K
Kyselyikäinen
Vieras
Kauanko olet käyttänyt kuppia?Onko helppo käyttää?Kuinka usein pitää tyhjentää?Onko ohivuotoja?Mikä kupissa parasta,mikä huonointa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Mulla on runsaat kuukautiset.Imukykyisintä tampoonia saa pahimmillaan vaihtaa 2 tunnin välein.Mahtaisikohan kuukupissa riittää kokoa,vai tulisikohan ohivuotoa...
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:Mua kiinnostaa toi kuppikans, mutta vaivaa se että onko siinä tulehduksen mahdollisuuksia kun se veri lilluu tunnista toiseen siä kupissa? Entä se että jos joutuu jossain yleisvessassa tyhjentään sen? Yök.
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:Olen käyttänyt muutaman kuukauden.
Helppo käyttää.
Tyhjennän yleensä aamulla ja illalla.
Harvemmin ohivuotoja, pikkasen saattaa tihuuttaa jos ei ole kunnolla paikallaan.
Lunette on mullakin, kakkoskoko eli synnyttäneille.
Hyvää on se kun voi olla vapaasti, nukkua alasti, unohtaa kuukautiset.
Huonoa on se kun tosiaan unohtaa ne kuukautiset. Meinannu unohtua muutaman kerran tyhjentää kuppi![]()
Ja sehän on nyt ihan sama tyhjentääkö sen kotivessassa vai yleisessä vessassa, ei se kuppi siellä pöntössä ui. Otat pois, kippaat tyhjäksi, huuhtaiset hanan alla ja sujautat takaisin. Helppoa kuin mikä.