V
vierailija
Vieras
Ei voi olla totta että aikuinen nainen on noin avuton. Olisit löytänyt vastauksen kaikkiin kysymyksiin joko kuukupin mukana tulevilla ohjeilla tai googlaamalla.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ja kyllä, voit antaa miesoletetun nuolla sinua kun käytät kuukuppia.
Äläs nyt aliarvioi palstan voimaa. Täältä saa ihan hyvin vastauksia kysymykseen kuin kysymykseen.Ei voi olla totta että aikuinen nainen on noin avuton. Olisit löytänyt vastauksen kaikkiin kysymyksiin joko kuukupin mukana tulevilla ohjeilla tai googlaamalla.
Joko ostit sen?Äläs nyt aliarvioi palstan voimaa. Täältä saa ihan hyvin vastauksia kysymykseen kuin kysymykseen.
Oikein mukavaa päivää sinulle.![]()
Voi ei, kelluiko se kuukuppi siellä altassa?Mä ottaisin sen keskikokoisen koska kun esivaihdevuodet alkavat, saattaa vuodon määrä olla yhtäkkiä kolminkertainen. -Ja kuppihan kestää vuosia.
Niin ja VOI mennä vikaan. Siis ku meet kylpylään ja siellä on sellainen oikein tosi kovaa vettä puhaltava hierontalaite... Älä mee somine peppuinesi ihan sen eteen.![]()
Se voi falskata jos pelleilee liikaa.Voi ei, kelluiko se kuukuppi siellä altassa?![]()
Täytyy vielä udella olisko tyttö kiinnostunut. Tilaan illalla.Joko ostit sen?
Mikset käy ihan apteekista ostamassa?Täytyy vielä udella olisko tyttö kiinnostunut. Tilaan illalla.
Voi ei, kelluiko se kuukuppi siellä altassa?
Toivottavasti tuo nyt sopii mulle, olen aika oudoissa asennoissa välillä, revin ja riehun menemään kuin elukka.Se voi falskata jos pelleilee liikaa.
Mitä menkkasuojaa tyttäresi käyttää?Toivottavasti tuo nyt sopii mulle, olen aika oudoissa asennoissa välillä, revin ja riehun menemään kuin elukka.
En käy vesihieronnassa. Mut mites ku hyppään hyppytornista altaaseen, haarat on kyllä kiinni niin tuskin siinä muuta voi käydä kuin että biksujen yläosa kelluu jossain kohtaa allasta, jos erehdyn ne taas laittamaan.![]()
Oot ihanan tiukkaSitten tuo koko. Käytän tampooneissa sitä pienintä, otanko myös pienimmän vaihtoehdon kuukupista?![]()
Tamponin koko valitaan vuodon mukaan, ei tiukkuuden mukaanOot ihanan tiukka
No näin just.Tamponin koko valitaan vuodon mukaan, ei tiukkuuden mukaan
Ei se välttämättä kovin ihanalta minusta tunnu.Oot ihanan tiukka![]()
Mitä tyttäresi sanoi siihen?Kuukuppi tilattu!
Valitsin Nomain kupin kokoa s.
Kiitos avusta kaikille.![]()