K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:mihin tarkotukseen?
ite sain migreenin hoitoon mutta ei apua..haittavaikutuksia tuli ihan tarpeeksi
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Täällä yksi joka syö propralia sosiaalisten tilanteiden jännittämisen vuoksi. Hyvin ovat tehonneet, tosin harmittaa kun joudun syömään niitä varmaan loppu elämäni, nyt olen syönyt niitä jo 6 vuotta ja oireet palaa heti jos jätän syömättä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Kertokaa mitä sivuvaikutuksia lääkkeestä tuli
Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Täällä yksi joka syö propralia sosiaalisten tilanteiden jännittämisen vuoksi. Hyvin ovat tehonneet, tosin harmittaa kun joudun syömään niitä varmaan loppu elämäni, nyt olen syönyt niitä jo 6 vuotta ja oireet palaa heti jos jätän syömättä![]()
Minkälaisia oireita sinulle tulee jos et ota lääkettä? Millainen on päiväannostus?
Alkuperäinen kirjoittaja Kysymys:Saisinkohan mä tota lääkettä? mullon jännitysoireita, ahdistuneisuutta, sosiaalisten tilanteiden pelkoa, unihäiriöitä jne. En oo uskaltanu puhua lääkärille oireista.
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:pirun kylmät varpaat..niin kylmät että villasukka ja peitto ei auttanut.
Sydämen tykytystä ja kuristuksen tunnetta kaulassa.
Niin ja ihottuma(allerginen)