Apuaaaa - KUUKUPPI

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lispetti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä ottaisin sen keskikokoisen koska kun esivaihdevuodet alkavat, saattaa vuodon määrä olla yhtäkkiä kolminkertainen. -Ja kuppihan kestää vuosia.

Niin ja VOI mennä vikaan. Siis ku meet kylpylään ja siellä on sellainen oikein tosi kovaa vettä puhaltava hierontalaite... Älä mee somine peppuinesi ihan sen eteen. :)

• Haha
Reactions: Lispetti
Ei voi olla totta että aikuinen nainen on noin avuton. Olisit löytänyt vastauksen kaikkiin kysymyksiin joko kuukupin mukana tulevilla ohjeilla tai googlaamalla.
Äläs nyt aliarvioi palstan voimaa. Täältä saa ihan hyvin vastauksia kysymykseen kuin kysymykseen.🤗

Oikein mukavaa päivää sinulle.❤️

Mä ottaisin sen keskikokoisen koska kun esivaihdevuodet alkavat, saattaa vuodon määrä olla yhtäkkiä kolminkertainen. -Ja kuppihan kestää vuosia.

Niin ja VOI mennä vikaan. Siis ku meet kylpylään ja siellä on sellainen oikein tosi kovaa vettä puhaltava hierontalaite... Älä mee somine peppuinesi ihan sen eteen. :)
Voi ei, kelluiko se kuukuppi siellä altassa?😂

Se voi falskata jos pelleilee liikaa.
Toivottavasti tuo nyt sopii mulle, olen aika oudoissa asennoissa välillä, revin ja riehun menemään kuin elukka.😁

En käy vesihieronnassa. Mut mites ku hyppään hyppytornista altaaseen, haarat on kyllä kiinni niin tuskin siinä muuta voi käydä kuin että biksujen yläosa kelluu jossain kohtaa allasta, jos erehdyn ne taas laittamaan.😬

Toivottavasti tuo nyt sopii mulle, olen aika oudoissa asennoissa välillä, revin ja riehun menemään kuin elukka.😁

En käy vesihieronnassa. Mut mites ku hyppään hyppytornista altaaseen, haarat on kyllä kiinni niin tuskin siinä muuta voi käydä kuin että biksujen yläosa kelluu jossain kohtaa allasta, jos erehdyn ne taas laittamaan.😬
Mitä menkkasuojaa tyttäresi käyttää?

Kuukuppi tilattu!🤗

Valitsin Nomain kupin kokoa s.

Kiitos avusta kaikille.🙏🏼

Yhteistyössä