kokemuksia Medex Causaal Deodorantista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mää"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos ajattelin tilata esim. sen vuoksi, että et halua käyttää alumiinideodoranttia, niin en suosittele. Tiedätkö miten tuo "luonnon aineille perustuva" deodorantti toimii. Metenamiini on antibioottia, jota käytetään esim.virtsatieinfektioiden hoitoon. Googlettamalla metenamiini tai methenamine saat selville mm. että "metenamiini hajoaa happamassa ympäristössä formaldehydiksi". Kuulostaa varsin terveelliseltä. Itse en hikoilua (tai hien hajua) haluaisi antibioottivoiteella hoitaa.

Mulla ei omaa kokemusta, mutta miespuolinen asiakas haki toistamiseen kyseistä tuotetta ja kehui, että ainoa tuote, josta on saanut apua voimakkaaseen hikoiluun.

[QUOTE="vieras";21970016]Jos ajattelin tilata esim. sen vuoksi, että et halua käyttää alumiinideodoranttia, niin en suosittele. Tiedätkö miten tuo "luonnon aineille perustuva" deodorantti toimii. Metenamiini on antibioottia, jota käytetään esim.virtsatieinfektioiden hoitoon. Googlettamalla metenamiini tai methenamine saat selville mm. että "metenamiini hajoaa happamassa ympäristössä formaldehydiksi". Kuulostaa varsin terveelliseltä. Itse en hikoilua (tai hien hajua) haluaisi antibioottivoiteella hoitaa.[/QUOTE]

Itse en kyllä mitään metamiinia nay tuossa INCIssä. Mikä tuossa on sit epäterveellistä tai antibioottia?

PETROLATUM, TALCUM, POLYSACCHARIDE, SUCROSE STEARATE, ZINK OXIDE,
GLYCINESOYA(AND)CALENDULAOFFICINALIS(AND)TOCOPHEROL, UNDECYLENOYL GLYCINE,
CAPRYLOYL GLYCINE, SALICYLIC ACID, BISABOLOL,CAPRYLYL GLYCOL,
ETYLHEXYLGLYCERIN, ORIGUM VULGARE EXTRACT, THYMUS VULGARIS EXTRACT,
CINNAMONZEYLANICUMEXTRACT, ROSMARINUS OFFICINALISEXTRACT, LAVENDULA
ANGUSTIFOLIAEXTRACT,CITRUS MEDICA LIMONE PEEL EXTRACT, MENTA PIPERITA
EXTRACT, OLEA EUROPEA LEAF EXTRACT, O-CYMEN-5-OL, CITRUS
AURENTIFOLIA,PELARGONIUM GRAVEOLENS, CINNAMAL, CITRAL, CITRONELLOL,
GERANIOL,LIMONENE, LINALOOL.