Kokemuksia pahoinvointi rannekkeista??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niksutin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En oo kokeillu ku ei oo juuri pahoinvointiakaan ollut, mutta kuullu olen, että voivat hyvinkin auttaa. Mutta kyse on siitä, et niiden pitää olla aika tarkkaan oikeassa kohdassa, muutoin ei toimi ilmeisesti.

Joo mulla on ollut ne muutaman päivän kun pahoinvointi meinasi yltyä ihan kauheaksi ja en meinannut saada syötyä mitään. Ja kyllä on auttanut mulla. Olen pystynyt paljon paremmin syömään ja hoitamaan esikoista. Jaksoin jopa ajaa eilen 150km matkan, kun sitä ennen ajomatka kauppaan n.1km päähän oli ihan täyttä tuskaa.
Ja se on totta että niiden täytyy tosi tarkkaan olla oikeissa paikoissa ranteessa. Eli kannattaa nähdä paljon vaivan niiden asettelussa :)

Itse käytin rannekkeita viisi viikkoa. Vaikea sanoa onko niistä kuinka paljon apua, ilmankaan en uskaltanut olla. Kannattaa käyttää yötäpäivää. mä jouduin, hassua kyllä kääntämaan sen pallukan toiselle puolelle, toisella puolellakin on pieni nystyrä. Se riitti mulle aktivoimaan pisteet. Suuresta pallukasta meni "virrat" tukkoon. ;)
Enää en käytä rannekkeita. Nyt jo helpottaa!
Tsemppiä!!! :)
meilinde rv 14

Mulla ei kyllä välttämättä auttanut, vähän vaikea sanoa kun välillä oli muutenkin huonompia ja parempia päiviä sen pahanolon kanssa. Toisinaan siis oksensin rannekkeista huolimatta, mutta pitihän niitä sinnikkäästi pitää kun kaikki muut keinot oli jo b-vitamiinista inkivääriin kokeiltu. Lopulta akupunktio auttoi selkeimmin ja sieltä itseasiassa löysinkin ne oikeat paikat noille rannekeille mutta eivät silti auttaneet niin hyvin kuin neulotus. Neulotuksella pahaolo oli kuitenkin poissa parikin päivää ja se oli luksusta kun pystyi syömään edes jotakin. Inkiväärikin auttoi aikansa vaikka pahaa se olikin niin kannattaa kokeilla.

Tiedän tunteen ja en voi muuta kuin toivottaa voimia! Itselläni pahoinvointi loppui niinkin pian kuin viikolla 18 tai 19...

Sanni-Maria ja pikkunen 22+3

Yhteistyössä