Leikkaa antenni!? - onko se joku älykuppi?Taita kaksinkertaiseksi, työnnä sisään ja leikkaa antenni. Ei se sen vaikeampaa ole.
Milloin sulla alkaa "ne" päivät?
Milloin pimppua rassattiin viimeksi?Leikkaa antenni!? - onko se joku älykuppi?
Miksi sen nimi on kuukuppi?
Ens kuun alussa on menkat.
Keskustellaan nyt vain kuukupista ensin, jooko.Milloin pimppua rassattiin viimeksi?
Kannattaa sovittaa ja jos antenni tuntuu liian pitkältä. Ota kuppi pois ja lyhennä sitä.Taita kaksinkertaiseksi, työnnä sisään ja leikkaa antenni. Ei se sen vaikeampaa ole.
Milloin sulla alkaa "ne" päivät?
Mikä on antenni? Onko siinä joku radio mukana?Kannattaa sovittaa ja jos antenni tuntuu liian pitkältä. Ota kuppi pois ja lyhennä sitä.
Käy hei ostamassa se kuppi niin näet.Mikä on antenni? Onko siinä joku radio mukana?![]()
Googlaa kuva. Siinä päässä on sellainen lyhyt tikku, mitä voi lyhentää tarvittaessa. Mutta se auttaa myös kuppia poisottaessa, jotta saa paremman otteen jos ei jaksa ponnistaa sitä ulosMikä on antenni? Onko siinä joku radio mukana?
Mistä? Mikä olis paras mulle? Onko niitä erilaisia? Onko luomumatskuista? Onko turvallinen käyttää, voiko allergisoida?Käy hei ostamassa se kuppi niin näet.
Ohivuotoa nukkuessa.Voiko kuukupin kanssa mennä mikään vikaan?
Huoh. Käy apteekista tai isosta marketista ostamassa se kuppi ja harjoittele sillä ennen ensi menkkoja.Mistä? Mikä olis paras mulle? Onko niitä erilaisia? Onko luomumatskuista? Onko turvallinen käyttää, voiko allergisoida?
Miten se asennetaan, nostanko toista jalkaa ylös, samalla tavalla kuin asentaisin tamponin?
Onko se antenni siis ns. tamponin naru mistä vedän kuukupin ulos, miten syvälle se menee, miten saatte ongittua sen pois jos antenni on liian lyhyt, olettaen että antenni on se mistä kuppi vedetään ulos?
Kuinka usein tyhjennätte ja miten tapahtuu? Voinko pissiä vaikka kuppi on sisällä?
Oikeasti? Enemmän kuin tampoonien kanssa?Ohivuotoa nukkuessa.
Eipä ole kukaan vielä kertonut millainen kannattaa ostaa?Lisbe? Joko kokeilit?
Aikoinaan kun itse ostin, taisi olla vain kahta merkkiä ja oli kaksi kokoa synnyttäneille ja/tai yli 30 vee ja vähän pienempi ei synnyttäneille tai nuorille.Eipä ole kukaan vielä kertonut millainen kannattaa ostaa?
Odotan että viesti # 10 vastataan.
Itse aloittaisin sillä.Sitten tuo koko. Käytän tampooneissa sitä pienintä, otanko myös pienimmän vaihtoehdon kuukupista?![]()
Kerro ny miten menee.Sitten tuo koko. Käytän tampooneissa sitä pienintä, otanko myös pienimmän vaihtoehdon kuukupista?![]()
Mistä lähtien kuukuppi on ollut seksilelu?Mitä mieltä olette tästä?
OrganiCup Kuukuppi Sinful.fi:stä
Osta suosittu OrganiCup Kuukuppi Pohjoismaiden suurimmasta eroottisesta verkkokaupastamme edullisesti ja huomaamattomasti. Laadukas ja ympäristöystävällinen vaihtoehto siteille ja tamponeille.www.sinful.fi
Älkää välittäkö kaupasta vaan kyseessä nyt tuo kuppi.
Kaupallinen yhteistyö: Libero
Kokosimme yhteen Kaksplussan lukijoiden pahimmat raskausvaivat! Lue kertomukset, jos uskallat