Kokemuksia pihistä miehestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jaana73
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen jostain lukenut (ellipalstalta?), että nykyisin jotkut menevät jopa niin pitkälle, että vain varakkaammalla puolisolla on varaa matkustaa, toinen jää kotiin. Voi elämän kevät! Kannattaako sitten yhteen mennäkään, jos oma etu on paras etu?

Voihan se noinkin olla - en väitä- mutta kuka meistä tietää oikeasti jonkun toisen perheen asiat noin kovin tarkkaan? En ihan usko tuota kyllä, että olisi rahasta kiinni.

Pariskunnat voivat käydä eri aikaa eri paikoissa lomilla muutenkin. Itse en lähde minnekään rantalomalle, en jaksa maata auringossa, mies taas haluaa aina jonnekin mahdollisimman kuumaan aurinkoon kärventämään nahkaansa. Hän oli juuri 3 viikkoa Malesiassa ja minä lähden toukokuussa New Yorkiin, jonne miestäni en saisi millään mukaan. Sellaista paikkaa ei taida olla mistä molemmat tykätään ja minusta lomalla saa mennä sinne minne haluaa, ehditään me olla yhdessä tarpeeksi muutenkin.

Viimeksi muokattu:
Mun täytyy myöntää tyhmyyteni.

En ole koskaan kuullutkaan mistään leskeneläkkeestä. En jaksa googlatakaan, mutta saako siis kuka tahansa leski jotain ylimääräistä eläkettä siksi, että sen ihmisen puoliso on kuollut???

Nuo asiat käydään läpi jo peruskoulussa ja kuuluvat ihmisen yleissivistykseen -sitähän sulla ei tunnu olevan. Olet muutenkin aika yksinkertainen yhteiskunta-asioissa. En jaksa uskoa, että olet kouluja käynyt ja tutkintoja suorittanut.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä