Kokemuksia vähänkäytetty.fi nettikirppiksestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kirppis"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hyviä ja huonoja kokemuksia. "uusi, käyttämätön niser dacer pilkkoja".
Pakattu pakastepussiin ja ruuan jämiä terissä. Lisäksi puuttui yksi osa.
Tälläisen ainakin odottaisin tulevan tehdaspakkauksessa.
Eikä tää ollu eka kusetus, mut nolla pointsia tälle firmalle. Myyvät käytettyä paskaa uutena käyttämättömänä....
Minäkin voisin sanoa olevani 56v. neitsyt mies... käyttämätön.. "virn"

Itse koen että lasten vaatteet menee paremmin kaupaksi. Olen useamman myyntierän lähettänyt ja 99% lasten vaatteista on mennyt kaupaksi jo, nyt lähetin uuden ison pahvilaatikon täynnä lasten merkkivaatetta, markettivaatetta, talvikenkiä ym. Katsotaan miten tällä kertaa menee kaupaksi. Loput voi aina joko lunastaa itselleen takaisin tai lahjoittaa hyväntekeväisyyteen

Käytin Emmyä testimielessä myyntiin; en suosittele kenellekään! Sain yhden takin "revittynä" takaisin, josta veloittivat postitus- ja käsittelykuluja yli 15 euroa. Takki oli täysin ehjä myyntiin viedessä. Kolme kallista merkkitakkia meni kaikki kaupaksi hyvällä hinnalla, mutta yllätys, yllätys; minulle ei noista myynneistä herunnut kuin 23 euroa!! Sama jos olisin lahjoittanut takit heille! Soitettuani ja tiedusteltuani, mistä johtuu, että saamani summa oli niin pieni, niin jotain selitystä tuli, että yhdestä takista ei vielä ollut tullut tilitystä, mutta vaikkei siitä yhdestä edes tulisi mitään, niin siltikin 23 euroa on huijausta kahdesta hyvästä ja kalliista merkkitakista! Lisäksi sain odottaa tätä "tilitystä" peräti 2 kk.

Niin ja vielä noista ostajan postikuluista. Tavaran saa lähettää ilmaiseksi takaisin, jos siinä on vikaa mitä ei pitäisi olla. Kannattaa katsoa ne kuntoluokitukset. Jos myyjä ei ole jaksanut kuvailla tavaraa, niin ostaa vain jos on 4- tai 5-luokkainen. Jos siinä silti on vikoja, palautusta vain. Itse ostin syksyllä muiden mukana collegehousut, joissa olikin reikä. Kaiken myytävän tavaran tuolla pitäisi olla ehjää, vaikka muita käytönjälkiä saakin alemmissa luokissa olla. Soitin sinne ja sain postikoodin, jolla sain lähettää housut ilmaiseksi takaisin. Ja rahat sain takaisin.
Eipä vaan toimi palautus.

Yhteistyössä