Kokemusta Nutrilett Quick Start:ista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kristen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Haluaisin itse kokeilla tuota viiden päivän tehopakettia, ja nyt kun se on vielä alennuksessakin lähikaupassa. Ajattelin vain, että mahtaisikohan tuo toimia normaalipainoisella? Minulla ei ole kuin pari kiloa enää pudotettavana ihannepainooni, niin kiinnostaisi kokeilla tätä, jos tuloksia siis tulee?? Osaako kukaan vastata? Kiitos etukäteen mahdollisille vastaajille. :)

Mulla toimi hyvin. n.4.5 kg lähti tuon viidenpäivän aikana. Eivätkä tulleet takaisin.

kaapissa odottaisi taas annos. Mutta mulla tulee nyt se ongelma vastaan että mie en yksinkertaisesti pysty silloin kuntoilee. Ei vaan energiat riitä ja lenkin jälkeen ihan törkee nälkä. Jos tolla dietillä siis on.

Normaalin arjen jaksaa hyvin. Mutta lenkki on vain liikaa. Eli miun on melkein pakko valita, kuntoilu tai dietti.

Oottelen tässä ukon seuraavaa päivystysviikkoa kun en silloin pysty kovin pitkälle lenkille lähteä kun oltava lähellä kotia jos ukolle tulee pikalähtö. Jos silloin jättäisi suosiolla väliin ja söis dietin.

[QUOTE="xxx";22039972]Mulla toimi hyvin. n.4.5 kg lähti tuon viidenpäivän aikana. Eivätkä tulleet takaisin.

kaapissa odottaisi taas annos. Mutta mulla tulee nyt se ongelma vastaan että mie en yksinkertaisesti pysty silloin kuntoilee. Ei vaan energiat riitä ja lenkin jälkeen ihan törkee nälkä. Jos tolla dietillä siis on.

Normaalin arjen jaksaa hyvin. Mutta lenkki on vain liikaa. Eli miun on melkein pakko valita, kuntoilu tai dietti.

Oottelen tässä ukon seuraavaa päivystysviikkoa kun en silloin pysty kovin pitkälle lenkille lähteä kun oltava lähellä kotia jos ukolle tulee pikalähtö. Jos silloin jättäisi suosiolla väliin ja söis dietin.[/QUOTE]

Oletko siis ihan normaalipainon sisällä saanut nuo 4,5 kg painoa pudotettua? Aika huima tulos siinä tapauksessa. Eli varmasti on kokeilemisen arvoinen sitten. Huomenna kauppaan siis.

Moi, lueskelin tässä iltani ratoksi ( http://www.laihduta-helposti.net/nutrilett/ ) nutrista, mitä mieltä olette, voinko aloittaa kuurin jos painoindeksini ei kuitenkaan ole ihan mahottoman suuri? Jotain 28 nyt... Olisiko kokemuksia miten tehoaa ja miten jaksaa normiaskareita kun syö kuuria..hieman hirvittää aloitus mutta tilaan kuitenkin!

Tilasin kaksi 5 päivän pakkausta plus 5kpl tomaattikeittoa. Eli lähes kahden viikon dieetti ois lähitulevaisuudessa edessä.
Tämän viikon ajattelin syödä minimisti hiilareita, jotta lähtis turhat nesteet (ja hiilarinälkä) ennenkuin aloitan itse dieetin.

Tarkotuksena ois kaiken kaikkiaan laihtua 8-10 kg (BMI 22,10 --> n. 19,00), tosin pienikin rasvamäärä ois aivan mahtava saada pois.

Yhteistyössä