Kokemuksia osittain kotona tehtävästä raskaudenkeskeytyksestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyyhkissssssssss
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyyhkissssssssss

Vieras
Ja tietääkö joku kauanko lähetteen saaminen polille kestää? Itsellä vasta 5rvk, keskeytykseen menee syystä jota en ala täällä ruotimaan. Kiitos vastaajille!

Itse olin rv 6 kun menin neuvolaan ja sitä kautta lähete naistentautien polille ja keskeytys tapahtui niin että sain yhden pillerin sairaalassa rv 8 ja 2pvä myöhemmin emättimeen laitettiin 2 tablettia joiden jälkeen vuoto alkoi. Eli rv 8 tehtiin keskeytys. Voimia sulle ! <3

Siis olitko kuitenkin sairaalassa kun vuoto alkoi? Kuulin, että sen ekan tabletin saisi polilla ja sitten 2pvää myöhemmin kotona otettava 6tbl joissa joitakin tunteja välissä....Aika kauan kesti sinulla lähete :( Menit siis neuvolan kautta, onkohan väliä meneekö neuvolan vai th-lääkärin?

mä oon päässyt keskeytykseen molemmilla kerroilla viikon sisällä. ensimmäisellä kerralla keskussairaalassa annettiin suun kautta ensimmäinen tabletti ja sit seuraavana päivänä piti laittaa itse niitä tabletteja, en muista montako. siitä sit nopeesti alkoi vuoto mutta mulla ei tyhjentynyt kohtu kunnolla joten jouduin vielä kaavintaan muutaman päivän päästä. toinen tehtiinkin sit suoraan kaavinnalla

Yhteistyössä