjät. :whistle:

Mutta kirjotellaas taas, minä lähen antaan neitille maitoa!
:wave: :wave:
 
Me ainaki täälä sisällä kökötetään pakkasen takia.
Pari kakkua tos leivoin ku ei muuta tekemistä ollu ;) .Pyykkejä täytyy ruveta laittaan ja sit ruokaa. Illalla meen kaverin vauvaa kattoon, voi miten ihanaa... =)
 
hennis harmaana
Jep täällä enää 13 pakkasta kun aurinko paistaa. Käytiin tossa neitin kans vähä ulkona. =) Mutta mä lähen imuroimaan tonne yläkertaan joten palataan juttuun taas. =) B)
 
Huomenta. Tänään pakkanen siedettävissä lukemissa aamulla -10, vieläkö aurinko tulis esiin niin se on melkeistä pakko lähteä kävelylle =) Leivoin eilen suklaakakkua ja pitihän sitä vähän maistella ja hengissä edelleen ollaan. Joten uskallatte tekin sitten maistaa =) Nyt pitää lähteä lukeen neitille kirjaa =)
 
Meillä on netti jumissa ja kone sökönä!! :( Eli tänne anoppilan koneelle tulin vaan lukeen postit ja ilmottaan että yritän sitte maanantaina suunnistaa paikalle, jos mua ei näy niin eksyin sitte. ;)
Mut palataan!
 
Nyt on taas teho-osasto nähty... söpö tää uus nuori apulaislääkäri =) Jalat on niin kipeenä ettei tahtonut sohvalta ylös päästä :ashamed: Tullut vähän heikosti viime aikoina treenattua ja sitten tänään rytkäsin heti puolen toista tunnin kävelylenkki päivällä ja tunti futsaalin peluuta iltasella. Saa nähdä pääseekö aamulla sängystä ylös :p

Hennuli: laitoin sulle yviestinä kännynumeroni jos satut eksyyn. Toivottavasti käyt koneella ennen maanantaita =) Kaipaaks muut numeroo vai luotatteko ohjeisiini ja suuntavaistoonne =)

Pikku hiljaa pitäis kömpii tuonne sänkyyn \|O Neiti nukahti jo seitsemän jälkeen yöunille joten taitaa olla aamulla aikainen herätys ;)
 
Hyvä suomi, taas yksi mitali meille. Vähän liian myöhään vain alkoi suomalaisten nousu, loppuu kisat kesken =) Illalla jännätään jos mäkimiehet vielä tois lisää, peukut pystyyn.

Nyt täytyy lähtee leipomaan, ajattelin tiikerikakun väsätä :p Perinteinen joten luulis onnistuvan =)

Maanantaina sitten nähdään :wave:
 
Mie en taida päästä mihinkään tapaamiseen maanantaina kun Tapanin pitää mitä ilmeisemmin lähteä vanhuksia käyttämään Kannuksessa asioilla.Ja tiedä sitten tuleeko Ottokaan kuntoon kun reissukin jäi kesken kun se oksennustauti joka meillä oli viikko sitten tuli nyt sitten Ottoon.
 

Yhteistyössä