Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja dfg:Mä oon kerran aloittanut elämäntaparemontin Nutrilett pirtelöillä.. vedin niitä 2 vko, ja paino putosi(nestettä kai lähinnä) 2vko 8kg.
Ja ah, sen pirtelön juomisen jälkeen kaikki kevyt ruoka/salaatit jne maistui taivaalliselta.
Alkuperäinen kirjoittaja Kristen:Alkuperäinen kirjoittaja dfg:Mä oon kerran aloittanut elämäntaparemontin Nutrilett pirtelöillä.. vedin niitä 2 vko, ja paino putosi(nestettä kai lähinnä) 2vko 8kg.
Ja ah, sen pirtelön juomisen jälkeen kaikki kevyt ruoka/salaatit jne maistui taivaalliselta.
Aika mahtavasti!
Mulla ei varmaan mitenkään päin onnistuis noin pitkään, kun sukukin on sellasta, että joka paikassa on pakko syödä jotakin. Eikä ihan paria viikkoa voi ihmisä karttaa
toisekseen, kun töissä pitäis käydä, voi olla että puhti loppuis ennen kun tuo 2 vko:a on kulunut loppuun. Kateellisena silti ihailen tuota 8 kiloa!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kristen:Mistä te ootte noita pirtelöitä sitten ostanut?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Itse olin sen kolmen viikon pirtelöillä elämisen aikana kyllä ihan normaalisti töissä, plus harrastin kevyttä liikuntaa ihan päivittäin. Hirveän raskasta liikuntaa ei välttämättä kannata, tai jos työ on fyysisesti hyvin raskasta, niin sitten ei ehkä onnistu...
Alkuperäinen kirjoittaja Kristen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Itse olin sen kolmen viikon pirtelöillä elämisen aikana kyllä ihan normaalisti töissä, plus harrastin kevyttä liikuntaa ihan päivittäin. Hirveän raskasta liikuntaa ei välttämättä kannata, tai jos työ on fyysisesti hyvin raskasta, niin sitten ei ehkä onnistu...
Sepä se, kun mun työ on fyysisesti kohtalaisen raskasta (hoitoalalla, nostelua, siirtymistä yms.) Mutta hyvä tietää, ettei se välttämättä ihan kaikkea energiaa vie, noin niinkuin tulevaisuuden varalta![]()