Kokemusta Nutrilett Quick Start:ista

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kristen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä sillä toki paino lähtee ja nopeasti, mutta tulee helpohkosti takaisinkin. Käy kyllä mielestäni hyvin juuri alkustarttina laihdutukseen. Isoimmat ongelmat mielestäni, että ovat todella pahan makuisia, siis "pastat" ym mitä siihen pakkaukseen kuuluu, olivat ainakin minulle huomattavasti vaikeampi saada alas kuin ne pussijuomat. Lisäksi on muistettava juoda todella paljon kuurin aikana, muuten tulee kova päänsärky! Söin itse välillä esim palan kurkkua tai yhden tomaatin lisäksi, ettei tulis niin ällö olo niistä pahoista tuotteista... :)
Tsemppiä laihdutukseen!!
 
Pirtelö ja vanukas on pahaa. Korvasin pirtelön nutrilett marjasmoothiella, joita saa ostettua erikseen ainakin prismasta. Vanukkaan korvasin activia jogurtilla, minkä söin noin 19 aikaan. Paino tippui viiden päivän aikana melkein 4kg. Kilo tullut takaisin, vaikka en ole kahteen kuukauteen pystynyt hirveästi liikkumaan.
 
Piti lisätä vielä, että sen kuurin aikana ei ihan hirveesti jaksa liikkua, kun saa energiaa aika vähän, mutta toki vähän kannattaa lisätä, sen mitä jaksaa....ja tuon kuurin jälkeen pitäisi tosiaan edelleen liikkua ja jättää herkkuja väliin, ettei paino tule takaisin.
 
Tomaattipasta maistuu samalle kuin kaupasta saatava eines tomaattipasta. Juustopastaa maustoin valkosipulijauheella jne. Tomaattiliemi ja kasvisliemi oli parasta. Itse en syönyt lisäksi muuta, eka päivänä oli pääkipeä ja ankea olo, mutta sen jälkeen hyvä olo. Kun muisti kaikki annokset ottaa sopivin aikavälein, ei ollut nälkä eikä huono olo.
 
Kiitos vinkeistä!!
Kyllä mä laihtunut olen tasasesti pikkuhiljaa, mutta kun ongelmana mulla on ov:n jälkeinen turvotus, ja sen takia ei painon pudotus näy missään, ja hidastuuhan se toki myöskin pariks viikoks. Aattelin kokeilla, josko tuolla sais edes jotain lukemia aikaan tän "lopputurvotuksenkin" aikana, ja sitten menkkojen alettua se pudotus näkyykin paremmin.
Toivotaan, että tästä on vähän pysyvempää hyötyä, kuin vain tällanen pikajojoilu :)
 
Mä olen ollut pari päivää nutrileteilla. Ekana päivänä nälkä ei yllättänyt kertaakaan vaikka en edes syönyt kaikkea mitä oli tarkoitus. Söin kyllä vähän porkkanaa ja pari palaa appelsiinia. Seuraavana päivänä iski nälkä. Oli pakko syödä pieni annos (oikeasti pieni annos) kasviskiusausta. Tänään yritän mennä ihan vaan pusseilla. Täytyy myöntää, että väsymys on kyllä yllättänyt. On ihan voimaton olo. Eilen mm. nukahdin sohvalle ysiltä :o Multa on lähtenyt nesteitä parissa päivässä pari kiloa :o mikä tosiaan yllätti
 
Mä oon kerran aloittanut elämäntaparemontin Nutrilett pirtelöillä.. vedin niitä 2 vko, ja paino putosi(nestettä kai lähinnä) 2vko 8kg.

Ja ah, sen pirtelön juomisen jälkeen kaikki kevyt ruoka/salaatit jne maistui taivaalliselta.
 
Mä olin 3 viikkoa niillä pirtelöillä ja sitä ennen vedin sen viiden päivän quick startin. Vain ihan ekoina päivinä oli nälkä, sitten siihen tottui, eikä ihan oikeasti edes tuntenut nälkää koko aikana. Mulle henk.koht. parasta noissa oli, että ei "tarvinut" ajatella ruokaa, veti vaan ne pirtelöt ja se siitä. Kuurin loputtua piti tietysti jatkaa kevyellä ruokavaliolla, sehän on selvä että ne kilot muuten tulee takaisin. Tuollaisen kuurin jälkeen myös tuntui aiempaa helpommalta pitää annoskoot pieninä, tuntui kuin ei olisi enää vatsalaukku vetänyt niin paljoa kuin ennen. Tosin jos ei asiaa myös tietoisesti toteuta, niin helppohan se on pian luisua takaisin sinne entisiin tapoihin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja dfg:
Mä oon kerran aloittanut elämäntaparemontin Nutrilett pirtelöillä.. vedin niitä 2 vko, ja paino putosi(nestettä kai lähinnä) 2vko 8kg.

Ja ah, sen pirtelön juomisen jälkeen kaikki kevyt ruoka/salaatit jne maistui taivaalliselta.

Aika mahtavasti!
Mulla ei varmaan mitenkään päin onnistuis noin pitkään, kun sukukin on sellasta, että joka paikassa on pakko syödä jotakin. Eikä ihan paria viikkoa voi ihmisä karttaa :D
toisekseen, kun töissä pitäis käydä, voi olla että puhti loppuis ennen kun tuo 2 vko:a on kulunut loppuun. Kateellisena silti ihailen tuota 8 kiloa! :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kristen:
Alkuperäinen kirjoittaja dfg:
Mä oon kerran aloittanut elämäntaparemontin Nutrilett pirtelöillä.. vedin niitä 2 vko, ja paino putosi(nestettä kai lähinnä) 2vko 8kg.

Ja ah, sen pirtelön juomisen jälkeen kaikki kevyt ruoka/salaatit jne maistui taivaalliselta.

Aika mahtavasti!
Mulla ei varmaan mitenkään päin onnistuis noin pitkään, kun sukukin on sellasta, että joka paikassa on pakko syödä jotakin. Eikä ihan paria viikkoa voi ihmisä karttaa :D
toisekseen, kun töissä pitäis käydä, voi olla että puhti loppuis ennen kun tuo 2 vko:a on kulunut loppuun. Kateellisena silti ihailen tuota 8 kiloa! :)

Itse olin sen kolmen viikon pirtelöillä elämisen aikana kyllä ihan normaalisti töissä, plus harrastin kevyttä liikuntaa ihan päivittäin. Hirveän raskasta liikuntaa ei välttämättä kannata, tai jos työ on fyysisesti hyvin raskasta, niin sitten ei ehkä onnistu...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kristen:
Mistä te ootte noita pirtelöitä sitten ostanut?

Niitä saa ihan marketeista, luontaistuotekaupoista tai netistä. Itse taisin ostaa Anttilasta ja Tarjoustalosta... Niitä makuja oli muistaakseni pirtelöissä suklaa, mansikka ja metsämarja, ja keitoissa kana ja joku muu... olen varmaan jotenkin kieroutunut, mutta musta ne suklaapirtelöt ja kanakeitto oli ihan hyviä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Itse olin sen kolmen viikon pirtelöillä elämisen aikana kyllä ihan normaalisti töissä, plus harrastin kevyttä liikuntaa ihan päivittäin. Hirveän raskasta liikuntaa ei välttämättä kannata, tai jos työ on fyysisesti hyvin raskasta, niin sitten ei ehkä onnistu...

Sepä se, kun mun työ on fyysisesti kohtalaisen raskasta (hoitoalalla, nostelua, siirtymistä yms.) Mutta hyvä tietää, ettei se välttämättä ihan kaikkea energiaa vie, noin niinkuin tulevaisuuden varalta :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kristen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Itse olin sen kolmen viikon pirtelöillä elämisen aikana kyllä ihan normaalisti töissä, plus harrastin kevyttä liikuntaa ihan päivittäin. Hirveän raskasta liikuntaa ei välttämättä kannata, tai jos työ on fyysisesti hyvin raskasta, niin sitten ei ehkä onnistu...

Sepä se, kun mun työ on fyysisesti kohtalaisen raskasta (hoitoalalla, nostelua, siirtymistä yms.) Mutta hyvä tietää, ettei se välttämättä ihan kaikkea energiaa vie, noin niinkuin tulevaisuuden varalta :)

Joo sitten ei tosiaan välttämättä kannata niin pitkään. Oma työni kun on vain toimistotyötä, niin ei tehnyt tiukkaa. Ihan parina ekana päivänä oli kyllä nälkä ja heikompi olo, mutta sen jälkeen energia palasi eikä nälkäkään vaivannut. =)
 
Eka päivä takana, muuten noudatan ihan orjallisesti mutta lisään päiväruokaan jotain lihaa pienen annoksen. Liikun kumminkin jopa puolitoista tuntia päivässä ja uskoakseni pieni proteiinilisä tekee ihan terää. Se, mikä mut on yllättänyt, on tuotteiden hyvä maku. Pasta oli hyvää, samoin tuo vaniljajälkkäri jonka jäädytin - oli aivan kuin suurta herkkuani jäätelöä. :) Jopa kissa piti sitä. :D Se patukka maistui tympeimmälle mutta aina ei voi voittaa.

Mä en ole mikään dieettien ystävä mutta olen vuosien saatossa oppinut syömään tyyliin kerran tai kaksi päivässä. Haluan tässä sivussa opetella taas syömään usein ja vähän, ei tule sitä järkyttävää nälkää johon tulee sitten mätettyä aivan liikaa..
 
Mulla eilinen päivä meni aika kivasti noilla pussikeitolla, pari patukkaa lisänä, työ on kohtuu raskasta (siivojan) niin en pärjännyt 5 annoksella vaan oli pakko ottaa yksi ylimääräinen. työpäivän aikana kun tulee helposti se 10 000 askelta + sitten työmatkat jotka kuljen kävellen.
Mulla ajatuksena saada taas vauhtia tähän laihdutukseen, liikunta hankalaa loukkaantuneen polven takia...
 
7 päivää vedin pelkästään noilla (3 viikkoako oli se maksimi) työni on erittäin raskasta, mutta hyvin jaksoin kumminkin. 7 kiloa putosi. tuosta jatkoin sitten noin 1200kcal ruokavaliolla, välillä korvasin aterioita niillä pakkauksesta jääneillä nutriletteilla tämän jälkeenkin. aloituspaino oli 65.
 
Viides päivä on käsillä. On ollut helppoa eikä nälkää ole tarvinnut kärsiä. Olen jaksanut hyvin parin tunnin metsälenkit. Tätä voisi ilmeisesti turvallisin mielin jatkaa toisen viisi vuorokautta? Olen ihan perusterve ihminen.
 
Niin siis siksi haluaisin jatkaa koska sille varsinaiselle syylle, painolle, ei ole jostain syystä tapahtunut yhtään mitään... vähän ihmettelen kyllä miksei.
 
Aloitin eilen nutrauksen. Olin yllättynyt, että noitahan voi ihan syödä. Pastat on ehdottomasti pahimpia(ei tahdo mennä alas), mutta vanukkaat ja shaket on aika hyviä ja patukatkin on kuin perus patukoita. Kasvisliemi oli ehdottomasti parempaa ku tomaattinen. tomaattiliemi oli aivan kuin suolaa ja kuuma vettä laittais yhteen. Nyt jännityksellä odotan, miten tämä laihdutus lähtee...
 
mä söin sellasen pikastartin viime viikolla. alkuun pari päivää pää särki ja heikotti, kolmas päivä oli jo parempi. en tykänny niist liemist ja pastoist, niitten tilalla söin vähän tomaattia ja kurkkua ja luumua välillä, et maha toimii. viiden päivän jälkeen pidin yhden ns. normaalin ruokapäivän, eli söin normaalia ruokaa, mut en suuria annoksia, koska tuli jo pienestä täyteen. sit jatkoin eilen taas pusseilla. viime maanantaina kun alotin tän, kävin vaa'alla ja viikon välein käyn, niin tänään aamulla oli sitte 4,6kg tippunu. Tästä on mukava jatkaa :)
 

Yhteistyössä