Kokemuksia tv-shopin höyrymopista

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
...vai mikä nyt liekään - siis se höyry-lattianpesin, jota voi käyttää mikro- tai kertakäyttösuojuksen kanssa.

Kiinnostaisi tilata, mutta kuulisin ensin mielelläni kokemuksia. Riittääkö tossa tehot, vai onko ihan susi?
 

Yhteistyössä