Apuaaaa - KUUKUPPI

En ole ikinä käyttänyt.
Minkälainen on hyvä ja miten se tungetaan parhaiten pimppuun?

Kuinka usein keitätte, jos keitätte?

Onko antaa lisää tipsejä? Mitä olisitte toivonut tietävän kuukupista/käytöstä ennen kun aloitte käyttämään sitä?

Käy hei ostamassa se kuppi niin näet.
Mistä? Mikä olis paras mulle? Onko niitä erilaisia? Onko luomumatskuista? Onko turvallinen käyttää, voiko allergisoida?

Miten se asennetaan, nostanko toista jalkaa ylös, samalla tavalla kuin asentaisin tamponin?

Onko se antenni siis ns. tamponin naru mistä vedän kuukupin ulos, miten syvälle se menee, miten saatte ongittua sen pois jos antenni on liian lyhyt, olettaen että antenni on se mistä kuppi vedetään ulos?

Kuinka usein tyhjennätte ja miten tapahtuu? Voinko pissiä vaikka kuppi on sisällä?

vierailija
Mistä? Mikä olis paras mulle? Onko niitä erilaisia? Onko luomumatskuista? Onko turvallinen käyttää, voiko allergisoida?

Miten se asennetaan, nostanko toista jalkaa ylös, samalla tavalla kuin asentaisin tamponin?

Onko se antenni siis ns. tamponin naru mistä vedän kuukupin ulos, miten syvälle se menee, miten saatte ongittua sen pois jos antenni on liian lyhyt, olettaen että antenni on se mistä kuppi vedetään ulos?

Kuinka usein tyhjennätte ja miten tapahtuu? Voinko pissiä vaikka kuppi on sisällä?
Huoh. Käy apteekista tai isosta marketista ostamassa se kuppi ja harjoittele sillä ennen ensi menkkoja.

vierailija
Itse tyhjennän 2 kertaa vuorokaudessa. Sen kanssa voi ihan hyvin pissiä ja myös paskoa, jos ei ihan kauheasti tarvi äkistellä. Helpoin laittaa ihan pöntöllä istuen, enkä nostele jalkoja

• Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija

Yhteistyössä