Kokkolalaisten uusi tapaamiinen??

No niin vieraat on saatu ulos tältä päivältä :kieh: ja jäi teillekkin vielä kakkua jäljelle =) että ei tarvi tyhjin masuin täältä lähteä =) Eipäs tuo meidän neiti vielä oikein ymmärtänyt juhlien päälle vaikka kivaa tietysti oli kun uusia leluja sai. Isompi lelukori täytyy laittaa ostoslistalle :p Mutta huomenna nähdään ja koittakaa löytää perille.

Pikaista paranemista teille jotka olette sairauskierteeseen joutuneet :wave:
 
hennis harmaana
voi hitsi mie en pääse nyt ite oon nuhassa :snotty: mutta pitäkää hauskaa ja tuun ens kerralla sitte. Voi että harmittaa kun ei pääse. :/ ei viitti kun oon niin :snotty: palataan juttuun taas. =) :wave:
 
Kahvit juotiin ja kakkua syötiin Hennulin ja SnowFairyn kanssa päivällä =) Virukset tais kaataa petiin aika usean :snotty:

Uutta tapaamista putkeen vain :p Missäs se olis? Oliks tarkoitus Kalajoella vai miten oli ja milloin? Me neidin kans tullaan jos vain ajankohta passaa. 20 päivä lähdetään viikoks Rukalle mutta ei muita suunnitelmia tällä hetkellä.

Nyt pitää lähteä koisiin, aikainen herätys aamulla tiedossa \|O
 
hennis
Joo niitä viruksia on liikkeellä jospa tämä kova pakkanen karkottas ne viimeinki. =) Niin joo Huomenta vaan tännekki. =) Aamukahvin tossa just laitoin tulelle. :p =) Mutta täällä mittari näyttää-24 mites muualla päin pakkasta? :) Palataan juttuloiseen taas niin joo voisko sitä tapaamista ens kerralla meille taikka Hannelle aatella? =)
 
Heipä hei!No olipa teillä sitten enempi herkkuja syötävänä!Joo ja niitä päiviä jotka ei aineskaa minulle käy on seuraavasti 21,22 ja 23sekä 28,29, ja 30.3 ja huhtikuun alusta 1,5.ja 8.4 ovat minulla ainakin syystä tai toisesta näillä näkymin poissa pelistä.
 
Meille sopis 14.3 ainakin näillä näkymin. 18.3 en osaa vielä sanoa kun lähdetään 20 päivä Rukalle ja edellisenä päivänä on jo sovittuja pakollisia menoja niin melkein tuo 18 päivä pitäis pyhittää pakkaamiselle. Tavaraakin pitää ottaa niin kauheesti mukaan kun viikoks mennään :p

Mutta katsellaan kun saadaan päivä päätettyä että ollaaks messissä :wave:
 
Me ollaan tulossa silloin 14.3 jos ei kummempaa ilmeenny, koskaan ei voi tietää =) varsinkin tämmöiseen viirus aikaan :snotty: Mutta hyvät ajoohjeet kyllä kaipaan jotta perille osaan, Kalajoella ei ole paljon tullut pyörittyä :p Ja jos joku kaipaa kyytiä niin kartanlukijan paikka on vapaa :p

Käytiin neitin kans tänään yks vee neuvolassa ja neiti oli kuin naantalin aurinko siellä =) Aikasemmin vierastanut ja huutanut kun täti on tullut edes lähelle. Kahdesti pistettiinkin niin neiti ei ollut moksiskaan ihaili vaan laastareitaan.

\|O täytyis varmaan lähtee isännän ja neitin viereen koisiin ennen kuin leukapielet halkeaa \|O \|O \|O

:wave: :wave: :wave: :wave: :wave:
 
Hennuli-harmailee
Oisko pitäny alottaa uus ketju tolle uudelle tapaamiselle niin neki jotka ei oo palstaillu vähään aikaan pääsis jyvälle!!! =) Itekki nettipimennosta toipuneena oon vähä pihalla millon ja missä seuraava!
 

Yhteistyössä