?
.
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Laske juhannuksesta 9kk. Silloin on ruuhkaa.
Ei päde enää nykyään...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Laske juhannuksesta 9kk. Silloin on ruuhkaa.
Alkuperäinen kirjoittaja taaperotx5:Joulukuun 28. päivä 2005 oli ruuhkainen päivä synnärillä,no onneksi oma synnytys oli nopeesti ohitte en ehtiny olee salissa kun jotain 2min niin tyttö syntyikin jo ja sit seuraavaa synnyttäjää ruvetaa jo tuomaan saliin,ei ehtiny ees suihkuun tai syömäänkää mitään..kätilökin sano että nää viimiset päivät on aina ruuhkaisia mut tänää tuntuu olevan erityisen ruuhkaisaa kun vauvoja syntyy näin tiheään,siihen mennessä oli jo syntyny kuulemma 10 vauvaa ja meitin vauva oli 11.
Alkuperäinen kirjoittaja IllanHämy:Alkuperäinen kirjoittaja taaperotx5:Joulukuun 28. päivä 2005 oli ruuhkainen päivä synnärillä,no onneksi oma synnytys oli nopeesti ohitte en ehtiny olee salissa kun jotain 2min niin tyttö syntyikin jo ja sit seuraavaa synnyttäjää ruvetaa jo tuomaan saliin,ei ehtiny ees suihkuun tai syömäänkää mitään..kätilökin sano että nää viimiset päivät on aina ruuhkaisia mut tänää tuntuu olevan erityisen ruuhkaisaa kun vauvoja syntyy näin tiheään,siihen mennessä oli jo syntyny kuulemma 10 vauvaa ja meitin vauva oli 11.
missä sairaalassa? mä synnytin oys:ssa 29.12.05 ja oli niin ahdasta, että jouduin naistentautienosastolle, kun olin synnyttänyt..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mulla kahdella edelliskerralla oon ollu ainoa synnyttäjä, samaan aikaan ei ollu muita ollenkaa. Nyt la kahden viikon päästä ja pelkään pahoin että on ruuhkaa...
Alkuperäinen kirjoittaja kukkanen1984:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mulla kahdella edelliskerralla oon ollu ainoa synnyttäjä, samaan aikaan ei ollu muita ollenkaa. Nyt la kahden viikon päästä ja pelkään pahoin että on ruuhkaa...
tiedätkö kuinka monta salia on sairaalassa johon olet menossa synnyttämään?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja kukkanen1984:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mulla kahdella edelliskerralla oon ollu ainoa synnyttäjä, samaan aikaan ei ollu muita ollenkaa. Nyt la kahden viikon päästä ja pelkään pahoin että on ruuhkaa...
tiedätkö kuinka monta salia on sairaalassa johon olet menossa synnyttämään?
En ees tiedä vaikka oon kahdesti siellä ollu. sairaalassa syntyy vuosittain reilu 2tuhatta vauvaa, voisko siitä vetää jotain johtopäätöksiä että montako salia on? Toivon vaan totisesti ettei olis ruuhkaa. Voi olla että joudun mennä synnyttämään yksin, ilman miestä, jolloinka sellanen ruuhkasysteemi tuntuu kyllä vielä pahemmalta kuin jos olis mies mukana henkisenä tukena. että jättääkö ne yksin synnyttävän sit johonki toimistoon punnaamaan itsekseen jos on kova kiire. Mullaki vielä todnäk todella nopea synnytys ku edellisetki tullu vauhdilla. Että en tod jalat ristissä kauaa pysty missää oottaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Yöaika ja kolmatta synnyttäessä pamahti 7 synnyttäjää mun lisäksi. En ruuhkan vuoksi saanut kipulääkitystä ja loppuvaiheessa jättivät itekseen, kunnes huusin kuin syötävä. Sitten sain jo apua. Hyvin kuitenkin meni.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Huh, mitä tarinoita!!! Näitä lukiessani olen vielä onnellisempi siitä, että olen valinnut synnytyssairaalakseni (*4) pienen aluesairaalan, enkä suurempaa yliopistosairaalaa vähän pidemmän matkan päässä.
Kätilöillä on aina ollut aikaa kuunnella ja seurata. Viimeisen synnytys päättyi vielä kiireelliseen sektioon, eikä sekään ollut 'ongelma' heti oli leikuri valmiina ja vauva saatiin turvallisesti ja kunnossa syntymään![]()