kokemuksia/mielipiteitä Sampo Pankista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuleva sampolainen?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jokin vuosi sitten vaihdoin Nordeasta Sampoon, paljon parempaa asiakaspalvelua ja asuntolaina oli silloin ja oli myös nyt pari vuotta sitten edullisin kyseisessä pankissa. Asuntolaina on kuitenkin niin monen vuoden juttu, että todellakin kannattaa ottaa se halvin!

olen ollut 6 vuotta sampo pankin asiakas, eikä minulla ole ollut koskaan mitään ongelmia koko tänä aikana,verkkopankki on toiminut aina hyvin eikä ole mistään pahaa sanottavaa, päinvastoin olen ollut erittäin tyytyväinen sampo pankin palveluihin.

Hain vain debit korttia ja käyttötiliä Sampopankista ja työ/työttömyyshistoria olisi pitänyt käydä läpi päivämäärineen siis pelkän debit kortin takia. Voi hyvänen aika. Heillä käytetään samoja sopimuspohjia kaikkiin sopimuksiin - siis kysellään lainapakettiin kuuluvia kysymyksiä kaikilta. En asioi kyseisessä pankissa enää koskaan.

Ja te muut, ottakaa CV mukaan, jos asiotte asioida tämän pankin kanssa.

Olen ollut Sampo-pankin asiakas nyt 12 vuotta ja KOSKAAN ei ole ollut minkäänlaisia ongelmia pankin kanssa. Ei verkkopankin toiminnassa tai missään muussakaan. Meillä on tilit sekä omat, että yrityksen kahdessa pankissa ja täytyy sanoa, että varmempi näistä on toiminnaltaan Sampo. Luulen, että näissä pankkiasioissa on samanlaisia mielipiteitä kuin on automerkeistä, lastenvaunuista ja turvaistuimista. Mielipiteet perustuvat mielikuviin ei faktoihin.

Yhteistyössä