Sohvatarjouksen perässä menimme liikkeeseen.
Myyjä ensimmäisenä tuputti meille ihan toisella kankaalla mutta samalla värillä sohvia,
kysyimme monta kertaa erittäin selkeästi että nouseeko se hinta toisella kankaalla,
välillä myyjä vaihtoi puheenaiheen ja lopulta vaan sivuhuomautuksena mutisi hiljaa toki samalla hinnalla.
Menimme kassalle ja olisimme maksaneet käteisellä, no tämähän ei taas käynyt.
Vaan myyjä ylipuhui meidät maksamaan kortilla, no maksoimme kortilla kun emme jaksaneet enään puolentunnin kinaamisen jälkeen udella MIKSI, kun lapsemmekin oli mukana liikkeessä.
Myyjä halusikin yllättäen nostaa korttimme luottorajaa, jolloin sanoimme että kyllä siitä nyt yhdet 300e sohvat voi ostaa sillä meillä oli 1000e luottoraja,
myyjä vain sitkeästi kuitenkin nosti luottorajamme omin päin. Kirjoitti laput ja liput valmiiksi ja kysyin minä vielä varuiksi että onhan nämä nyt varmasti sen 300e -on on,oli vastaus.
Tarvi myyjä allekirjoituksen lappuihin ja olimme alkamassa lukemaan niin myyjään iskee paniikki, minulla on nyt kiire, tässä lukee juuri ne asiat joista on sovittu turhaan tätä luette ym. No ei autanut kuin nimi alle, hiukan ihmettelimme myyjän 'kiirettä'

Lopuksi luvattiin että sohvat tulee meille muutamassa viikossa 1-2viikon toimitusajalla.
Kului 3viikoa ja sohvia ei kuulunut

Menimme liikkeeseen selvittelemään että mikä mättää,
ja samalla ihastuimme sänkyyn.
Myyjä olisi halunnut myydä meille sängyn joko 120 tai 160cm joita oli varastossakin mutta me halusimme 140cm koska huonekin oli rajoittava tekijä kotona.
Sängyllä oli normaalihinta ja se hinta kyllä piti paikkansakin

Maksoimme sängyn heti sillä tämähän näillä tuntuu olevan että ensin maksataan ja sitten tilataan vasta tuotteet.
Meille luvattiin että saisimme sängyn nyt 2 viikon sisällä ja samalla tulisi varmasti ne sohvatkin. Kului 2viikkoa ja ei mitään,kului viikko lisää ja otimme taas yhteyttä..
Nyt tunnusti että heillä oli ollut se sänky joka oli meille tilattuna mutta hepä oli myyneetkin sen jo uudestaan!
Kukaan ei osannut selittää miten on mahdollista moinen moka ja taas kotti samalla hinnalla meille tarjota sitä 160cm sänkyä,sitä leveämpää joka olisi ollut HALVEMPIKIN!
Emme suostuneet ja myyjä närkästyi kun joutui ihan tilaamaan meille uuden sängyn.
Taas kului sen 3 viikkoa ja nyt saimme niin sängyn kuin sohvat

Että ei kovin kauan mennyt odottelussa
-Kun aikanaan luottokunnalta tuli lasku sohvista järkytyimme, menimme liikkeeseen niin kyseinen myyjä vain naureskeli ja tuumasi että ette kai luulleet saavanne samalla hinnalla parempia sohvia? No niin hän meille väitti! Kaupan purku ei ollut kuulemma mahdollinen ja oli kärsittävä tappiot.
Sohvat ovat olleet meillä nyt sen 3 vuotta ja on kankaat revenneet ihan istuin käytössä
(ei lemmikkejä talossa) jatkuvasti irtoaa sohvan alta pehmusteet jotka pitää itse asetella takaisin sinne puu kehikiden väliin ym eli tee se itse sohvat ja vain 600e silä hinnalla olisin ostanut muualtakin oikean ja kunnollisen sohvan

Sängyssä ei tosin ole valittamista